-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги охорони вузлів комерційного обліку, за допомогою технічних засобів охорони
Завершена
1 463 780.55
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 637.81 UAH
мін. крок: 1% або 14 637.81 UAH
Період оскарження:
28.12.2023 16:36 - 05.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено
З приводу договору з ДП "Український державний центр радіочастот" щодо здійснення заходів, пов’язаних з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності
Номер:
a1f953b081b341cfb21ba8dbc399d66b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-28-009572-a.b3
Назва:
З приводу договору з ДП "Український державний центр радіочастот" щодо здійснення заходів, пов’язаних з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності
Вимога:
Відповідно до Технічної специфікації (додаток 3 до тендерної документації) розділ 5 «Кваліфікаційні вимоги» підпункту сім п. 5.2.1 «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Договір з ДП "Український державний центр радіочастот" про використання радіочастотного моніторингу та забезпечення електромагнітної сумісності, або інший підтвердний документ, який свідчить про використання радіочастотного моніторингу та забезпечення електромагнітної сумісності».
Вимагаємо доповнити дану вимогу виключенням, а саме «дана вимога стосується всіх учасників крім тих, які є входять в структуру МВС України» оскільки в поточній редакції вказана вимога є дискримінаційною та такою, що суперечать чинному законодавству і обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників процедури відкритих торгів.
Наступним повідомляємо Вам, що Управління поліції охорони в м. Києві не може надати договір з ДП "Український державний центр радіочастот" щодо здійснення заходів, пов’язаних з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, з таких підстав.
УПО є територіальним органом Національної поліції України та керується у своїй діяльності Конституцією України, Законами України «Про Національну поліцію», «Про радіочастотний ресурс України», Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Плану використання радіочастотного ресурсу України» від 09.06.2006 № 815 та іншими нормативно-правовими актами.
Відповідно до п. 3 ст. 13 Закону України «Про Національну поліцію», п. 2 ст. 5 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» (зі змінами, внесеними згідно із Законом України від 23.12.2015 № 901-VIII), а також відповідно до Постанови КМУ від 09.06.2006 № 815, УПО віднесено до спеціальних користувачів радіочастотного ресурсу України, які використовують в своїй службовій діяльності ультракороткохвильовий радіозв'язок.
Наказ Національної поліції України від 10.05.2016 № 385 «Про затвердження Переліку відомостей, що становлять службову інформацію в системі Національної поліції України» визначає Перелік відомостей, що становлять службову інформацію в системі Національної поліції України. Так, у підпункті 2 пункту 2 розділу ХІІ зазначено, що у сфері зв'язку, інформаційно-телекомунікаційних та комп'ютерних мереж службовою є інформація, що розкриває документи з організації внутрішньовідомчого зв'язку органів та підрозділів поліції.
Натомість, УПО за зверненням отримало лист Головного управління зв’язку та інформаційних систем Генерального штабу Збройних сил України як Центрального РЧО системи спеціальних користувачів, який здійснює заходи, пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, в якому підтверджується наявність у Управління поліції охорони в м. Києві дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів ультракороткохвильового радіозв’язку з вихідною потужністю для базових (стаціонарних) станцій до 50 Вт, мобільних (автомобільних) засобів – до 25 Вт та переносних засобів – до 5 Вт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.01.2024 12:22
Вирішення:
Шановний Учаснику!
КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», як Замовник, у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон), здійснює закупівельну діяльність відповідно до вимог Закону та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Постанова) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості), з урахуванням нормативних актів, які стосуються здійснення публічних закупівель.
Так, статтею 5 Закону установлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Запропонована вимога Учасника порушує перелічені принципи здійснення публічних закупівель, оскільки добросовісна конкуренція, прозорість, недискримінація ґрунтуються на рівних умовах до усіх учасників торгів. Тобто, дана вимога Учасника є дискримінаційною по відношенню до решти учасників закупівлі.
