-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Оплата видатків із благоустрою населених пунктів, а саме: сіль технічна за кодом ЄЗС ДК 021:2015:14410000-8 – «Кам’яна сіль»
Завершена
6 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 67 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 67 000.00 UAH
Період оскарження:
28.12.2023 13:23 - 06.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
6349515666fa4744bbfa69cce8fe3c31
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-28-005549-a.a5
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Скарга:
Замовником неправомірно дискваліфіковано Учасника. Повний текст розміщенно у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2023-12-28-005549-a.docx 19.01.2024 12:39
- Скарга_UA-2023-12-28-005549-a.pdf 19.01.2024 12:40
- Рішення від 23.01.2024 № 1359.pdf 23.01.2024 18:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.02.2024 № 2005.pdf 02.02.2024 11:27
- Рішення від 01.02.2024 № 2005.pdf 06.02.2024 15:40
- 29.1. Порівняльна таблиця.pdf 25.01.2024 16:18
- Пояснення по скарзі.docx 25.01.2024 16:18
- 47. Сертифікат_ Якості.pdf 25.01.2024 16:18
- Протокольне рішення.pdf 25.01.2024 16:18
- Пояснення по скарзі.pdf 25.01.2024 16:18
- 44. Протокол ДСТУ_2125 з ант. Єгипет.pdf 25.01.2024 16:18
- Банківська гарантія Г.2024.06-01.pdf 25.01.2024 16:18
- 15.1. договор Вікта сіль к 25 кг.pdf 25.01.2024 16:18
- 20. Згода з тех.вимогами.pdf 25.01.2024 16:18
- 15.4. Договір Укрексім.pdf 25.01.2024 16:18
- Протокол.pdf 07.02.2024 09:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.01.2024 15:35
Дата розгляду скарги:
01.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.01.2024 18:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.02.2024 15:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішення АМКУ
Вимога
Є відповідь
незаконні дії Замовника у вигляді дискваліфікації учасника
Номер:
42c9cf1bc32b4ec1b6f57c9da897d9ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-28-005549-a.b4
Назва:
незаконні дії Замовника у вигляді дискваліфікації учасника
Вимога:
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-28-005549-a уповноваженою особою КП «МІСЬКІ ДОРОГИ» (юридична адреса: 65031, Одеська обл., м. Одеса, вул. Промислова, 38 далі - Замовник) 28.12.2023 року розпочато процедуру публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями Оплата видатків із благоустрою населених пунктів, а саме: сіль технічна за кодом ЄЗС ДК 021:2015:14410000-8 – «Кам’яна сіль».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «КиП і Ко» (ЄДРПОУ 40227262, юридична адреса: 01011, м. Київ, вул. Рибальська, 2) разом з іншими учасниками:
- ТОВ «ТД «КиП і Ко» (дискваліфікований);
- ТОВ «МАВЕЛ УКРАЇНА» (оцінка);
- ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ» (не розглянуто);
- ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» (не розглянуто);
- ТОВ «ТМ УКРАЇНСЬКИЙ ПРОДУКТ» (не розглянуто):
взяло участь у процедурі зазначеної вище закупівлі шляхом подання своєї тендерної пропозиції, складеної у відповідності до вимог тендерної документації Замовника.
За результатами аукціону, який відбувся 09.01.2024 року о 11:06 за Київським часом, уповноваженою особою Замовника було розпочато розгляд тендерних пропозицій Учасників на відповідність вимогам Тендерної Документації Замовника.
12 січня 2024 року Замовником було опубліковано Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою в комунальному підприємстві «МІСЬКІ ДОРОГИ» щодо відхилення найбільш економічно вигіднішої пропозиції учасника - ТОВ «ТД «КиП і Ко».
Вважаємо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «КиП і Ко» безпідставним та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства України.
Відповідно до Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції пп. 1.10. Учасник/об'єднання учасників у складі тендерної пропозиції має надати документ, яким підтверджує, що він дотримується в своїй діяльності норм чинного законодавства України, та гарантує їх дотримання під час виконання договору, в тому числі:
- Закону України «Про санкції»;
- Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України».
- Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
- рішення Ради національної безпеки і оборони України «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 28 квітня 2017 року, введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017;
- постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»;
- постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» та надати гарантійний лист про те, що він не обмежений законодавством про санкції у виконанні умов договору про закупівлю.
На виконання вищезазначених вимог Товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «КиП і Ко» в складі пропозиції було надано Інформаційну довідку щодо дотримання норм чинного законодавства №08/01-15 від 08.01.2024 року в якій зазначено, що учасник дотримується норма чинного законодавства України та не обмежений законодавством про санкції.
Згідно Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю п. 4 Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю Учасники повинні надати гарантійний лист про погодження істотних умов договору про закупівлю.
На виконання вищезазначених вимог Товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «КиП і Ко» в складі пропозиції було надано довідку щодо погодження з проектом договору №08/01-19 від 08.01.2024 в якому зазначено, що ТОВ «ТД «КиП і Ко» погоджується з проектом договору в якому викладені істотні умови договору та довідка проект договору №08/01-20 від 08.01.2024 в якому також зазначено, що ТОВ «ТД «КиП і Ко» погоджується з умовами договору.
Згідно Додатку 4 до тендерної документації Замовника, учасник в складі пропозиції має надати наступні документи:
Документи, що підтверджують якість Товару надаються Учасником на кожну партію Товару про, що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- Документ про відповідність Товару вимогам ДСТУ 4246:2003 "Сіль для промислового переробляння. Технічні умови" або сертифікат, або паспорт якості та протокол випробувань щодо відповідності Товару ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови» Документ повинен бути виданим акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (лабораторія, центр тощо);
- Діючий сертифікат відповідності або паспорт якості товару або протокол випробувань, який підтверджує наявності добавки антизлежування у Товарі;
- Діючий паспорт безпеки матеріалу (Товару) - Сіль для промислових потреб;
- Діючи сертифікати на систему управління охорони здоров’я та безпеки праці (відповідати вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), систему управління якістю (відповідати вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), на систему екологічного управління (відповідати вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
На виконання вищезазначених вимог Товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «КиП і Ко» в складі пропозиції було надано діючий СЕРТИФІКАТ БЕЗПЕЧНОНОСТІ МАТЕРІАЛУ MSDS довідка №08/01-10 від 08.01.2024
Отже документи надані Товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «КиП і Ко» підтверджують відповідність запропонованого Товару вимогам Тендерної документації Замовника та мають інформацію ьезпеки матеріалу.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувається відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 44 цих Особливостей.
Згідно п. 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
При виявленні невідповідностей в інформації та/або документах наданих ТОВ «ТД «КиП і Ко» Замовник був зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, цього Замовником зроблено не було.
Відповідно до пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 року №1178 «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Таким чином Замовник в порушення вимог норм чинного законодавства України ч.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі», ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та вимог власної Тендерної документації незаконно дискваліфікував ТОВ «ТД «КиП і Ко».
Враховуючи вищенаведене Замовником було прийняте незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника – ТОВ «ТД «КиП і Ко».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «КиП і Ко» не погоджується з рішенням Замовника, оскільки Замовник застосував дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників.
Наслідком зазначеного вище, стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно абз.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження звернення (вимоги) Учасника.
Зважаючи на вищевикладене та відповідно до ст.ст. 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р.
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТД «КиП і Ко» та надати 24 години на усунення невідповідностей;
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2024 16:08
Вирішення:
Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне.
У складі вашої тендерної пропозиції відсутні наступні документи:
1) гарантійний лист про те, що учасник не обмежений законодавством про санкції у виконанні умов договору про закупівлю.
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, п.п. 1.10;
2) гарантійний лист, що у разі випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю. 2. Строк укладання договору.
3) гарантійний лист про погодження з істотними умовами договору про закупівлю
Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю. 4. Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю.
