• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сіль технічна для посипання доріг

Завершена

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
Період оскарження: 28.12.2023 14:32 - 12.01.2024 00:00
Вимога
Вирішена

В И М О Г А щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: bc44fbac761149beab1561e29d114f28
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-28-006840-a.c2
Назва: В И М О Г А щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
В И М О Г А щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), з метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, просимо внести наступні зміни до тендерної документації: 1. Виключити/змінити вимоги, що містяться в Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару та виконання умов договору. 2.1. Довідка у довільній формі про наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання поставки товару». З вказаних пунктів незрозуміло яку саме кваліфікацію та досвід (у якій галузі потрібна кваліфікація і досвід роботи) повинні мати працівники. Теж саме стосується обладнання та матеріально-технічної бази. Незрозуміло який рівень кваліфікації та досвіду роботи працівників і наявність якого обладнання та матеріально-технічної бази є достатнім для Замовника. Вважаємо, що вказані вимоги порушують принципи публічних закупівель, адже вони можуть призвести до порушення прав і законних інтересів учасників закупівлі. 2. Виключити/змінити: 2.1. п. 4 таблиці розділу 4 додатку 1 до тендерної документації, а саме: 4. Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» Довідка в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку 3 до даної документації, повинна бути підписана особою, яка підписує тендерну пропозицію та уповноважена на підписання договору про закупівлю. 2.2. Додаток 3 до тендерної документації, а саме: «Додаток 3 Взірець Лист-згода на обробку персональних даних Відповідно до Закону «Про захист персональних даних» даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі, цивільно-правових та господарських відносин. Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою(у разі наявності)». Вказана вимога та додаток 3 порушує права потенційних учасників і чинне законодавство України, адже: По-перше – відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються. Юридична особа не є суб’єктом персональних даних і не може давати згоду на їх обробку. Юридична особа є розпорядником персональних даних свої працівників і лише за їх згодою. По-друге – вимога Додатку 3 про надання згоди на використання, поширення та ДОСТУП до розрахункових рахунків, номерів телефонів та електронних адрес грубо порушує чинне законодавство України. Є незрозумілим, навіщо замовнику ДОСТУП до рахунків чи телефонів. 3. Виключити/змінити п. 3) Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «3) Вид – без добавки». Предметом закупівлі є ДК 021:2015: 14410000-8 Кам’яна сіль (Сіль технічна для посипання доріг). Тобто сіль буде використовуватись для протиожеледних заходів в зимовий період. З вимоги незрозуміло, як предмет закупівлі буде виконувати вказані функції без антизлежувальної добавки. Враховуючи викладене, вважаємо, що зазначений пункт Додатку 2 порушує чинне законодавство України та може призвести до порушення прав і законних інтересів учасників закупівлі. 4. Виключити/змінити п. 3 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Товар відпускається зі складу Учасника, обов’язкова вимога щодо відстані від складу Учасника до складу Замовника – протяжність маршруту перевезення Товару від складу Учасника до Складу Замовника не більше 50 км». Вказана вимога суперечить відповіді, яку Замовник закупівлі надав іншому потенційному учаснику на його вимогу 30.12.2023 р. У вказаній відповіді зазначено: «інформуємо Вас, що в Підприємства відсутні склади для зберігання Товару, відтак, враховуючи, мету та завдання діяльності КП «Калушавтодор», використання даного виду товару потрібне задля забезпечення безпеки дорожньо-транспортного руху та усунення наслідків погодних умов». Тобто, з однієї сторони встановлена дискримінаційна вимога наявності складу на певній відстані від складу Замовника, а з іншої сторони Замовник вказує, що не має складу. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, вважаємо, що вимога п. 3 Додатку 2 до тендерної документації порушує принципи публічних закупівель і є дискримінаційною, адже обмежує коло учасників лише тими, які мають складські приміщення на відстані не більше ніж 50 км від складу Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне: 1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару та виконання умов договору – мається на увазі транспорт (самоскиди, навантажувачі та ін.). 2. Довідка у довільній формі про наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання поставки товару – мається на увазі водії та машиністи необхідного транспорту для перевозки та навантаження солі. 3. Згідно Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI та керуючись п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник передбачив у своїй тендерній документації надання Листа-згоди на обробку персональних даних та надав відповідний взірець. При поданні тендерної пропозиції, Учасники та представники постачальників (наприклад, підписанти тендерної пропозиції тощо) надають свої персональні дані. Згідно частини 6 статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Згідно ст.2 цього Закону 2297 персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції. Тож, Замовники в складі тендерної пропозиції можуть вимагати лист-згоду на обробку персональних даних. 4. КП «Калушавтодор» власними силами готує протиожеледну суміш, яку одразу ж використовує, тому антизлежувальна добавка не потрібна. 5. Склад КП «Калушавтодор» не відповідає вимогам для довготривалого зберігання технічної солі, тому передбачена доставка солі партіями згідно заявок по мірі необхідності.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Скарга на умови Тендерної документації

