• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Дизельне паливо, бензин А-95

Торги відмінено

2 197 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 989.00 UAH
Період оскарження: 26.12.2023 15:58 - 31.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: d70f4edd067746e98b971e9f2ad0a63d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-26-011925-a.a1
Назва: СКАРГА
Скарга:
Вих.№ 2912-5-амку від 29.12.2023 року Орган оскарження: КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Код ЄДРПОУ 00032767 вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03035, Тел.: (044)594-64-12, факс: (044)520-10-42; http://www.amcu.gov.ua Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" Україна, 69019, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Рекордна, будинок 20А ЄДРПОУ 44876120 ІПН 448761208291 Тел. 0671298652 Email: sinergiyasistem@gmail.com Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Україна, 09501, Київська область, Білоцерківський район, м. Сквира, вул. Карла Болсуновського, буд. 55. електронна адреса: skviravo@ukr.net телефон: +380456852575 ЄДРПОУ 43934956 UA-2023-12-26-011925-a СКАРГА щодо порушення законодавства, а саме встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації 26.12.2023 року – Замовником ВІДДІЛ ОСВІТИ СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оприлюднено процедуру публічної закупівлі за ідентифікатором UA-2023-12-26-011925-a за предметом закупівлі: Код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, бензин А-95). Вивчивши умови тендерної документації, яка була оприлюднена в зазначеній закупівлі – ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» (далі – Скаржник), виявило умови, які суперечать законодавству з питань публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Далі - Особливості), зокрема: 1. Відповідно до ч. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: - інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації; Відповідно до Розділу ІІ «Технічні, якісні та інші вимоги до предмету закупівлі:» Додатку № 2 до тендерної документації визначено: «Визначення термінів. Бланк дозвіл або талон. Бланк дозвіл або талон- це універсальна пластикова або картонна картка з вбудованим в неї мікрочіпом або системою цифрового захисту , яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду. …. Учасник повинен забезпечити Замовника онлайн системою керування та розподілу пального між Бланк дозвіл, за допомогою WEB додатку. Покупець повинен мати доступ до «Особистого кабінету» Учасника в якому здійснюється контроль та розподіл пального, на підтвердження чого учасником надається скрин відповідного веб-ресурсу із зазначенням його розташування у всесвітній мережі» 1.1. Щодо визначення терміну «Бланк дозвіл або талон», який Замовник навів у Додатку № 2 до тендерної документації: Вважаємо, що зазначена умова тендерної документації обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива за талонами/скретч-картками. Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України : Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талон на паливо /скретч-карта на паливо – не має ніякої технічної необхідності наявності у Постачальника електронного кабінету та сайту. Паливна карта – це спеціальний платіжний засіб у вигляді емітованої в установленому законодавством порядку пластикової чи іншого виду картки, що використовується для ініціювання переказу коштів з рахунку платника або з відповідного рахунку банку з метою оплати вартості товарів і послуг. Тобто визначення терміну, який навів Замовник у Додатку 2 до ТД: «Визначення термінів. Бланк дозвіл або талон. Бланк дозвіл або талон- це універсальна пластикова або картонна картка з вбудованим в неї мікрочіпом або системою цифрового захисту , яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду.» - не відповідає дійсності, та не стосується талону, оскільки відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, талон не має вбудованого мікрочіпу або системи цифрового захисту та не може здійснити заправку транспортного засобу нафтопродукту будь-якого виду. Замовник визначає для талону ознаки паливної карти, а отже жоден учасник, який може здійснити постачання палива замовнику за талонами/скретч-картами – не зможе прийняти участь у відповідній закупівлі, оскільки талони/скретч-карти не мають ознак паливних карток (платіжних карт). 1.2. Щодо вимоги забезпечення замовника WEB додатком та Особистим кабінетом на веб-ресурсі: Вимога щодо забезпечення Замовника онлайн системою керування та розподілу пального між пального між Бланк дозвіл за допомогою WEB додатку та наданням Покупцю доступу до Особистого кабінету учасника в якому здійснюється контроль та розподіл пального, на підтвердження чого учасником надається скрин відповідного веб-ресурсу - є дискримінаційною та обмежувальною, оскільки виконати її зможуть лише мережі, в яких впроваджено система обліку обігу та видачі пального через паливні карти. Отже, вважаємо, що замовник повинен дозволити приймати участь у закупівлі тим учасникам, які мають можливість поставити замовнику талони (бланки-дозволу) на паливо для їх подальшого отоварення через АЗС, оскільки для здійснення поставки Талонів (талонів) учасник не має необхідності мати Web додаток та Особистий кабінет, який повинен мати окремий розділ який містить елементи керування Бланк дозвіл та їх розподілу. Відповідно до тендерної документації – Замовник оголосив відкриті торги на закупівлю: ТОВАРУ, а саме за предметом закупівлі Дизельне паливо (талони/картки) (код 09130000-9 Нафта і дистиляти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника). Відповідно до Технічної специфікації, визначеної у Додатку № 2 до тендерної документації, Замовником передбачено можливість здійснення постачання палива