4) документ щодо згоди із вимогою, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку;
Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю. 4. Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю.
- 5) ДІЮЧИЙ ПАСПОРТ БЕЗПЕКИ МАТЕРІАЛУ (ТОВАРУ) – СІЛЬ ДЛЯ ПРОМИСЛОВИХ ПОТРЕБ;
- Додаток 4 до тендерної документації – Технічні вимоги.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи відсутність ДІЮЧОГО ПАСПОРТУ БЕЗПЕКИ МАТЕРІАЛУ (ТОВАРУ) – СІЛЬ ДЛЯ ПРОМИСЛОВИХ ПОТРЕБ (технічна частина), ваша пропозиція була відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не надавальсь 24 години у відповідності до пункту 43 Особливостей, оскільки не надано документ, який відносить до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
В И М О Г А щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
e7cc4552a4464f119a0d70734f0c209b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-28-005549-a.a3
Назва:
В И М О Г А щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
В И М О Г А
щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), з метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, просимо внести наступні зміни до тендерної документації:
1. Виключити абзац третій Додатку 4 до тендерної документації, а саме: «Учасник в складі пропозиції повинен гарантувати наявність на своєму складі на території України не менше 50% від обсягу закупівлі Товару, надати фактичну адресу складу та за вимогою Замовника надати дозвіл на доступ до складу для перевірки фактичної наявності Товару, шляхом надання гарантійного листа та довідку з обліку або оборотно-сальдова відомість Учасника станом на 01.11.2023р.».
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Всі потенційні учасники безперервно ведуть господарську діяльність з продажу предмету закупівлі. Вимоги тендерної документації стосовно підтвердження наявності на складі 500 тонн предмету закупівлі (50% від загальної потреби Замовника) станом на 01.11.2023 р. є такими, що порушують чинне законодавство України. Також є незрозумілим чому саме станом на 01.11.2023 р., адже закупівля проводиться у січні 2024 року, а предмет закупівлі міг з’явитись на складі учасника і 02.11.2023 р. або у грудні 2023 р. або у січні 2024 р.
Вважаємо, що зазначений абзац Додатку 4 тендерної документації порушує принципи публічних закупівель, адже надання документального підтвердження на складі великого об’єму предмету закупівлі і тим більше на конкретну дату є дискримінаційними вимогами з огляду на те, що обмежують коло осіб, які можуть взяти участь у закупівлі.
2. Виключити/змінити абзац четвертий Додатку 4 до тендерної документації, а саме: «Запропонований Товар повинен відповідати державним нормам, стандартам, в частинах - ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови» та Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 07 грудня 2020 року № 297 «Про затвердження Змін до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» тощо. Товар має містити протизлежувальну добавку. Як протизлежувальну добавку використовують 3-водний залізистосиньородистий калій (ІІ), (фероціонід калію) згідно з ГОСТ 4207, ГОСТ 6816 чи згідно з чинними нормативними документами. Масова частка добавки не повинна перевищувати 1,15 . 10 -2 % (150 г/т)».
Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 07 грудня 2020 року № 297 «Про затвердження Змін до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» це наказ, яких лише вносить деякі зміни до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів затверджених Наказом Міністерства регіонального розвиту, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 р. № 54 (далі – Правила).
У п. 1.1. розділу І «Загальні положення» Правил зазначено, що ці Технічні правила є обов'язковими для суб'єктів господарювання незалежно від їх форми власності, які виконують роботи з ремонту і утримання вулиць та доріг.
Пунктом 1.2. розділу І «Загальні положення» Правил передбачено, що ці Технічні правила застосовуються під час виконання робіт з ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, за винятком автомобільних доріг загального користування.
Тобто, вищевказані Правила регламентують порядок ВИКОНАННЯ РОБІТ з утримання вулиць та доріг відповідними суб’єктами господарювання і не мають жодного відношення до предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, вважаємо, що абзац четвертий Додатку 4 до тендерної документації в частині відповідності Товару Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 07 грудня 2020 року № 297 «Про затвердження Змін до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» є таким, що порушує чинне законодавство та може призвести до порушення прав і законних інтересів учасників закупівлі.