Вимогою п. 5.2.1 додатку 3 тендерної документації встановлено таке: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Договір з
ДП "Український державний центр радіочастот" про використання радіочастотного моніторингу та забезпечення електромагнітної сумісності, або інший підтвердний документ, який свідчить про використання радіочастотного моніторингу та забезпечення електромагнітної сумісності». Замовник звертає увагу, що Учасник може подати інший документ окрім договору з ДП "Український державний центр радіочастот". Тобто, лист Головного управління зв’язку та інформаційних систем Генерального штабу Збройних сил України як Центрального РЧО системи спеціальних користувачів, який здійснює заходи, пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів буде вважатись підтвердним документом щодо вказаної вимоги тендерної документації.
Замовник просить Учасників уважніше ознайомлюватися з умовами та вимогами тендерної документації.
Зважаючи на викладене, вимога, зазначена у технічній специфікації тендерної документації, повністю обґрунтована і залишається без змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо можливості здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування
Номер:
b2de6591e5f14af99063ee9192679408
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-28-009572-a.a2
Назва:
Щодо можливості здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування
Вимога:
Відповідно до Технічної специфікації (додаток 3 до тендерної документації) розділ 5 «Кваліфікаційні вимоги» підпункту п’ять п. 5.2.1 «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: «Лист в довільній формі щодо можливості здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування».
Вимагаємо доповнити дану вимогу виключенням, а саме «дана вимога стосується всіх учасників крім тих, які є входять в структуру МВС України» оскільки в поточній редакції вказана вимога є дискримінаційною та такою, що суперечать чинному законодавству і обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників процедури відкритих торгів.
Відповідно до п.п. 11 п. 5 «Переліку відомостей, що становлять службову інформацію в системі Національної поліції України» затвердженого Наказом Національної поліції України №945 від 12.10.2018 року, інформація щодо місця та часу розташування, перебування, маршрутів пересування нарядів реагування є службовою інформацією та не може бути розголошеною, а надання такої інформації є службовим злочином.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.01.2024 12:20
Вирішення:
Шановний Учаснику!
КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», як Замовник, у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон), здійснює закупівельну діяльність відповідно до вимог Закону та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Постанова) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості), з урахуванням нормативних актів, які стосуються здійснення публічних закупівель.
Так, статтею 5 Закону установлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Запропонована вимога Учасника порушує перелічені принципи здійснення публічних закупівель, оскільки добросовісна конкуренція, прозорість, недискримінація ґрунтуються на рівних умовах до усіх учасників торгів. Тобто, дана вимога Учасника є дискримінаційною по відношенню до решти учасників закупівлі.
Згідно вимоги тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Лист у довільній формі щодо можливості здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується копіями документів (не менше 5-ти) щодо наявності встановленої системи GPS та її технічних можливості». Тендерна документація не містить вимог щодо надання службової інформації, яка не може бути розголошена, зокрема про місце та час розташування, перебування, маршрутів пересування нарядів реагування, тощо. Замовник наголошує, що лист може бути довільної форми.
Зважаючи на викладене, вимога, зазначена у технічній специфікації тендерної документації, повністю обґрунтована і залишається без змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо сертифікатів психіатричного та профілактичного наркологічного огляду охоронників та медичних довідок, які підтверджують відсутність в особи (охоронників) обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків
Номер:
be52619a0c5f44d1a2e63a06ed77439b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-28-009572-a.b1
Назва:
Щодо сертифікатів психіатричного та профілактичного наркологічного огляду охоронників та медичних довідок, які підтверджують відсутність в особи (охоронників) обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків
Вимога:
1. Щодо сертифікатів психіатричного та профілактичного наркологічного огляду охоронників.
Відповідно до Технічної специфікації (додаток 3 до тендерної документації) розділ 5 «Кваліфікаційні вимоги» підпункту два п. 5.1.1 «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: «Копії сертифікатів, чинних на дату подання тендерної пропозиції, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду».
Вимагаємо доповнити дану вимогу виключенням, а саме «дана вимога стосується всіх учасників крім тих, які є входять в структуру МВС України» оскільки в поточній редакції вказана вимога є дискримінаційною та такою, що суперечать чинному законодавству і обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників процедури відкритих торгів.