за талонами: Найменування/загальна кількість Од вим Обсяг Дизельне паливо талони л 36000 Бензин А-95 талони л 3600 Тобто, Замовник оголосив закупівлю, предметом якої є паливо (Товар). Встановлюючи дискримінаційні вимоги щодо засобів відпуску пального з АЗС – замовник обмежує коло потенційних учасників, які здійснюють постачання палива за талонами/скретч-картами та надає можливість брати участь у процедури закупівлі лише учасникам, які мають впроваджену систему обліку та видачі палива за паливними картами та мають ВЕБ-додаток. Незрозуміла вимога Замовника, щодо наявності у учасника «Учасник повинен забезпечити Замовника онлайн системою керування та розподілу пального між Бланк дозвіл, за допомогою WEB додатку. Покупець повинен мати доступ до «Особистого кабінету» Учасника в якому здійснюється контроль та розподіл пального, на підтвердження чого учасником надається скрин відповідного веб-ресурсу із зазначенням його розташування у всесвітній мережі» - оскільки постачання талонів здійснюється за адресою місцезнаходження Замовника, а отримання палива здійснюється на АЗС за талонами, для чого не має необхідності в наявності у учасника для використання Замовником WEB додатку. Замовником оголошена процедура закупівлі на придбання визначеної кількості Товару: Дизельне паливо – 36000 л та Бензин А-95 – 3600 л. Замовник закуповує товар, а не послуги з використання WEB додатку для здійснення контролю та розподілу пального та особистого кабінету, який не має необхідності для заправки за талонами на АЗС Учасника. Відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей у разі здійснення закупівель для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Замовник не довів та документально не підтвердив, яким самим національним стандартом для -Палива дизельного визначено наявність WEB додатку для здійснення контролю та розподілу пального. Відповідно до п. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару (Дизельного палива). На вимогу замовника щодо підтвердження мoжливicть oтpимaти пaльнe чepeз тaлoни (cкpeтч-кapтки), плануємо запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС «Авіас» на підставі Партнерського договору №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні. За умовами Договору: Відповідно до п. 1.1. В порядку і на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс»» зразка (далі – «Товар») які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму. Відповідно до п. 1.3. Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента на одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов‘язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше). Відповідно до пункту 7.2.1 Продавець зобов’язаний забезпечити передачу пального через АЗС Покупцеві або уповноваженому ним Користувачу/Контрагенту в наступному режимі – безперервно та цілодобово, за винятком випадків, коли роботу АЗС припинено в наслідок технічної перерви, технічної аварії або дії форс-мажорних обставин, у відповідності до кількості та номенклатури пального, визначеного в пред`явлених Бланках; Зазначений вище партнерський договір надають ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати перепродаж талонів (скретч-карт) та не передбачає наявності WEB додатку. На виконання п. 56 Особливостей надаємо Зразки талонів ТМ Авіас та копію партнерського договору у вкладені. 2. Відповідно до ч. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: - інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації; Відповідно до пункту 3.9. Розділу ІІІ «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати» Додатку № 2 до тендерної документації визначено: «3.9 У складі пропозиції надає документ що підтверджує право використання Учасником найменувань ( торгових марок) зазначених на відповідних смарт картках відповідно до чинного законодавства України..» Вимагаючи документального підтвердження наявність права в Учасника на використання торгової марки чи найменувань (об’єктів права інтелектуальної власності (ліцензійний договір)) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників». Скаржник, як постачальник палива, не має ліцензійного договору на використання об’єктів інтелектуальної власності, проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів. При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг). Для введення господарської діяльності з постачання палива ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» відсутність права на використання об’єктів інтелектуальної власності не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель. Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару. На відповідність п. 56 Особливостей Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. Скаржник має право згідно чинного законодавства здійснювати перепродаж талонів ТМ «Авіас», емітованих власником мережі АЗС, на підставі укладеного договору партнерства з ТОВ «НТК» №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні. За умовами Договору: Відповідно до п. 1.1. В порядку і на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс»» зразка (далі – «Товар») які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму. Відповідно до п. 1.3. Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента на одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов‘язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше). Відповідно до пункту 7.2.1 Продавець зобов’язаний забезпечити передачу пального через АЗС Покупцеві або уповноваженому ним Користувачу/Контрагенту в наступному режимі – безперервно та цілодобово, за винятком випадків, коли роботу АЗС припинено в наслідок технічної перерви, технічної аварії або дії форс-мажорних обставин, у відповідності до кількості та номенклатури пального, визначеного в пред`явлених Бланках; На підтвердження вищезазначеної дискримінаційної умови надаємо зразки талонів АЗС УКРНАФТА, які емітовані нашим партнером. Отже, зазначений вище партнерський договір надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати перепродаж талонів (скретч-карт), за зразками мережі АВІАС, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. 