-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прання і сухого чищення білизни та інших речей
Завершена
587 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 937.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 937.00 UAH
Період оскарження:
27.12.2023 11:08 - 18.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
1991be237b47421fb0f2ae0bb1490472
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-27-003633-a.c1
Назва:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
СКАРГА
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
І. ВСТУП ТА ОБСТАВИНИ
1. 27 грудня 2023 року замовник ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ (далі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) Послуги з прання і сухого чищення білизни та інших речей
«Послуги з прання і сухого чищення» («Процедура закупівлі»), 98310000-9 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – відкриті торги за Особливостями).
Разом з оголошенням про проведення відкритих торгів за Особливостями замовник оприлюднив тендерну документацію.
2. ТОВ «ГРАНД МОДЕРН» (далі — Скаржник) вважає умови відкритих торгів з Особливостями, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначеним у статті 5 Закону, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 1 пункту 56 Особливостей (не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою.
3. Скаржник як потенційний учасник відкритих торгів за Особливостями переконаний в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, в тому числі Скаржника, є дискримінаційними та такими, що порушують права Скаржника, зокрема на рівну конкуренцію, з огляду на наступне.
Повний текст скарги та додатки до неї додаються у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_щодо_внесення_змін_до_тендерної_документації_2023.pdf 30.12.2023 21:15
- 09_Гарантійний лист_миючі засоби_ГалЕкоТрейд.pdf 30.12.2023 21:15
- 08_Договір_41_лист-відгук.pdf 30.12.2023 21:15
- 07_Гарантійний лист_мішки.pdf 30.12.2023 21:15
- 06_лист-відгук_Онкоцентр.jpg 30.12.2023 21:15
- 05_Договір 9_Онкоцентр .pdf 30.12.2023 21:15
- 04_Висновок СЕС_водорозчинні мішки.pdf 30.12.2023 21:15
- 03_Висновки СЕС_миючі засоби.pdf 30.12.2023 21:15
- 02_Сертифікати якості.pdf 30.12.2023 21:15
- 01_Рішення від 29.11.2022 № 7011.pdf 30.12.2023 21:15
- 11_Гарантійний лист_миючі засобин.pdf 30.12.2023 21:15
- 10_Офіц_дистриб_Гал_еко_трейд.pdf 30.12.2023 21:15
- Квитанція-2409962435.pdf 30.12.2023 21:18
- рішення від 02.01.2024 № 56.pdf 02.01.2024 17:13
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.01.2024 № 672.pdf 12.01.2024 12:50
- рішення від 11.01.2024 № 672.pdf 15.01.2024 18:40
- Відповідь на Скаргу в АМКУ.pdf 04.01.2024 18:10
- Відповідь на Скаргу в АМКУ.docx 04.01.2024 18:10
- Додаток 3 до ТД.docx 04.01.2024 18:10
- рішення від 16.03.2017 № 1279.pdf 04.01.2024 18:10
- рішення від 10.10.2018 №10459.pdf 04.01.2024 18:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.12.2023 21:16
Дата розгляду скарги:
11.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.01.2024 17:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.01.2024 18:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №672-р/пк-пз від 11.01.2024, Замовником внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі "Послуги з прання і сухого чищення білизни та інших речей" по коду ДК 021: 2015: "98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення", а саме у п. 6,7 та 8 Розділу «Особливі умови» Додатку 3 до тендерної документації.
Тендерна документація зі змінами, Додаток 3 до Тендерної документації зі змінами та Перелік змін оприлюднено на веб порталі Уповноваженого органу відповідно вимог чинного законодавства.
Строк для подання тендерних пропозицій продовжено Замовником до 21.01.2024 00:00, відповідно п. 54 Особливостей, щоб до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.