-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з очищення урн для сміття в місті Жмеринка Вінницької області
Торги не відбулися
998 768.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 987.68 UAH
мін. крок: 1% або 9 987.68 UAH
Період оскарження:
26.12.2023 14:52 - 31.12.2023 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на рішення та дії замовника щодо незаконного визначення переможця закупівлі
Номер:
fc23efa43709462babd209138ce4d4f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-26-009821-a.a1
Назва:
СКАРГА на рішення та дії замовника щодо незаконного визначення переможця закупівлі
Скарга:
Повідомляємо, що Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – Замовник) проводиться процедура «відкриті торги з особливостями» на закупівлю: Послуги з очищення урн для сміття в місті Жмеринка Вінницької області № UA-2023-12-26-009821-a відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) з врахуванням Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами).
У зазначеній вище процедурі закупівлі взяли участь наступні Учасники:
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП-МАЙСТЕР"
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО"
18 січня 2024 року відповідно до Рішення Уповноваженої особи Замовника переможцем закупівлі визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП-МАЙСТЕР" - далі «Переможець».
Ми вважаємо, що Замовник неправомірно визначив Переможця процедури закупівлі за наступних причин:
Предметом закупівлі є послуги з очищення урн для сміття в місті Жмеринка Вінницької області.
16 січня 2024 року Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме : Тендерною документацією Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пунктом 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції встановлено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання. Додатком № 1 до тендерної документації 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) була встановлена вимога надати у складі пропозиції документи по розрахунку вартості надання вищевказаної послуги (обсяги та періодичність зазначені у таблиці Додатку 2). На виконання даної вимоги Учасником було надано файл «Розрахунок вартості робіт.pdf», але зображення документу визнано Замовником нечітким, нерозбірливим та майже нечитабельними. Для усунення зазначеної невідповідності Замовник вимагав від Переможця надати у строк, визначений Особливостями розрахунок вартості робіт з урахуванням вимог тендерної документації, який буде чітким та розбірливим для читання.
Однак, Переможець всупереч вимогам Замовника, розмістив 17 січня 2024 року 10:17 документ під назвою «Розрахунок вартості робіт..PDF», який відрізняється за змістом та формою від документа, та фактично є іншим документом аніж документ, який завантажений Переможцем 02 січня 2024 20:36 під назвою «Розрахунок вартості робіт.pdf.».
Відповідно до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Таким чином, на думку скаржника, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Переможця, оскільки Переможець не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Окрім того, Замовник вимагав надати у складі тендерної пропозиції підписаний проект договору (Додаток № 1 до тендерної документації 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).
В складі тендерної пропозиції Переможця наявний Підписаний проект договору, який завантажений 02 січня 2024 20:36. Однак, підписаний проект Договору, який завантажений Переможцем не містить невід'ємної частиною цього Договору -Додаток № 1 – Договірна ціна.
Тендерною документацією встановлено, що у разі ненадання будь-якого документу відповідно до вимог тендерної документації, Учасник повинен надати Довідку в довільній формі з переліком таких документів та з обґрунтуванням підстав щодо ненадання таких документів або надає іншій документ, якщо таке передбачено тендерною документацією.
Проте в складі тендерної пропозиції Переможця відсутня довідку в довільній формі з обґрунтуванням підстав щодо ненадання Переможцем невід'ємної частиною Договору -Додаток № 1 – Договірна ціна.
На думку скаржника, додатки до договору, які є невід’ємними частинами договору, підлягають обов’язковому заповненню та поданню такого додатка є обов’язковим для учасника, адже, як зазначав Верховний Суд у постанові від 31.05.2021 № 917/265/18 (далі — Постанова), додаток до договору — це документ, який містить доповнення, уточнення, додаткові роз’яснення, пояснення умов договору, перелік конкретних товарів, послуг тощо. Тобто додаток до договору — це документ, який уточнює або більш детально розкриває зміст договірних умов. Таким чином, і сам договір не може розглядатися без нього.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця повинна була бути відхилена Замовником відповідно до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Неправомірні дії Замовника порушують права Скаржника, визначені статтею 5 Закону, зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до п. 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Враховуючи вищевказане, керуючись п.55 Особливостей та ст.18 Закону України «Про публічні закупівель»,-
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення, допущене Замовником при проведенні закупівлі № UA-2023-12-26-009821-a стосовно неправомірного визначення переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП-МАЙСТЕР".
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП-МАЙСТЕР"
ДОДАТКИ:
1. Тендерна документація в закупівлі UA-2023-12-26-009821-a
2. Додаток 3 Проєкт Договору Очищення урн 2024.docx
3. Додаток 2 до ТД технічні вимоги до предмета закупівлі Очищення урн 2024.docx
4. Додаток 1 до ТД кваліфікаційні критерії Очищення урн 2024.docx
5. Розрахунок вартості робіт..PDF
6. Розрахунок вартості робіт.pdf
7. Протокол 13 переможець урни.pdf
8. Проект договору
Директор Стецюк Олег Андрійович
22 січня 2024 року
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.docx.asice(3).zip 22.01.2024 19:28
- Додаток 2 до ТД технічні вимоги до предмета закупівлі Очищення урн 2024(3).docx 22.01.2024 19:29
- Додаток 1 до ТД кваліфікаційні критерії Очищення урн 2024(4).docx 22.01.2024 19:29
- Додаток 3 Проєкт Договору Очищення урн 2024(1).docx 22.01.2024 19:29
- Розрахунок вартості робіт-3.pdf 22.01.2024 19:29
- ТД Очищення урн 2024 рік(1).docx 22.01.2024 19:29
- Протокол 8 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції (з аукціоном) ТОВ БМП Майстер.pdf 22.01.2024 19:29
- Проект договору-1.pdf 22.01.2024 19:29
- Протокол 13 переможець урни.pdf 22.01.2024 19:29
- Розрахунок вартості робіт.-2.pdf 22.01.2024 19:29
- Проект договору-3.pdf 22.01.2024 19:29
- рішення від 24.01.2024 № 1439.pdf 24.01.2024 17:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.02.2024 № 2083.pdf 05.02.2024 13:01
- рішення від 02.02.2024 № 2083.pdf 07.02.2024 14:24
- Відповідь АМКУ очищення урн 2024 рік.docx 26.01.2024 11:18
- Пояснення очищення урн.pdf 26.01.2024 11:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.01.2024 19:47
Дата розгляду скарги:
02.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.01.2024 18:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.02.2024 14:25