-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Завершена
635 142.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 175.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 175.71 UAH
Період оскарження:
26.12.2023 21:55 - 31.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Виключення дискримінаційної вимоги про наявність десяти радіоелектронних засобів
Номер:
a45d6f8fcf084fffbe4a444815954def
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-26-015845-a.a4
Назва:
Виключення дискримінаційної вимоги про наявність десяти радіоелектронних засобів
Вимога:
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» було здійснено оголошення про закупівлю «Послуг з охорони», ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-26-015845-a.
Кінцевий строк подання учасниками тендерних пропозицій – 3 січня 00:00.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, було виявлено умови які обмежують конкуренцію серед учасників та обмежує право учасників на участь у даній закупівлі.
В Додатку 3 до Тендерної документації, Замовником було встановлено наступну вимогу:
«Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати діючий договір між учасником та ДП «Українським державним центром радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності». На використання радіочастот учасник повинен мати дозволи Українського державного центру радіочастот, на експлуатацію радіоелектронного засобу УКХ радіозв’язку з регіоном експлуатації по території Дніпропетровській області або Україні, та максимальною потужністю не менше 2 Вт не менше 10 шт. або номер присвоєння радіочастоти в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів. На підтвердження вищевикладеного учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію даних дозволів, виданих учаснику, в кількості не менше 10 шт. або надати Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь учаснику радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку не менше 10 номерів».
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вказана вимога у тендерній документації про необхідність наявності 10 радіоелектронних засобів УКХ з потужністю не меньше 2 Вт не обґрунтована жодним нормативно – правовим актом України, а також доцільністю необхідності застосування такої кількості радіостанцій на одному цілодобовому пості з 5 співробітниками
У зв'язку з вищенаведеними обставинами, вважаємо, що зазначена вимога Замовника обмежує права учасників на участь в даній закупівлі.
Замовник встановивши в тендерній документації вимогу про необхідність учаснику надати в складі тендерної пропозиції діючого договору між учасником та ДП «Українським державним центром радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності». На використання радіочастот учасник повинен мати дозволи Українського державного центру радіочастот, на експлуатацію радіоелектронного засобу УКХ радіозв’язку з регіоном експлуатації по території Дніпропетровській області або Україні, та максимальною потужністю не менше 2 Вт не менше 10 шт. або номер присвоєння радіочастоти в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів. На підтвердження вищевикладеного учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію даних дозволів, виданих учаснику, в кількості не менше 10 шт. або надати Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь учаснику радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку не менше 10 номерів, у зв’язку з дискримінаційністю, з метою підготовки тендерної пропозиції для участі в закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.12.2023 12:45
Вирішення:
Зазначена кількість обладнання обумовлена необхідною кількістю персонала охорони для надання послуг за предметом закупівлі з врахуванням кількості співробітників груп швидкого реагування та необхідного резерву обладнання.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Виключення дискримінаційної вимоги про співробітників
Номер:
c74cc311042b44c18aaedd3de34555c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-26-015845-a.c3
Назва:
Виключення дискримінаційної вимоги про співробітників
Вимога:
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» було здійснено оголошення про закупівлю «Послуг з охорони», ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-26-015845-a.
Кінцевий строк подання учасниками тендерних пропозицій – 3 січня 00:00.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, було виявлено умови які обмежують конкуренцію серед учасників та обмежує право учасників на участь у даній закупівлі.
В Додатку 3 до Тендерної документації, Замовником було встановлено наступну вимогу:
«Наявність у учасника не менше 4-х співробітників охорони (для забезпечення надання послуг на об’єкті в режимі 1 охоронник щоденно цілодобово) та 8-ми співробітників охорони (для забезпечення надання послуг з реагування на виклик тривожної кнопки групою реагування у складі не менше 2-х охоронників)».
Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN ISO / IEC 17021-1:2017, сертифікат повинен бути виданий в сфері акредитації цього органу з сертифікації».
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вказана Замовником у тендерній документації вимога про необхідність залучення 12 охоронців з метою забезпечення безпеки об’єкту на один пост не обґрунтована жодним нормативно правовим актом України, що регулює правовідносини у сфері охоронної діяльності.
За загальними правилами встановлені критерії в розмірі 5 співробітників на один цілодобовий пост, залучення 12 охоронців на один пост має дискримінаційний формат.
У зв'язку з вищенаведеними обставинами, вважаємо, що зазначена вимога Замовника обмежує права учасників на участь в даній закупівлі.
