-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічного паспорту)
Завершена
8 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 240.00 UAH
мін. крок: 3% або 240.00 UAH
Період оскарження:
25.04.2018 13:33 - 03.05.2018 13:38
Вимога
Залишено без розгляду
Не відповідність документації учасника до вимог тендерної пропозиції
Номер:
7707279060a940798a65070a902402f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-25-001130-a.a1
Назва:
Не відповідність документації учасника до вимог тендерної пропозиції
Вимога:
Тендерним комітетом Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області. (далі – Замовник) опубліковано ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів (далі - Оголошення) на електронному майданчику PROZORRO про проведення допорогової закупівлі № UA-2018-04-25-001130-a послуг ДК-71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічного паспорту). На даний час відбувається Кваліфікація визначення переможця електронних закупівель№ UA-2018-04-25-001130-a від 10.05.2018р., що було опублікованим в PROZORRO 10.05.2018. неправомірно та протизаконно було визнано переможцем закупівлі «КП ПР» Пропозиція «КП ПР» не відповідає вимогам тендерної документації з наступних причин. Всупереч вимогам Додатку 3 п. 4 Тендерної документації, де вказано, що Учасник під час реєстрації пропозиції в системі електронних закупівель (до проведення аукціону) повинен завантажити в електронному (сканованому) вигляді документ, який містить інформацію про раніше укладені та виконані договори за предметом закупівлі (за наведеною формою) за підписом уповноваженої особи.
До договорів, зазначених учасником в таблиці, необхідно надати акти приймання-передавання послуг або лист - відгук від контрагента, з яким співпрацював учасник. «КП ПР», як учасник закупівлі не надав документ визначений в Тендерній документації , чим прямо порушив вимоги відкритих торгів. Відсутні Акти виконаних робіт та листи-відгуки, що свідчить про недостатність досвіду у виконанні подібних робіт. З огляду на вищенаведене пропозиція КП ПР не відповідає вимогам, тому має бути відхилена Замовником.
Пунктом 9.2. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35 встановлено, що підставою дискваліфікації є те, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; Тобто, відсутність у тендерній пропозиції Учасника документів або документи, що не відповідають вимогам закупівлі чи є суперечливими є підставою для відхилення пропозиції Учасника, адже в оголошеній тендерній документації про проведення закупівлі дані вимоги були зазначені. Вищевказані дії Замовника свідчать про порушення принципів, зазначених в п. 6.2 розділу 6 Порядку здійснення допорогових закупівель та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також нагадуємо про відповідальність Замовників у разі порушення Закону “Про публічні закупівлі” та нормативних актів, розроблених для його реалізації: «За порушення вимог, встановлених Законом, члени тендерного комітету несуть персональну адміністративну відповідальність. Штраф накладається на членів тендерного комітету в розмірі від 700 до 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Ті самі дії вчинені повторно протягом року після штрафу від 1000 до 1500 неоподаткованих мінімумів. Отже, на підставі вищенаведеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. № 35, Вимагаємо:
1. Скасувати Кваліфікацію переможця електронних закупівель № UA-2018-04-25-001130-a від 10.05.2018.
2. Визнати пропозицію «КП ПР» такою, що не відповідає вимогам закупівлі № UA-2018-04-25-001130-a, та відхилити дану пропозицію
3. Перейти до Кваліфікації наступного Учасника закупівлі з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь.pdf 14.05.2018 12:36
Дата подачі:
11.05.2018 12:37
Вирішення:
Тендерний комітет за результатами розгляду Вимоги про усунення порушення № UA-2018-04-25-001130-а.а1 від 11.05.2018 повідомляє наступне.
З метою відбору надавача послуг з технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічного паспорту) тендерним комітетом Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області оголошено допорогову закупівлю за предметом: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги, код за ДК 021:2015-71240000-2 (послуги з технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічного паспорту), вартість закупівлі 8000,00 грн.
Відповідно до п. 7.1. Порядку проведення допорогових закупівель товарів, робіт та послуг через інформаційно-телекомунікаційну систему «Prozorro», затвердженого наказом Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області від 11.05.2017 №220/04 (далі – Порядок) Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Пункт 7.3. Порядку: якщо пропозиція відповідає умовам Закупівлі, Замовник визначає такого Учасника Переможцем та публікує в системі скан-копію документа з відповідним рішенням.
На момент подачі вимоги, тендерним комітетом не прийнято та не опубліковано рішення щодо визнання учасника: Комунальне підприємство «Парковка та реклама» переможцем процедури закупівлі.
Тендерний комітет не має можливості скасувати Кваліфікацію переможця електронних закупівель, так як, Переможця визначає інформаційно-телекомунікаційна система «Prozorro» за результатами акуціону автоматично, без участі Замовника.
Відповідно до п.4 Додатку 3 до документації учасник повинен надати у сканованому виді довідку, що містить інформацію про раніше укладені та виконані договори за предметом закупівлі (за наведеною формою) за підписом уповноваженої особи.
До договорів, зазначених учасником в таблиці, необхідно надати акти приймання-передавання послуг або лист - відгук від контрагента, з яким співпрацював учасник.
На виконання зазначених вимог, учасник: Комунальне підприємство «Парковка та реклама» під назвою «Досвід договорів» завантажив в систему одним файлом наступні документи:
- Довідка про раніше укладені та виконані договори вих. №0705-20 від 07.05.2018.
- Договір про надання послуг від 29.01.2018 №8ПР/10, вартість договору 29420,40 грн..
- Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 02.02.2018 №9 на суму 29420,40 грн.
- Договір про надання послуг від 28.02.2018 №8ПР/10 на суму 944,08 грн.
- Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 23.03.2018 №582 на суму 944,08 грн. грн.
Відповідно до п.7.2. Порядку, у разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну Замовник публікує в системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням. У випадку дискваліфікації система автоматично визначає наступного учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет може розглядати учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією після прийняття та опублікування в системі відповідного рішення щодо дискваліфікації учасника, який запропонував найменшу ціну.
Статус вимоги:
Не задоволено