-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
вугілля кам’яне
Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 або Г 13-100
Торги відмінено
425 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 125.00 UAH
Період оскарження:
08.02.2018 20:28 - 20.03.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на дії Замовника
Номер:
9ba89273beed4bc98c2a1ad9febbcf87
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-08-003618-a.a4
Назва:
СКАРГА на дії Замовника
Скарга:
Замовник не дослідив порушення вимог тендерної документації учасником ПП ПРОМБІЗНЕС+ (39926001), а саме:
- А)У довідці з переліком наявного обладнання (про наявність спеціальних автомобілів для перевезення, навантаження вугілля) та матеріально-технічної бази, згідно реквізитів таблиці вимагалося надати інформацію про тип, вид, марку автомобіля, власний чи орендований, місткість (тонни). По-перше: Учасник ПП ПРОМБІЗНЕС+не надав інформацію щодо Вагів автомобільних їх тип, вид, марку автомобіля на якому вони розташовані або застосовуються до яких типів автомобілів та можна виважити якій вантаж, місткість цього вантажу, інформацію про власність вагів автомобільних – власні чи орендовані. По-друге: інформація про складський майданчик для збереження вугілля не містила ні адресу, ні площу цього майданчика.
- Б) Учасником ПП ПРОМБІЗНЕС+ не підтверджена наявність предмету закупівлі у нього та гарантійний лист №2 від 20 березня 2018 року наданий учасником, містив наявні ознаки підробки документу, які стосувалися кількості предмету закупівлі, назви Замовника, ідентифікатору закупівлі.
В) У тендерній пропозиції ПП ПРОМБІЗНЕС+ Замовник не звернув увагу на такі самі документи та їх оформлення, на підставі яких пропозицію ФОП Зайцев Р.В. було відхилено, а саме:
- відсутні документи чи їх копія на право власності чи продажу вугілля кам’яного;
- сканований сертифікат належним чином не завірений підписом і печаткою Учасника;
- нечітка або розмита печатка виконавців або орендодавців чи інших осіб на документах;
- відсутня довідка місця зберігання матеріально-технічної бази та товару.
Г)Також Учасником ПП ПРОМБІЗНЕС+ не виконані вимоги Замовника згідно тендерної документації (П. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), а саме: «Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених п. 2,3, 5, 6, 8 ст. 17 Закону (п. 1, 2, 4, 5, 6 кваліфікаційних вимог по ст. 17) а також ч.2 ст.17 Закону (п.8 кваліфікаційних критеріїв по ст. 17) визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’ять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику в оригіналі із супровідним листом документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, а саме:
1) довідку про те, що юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
2) довідку про те, що службову ( посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
3) довідку про те, чи була фізична особа, яка є учасником, засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
4) довідку про те, чи була службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
5) довідку про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура».
Звертаємо увагу Колегії на те, що Учасник – переможець ПП ПРОМБІЗНЕС+ (39926001), не розмістив жодного документа (відсутні у пропозиції: довідка з ДФС, довідка з МІН’ЮСТУ, довідка з МВС, довідку про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом ) протягом 5 днів (п’яти днів – з 26.04.2018 до 30.04.2018 року) щодо підтвердження своєї кваліфікації та відповідності до ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо відмови в участі у процедурі закупівлі.
На підставі порушень зазначених у цієї Скарги, Замовник повинен був врахувати порушення зазначені у пунктах А),Б) В),Г) цієї Скарги та на підставі п.п.2,4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» та «переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону»: та повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП ПРОМБІЗНЕС+ (ЄДРПОУ 39926001).
Отже, дії Замовника Навчально-виховного комплексу "Новоєлизаветівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад"Покровської районної ради Донецької області викладені у протоколі №б/н від 11 квітня 2018 року , яким він відхиляє тендерну пропозицію ФОП «Зайцева Ростислава Володимировича» з наступних підстав: «Через невідповідність вимогам документації конкурсних торгів встановлених ст. 16, наявність підстав, зазначених у ст. 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель» пропозицію ФОП Зайцев Р.В. відхилити» - є дискримінаційними та такими що не відповідають ЗУ «Про публічні закупівлі».
Хочемо звернути увагу Колегії на те що підстави відхилення пропозиції учасника ґрунтувалися на Законі України «Про здійснення державних закупівель» та досліджувалася тендерна пропозиція ФОП Зайцев Р.В. із за не відповідності документації конкурсних торгів, а не тендерних торгів проведених у сфері публічних закупівель на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Жодне з дев’яти тверджень Замовника не підтвердилися, були спростовані Скаржником та показали що Замовник торгів порушив положення ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо принципів публічних закупівель, зокрема: недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. А також принципу максимальна економія та ефективність, у зв’язку з тим що тендерна пропозиція ФОП Зайцев Р.В. є найбільш економічно ефективною в порівнянні з наступним учасником ПП ПРОМБІЗНЕС+ (39926001), сума пропозиції якого перевищує пропозицію ФОП Зайцев Р.В. на 71796,00 (сімдесят одну тисячу сімсот дев’яносто шість гривень 00 коп.), в процентному відношенні це складає 121,29% - збитків держави.
Для відхилення пропозиції ФОП Зайцев Р.В. за п.п. 1, 3, 4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не мав жодних правових підстав.
У тендері UA-2018-02-08-003618-a порушені принципи здійснення закупівель визначені у ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник торгів Навчально-виховнй комплекс "Новоєлизаветівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад"Покровської районної ради Донецької області ( код ЄДРПОУ 25703524). Дії Замовника щодо відхилення нашої (ФОП Зайцев Р.В.) пропозиції на підставі начебто відсутності документів не передбачених вимогами тендерної документації, та інших тверджень Замовника, які були спростовані у пунктах однин-дев’ять цієї скарги підтверджують те, що Замовник зловживав своїми правами, провів не об’єктивну оцінку та визначив іншу пропозицію переможцем, яка не відповідала вимогам тендерної документації, пропозицію яку Замовник не відхилив на підставі вищі зазначених порушень, тим самим проявив дискримінаційні дії по відношенню до нашої організації Фізичної особи - підприємця ЗАЙЦЕВА РОСТИСЛАВА ВОЛОДИМИРОВИЧА (2520901573).
Усі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ФОП «Зайцев Ростислав Володимирович» на підставі недіючого ЗУ «Про здійснення державних закупівель», та визначення нового переможця ПП ПРОМБІЗНЕС+ (ЄДРПОУ 39926001), пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі», що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ПП ПРОМБІЗНЕС+ (ЄДРПОУ 39926001) зазначеного у протоколі № 4 від «25» квітня 2018 року.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Зайцев Р.В. та прийняти нове рішення, яким визнати ФОП «Зайцев Ростислав Володимирович» (2520901573) - переможцем.
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- Рішення від 05.05.2018 № 4246 + лист Замовнику.pdf 07.05.2018 20:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2018 № 4868.pdf 23.05.2018 17:17
- Рішення від 22.05.2018 № 4868.pdf 25.05.2018 18:32
- протокол №5.PDF 29.05.2018 16:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.05.2018 12:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.05.2018 18:32
Дата виконання рішення Замовником:
29.05.2018 16:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
відміна закупівлі
Скарга
Залишено без розгляду
Привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», усунути дискримінаційні вимоги.
Номер:
5c9c2ad4b31d4c35b5a510df869f5606
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-08-003618-a.b3
Назва:
Привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», усунути дискримінаційні вимоги.
Скарга:
Привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», усунути дискримінаційні вимоги.
Замовником були внесені зміни до тендерної документації № 2 від 22.02.2018р у вигляді - Доповнення до технічних вимог по закупівлі вугілля кам’яного. Замовник вважає, що «для переваження постачаючої продукції ваги повинні знаходитись на відстані від Замовника не далі ніж 5-7 км». По-перше: у зв’яку з тим, що замовник не пояснює, чому відстань до вагів повинна знаходитися в межах 5-7 км, а не поряд з замовником, або на відстані 7км та 10 см., або трохи більше, ми вважаємо, що ця норма має корупційні ознаки, порушує конкуренцію, створює умови для зловживання у сфері публічних закупівель, тому цю дискримінаційну норму у вигляді «ваги повинні знаходитись на відстані від Замовника не далі ніж 5-7 км» необхідно скасувати, та внести відповідні зміни у тендерну документацію, в відповідності до ч.4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників; По-друге: Замовником порушені вимоги ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації». Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Замовник
- Дані доповнення були внесені тому.docx 05.03.2018 12:41
- Рішення від 05.03.2018 № 1995.pdf 05.03.2018 17:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.03.2018 22:33
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.03.2018 17:55