• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)

Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)

Торги відмінено

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 05.05.2018 10:24 - 17.05.2018 00:00
Вимога
Без відповіді

Щодо брехливої відповіді Замовника

Номер: e4e15fc44a484f0292dcb6d014a28cf9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-05-000238-b.a2
Назва: Щодо брехливої відповіді Замовника
Вимога:
Шановний! Така аргументація викликає не що інше, як подив та сміх! Ви вирішили такою невмілою аргументацією виправдати свої произаконні дії та акцепт значно дорожчої пропозиції "свого" постачальника? Ми не зобов"язані до торгів Вам вказувати та писати про протизаконність вимоги щодо надання гарантійного листа від виробника! Чому ви вирішили, що якщо Учасник не написав, то така вимога є законною. Це ваша міра відповідальності і ми розуміємо, навіщо ця вимога була написана - для додаткового аргументу відхилення небажаних пропозицій. Стосовно дезінфекції води та баків. Відповідально заявляємо, що дезінфекція води та баків відсутні в карті дезінфекційних робіт вашої установи, ми робимо запит в Департамент охорони здоров"я області для підтвердження цього факту. Стосовно зберігання робочих розчинів 7 діб проти 15 діб - це маніпуляція фактами. Жоден заклад України, підкреслюємо ЖОДЕН не використовує робочі розчини а ні 7 діб, а ні 15 діб. На нашу думку, Замовник навмисно виписав в документації торгів не загальні характеристики дезінфекційних засобів, а унікальні характеристики певних торгових марок засобів для того, щоб протягти у переможці "свого" Учасника, який потім "віддячить" посадовим особам. Різниця між сумами пропозицій і є тією "подякою". Розмір суми дерібану бюджетних коштів шокує! Враховуючи вищевикладене, ми вирішили більше не вимагати від посадових осіб Замовника справедливого розгляду нашої пропозиції, а направити листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи. Також, враховуючи теріторіальне розташування Замовника, ми направляємо окремо лист до СБУ Донецької області, бо на наш погляд, сума "подяки" для посадових осіб Замовника може бути використана для фінансування тероризму та сепаратизму в регіоні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Вимога!

Номер: 4415990b0d5745778bffd4eea6a081f3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-05-000238-b.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний! Яким саме вимогам не відповідає наша пропозиція? Не запропонували хабар? . Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! На нашу думку, своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні; замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, надаємо відповідь на Вашу вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 29.05.2018 11:16
Підтвердження вирішення: Замовник Оголосив та провів Закупівлю керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» . Зокрема Замовником розроблено, відповідно до обов’язку покладеного статтею 22 Закону, технічну специфікацію , визначено кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 та 17 Закону Украхни «Про публічні закупівлі». Дані вимоги оприлюднено у складі тендерної документації згідно чинного законодавства у системі електронних закупівель . Відповідно до згаданого закону ключовими принципами є принципи визначені статтями 3 та 5 . Керуючись даними принципами та нормами закону , зокрема щодо обов’язку Замовника публікувати технічні вимоги, вимоги щодо якості та способу їх підтвердження Замовником визначено, опубліковано та враховано при оцінці згадані вимоги , щодо яких не висловлено заперечень чи зауважень учасників. Розцінюючи звернення Учасника ,якого вкотре закликаємо дотримуватись ділової етики та мови, а також вимог чинного законодавства у процесі діяльності , опубліковане у системі електронних закупівель ,як прохання щодо надання детальної інформації щодо дискваліфікації його пропозиції повідомляю наступне: Пропозиція учасника не відповіає вимогам опублікованих у Додатку 2 , зокрема: - Учасник не заперечував на етапі обговорення щодо вимог надання листів-гарантій (листів-авторизацій) від виробників(імпортерів) запропонованої продукції . Учасник надає деякі з листів що вимагаються ,проте учасник не виконує вимогу , не надаючи листи від виробників (імпортерів) запрпонованої продукції Клін Стрім , Лізоформ . Учасником не виконана дана вимога Тендерної документації . - Учасник пропонує товари, які вважає еквівалентними щодо бажаних Замоником, проте еквівалентність до опублікованих та не оскаржених(не заперечених) вимог не підтверджена належними документами виданими уповноваженим органом МОЗ . Не підтверджені такі параметри як: відповідно до єдиного стандарту оцінки класу безпеки продукції під час санітрано-епідеміологічної експертизи за ДСТУ деякі з пропонованих засобів володіють характеристиками що гірші аніж бажані , що підтверджено наданими учасником висновками СЕЕ МОЗ України. Ряд товарів не володіє бажаними критичними практичними властивостями , передбаченими Тендерною документацією та потребами Замовника , зокрема режимами дезінфекції водонапірних баків та ємкостей для зберігання води , дезінфекції води . Також пропоновані товари часто відрізняються за харатеристиками якості , зокрема термін зберігання робочих розчинів запропонованих товарів менше бажаного замовником , визначеного у 15 діб , та становить 7 діб. Отже, керуючись принципами визначеними статтею 3 та статтею 5, та діючи в межах чинного законодавства Замовник прийняв рішення відхилити пропозицію Учасника, як таку що не відповідає опублікованим раніше та, відповідно , згальнообов'язковим вимогам тендерної документації у частині технічних характеристик засобів , параметрів їх використання , зберігання та підтвердження якості засобів , зокрема надання листів від виробників (імпортерів) засобів які б підтверджували канали походження засобів. Учасник не обмежений у своєму праві звернення в будь-які уповноважені органи з метою захисту своїх законних інтересів в межах чинного законодавства.