Замовник встановивши в тендерій документації умови про наявність у учасника не менше 4-х співробітників охорони (для забезпечення надання послуг на об’єкті в режимі 1 охоронник щоденно цілодобово) та 8-ми співробітників охорони (для забезпечення надання послуг з реагування на виклик тривожної кнопки групою реагування у складі не менше 2-х охоронників)». Виходячи з вищезазначеного, просимо виключити вищезазначену дискримінаційної вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.12.2023 12:05
Вирішення:
Замовником встановлена вимога щодо наявності не менше 4-х співробітників охорони (для забезпечення надання послуг на об’єкті в режимі 1 охоронник щоденно цілодобово) згідно загальних норм тривалості робочого часу в Україні. Крім того, технічними вимогами до предмету закупівлі передбачено виклик групи швидкого реагування. Група швидкого реагування це мінімум 2 співробітника охорони. Тобто для забезпечення щоденної цілодобової роботи групи швидкого реагування потрібно за нормами тривалості робочого часу 8 працівників. Група швидкого реагування реагує на виклики не одного об’єкту охорони, але вона повинна бути та повинна бути укомплектована співробітниками. Тому твердження учасника про залучення 12 охоронників з метою забезпечення безпеки об’єкту на один пост помилково.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Виключення дискримінаційної вимоги про наявність власних транспортних засобів
Номер:
3a28750306a0470b92d702b3ef56470c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-26-015845-a.b2
Назва:
Виключення дискримінаційної вимоги про наявність власних транспортних засобів
Вимога:
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» було здійснено оголошення про закупівлю «Послуг з охорони», ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-26-015845-a.
Кінцевий строк подання учасниками тендерних пропозицій – 3 січня 00:00.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, було виявлено умови які обмежують конкуренцію серед учасників та обмежує право учасників на участь у даній закупівлі.
В Додатку 3 до Тендерної документації, Замовником було встановлено наступну вимогу:
«Для підтвердження інформації зазначеної Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції довідку в довільній формі та копії підтверджуючих документів про наявність у учасника транспорту реагування (не менше 4-х одиниць), з наданням у складі тендерної пропозиції фото цього транспорту реагування з чітким відображенням державних (реєстраційних) номерів, кольоровографічними схемами та написами – з визначеними зовнішніми знаками належності до підприємства учасника, та копій свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту реагування. Всі авто мають мати графічні ознаки належності до Учасника. Всі транспортні засоби, які будуть залучені до надання послуг, повинні бути обладнані спеціальними світловими та сигнальними пристроями, та мати спеціальний Дозвіл на їх використання від Міністерства внутрішніх справ України, який надається Учасником в складі тендерної пропозиції, а також довідки (отриманих від відповідних органів військового управління) про перебування цих транспортних засобів, що залучається (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 405) (не менше двох). Документальне підтвердження наявності на транспорті реагування персонального супутникового GPS трекера шляхом надання копії підтверджуючого документу (видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку обладнання, або договір з додатками та акт встановлення GPS трекера на цих транспортних засобам, які будуть залучатись для надання послуг)».
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як суперечить законодавству України та порядку взаємодії суб’єктів господарювання, що входять до групи компаній нашої структури з урахуванням наявності децентралізованої мережі забезпечення безпеки певних суб’єктів з метою якісного надання охоронних послуг та формування прогресивної системи корпоративного управління.
Тобто, вказана вимога про наявність чотирьох власних транспортних засобів не обґрунтована доцільністю у зв’язку з тим, що договірна система нашого підприємства має доволі різноманітну гілкову систему, яка формує можливість децентралізувати систему власності матеріальних об’єктів на підприємствах нашої групи компаній з метою захисту від застосування конкурентами можливих корпоративних механізмів поглинання.
Система договірних взаємовідносин з залученням певної матеріально технічної бази застосовується нашим підприємством та іншими суб’єктами господарювання України з метою розширення матеріальної бази без необхідності закуповувати певні механізми, обладнання, об’єкти або інші елементи матеріальної бази з метою участі в певній закупівлі.
У зв'язку з вищенаведеними обставинам, вважаємо, що зазначена вимога Замовника обмежує права учасників на участь в даній закупівлі.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Наша компанія забезпечує безпеку об’єктів та цілісних майнових комплексів клієнтів на території всієї України та має необхідну матеріально-технічну базу, кваліфікаційних співробітників та досвід необхідний з метою надання охоронних послуг в обсязі оголошеному в даній публічній закупівлі.
У зв'язку з вищенаведеними обставинами, вважаємо, що зазначена вимога Замовника обмежує права учасників на участь в даній закупівлі.
