-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних оповіщень спального корпусу
Торги відмінено
399 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 999.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 999.50 UAH
Період оскарження:
08.05.2018 09:34 - 14.05.2018 12:00
Вимога
Вирішена
Скасування результатів торгів
Номер:
69932671db88486f880b02399895b807
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-08-000222-a.a1
Назва:
Скасування результатів торгів
Вимога:
Доводимо до Відома Замовника про те, що у зв язку з тим, що в документації конкурсних торгів були лише дефектні акти для розрахунку вартості робіт без відповідних специфікацій, реальну вартість робіт та неоххідних матеріалів визначити було неможливо. Тому, на нашу думку, було порушено принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, відповідно до ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі". Крім того, вказані обставини надали деяким учасникам заної закупівлі значно знизити реальну вартість робіт, а тому існує велика вірогідність проведення неякісних робіт та таких, що не відповідають вимогам чинного законодавства з питань пожежної безпеки. Таким чином це може призвести до небажаних наслідків, в т.ч. пожежі на об єкті масового перебування (скупчення) дітей. Враховуючи викладене, вказані торги підлягають відмінні Замовником на підставі п.2 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- дефектний акт1 (1).jpg 23.05.2018 12:21
- дифектний акт2 (1).jpg 23.05.2018 12:21
- Відповідь на вимогу.doc 25.05.2018 14:07
Дата подачі:
23.05.2018 12:21
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що дана закупівля являється допороговою та здійснюється відповідно до наказу ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» № 35 від 13.04.2016 р.
Відповідно до п. 6.3 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» № 35 від 13.04.2016 р. «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі».
Відповідно до п.6.5 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» № 35 від 13.04.2016 р. «У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усі питання/відповіді зберігаються в Системі та є доступними всім Користувачам Системи для перегляду незалежно від статусу Закупівлі. Питання Учасників є анонімними до закінчення аукціону. З метою збереження анонімності Система не надає можливості приєднання файлів до питання. Питання має бути сформульовано лише в текстовому вигляді. Замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли в такому ж порядку, як у випадку розміщення/зміни оголошення Закупівлі.». В період уточнень ніяких запитань від Учасників не надходило. Надалі закупівля відбувається Системою автоматично.
На цінову пропозицію ми, як Замовник, впливу не маємо, та відповідно до п. 9.1. наказу ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» № 35 від 13.04.2016 р. «Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.»
Про якість обладнання та виконаної роботи неможливо зробити висновок до безпосереднього виконання даної роботи.
Вся процедура здійснення допорогової закупівлі була проведена нами відповідно до наказу ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» № 35 від 13.04.2016 р. Відповідно до п. 6.2 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» № 35 від 13.04.2016 р.: Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Голова комітету з конкурсних торгів : Бєлай Тетяна Петрівна
Статус вимоги:
Задоволено