-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Залізничне Обладнання (рейки)
Завершена
4 224 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 240.00 UAH
мін. крок: 1% або 42 240.00 UAH
Період оскарження:
16.04.2018 11:35 - 07.05.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Внесення змін до ТД
Номер:
e5a8399357084aeab34242167ce8142a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-16-000778-a.b2
Назва:
Внесення змін до ТД
Вимога:
21 квітня 2018 року через електрону систему публічних закупівель prozorro була подана вимога UA-2018-04-16-000778-a.c1 стосовно внесення змін до тендерної документації. 25 квітня 2018 року в електронній системі публічних закупівель prozorro, Замовником було розміщено інформацію, що вимога задоволена і до тендерної документації внесено зміни (до додатку №4).
Звертаємо увагу Замовника, що вимога задоволена частково і до додатку №4 не внесені зміни, які мали привести тендерну документацію у відповідність ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, факт зазначені такої інформації Замовником є дискримінаційним, та таким що не дає можливості потенційному учаснику запропонувати еквівалент.
В зв’язку із викладеним подаємо повторну вимогу, виконання якої Замовником надасть останньому можливість уникнути порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та здійснити конкурентну процедуру закупівлі, що надасть змогу зекономити кошти Замовника.
На думку Учасника окремі пункти положення тендерної документації, що розміщена Замовником в електронній системі закупівель (предмет закупівлі: ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання (рейки), порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та права Учасника щодо участі у вказаній публічній закупівлі.
Згідно п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог,що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до умов Додатку 4 до ДЕТ Технічна специфікація на товар категорії № CPV ДК-021-2015 : CPV ДК-021-2015: 34940000-8– залізничне обладнання (34946110-4 рейки) Замовник вимагає відповідність товару (Нормативний акт, стандарт, норми і правила, технічні (конструкторські, технологічні), графічні та інші документи):
№ п/п Найменування товару Технічні характеристики, тип, марка Виробник Од. вим. Кількість Сума грн. з ПДВ Термін постачання Умови розрахунків
1 Рейки трамвайні NT 1 Рейка NT 1 PN TZ 420191
Вага 1м.п.-65,07кг
Сталь 900А DIN 536 steel rail Moravia
Steel Group* т 80 квітень-грудень2018 на протязі 14 днів після
поставки товару
Разом 80 4 224 000,00
Примітки:
1. Постачання продукції здійснюється партіями за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА по письмовій заявці Замовника
(ел.поштою, факсимільним зв'язком) із всіма документами
на склад ЗАМОВНИКА з підписом керівника (м.Львів, вул. Татарбунарська,22) протягом 90 днів з моменту
отримання заявки Замовника.
2. * або еквівалент з аналогічними технічними характеристиками (крім виробника країни агресора
відповідо до ЗУ "Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на
тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях"
Відповідно до п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Зважаючи на технічну специфікацію Замовник передбачив можливість постачання еквіваленту продукції (технічні, якісні та функціональні характеристики еквіваленту повинні відповідати або мати не гірші характеристики ніж встановлені Замовником в технічній специфікації), при цьому зазначивши відповідне посилання «*» лише в розділі, щодо виробника.
Вищезазначені технічні характеристики у вигляді визначеному тендерною документацією, відповідність яких вимагає Замовник, є дискримінаційною, так як не дає можливості приймати участі у зазначеній процедурі закупівлі Учаснику, так як Учасник може запропонувати технічні характеристики, які підтверджуються іншими нормативними актами, стандартами, нормами і правилами, технічними (конструкторськими, технологічними), графічними та іншими документами, при тому що продукція буде еквівалентною (технічні, якісні та функціональні характеристики еквіваленту повинні відповідати або мати не гірші характеристики ніж встановлені Замовником в технічній специфікації).
Пояснення, які в повній мірі підтверджують необхідність внесення змін до тендерної документації:
Визначення можливості постачання еквіваленту продукції, безумовно має відноситись як до виробника так і до найменування предмета закупівлі, тип, марка і т.і. так і до відповідних нормативних актів, стандартів, норм і правил, технічних (конструкторських, технологічних), графічних та інших документів.
Учасник закупівлі має всі необхідні документи, що підтверджують відповідність продукції вимогам Замовника, визначеним тендерною документацією. Продукція яка може бути запропонована Учасником до постачання є еквівалентною, як в розумінні найменування предмета закупівлі, типу, марки і т.і. так і до відповідних нормативних актів, стандартів, норм і правил, технічних (конструкторських, технологічних), графічних та інших документів.
При цьому Замовник в тендерній документації не зробив жодного застереження щодо, можливості постачання еквівалентної продукції в частині найменування предмета закупівлі, тип, марка і т.і. так і до відповідних нормативних актів, стандартів, норм і правил, технічних (конструкторських, технологічних), графічних та інших документів.
Відповідно до Роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з питань застосування стандартів, у тому числі в зв’язку зі скасуванням у 2015 році міждержавних стандартів (ГОСТ) від 19.04.2016р.: Законом України «Про стандартизацію» від 05.06.2014 № 1315-VII, який набув чинності 03.01.2015 року, національне законодавство України як держави-члена Світової організації торгівлі (далі – СОТ) імплементовані положення Угоди СОТ про технічні бар’єри в торгівлі, зокрема Кодексу доброчинної практики з розроблення, прийняття та застосування стандартів, та впроваджені міжнародні та європейські принципи стандартизації.
