• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

сметана, йогурт, кефір

Закупівля проводиться для потреб у 2024 році

Завершена

200 360.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 001.80 UAH
Період оскарження: 27.12.2023 17:04 - 01.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ Учасника

Номер: 45cc1a6f4fac4305bb6eb859fe6e7794
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-27-011963-a.b1
Назва: НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ Учасника
Вимога:
Звертаємось до Вас з Вимогою переглянути прийняте рішення щодо дискваліфікації ПрАТ "Хмельницька маслосирбаза" з причини зазначеної у Протоколі №19 від 19.01.2024, адже Уповноважена особа Замовника невірно трактує п.9 частини другої статті 9 ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних-осіб підприємців та громадських формувань", відповідно до пункту 30 частини 1 статті 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», кінцевий бенефіціарний власник – будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція. КІНЦЕВИМ БЕНЕФІЦІАРНИМ ВЛАСНИКОМ Є: - для юридичних осіб – будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); - для трастів, утворених відповідно до законодавча країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодо одержувач (вигодо набувач) або група вигодо одержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); - для інших подібних правових утворень = особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів. ОЗНАКОЮ ЗДІЙСНЕННЯ ПРЯМОГО ВИРІШАЛЬНОГО ВПЛИВУ НА ДІЯЛЬНІСТЬ Є БЕЗПОСЕРЕДНЄ ВОЛОДІННЯ ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ ЧАСТКОЮ У РОЗМІРІ НЕ МЕНШЕ 25 ВІДСОТКІВ СТАТУТНОГО (СКЛАДЕНОГО) КАПІТАЛУ АБО ПРАВ ГОЛОСУ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ. Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов’язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння. Відповідно наданої Учасником інформаційної довідки та Витягу з ЄДРПОУ підтверджено, що у ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза» відсутні фізичні та юридичні особи, які відповідають статусу кінцевого бенефіціарного власника. В свою чергу Замовник наголошує на тому, що все одно повинні міститись відповідно до п.9 частини другої статті 9 ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних-осіб підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі такі ВІДОМОСТІ ПРО ЮРИДИЧНУ ОСОБУ, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: ІНФОРМАЦІЯ ПРО КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ, У ТОМУ ЧИСЛІ кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник – юридична особа! АЛЕ ПОВТОРНО наголошуємо, що у власності кінцевиш бенефіціарних власників юридичних осіб немає пакету акцій 25% і більше! ________ Далі Замовником зазначено, що у разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник – юридична особа, вноситься відмітка про зазначення у структурі власності юридичної особи обґрунтованої причини його відсутності. Аналогічно попередній інформації наголошуємо, що відповідно до доданого файлу 23.Інформація щодо КБВ зазначено структуру власності юридичної особи та обґрунтовано причини відсутності у КБВ у ЄДР. Додатково слід зазначити, що відповідно наданою Уповноваженою особою Замовника посилання на рішення органу оскарження №13226 від 07.07.2020 року відповідно оголошення №UA-2020-05-07-003481-b, для проведення паралелі у тій закупівлі та поточної закупівлі повідомляємо, що Замовник не має право керуватися тим рішенням колегії так як в структурі власності учасника (засновником) ТОВ "САНАТОРІЙ "КУРОРТ ОРЛІВЩИНА" є ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ЛІКУВАЛЬНООЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДІВ ПРОФСПІЛОК УКРАЇНИ "УКРПРОФОЗДОРОВНИЦЯ", яке володіє часткою у статутному капіталі ТОВ "САНАТОРІЙ "КУРОРТ ОРЛІВЩИНА" у розмірі 5 371 300,00 грн., ЩО СТАНОВИТЬ 78 ВІДСОТКІВ ВІД СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ. В ЧЕРГОВИЙ РАЗ НАГОЛОШУЮ, ЩО У ПАТ «ХМСБ» відсутні будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи та володіє часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи. Виходячи з викладеного, вимагаєм відмінити прийняте рішення про відхилення пропозиції Учасника ПрАТ «ХМСБ» з викладеної Вами причини. У разі відмови виконати законну вимогу, будемо змушені звернутись до ДАСУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник розглянув Вашу вимогу та інформує, що відповідно до абзацу два пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями), (далі по тексту – Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Тобто, учасник тендерна пропозиція якого була відхилена може звернутись до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. В даному випадку вимога спрямована на відміну прийнятого рішення про відхилення пропозиції Учасника ПрАТ «ХМСБ», а не про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ПрАТ «ХМСБ» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, тому дана вимога не підлягає задоволенню. Також, додатково інформуємо, що відповідно до абзацу шістнадцять пункту 47 Особливостей, учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Під час подання тендерної пропозиції приватним акціонерним товариством «ХМЕЛЬНИЦЬКА МАСЛОСИРБАЗА» було задекларовано, що в учасника у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань ПРИСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів). Під час перевірки замовником інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виявилось, що інформація передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" ВІДСУТНЯ, а тому замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного акціонерного товариства «ХМЕЛЬНИЦЬКА МАСЛОСИРБАЗА».
Статус вимоги: Відхилено