-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки та інші метрологічні послуги за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 "Послуги з технічного огляду та випробувань"
Завершена
491 399.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 913.99 UAH
мін. крок: 1% або 4 913.99 UAH
Період оскарження:
29.12.2023 11:05 - 05.01.2024 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
39cb89fcf75a47fcb8b7236d9b07581c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-29-002147-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3 до ТД метрологія.docx 04.01.2024 17:02
- Скарга.docx 04.01.2024 17:02
- Додаток 2 до ТД метрологія.docx 04.01.2024 17:02
- ТД метрологія.docx 04.01.2024 17:02
- Додаток 1 ТЗ метрологія.docx 04.01.2024 17:02
- ВИХ 2024.01.04-2 АМКУ.pdf 04.01.2024 17:02
- ВИХ 2024.01.04-2 АМКУ.pdf.asice 04.01.2024 17:02
- ВИХ 2024.01.04-2 АМКУ_Validation_Report.pdf 04.01.2024 17:02
- Додаток 4 до ТД метрологія.docx 04.01.2024 17:02
- Скарга зaперечення щодо поясненнь.pdf 15.01.2024 16:49
- рішення від 08.01.2024 № 347.pdf 08.01.2024 15:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.01.2024 № 898.pdf 17.01.2024 13:27
- рішення від 16.01.2024 № 898.pdf 19.01.2024 15:29
- Додаток 1 ТЗ метрологія.docx 10.01.2024 10:02
- ТД метрологія.docx 10.01.2024 10:02
- Додаток 1 Метрологія.pdf 10.01.2024 10:02
- Інформація Замовника по суті скарги.docx 10.01.2024 10:02
- Інформація Замовника по суті скарги.PDF 10.01.2024 10:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.01.2024 17:14
Дата розгляду скарги:
16.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.01.2024 15:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.01.2024 15:29
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
fd2b1368f4664205ab047616776d00c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-29-002147-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
1.
Відповідно до п.2 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником встановлена вимога:
«Учасник повинен бути уповноважений на проведення повірки засобів вимірювальної техніки».
Таким чином, вимога п.2 Додатку 1 до Тендерної документації унеможливлює реалізацію положень п.п.5.1 п.5 та п.8 Розділу ІІІ Тендерної документації та не дозволяє брати участі у тендері підприємству, яке має договори з іншими підприємствами, що мають відповідні повноваження та можуть надавати зазначені послуги, тобто залучати як субпідрядні організації / співвиконавці.
2.
Відповідно до п.3.1 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником встановлена вимога:
«Учасник гарантує, свою відповідність вимогам п. 5 статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність»».
П.5 ст.17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» встановлює вимогу щодо уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки. Відповідно Замовником повторно встановлена вимога щодо уповноваження безпосередньо Учасника та виключена можливість залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю за видом послуг – повірка.
Така вимога є дискримінаційними умовами не дозволяє брати участі у тендері підприємству, яке має договори з підприємствами, що мають відповідні повноваження та можуть надавати зазначені послуги. Окрім того, така вимога прямо порушує закон, який дозволяє залучати потужності як співвиконавців / субпідрядників.
3.
Відповідно до п.3.2 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником встановлена вимога:
«Учасник гарантує, свою відповідність вимогам статті 1, статті 7 Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії»»
Стаття 1, стаття 7 Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» встановлює вимогу щодо ліцензування на провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії стосовно окремих видів послуг, зазначених у поз.1 – 8 Таблиці 3 Додатку 1 до Тендерної документації.
Таким чином, вимога п.3.2 Додатку 1 до Тендерної документації унеможливлює реалізацію положень п.п.5.1 п.5 та п.8 Розділу ІІІ Тендерної документації та не дозволяє брати участі у тендері підприємству, яке має договори з підприємствами, що мають відповідні ліцензії та можуть надавати зазначені послуги.
4.
Відповідно до абзацу 3 п.4 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником встановлена вимога:
«У разі залучення субпідрядника Учасник повинен надати у складі пропозиції відповідний лист-згоду від кожного субпідрядника, щодо виконання технічного завдання згідно цього додатку до тендерної документації в тій частині послуг, виконання яких передбачається доручити субпідряднику».
На виконання положень п.п.5.1 п.5 та п.8 Розділу ІІІ Тендерної документації, передбачається надання інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі виключно НЕ МЕНШЕ 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (у довідці обов’язково зазначається види робіт/послуг, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю), але вимога абзацу 3 п.4 Додатку 1 до Тендерної документації унеможливлює реалізацію положень п.п.5.1 п.5 та п.8 Розділу ІІІ Тендерної документації та не дозволяє брати участі у тендері підприємству, яке планує залучити інші підприємства, що мають відповідні повноваження та можуть надавати зазначені послуги.
Просимо усунути виявлені невідповідності.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 04.01.2024 15:44
- Відповідь на вимогу метрологія.docx 05.01.2024 15:06
Дата подачі:
04.01.2024 15:44
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Дякуємо Вам за виявлену уважність, нами детально проаналізована Ваша вимога, у відповідь на яку повідомляємо наступне.
Тендерна документація, як і сама процедура закупівлі, складена та проводиться у чіткому дотримані основоположних принципів статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону.
При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Потрібно відзначити, що Замовником в тендерній документації передбачена можливість залучення субпідрядників, як це передбачено вимогами Закону та Особливостей.
Таким чином, жодних порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель Замовником не було допущено, а твердження Учасника щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації є безпідставними.
Статус вимоги:
Відхилено