Наступним повідомляємо Вам, що відповідно до частини 2 статті 61 «Обмеження, пов’язані зі службою в поліції» розділу VІІ «Загальні засади проходження служби в поліції» Закону України «Про Національну поліцію» від 2 липня 2015 року № 580-VIII (далі – Закон), не може бути поліцейським: особа, визнана недієздатною або обмежено дієздатною особою; особа, засуджена за умисне вчинення тяжкого та особливо тяжкого злочину, у тому числі судимість якої погашена чи знята у визначеному законом порядку; особа, яка має непогашену або не зняту судимість за вчинення кримінального правопорушення, крім реабілітованої; особа, щодо якої було припинено кримінальне провадження з нереабілітуючих підстав; особа, до якої були застосовані заходи адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, пов’язаного з корупцією; особа, яка відмовляється від процедури спеціальної перевірки під час прийняття на службу в поліції або від процедури оформлення допуску до державної таємниці, якщо для виконання нею службових обов’язків потрібен такий допуск; особа, яка має захворювання, що перешкоджає проходженню служби в поліції. Перелік захворювань, що перешкоджають проходженню служби в поліції, затверджується Міністерством внутрішніх справ України спільно з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я;
Відповідно частини 1 до статті 50 «Перевірка кандидата на службу в поліції» розділу VI «Добір на посаду поліцейського» Закону, громадяни України, які виявили бажання вступити на службу в поліції, з метою визначення стану їхнього здоров’я зобов’язані пройти медичні обстеження, а також перевірку рівня фізичної підготовки, психофізіологічне обстеження, обстеження на предмет виявлення алкогольної, наркотичної та токсичної залежності в порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
Поліцейські перед призначенням на посади відповідно до частини 9 статті 95 «Медичне забезпечення поліцейських» Закону, підпункту 52 затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року №878, та наказу МВС України від 01.11.2016 №1146 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкових попереднього і періодичних медичних оглядів (диспансеризації) у закладах охорони здоров’я МВС» проходять попередні (військово-лікарську комісію) і періодичні (щороку) медичні огляду, які в обов’язковому порядку включають проходження нарколога та психіатра. За результатами цих оглядів поліцейські допускаються до виконання покладених на них посадових обов’язків та несення служби з вогнепальною зброєю.
За цих підстав, факт перебування особи на посаді поліцейського є належним підтвердженням належного стану здоров’я та відсутності обмежень та перешкод, у тому числі з приводу психічного здоров’я, наркоманії або алкоголізму, для проходження служби в поліції.
2. Щодо медичних довідок, які підтверджують відсутність в особи (охоронників) обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків.
Відповідно до Технічної специфікації (додаток 3 до тендерної документації) розділ 5 «Кваліфікаційні вимоги» підпункту три п. 5.1.1 «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: копії медичних довідок, які підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, яка видана не раніше одного року до кінцевої дати подання тендерних пропозицій».
Вимагаємо доповнити дану вимогу виключенням, а саме «дана вимога стосується всіх учасників крім тих, які є входять в структуру МВС України» оскільки в поточній редакції вказана вимога є дискримінаційною та такою, що суперечать чинному законодавству і обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників процедури відкритих торгів.
Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затверджений наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 N 246, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 липня 2007 р. за N 846/14113, (далі – Порядок), визначає процедуру проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов'язковому медичному огляді осіб віком до 21 року.
Пунктом 1.2. Порядку встановлено, що Порядок призначений для: працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та осіб віком до 21 року підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, виду економічної діяльності та їх філій, інших відокремлених підрозділів; фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які відповідно до законодавства використовують найману працю (далі - роботодавці); осіб, які забезпечують себе роботою самостійно; закладів державної санітарно-епідеміологічної служби; закладів охорони здоров'я, військово-лікарських та відповідних комісій міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, які здійснюють медичні огляди працівників, спеціалізованих закладів охорони здоров'я, які мають право встановлювати діагноз щодо професійних захворювань, кафедр та курсів професійних захворювань вищих медичних навчальних закладів III-IV рівнів акредитації; робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України .
Згідно із 1.3. Порядку встановлено, що «обов'язкові попередній (під час прийняття на роботу) і періодичні (протягом трудової діяльності) медичні огляди проводяться для працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та щорічно для осіб віком до 21 року.»
Перелік робіт з важкими, шкідливими та особливо шкідливими умовами праці у будівництві, на яких встановлюється підвищена оплата праці затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2005 року № 576.
Постановою Кабінету Міністрів України від 17 листопада 1997 р. N 1290 затверджено виробництв, робіт, цехів, професій і посад, зайнятість працівників в яких дає право на щорічні додаткові відпустки за роботу із шкідливими і важкими умовами праці та за особливий характер праці
Постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 р. № 461 затверджено списки виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах роботу із шкідливими і важкими умовами праці та за особливий характер праці.
Професія охоронник до категорій, зазначеними або іншими законодавчими актами до числа робіт, що є важкими роботами, роботами із шкідливими чи небезпечними умовами праці або такими, де є потреба у професійному доборі в розумінні п.1.3. Порядку, не відноситься.
За цих підстав вимога тендерної документації про надання у складі тендерних пропозицій копій медичних довідок, які підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, не ґрунтується на вимогах закону та є дискримінаційною.
Ураховуючи викладене, вимагаємо підпункт три п. 5.1.1 розділу 5 «Кваліфікаційні вимоги», які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, що є Додатком 3 до тендерної документації, вилучити з тендерної документації як дискримінаційний.
Разом із тим повідомляємо Вам, що кваліфікаційні вимоги до учасника висвітлені в питаннях № 1 та № 2 звернення, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України
від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (далі – Постанова) можуть бути взагалі виключені із тендерної документація у зв’язку із тим, що відповідно до пункту 1 та 3 загальних положень даної Постанови:
Пункт 1 Постанови – «… Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності».
Пункт 3 Постанови – «Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам».
Враховуючи вищесказане та наявність самої ліцензії на охоронну діяльність вже вказує на те що ліцензіатом дотримано вимоги щодо здобувача ліцензії на послуги охорони, а саме виконання пункту 6 Постанови.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.01.2024 12:18
Вирішення:
Шановний Учаснику!
КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», як Замовник, у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон), здійснює закупівельну діяльність відповідно до вимог Закону та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Постанова) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості), з урахуванням нормативних актів, які стосуються здійснення публічних закупівель.
Так, статтею 5 Закону установлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Запропонована вимога Учасника порушує перелічені принципи здійснення публічних закупівель, оскільки добросовісна конкуренція, прозорість, недискримінація ґрунтуються на рівних умовах до усіх учасників торгів. Тобто, дана вимога Учасника є дискримінаційною по відношенню до решти учасників закупівлі. Замовник розцінює таку вимогу, як підбурення Учасником Замовника до порушення Закону, Особливостей, та інших нормативних актів. Неодноразова спроба Учасника уникнути надання необхідних документів, дає привід Замовнику розцінювати це, як відсутність таких документів в Учасника та невиконання ним профільних нормативних актів, на які посилається Учасник у своїй вимозі.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто, для отримання якісних послуг Замовник має право вимагати від потенційних Учасників підтвердження кваліфікації, що не суперечать нормам Закону. Отже, керуючись Законом, Замовник вважає за потрібне та встановив кваліфікаційні вимоги на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з наданням відповідних підтвердних документів.
У разі проходження попередні (військово-лікарську комісію) і періодичні (щороку) медичні огляди, які в обов’язковому порядку включають проходження нарколога та психіатра, Замовник не вбачає перешкод щодо надання запитуваних документів.
Зважаючи на викладене, вимога, зазначена у технічній специфікації тендерної документації, повністю обґрунтована і залишається без змін.
Статус вимоги:
Відхилено