3. Виключити/змінити п. 6.2. Додатку 5 до тендерної документації (Договір), а саме: «6.2. У випадку порушення умов Договору винна Сторона сплачує неустойку (пеню) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день порушення».
Відповідно до статті 549 Цивільного кодексу України:
1. Неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання.
2. Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання.
3. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного ГРОШОВОГО зобов'язання за кожен день прострочення виконання.
Відповідно до частини другої статті 343 Господарського кодексу України платник грошових коштів сплачує на користь одержувача цих коштів за прострочку платежу пеню в розмірі, що встановлюється за згодою сторін, але не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.
Тобто, пеня не можу сплачуватись за порушення будь-якого зобов’язання, а сплачується виключно за порушення ГРОШОВОГО зобов’язання.
Враховуючи викладене, вважаємо, що п. 6.2. Додатку 5 до тендерної документації (Договір) не відповідає чинному законодавству України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.01.2024 17:52
Вирішення:
Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями (далі – Особливості) та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до Закону тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тобто замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Вимога, що Учасник в складі пропозиції повинен гарантувати наявність на своєму складі на території України не менше 50% від обсягу закупівлі Товару, надати фактичну адресу складу та за вимогою Замовника надати дозвіл на доступ до складу для перевірки фактичної наявності Товару, шляхом надання гарантійного листа та довідку з обліку або оборотно-сальдова відомість Учасника станом на 01.11.2023р сформована у зв’язку з нагальною потребою у товарі та з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар, виконає всі умови договору в частині строків поставки та обсягів поставки.
При формуванні технічних вимог до предмета закупівлі замовник також керується вимогами на нормами зазначеними у Наказі Міністерства розвитку громад та територій України від 07 грудня 2020 року № 297 «Про затвердження Змін до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», зазначення даної норми ніяким чином не порушує чинне законодавство тим більше ніяким чином не може призвести до порушення прав і законних інтересів учасників закупівлі та не є дискримінаційною вимогою.
Проект договору розроблено у відповідності до норм Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону, Особливостей та інших норм чинного законодавств
Встановленням зазначених вимог замовником ніяким чином не порушуються права і законні інтереси учасників, при складані технічних вимог замовником враховано всі принципи здійснення публічних закупівель.
Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
В И М О Г А щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
65a4c7c3595449f888dc53b16a5fd372
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-28-005549-a.b2
Назва:
В И М О Г А щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
В И М О Г А
щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), з метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, просимо внести наступні зміни до тендерної документації:
1. Виключити/змінити останнє речення абзацу четвертого Додатку 4 до тендерної документації, а саме: «При вологості солі більше 0,3% і в несприятливих погодно-кліматичних умовах, а саме: відносній вологості повітря більше 75%, температурі повітря нижче -15°C, з метою недопущення змерзання та злежування солі при транспортуванні та зберіганні в прогнозовано несприятливих погодних умовах сіль постачається з внесенням добавки - ферроцианіду калію (K [Fe (CN) ] 3H O) у кількості згідно: ДСТУ 4246:2003 - 150 г/т.».
По-перше – відповідно до підпункту 4.2.2. пункту 4.2. ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови» масова частка вказаної добавки не повинна перевищувати 150 г/т.
По-друге - останнє речення абзацу четвертого Додатку 4 до тендерної документації суперечить таблиці «Характеристики товару» Додатку 4 до тендерної документації у якій зазначені вимоги наявності домішки фероціанід калію до 0,015%, тобто до 150 г/т.
Враховуючи викладене, вважаємо, що вказані суперечності можуть призвести до порушення прав і законних інтересів учасників закупівлі.
2. Виключити/змінити абзац сьомий Додатку 4 до тендерної документації, а саме: «Діючий дилерський або партнерський договір або лист від виробника щодо повноважень на реалізацію необхідного Товару та наявних можливостей здійснити виробництво, поставку необхідної кількості Товару;».