Замовник встановивши в тендерій документації умови про необхідність надання в складі своєї пропозиції довідку в довільній формі та копії підтверджуючих документів про наявність у учасника транспорту реагування (не менше 4-х одиниць), з наданням у складі тендерної пропозиції фото цього транспорту реагування з чітким відображенням державних (реєстраційних) номерів, кольоровографічними схемами та написами – з визначеними зовнішніми знаками належності до підприємства учасника, та копій свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту реагування. Всі авто мають мати графічні ознаки належності до Учасника. Всі транспортні засоби, які будуть залучені до надання послуг, повинні бути обладнані спеціальними світловими та сигнальними пристроями, та мати спеціальний Дозвіл на їх використання від Міністерства внутрішніх справ України, який надається Учасником в складі тендерної пропозиції, а також довідки (отриманих від відповідних органів військового управління) про перебування цих транспортних засобів, що залучається (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 405) (не менше двох). Документальне підтвердження наявності на транспорті реагування персонального супутникового GPS трекера шляхом надання копії підтверджуючого документу (видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку обладнання, або договір з додатками та акт встановлення GPS трекера на цих транспортних засобам, які будуть залучатись для надання послуг)», порушує принцип здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищезазначеного, просимо виключити вищезазначену дискримінаційної вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.12.2023 11:49
Вирішення:
Вимога «…та копії підтверджуючих документів про наявність у учасника транспорту реагування….» - не означає наявність транспорту реагування у власності учасника. Абз. 3 п. 2.3 Додатку 3 до Документації передбачає можливість залучення до надання послуг транспорту реагування інших суб’єктів охоронної діяльності, а саме: п. 2.3 у разі якщо транспорт реагування не належать учаснику, то на підтвердження можливості його використання учасником, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору надання послуг або копію договору реагування з іншим охоронним підприємством, що має ліцензію на провадження охоронної діяльності (надати ліцензію іншого охоронного підприємства) з усіма додатками, що дійсний не менш ніж до 31.12.2024р. або передбачати можливість його автоматичної пролонгації на наступний рік. В разі залучення до надання послуг автотранспорту інших суб’єктів охоронної діяльності, що мають відповідну ліцензію, учасник надає підтвердження щодо можливості використання такого транспорт реагування та всі документи на такий транспорт згідно вимог п. 2.3 Додатку 3 до Документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Виключення дискримінаційної вимоги про наявність сертифікатів
Номер:
f44d957056054ba3bf2150981528b0a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-26-015845-a.a1
Назва:
Виключення дискримінаційної вимоги про наявність сертифікатів
Вимога:
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» було здійснено оголошення про закупівлю «Послуг з охорони», ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-26-015845-a.
Кінцевий строк подання учасниками тендерних пропозицій – 3 січня 00:00.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, було виявлено умови які обмежують конкуренцію серед учасників та обмежує право учасників на участь у даній закупівлі.
В Додатку 4 до Тендерної документації, Замовником було встановлено наступну вимогу:
«Наявність в Учасника впровадженої системи управління якістю відповідно до вимог ISO 9001. На підтвердження Учасник надає оригінал або нотаріально завірену копію Сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю учасника стосовно діяльності охоронних служб/надання охоронних послуг відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN ISO / IEC 17021-1:2017, сертифікат повинен бути виданий в сфері акредитації цього органу з сертифікації».
Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN ISO / IEC 17021-1:2017, сертифікат повинен бути виданий в сфері акредитації цього органу з сертифікації».
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Додатково варто зазначити, що Декрет КМУ «Про стандартизацію та сертифікацію», який регулював процедуру видачі сертифікатів, втратив чинність.
Згідно законодавства України, не встановлена обов’язковість наявності сертифікатів ДСТУ.
У зв'язку з вищенаведеними обставинами, вважаємо, що зазначена вимога Замовника обмежує права учасників на участь в даній закупівлі.
Замовник встановивши в тендерій документації умови про наявність в Учасника впровадженої системи управління якістю відповідно до вимог ISO 9001. На підтвердження Учасник надає оригінал або нотаріально завірену копію Сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю учасника стосовно діяльності охоронних служб/надання охоронних послуг відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN ISO / IEC 17021-1:2017, сертифікат повинен бути виданий в сфері акредитації цього органу з сертифікації», порушує принцип здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищезазначеного, просимо виключити вищезазначену дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.12.2023 11:08
Вирішення:
Застосування вимог до характеристик послуг чи робіт у технічних специфікаціях документації конкурентних торгів передбачено статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно Закону, у разі встановлення характеристик до предмету закупівлі, замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Тобто надання сертифікату, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності (органом сертифікації), а саме в установленому законом порядку підтверджена компетентність органу сертифікації, передбачено положеннями Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено