• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Напівпричепи трали)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-12-05-006635-a згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%. Строк поставки товару залежить від терміну поставки товару, який зазначений в проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації), але не більше строку дії договору. Строк дії договору залежить від дати підписання договору та буде розрахований під час укладання договору.

Завершена

3 120 726.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 31 207.26 UAH
Період оскарження: 28.12.2023 11:51 - 08.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника

Номер: 82ea88a9aa9442f5bb4c26d583251278
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-28-003876-a.c2
Назва: СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Скарга:
Встановити наявність порушення законодавства Замовником при проведенні процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2023-12-28-003876-a, з підстав, що викладені в самій скарзі.
Дата розгляду скарги: 12.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.03.2024 17:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.03.2024 08:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю "ЗЕРНОТРЕЙД"
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕРНОТРЕЙД", Логутов Олег Володимирович 380504714693 ztr.volnovaha@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 000860786aa24ce8896dc8f8a86de12a
Заголовок пункту скарги: Детально ознайомившись із рішенням Замовника вважаємо, що рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям, а отже, є протиправним та необґрунтованим, чим порушено право ТОВ «ЗЕРНОТРЕЙД» на об’єктивне, неупереджене визначення переможця процедури та рівне ставлення до учасників закупівлі.
Опис заперечення: Підставою відхилення тендерної пропозиції Скаржника є відсутність сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника.
Враховуючи, що наявність чи відсутність сертифікату ISO ніяким чином не впливає на технічні характеристики запропонованого до закупівлі товару Скаржником, вважаємо, що Замовник на виконання вимог п. 43 Особливостей повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, звертаємо увагу Комісії, що виправлення даної розбіжності/помилки, через яку замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, до зміни найменування товару, марки, моделі, тощо.
А тому, у разі виявлення таких розбіжностей, Замовник мав надати Скаржнику 24 години на усунення виявлених невідповідностей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Відповідно до абз.2 п.43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Виходячи з вищенаведеного, сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) виробника ніяким чином не впливає на зміну предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи, що наявність чи відсутність сертифікату ISO ніяким чином не впливає на технічні характеристики запропонованого до закупівлі товару Скаржником, вважаємо, що Замовник на виконання вимог п. 43 Особливостей повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, звертаємо увагу Комісії, що виправлення даної розбіжності/помилки, через яку замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, до зміни найменування товару, марки, моделі, тощо.
А тому, у разі виявлення таких розбіжностей, Замовник мав надати Скаржнику 24 години на усунення виявлених невідповідностей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Відсутність протоколу про відхилення

Номер: 25647cd965674aa5b5616ea45160521b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-28-003876-a.c1
Назва: Відсутність протоколу про відхилення
Вимога:
Шановний, Замовнику, відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документаці
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь повідомляємо наступне. Постановою КМУ 861 від 2 серпня 2022 р. затверджено ПОРЯДОК підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів (далі – Порядок). До переліку включаються товари, які відповідають ступеню локалізації, визначеному у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно пункту 13-1 Порядку «Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.» Дана вимога прописана і в пункті 1.2.2 Додатку 2 до тендерної документації. Учасником не надано в складі пропозиції сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Статус вимоги: Задоволено