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 4 та частини 1 статті 23 Закону України «Про стандартизацію», в яких зазначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Відповідно до частин 1 та 2 статті 23 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах. Тобто за умови добровільності застосування стандарту, але з метою мати будь які інструкції, правила тощо, які впорядковують діяльність у той чи іншій сфері, може застосовуватися не чинний ГОСТ (національний стандарт), якщо на нього не передбачається робити посилання у відповідній сфері діяльності.
Відповідно до пункту 2 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про стандартизацію» визначено, що міждержавні стандарти (ГОСТ), що діяли на момент набрання чинності Угодою про проведення узгодженої політики в галузі стандартизації, метрології і сертифікації від 13 березня 1992 року, застосовуються як національні стандарти до їх заміни на національні стандарти чи скасування в Україні.
Учасник вважає, що Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації, та привести її у відповідність до вимог що викладені вище, зазначивши додатково «*» у відповідних стовпчиках Додатку №4 до тендерної документації:
1. Викласти Додаток 4 до тендерної документації в наступній редакції:
№ п/п Найменування товару* Технічні характеристики, тип, марка* Виробник* Од. вим. Кількість Сума грн. з ПДВ Термін постачання Умови розрахунків
1 Рейки трамвайні NT 1* Рейка NT 1 PN TZ 420191
Вага 1м.п.-65,07кг
Сталь 900А DIN 536 steel rail* Moravia
Steel Group* т 80 квітень-грудень2018 на протязі 14 днів після
поставки товару
Разом 80 4 224 000,00
Примітки:
1. Постачання продукції здійснюється партіями за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА по письмовій заявці Замовника (ел.поштою, факсимільним зв'язком) із всіма документами
на склад ЗАМОВНИКА з підписом керівника (м.Львів, вул. Татарбунарська,22) протягом 90 днів з моменту отримання заявки Замовника.
2. * або еквівалент з аналогічними технічними характеристиками в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі»
Відповідно необхідно внести зміни до тендерної документації, оскільки порушуються основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
що в свою чергу приводить до порушення прав нашого підприємства як потенційного учасника та відповідно складуються умови для проведення торгів в обмеженому колі учасників, що в свою чергу не дає змоги прийняти участь у закупівлі нашому підприємству за даним предметом закупівлі.
Відповідно до п.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
На підставі викладеного, прошу внести зміни до тендерної документації, визначені цією вимогою.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 27.04.2018 14:53
Дата подачі:
27.04.2018 14:53
Вирішення:
Відповідь на вимогу учасника
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
04.05.2018 13:59
Підтвердження вирішення:
Ваші зауваження були взяті до уваги та були внесені зміни до Тендерної документації (Додаток 4 до ТД)
Вимога
Вирішена
стосовно внесення змін до тендерної документації
Номер:
f68de21227034c719aaccfae189e5c73
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-16-000778-a.c1
Назва:
стосовно внесення змін до тендерної документації
Вимога:
На думку Учасника окремі пункти положення тендерної документації, що розміщена Замовником в електронній системі закупівель (предмет закупівлі: ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання (рейки), порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та права Учасника щодо участі у вказаній публічній закупівлі. Зважаючи на технічну специфікацію Замовник передбачив можливість постачання еквіваленту продукції (технічні, якісні та функціональні характеристики еквіваленту повинні відповідати або мати не гірші характеристики ніж встановлені Замовником в технічній специфікації), при цьому зазначивши відповідне посилання «*» лише в розділі, щодо виробника.
Вищезазначені технічні характеристики у вигляді визначеному тендерною документацією, відповідність яких вимагає Замовник, є дискримінаційною, так як не дає можливості приймати участі у зазначеній процедурі закупівлі Учаснику, так як Учасник може запропонувати технічні характеристики, які підтверджуються іншими нормативними актами, стандартами, нормами і правилами, технічними (конструкторськими, технологічними), графічними та іншими документами, при тому що продукція буде еквівалентною (технічні, якісні та функціональні характеристики еквіваленту повинні відповідати або мати не гірші характеристики ніж встановлені Замовником в технічній специфікації).
Пояснення, які в повній мірі підтверджують необхідність внесення змін до тендерної документації:
Визначення можливості постачання еквіваленту продукції, безумовно має відноситись як до виробника так і до найменування предмета закупівлі, тип, марка і т.і. так і до відповідних нормативних актів, стандартів, норм і правил, технічних (конструкторських, технологічних), графічних та інших документів.
Прошу внести зміни до тендерної документації, визначені цією вимогою згідно доданому листу.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Львівелектротранс кві18.docx 21.04.2018 13:33
Дата подачі:
21.04.2018 13:33
Вирішення:
Відповідь на Вимогу учасника
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
25.04.2018 16:22
Підтвердження вирішення:
Були внесені зміни до Додатку 4 тендерної документації