Вважаємо, що вказані вимоги порушують принципи публічних закупівель, адже надання вказаних документів від виробника є дискримінаційними вимогами з огляду на те, що обмежують коло осіб, які можуть взяти участь у закупівлі лише тими, які мають прямі відносини з виробником. Учасники, які закуповують товар не на пряму від виробника не зможуть взяти участь у закупівлі.
3. Виключити/змінити абзац десятий Додатку 4 до тендерної документації, а саме: «Діючий паспорт безпеки матеріалу (Товару) - Сіль для промислових потреб».
Вказана вимога може порушити права і законні інтереси учасників закупівлі, адже предмет закупівлі визначено як «Сіль технічна за кодом ЄЗС ДК 021:2015:14410000-8 – «Кам’яна сіль», а вимагається паспорт безпеки на Сіль для промислових потреб. Також незрозуміло відповідність яким саме технічним регламентам або нормам повинен відповідати товар згідно паспорту безпеки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.01.2024 13:07
Вирішення:
В тендерну документацію будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
В И М О Г А щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
ab14d5ccb38246d5a767fd4e715a1754
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-28-005549-a.b1
Назва:
В И М О Г А щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
В И М О Г А
щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та
Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників,
передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму
воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі –
Особливості), з метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель,
просимо внести наступні зміни до тендерної документації:
1. Виключити/змінити останнє речення абзацу четвертого Додатку 4 до тендерної
документації, а саме: «При вологості солі більше 0,3% і в несприятливих погодно-кліматичних
умовах, а саме: відносній вологості повітря більше 75%, температурі повітря нижче -15°C, з
метою недопущення змерзання та злежування солі при транспортуванні та зберіганні в
прогнозовано несприятливих погодних умовах сіль постачається з внесенням добавки -
ферроцианіду калію (K [Fe (CN) ] 3H O) у кількості згідно: ДСТУ 4246:2003 - 150 г/т.».
По-перше – відповідно до підпункту 4.2.2. пункту 4.2. ДСТУ 4246-2003 «Сіль для
промислового переробляння. Технічні умови» масова частка вказаної добавки не повинна
перевищувати 150 г/т.
По-друге - останнє речення абзацу п’ятого Додатку 4 до тендерної документації
суперечить таблиці «Характеристики товару» Додатку 4 до тендерної документації у якій
зазначені вимоги наявності домішки фероціанід калію до 0,015%, тобто до 150 г/т.
Враховуючи викладене, вважаємо, що вказані суперечності можуть призвести до
порушення прав і законних інтересів учасників закупівлі.
2. Виключити/змінити абзац сьомий Додатку 4 до тендерної документації, а саме:
«Діючий дилерський або партнерський договір або лист від виробника щодо повноважень на
реалізацію необхідного Товару та наявних можливостей здійснити виробництво, поставку
необхідної кількості Товару;».
Вважаємо, що вказані вимоги порушують принципи публічних закупівель, адже
надання вказаних документів від виробника є дискримінаційними вимогами з огляду на
те, що обмежують коло осіб, які можуть взяти участь у закупівлі лише тими, які мають
прямі відносини з виробником. Учасники, які закуповують товар не на пряму від
виробника не зможуть взяти участь у закупівлі.
3. Виключити/змінити абзац десятий Додатку 4 до тендерної документації, а саме:
«Діючий паспорт безпеки матеріалу (Товару) - Сіль для промислових потреб».
Вказана вимога може порушити права і законні інтереси учасників закупівлі,
адже предмет закупівлі визначено як «Сіль технічна за кодом ЄЗС ДК
021:2015:14410000-8 – «Кам’яна сіль», а вимагається паспорт безпеки на Сіль для
промислових потреб. Також незрозуміло відповідність яким саме технічним
регламентам або нормам повинен відповідати товар згідно паспорту безпеки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.01.2024 12:59
Опис причини скасування:
Помилка в посиланні на технічну документацію
Дата скасування:
01.01.2024 13:04