Номер: dd38fe0fbfeb4e5aa01f7ec667b321ad
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-28-006840-a.c1
Назва: Скарга на умови Тендерної документації
Вимога:
Пунктом 2 Додатку 2 передбачено, що поставка Товару здійснюється згідно заявок не пізніше ніж через 3 години з моменту заявки. Також, згідно п. 3 Додатку 2 встановлена обовʼязкова вимога щодо відстані від складу учасника до складу замовника не більше 50 км. Такі умови є дискримінаційними та обмежують коло учасників, які можуть прийняти участь у процедурі закупівлі. Наявність майданчику або складу на відстані 50 кілометрів до місцезнаходження учасника ніяким чином не впливає на якість виконання договору про закупівлю. Скаржник взмозі виконати повністю договір про закупівлю із майданчиком, який знаходиться на відстані, яка більше, ніж 50 кілометрів від Транспортної філії замовника. Зазначена вимога розрахована на учасників торгів, які вже мають в наявності майданчик або склад на відстані 50 кілометрів до місцезнаходження Транспортної філії замовника, що є дискримінаційним для інших учасників закупівлі, в тому числі Скаржника. Аналогічної позиції дотримається Колегія АМКУ у рішенні №12538-р/пк-пз від 03.06.2021 року. Зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Отже, просимо усунути зазначені дискримінаційні вимоги та виключити із Тендерної документації вимоги щодо поставки товару протягом 3 годин та наявності складу на відстані не більше 50 км від складу Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення доводимо до Вашого відома наступне: Комунальне пiдприємство “Калушавтодор” Калуської мiської ради Iвано- Франкiвської областi (далi за текстом Пiдприємство) утворене Калуською мiською радою в розпорядчому порядку рiшенням вiд 10.08.2006 року № 72. Пiдприємство у своїй дiяльностi керується Конституцiєю України, Законом України «Про автомобільні дороги», Постановою Кабінету міністрів «Про затвердження Положення про Державне агентство автомобільних доріг України» та iншими нормативно-правовими актами України, якi регулюють даний вид дiяльностi. Відповідно до зазначених нормативних актів, Замовник Комунальне підприємство "Калушавтодор" безпосередньо забезпечує організацію будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг за встановленими для них будівельними нормами, державними стандартами і нормами, розробляє і здійснює заходи щодо забезпечення функціонування дорожнього господарства в умовах стихійного лиха, у разі виникнення аварії, катастрофи, іншої надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру, під час ліквідації їх наслідків, забезпечує належну якість робіт з проектування, будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування. Відповідно до Статуту Комунального підприємства «Калушавтодор» Калуської міської ради Iвано-Франкiвської областi, підприємство створюється з метою здійснення будівництва, реконструкції, капітальних та поточних ремонтів, експлуатації міських доріг та об’єктів благоустрою міста. Також, інформуємо Вас, що в Підприємства відсутні склади для зберігання Товару, відтак, враховуючи, мету та завдання діяльності КП «Калушавтодор», використання даного виду товару потрібне задля забезпечення безпеки дорожньо-транспортного руху та усунення наслідків погодних умов. Отже, пряме використання Товару залежить від настання певних погодних умов (що настає непередбачувано). Тому важливу роль відіграє швидка поставка Товару від складу Постачальника на територію Підприємства. Відповідно для мінімізації часу поставки партії Товару, від моменту отримання Постачальником заявки з боку Підприємства, в Додатку 2 тендерної документації вимагається щоб протяжність маршруту перевезення Товару від складу Постачальника до Складу Покупця (Підприємства) складала не більше 50 км.
Статус вимоги: Задоволено