3. Відповідно до ч. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: - інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації; Відповідно до пункту 3.3. Розділу ІІІ «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати» Додатку № 2 до тендерної документації визначено: «У разі наявності партнерських АЗС, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників: - копії Договорів з операторами ( ліцензіатами) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному в Довідці, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія документу, який підтверджує діяльність операторів АЗС відповідно до чинного законодавства та надання права використання відповідної мережі Учаснику з метою обслуговування /реалізації тощо відповідних бланків дозволів. - гарантійний лист від власника/орендаря/ оператора(ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному в Довідці про мережу АЗС , адресований Учаснику, про гарантування заправок автотранспорту за довірчими документами (смарт-картками) встановленого зразка на відповідному переліку АЗС.» Замовником встановлена дискримінаційна умова тендерної документації щодо наявності у учасника партнерських відносин САМЕ з орендарем/ оператором (ліцензіатом) АЗС та вимога щодо права користування автозаправними станціями. Варто зазначити, що Замовник не надає право учасникам брати участь у закупівлі на умовах партнерських договорів з емітентами талонів та вимагає як документальне підтвердження надання у складі пропозиції Договорів партнерства саме з операторами (ліцензіатами) партнерських АЗС/орендованих АЗС. Відповідна вимога є дискримінаційною для потенційного учасника закупівлі, оскільки компанія Скаржника не має партнерського договору з власником/орендарем/ оператором (ліцензіатом) АЗС, а отже не має можливості надавати у складі своєї пропозиції надати копії Договорів з операторами ( ліцензіатами) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному в Довідці про мережу АЗС та лист САМЕ від орендаря/оператора(ліцензіата) партнерських АЗС. На підставу вищезазначеного На Вимогу замовника – плануємо запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас, з партнерами яких у Скаржника укладено Партнерський договір, а не власниками/операторами/ліцензіатами/орендарями АЗС: На відповідність п. 56 Особливостей Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. Скаржник має право згідно чинного законодавства здійснювати перепродаж талонів ТМ «Авіас», емітованих мережею АЗС, на підставі укладеного договору партнерства з ТОВ «НТК» №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні. За умовами Договору: Відповідно до п. 1.1. В порядку і на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс»» зразка (далі – «Товар») які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму. Відповідно до п. 1.3. Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента на одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов‘язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше). Відповідно до пункту 7.2.1 Продавець зобов’язаний забезпечити передачу пального через АЗС Покупцеві або уповноваженому ним Користувачу/Контрагенту в наступному режимі – безперервно та цілодобово, за винятком випадків, коли роботу АЗС припинено в наслідок технічної перерви, технічної аварії або дії форс-мажорних обставин, у відповідності до кількості та номенклатури пального, визначеного в пред`явлених Бланках; Отже, зазначений вище партнерський договір надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати перепродаж талонів (скретч-карт), за зразками мережі Авіас, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. При цьому Партнерський договір укладено НЕ з оператором/орендарем АЗС. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник – ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та необґрунтовані вимоги Замовника ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» не може прийняти участь у закупівлі. Скаржник є активним учасником процедур закупівель за аналогічним предметом та в повному обсязі належним чином виконував та виконує умови договорів про закупівлю, які було укладено з ним за результатами проведених торгів, в якості їх переможця. Оскаржуваними дискримінаційними умовами Замовник позбавляє можливості не лише Скаржника взяти участь у даній закупівлі, а й інших Учасників, які спроможні забезпечити поставку пального у строки і спосіб передбачений Замовником та належним чином виконати умови договору. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», ПКМУ № 157 від 17.02.2023 року та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року. ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство ВІДДІЛ ОСВІТИ СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог у закупівлі за ідентифікатором UA-2023-12-26-011925-a за предметом закупівлі: Код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, бензин А-95).
Дата розгляду скарги: 10.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.01.2024 16:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.01.2024 13:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України від 10.01.2024 №597-р/пк-пз та з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, відділ освіти Сквирської міської ради внесе зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - «Дизельне паливо, бензин А-95».
Автор: ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", Катерина Шевченко +380671298652 sinergiyasistem@gmail.com