-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Канцелярські товари
Завершена
649 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 245.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 245.00 UAH
Період оскарження:
29.12.2023 10:34 - 03.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Документація дискримінація
Номер:
810ab87f9e4f47f38c8f7ff39b4195ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-29-001604-a.a1
Назва:
Документація дискримінація
Вимога:
Шановний Замовник! Просимо вас викласти докуметацію, а саме Додаток 4 Технічні вимоги у форматі word для прийняття участі найбільшої участі учасників та для формування технічної частини без помилок. Також просимо вас прибрати гарантійні листи від виробників, дистрибюторів та інше, оскільки це є дискримінаційною вимогою! Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.01.2024 14:43
Вирішення:
Шановний Учаснику.
1. У додатку 4 до тендерної документації викладено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Слід наголосити, що Законом не встановлено формат подачі інформації, отже Замовник, завантаживши до електронної системи закупівель зазначену інформацію у форматі файлу pdf., жодним чином не порушує вимог Закону. Крім того, під час підготовки своєї тендерної пропозиції кожен учасник буде надавати власну інформацію про наявний у нього товар (або еквівалент товару), що відповідає вимогам замовника, визначеним додатком 4. Отже, для формування технічної частини пропозиції "без помилок", відсутня необхідність у копіюванні тексту з додатку 4 тендерної документації.
2. Стосовно необхідності надання «гарантійні листи від виробників, дистрибюторів та інше» повідомляємо, що Замовник не вимагає подібних документів на переважну кількість товарів, але:
Щодо позиції 91 (знищувач документів) замовник вимагає надання гарантійного листа від виробника чи офіційного дистриб’ютора, який підтверджує дійсність гарантійного обслуговування та сервісної підтримки, який необхідний замовнику для підтвердження можливості вчасного отримання послуг з технічного обслуговування та/або гарантійного ремонту саме виробником/офіційним представником/офіційним дистриб’ютором зазначеного товару. Крім того, наявність сервісного центру у м. Києві необхідна для зменшення витрат замовника на транспортування вищевказаного товару для виконання гарантійного ремонту та/або технічного обслуговування.
Додатком 4 передбачено надання гарантійного листа на позицію 92 (ручка з логотипом), оскільки замовнику необхідна гарантія від виробника брендованої та друкованої продукції, що запропонований товар буде відповідати вимогам замовника та буде вчасно виготовлений згідно з вимогами тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено