• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Верхній одяг різний (світшоти та футболки брендовані)

Завершена

74 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 370.00 UAH
Період оскарження: 20.03.2018 17:58 - 31.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога перегляду дискваліфікації переможця

Номер: c0d3487f744245a98ee672d4f6e91212
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-20-003331-c.a1
Назва: вимога перегляду дискваліфікації переможця
Вимога:
Просимо переглянути результати дискваліфікації переможця закупівлі: ДК 021:2015: 18230000-0 - Верхній одяг різний Верхній одяг різний (світшоти та футболки брендовані), оскільки тендерна документація Замовника - ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ — складена з помилками та відсутністю цілих сторінок з додатками, що йдуть у розбіжності з вимогами, які Замовник висуває для підтвердження кваліфікації Учасника, а саме: - у розділі “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” - розміщений один список документів, який вимагається завантажити разом з пропозицією Учасника. Натомість, додаток 3 тендерної документації “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника” містить зовсім інший список документів для завантаження разом з пропозицією, хоча деякі документи вимагаються повторно, наприклад: - інформація щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону відповідно до розділу ІІ Додатку 3 тендерної документації - свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) - статут або інший установчий документ. Водночас, деякі документи, відсутність яких, виходячи з протоколу розгляду, який розміщений у системі Прозорро, призвела до дискваліфікації ТОВ “ОЛ прінт” відсутні також і у Вашій тендерній документації. Протокол дискваліфікації ТОВ “ОЛ прінт” містить: - пункт 1 “Надані чорно- білі копії установчого документу та свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість. Хоча в тендерній документації є вимога, що всі документи, які подаються учасником в електронному виді повинні бути скановані з оригіналів, тобто, копії повинні мати кольоровий вигляд, як і оригінали, або копії документів, завірені підписом та печаткою учасника” - копії документів ТОВ “ОЛ прінт” містять підпис та печатку учасника, а також напис - “ З оригіналом вірно”, що підтверджує автентичність документу. - пункт 2 “Відсутність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів” - на підтвердження досвіду виконання аналогічних замовлень ТОВ “ОЛ прінт” надав 4 документи: 1.Довідку з інформацією про аналогічні замовлення з реквізитами контрагентів, їх адресами, контактними особами, номерами телефонів та номерами рахунків-фактур згідно яких виконувалися замовлення. 2.Довідку про відсутність копії договору, в якій вказано, що ТОВ “ОЛ прінт” здійснює замовлення з футболками без договорів, на основі рахунків-фактур. 3.Видаткові накладні, які підтверджують виконання замовленнь у повному обсязі. 4.Лист-відгук від контрагента про виконання замовлення у повному обсязі. Тобто, усі необхідні документи для підтвердження досвіду роботу надані у повному обсязі. - пункт 3 “Інформаційна довідка, що містить відомості про учасника відсутня” - незрозуміло, у який спосіб її потрібно було додавати? Якщо вона повинна бути за формою Замовника, то інформаційною довідкою слід вважати додаток 1, який був наданий разом з пропозицією, де вказаний перелік інформації щодо назви, адреси, контактних телефонів та банківських реквізитів нашого підприємства. Якщо вона потрібна була у довільній формі окремим документом, то у Вашій тендерній документації про це ніде не сказано. Якщо вона потрібна взагалі, то відомості про ТОВ “ОЛ прінт” розміщені також разом з документом — Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ та у відкритих джерелах. - пункт 4 “Відсутня специфікація згідно з Додатком №2 тендерної документації” - додаток 2 Вашої тендерної документації розміщений не повністю — сторінка з таблицею обірвана, незрозуміло, яку саме кількість футболок та світшотів потрібно вказати. Адже навіть у документі “Якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі. Футболки брендовані” у одній таблиці вказана кількість бавовняних футболок 130 шт та синтетичних футболок 200 шт, а в іншій таблиці нижче вже все навпаки — бавовняних футболок — 100 шт + 100 шт, що в сумі складає 200 шт та синтетичних футболок 30 шт + 100 шт, що в сумі дорівнює 130 шт. Отже, маємо два документи, які стосуються відсутнього у нашій пропозиції Додатку №2, обидва з яких містять помилки, що унеможливлює надання вірного безсумнівного документу у складі пропозиції. Адже ми не можемо підписати та завірити печаткою документ, який містить помилки та має неоднозначне трактування. - пункт 5 “Відсутня інформація з технічним та кількісним описом предмета закупівлі відповідно до Додатку 4 тендерної документації” - Додаток 4 взагалі відсутній у тендерній документації, його немає ні в розділі “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” ані в додатку 3 тендерної документації “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника”. - пункт 6 “Відсутні документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору закупівлі (повноваження щодо підпису підтверджуються випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів” - оскільки тендерна документація містить такі суттєві розбіжності та помилки у вимогах до подання кваліфікаційних документів з самим змістом тендерної документації, незрозуміло який перелік документів потрібний Замовнику. Отже, беручи до уваги наведену вище інформацію, просимо неупереджено підійти до прегляду винесення рішення про дискваліфікацію переможця закупівлі, звертаючи увагу на те, що ТОВ “ОЛ прінт” надав найбільш економічно вигідну ціну закупівлі з усіма необхідними документами, які вимагались Замовником у додатку 3 тендерної документації “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника”. Залишаємо за собою право у випадку нерозуміння з Вашого боку вимагати скасування закупівлі у зв`язку з допущеними помилками Вашої тендерної документації. Маємо надію на Ваше розуміння та плідну спільну роботу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: рішення уповноваженої особи про дискваліфікацію залишається без змін.
Статус вимоги: Відхилено