-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95, дизельне паливо
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Завершена
1 365 260.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 826.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 826.30 UAH
Період оскарження:
28.12.2023 12:16 - 02.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
a2a9ee0d7eae49d499160fef9c41968a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-28-004423-a.c1
Назва:
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
№5 від 12.01.2024
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01999402
Адреса: 37600, Україна, Полтавська область, Миргород, вулиця Гоголя буд. 172
E-mail: smorodskaya.1977@gmail.com
Телефон +380535546853
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “ФУЛ ФЬЮЖН”
Код ЄДРПОУ: 45153578
Тел. 380679879100
Email: fuelfusion01@gmail.com
61072, Харківська обл., місто Харків, вул.Тобольська, будинок 42-А, кімната 204
Інформація про закупівлю:
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-28-004423-a
Назва предмету закупівлі: код за ДК 021:2015 (CPV 2008) – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо)
Ідентифікатор закупівлі: f8c10bddf54548fc8b1b4d9293d36c70 (надалі – Процедура закупівлі)
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника:
08 січня 2024 року
СКАРГА
на рішення (ПРОТОКОЛ) №6 уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ» МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовником – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДК код за ДК 021:2015 (CPV 2008) – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» (далі ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», Учасник)
2. ТОВ "БВС РИТЕЙЛ"
05.01.2024 року, за результатами проведення аукціону, найбільш економічно вигідну пропозицію надало ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
08.01.2024 Замовник прийняв протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» на підставі пп. 2 п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості)
Замовник, відхиляючи тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», зазначив, що останній не надав у складі тендерної пропозиції:
- ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на запропоновані АЗС,
- файл «Партнерський договір 1.pdf», який містить договір поставки укладений між ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» та ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» не зазначає підстави використання АЗС «СВОЇ»;
- відсутній гарантійний лист партнера ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС».
Вважаємо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» безпідставним та таким, що порушує права та інтереси учасника.
Згідно з п. 56 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Замовник під час розгляду пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» порушив вимоги п. 43 Особливостей, відповідно до якого якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно п. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель є обов’язком Замовника, який ним не виконано.
Відсутність у складі тендерної пропозиції ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на запропоновані АЗС, гарантійного листа партнера ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС», відсутність інформації про підстави використання АЗС «СВОЇ» в файлі «Партнерський договір 1.pdf», який містить договір поставки укладений між ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» та ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» це є помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
А тому, Замовник був зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній систем і лише після виправлення або невиправлення невідповідностей розглядати тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації.
Крім того, Замовник у переліку підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» зазначив відсутність інформації про підстави використання ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» АЗС «СВОЇ». Вимогами тендерної документації не вимагалось надання підтвердження з боку партнерів учасника підстав використання належних їм АЗС, таким чином зазначення такої підстави є виключно надуманим та незаконним.
Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» порушують наші права, законні інтереси та принципи закупівель такі як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
Прошу:
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2023-12-28-004423-a Замовником КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ» МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, Код ЄДРПОУ: 01999402.
- зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН».
Директор Анастасія Кравчук
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_МИРГОРОДСЬКА_ЛІКАРНЯ_ІНТЕНСИВНОГО_ЛІКУВАННЯ.pdf.asice.zip 12.01.2024 17:07
- Рішення від 16.01.2024 №881.pdf 16.01.2024 16:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2024 №1278.pdf 23.01.2024 13:46
- Рішення від 22.01.2024 №1278.pdf 25.01.2024 13:30
- Пояснення 18.01.2024 10:12
- Пояснення 18.01.2024 10:12
- Протокол про скасування рішення на виконання Рішення АМКУ _ 33.pdf 25.01.2024 14:37
- Протокол про скасування рішення на виконання Рішення АМКУ _ 32.pdf 25.01.2024 14:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.01.2024 18:13
Дата розгляду скарги:
22.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.01.2024 16:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2024 13:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника від 22.01.2024 № 1278-р/пк-пз виконано Комунальним некомерційним підприємством «Миргородська лікарня інтенсивного лікування» Миргородської міської ради 25.01.2024 року.