• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021-2015 (CPV) - 09310000-5 Електрична енергія (Лот №1 - Електрична енергія; Лот №2 - Електрична енергія)

Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: бул. Шевченка 460, Черкаси, Черкаська область, Україна, 18006. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду

Завершена

4 688 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 166.25 UAH
Період оскарження: 27.12.2023 18:25 - 01.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення про відміну торгів

Номер: 9707e40f2396434e97f9c1e64eae5e37
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-27-012738-a.c1
Назва: Скарга на рішення про відміну торгів
Скарга:
Пов'язані документи: Замовник Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 16.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.02.2024 16:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.02.2024 18:43
Дата виконання рішення Замовником: 01.03.2024 14:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2979-р/пк-пз від 16.02.2024 виконано
Автор: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Коваль Ольга 380631137124 angelkaaa@ukr.net http://gasenergotrade.com.ua/

Пункт скарги

Номер: 68f3a748958e4bc19299cc18c0561552
Заголовок пункту скарги: Скарга
Опис заперечення: Скарга на рішення про відміну торгів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Відміна торгів
Тип порушення: Відміна торгів
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Протоколу № 02-02 від 05.02.2024 р. підставою для відміни торгів за лотом № 1 стало те, що Замовником не було здійснено розгляд тендерної пропозиції у строк, визначений ч. 10 ст. 29 Закону. 04.01.2024 р. відбулося розкриття пропозицій та електронний аукціон. 05.01.2024 р. о 16:34 Замовник опублікував вимогу про усунення невідповідностей у пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД». Отже, оскільки відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі, то станом на 16:34 05.01.2024 р. замовник уже розглянув пропозицію ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» та знайшов у ній невідповідності. Замовник не міг розглянути лише частину пропозиції учасника та оприлюднити вимогу про усунення невідповідностей, оскільки у випадку наявності у решті документів учасника інших невідповідностей не мав би права більше звертатися до учасника з вимогою про їх усунення. 11.01.2024 р. Замовник оприлюднив протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД». Вважаємо, що Замовник не повинен був продовжувати строк, оскільки станом на 16:34 05.01.2024 р. замовник уже розглянув пропозицію ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» та знайшов у ній невідповідності. Враховуючи безпідставність продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» та не здійснення її розгляду протягом 20 робочих днів, вважаємо, що замовник цілеспрямовано вчинив дані дії, з метою зриву процедури закупівлі та неукладення договору з ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» та прийняв рішення про відміну Процедури закупівлі з надуманих підстав. Крім того, на нашу думку, факт порушення строку розгляду Пропозиції може бути усунуто якраз через здійснення такого розгляду, тому вибір підстави для відміни Процедури закупівлі «неможливість усунення порушень» також є неправомірним. За порушення строку розгляду пропозицій до відповідальності притягується уповноважена особа замовника відповідно до статті 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а не відміняються торги. Учасник ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» не повинен нести економічні наслідки через недобросовісність та помилки Замовника закупівлі. Підстав для відміни тендеру не вбачається, оскільки відсутні підстави: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Відмінивши тендер з даних підстав, Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено наші права та інтереси. Враховуючи те, що підстав для відхилення пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» замовник не виявив, то єдиним способом не укласти договір з даним учасником є відміна торгів, не зважаючи на відсутність законних та правомірних підстав для такої відміни. Порушення наших прав та інтересів полягає також в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був укласти договір з нами, за результатами якого ми мали б змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей. Отже, враховуючи, що рішення про відміну закупівлі не було підтверджено жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, не було вказано опису порушень, які неможливо усунути, вважаємо, що Замовником застосовано штучну підставу для відміни Торгів. Наданим Протоколом № 02-02 від 05.02.2024 р. щодо відміни торгів Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив правомірність відміни Процедури закупівлі згідно наведеної підстави. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення