-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Молочні продукти
Завершена
783 230.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 916.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 916.15 UAH
Період оскарження:
26.12.2023 14:13 - 31.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо актів
Номер:
1aef9dbd56c148ea87d56583a4cf6b05
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-26-006790-a.c3
Назва:
Щодо актів
Вимога:
Відповідно до вимог п. 8 додатку 3 до тендерної документації:
учасник в складі тендерної пропозиції має надати акт (-и), складений (-і) за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти без виявлених порушень, виданий (-і) територіальним підрозділом Держпродспоживслужби на холодильні установки заявлених транспортних засобів, та на складські приміщення, отриманий (-і) не раніше 2023 року.
Вимога щодо надання акту Держпродспоживслужби може вимагатися на потужності учасника як складські приміщення, однак на транспортні засоби такі акти не можуть бути надані якщо учасником такі транспортні засоби залучаються на підставі договору перевезення. Також догляду підлягаю не холодильні установки, а транспортні засоби в цілому.
Також повідомляємо, що вимога надання такого акту у певний часовий проміжок повинна бути обґрунтована, тому вимога щодо надання акту не раніше 2023 року не відповідає строкам проведення таких перевірок раз на 3 роки.
Просимо внести зміни у цій частині вимог ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.12.2023 00:14
Вирішення:
Доброго дня, приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне: відповідно до Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» ст. 5 визначає Стаття 5. Повноваження Кабінету Міністрів України у сфері державного контролю 1. До повноважень Кабінету Міністрів України у сфері державного контролю належать:5) затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від здійснення господарської діяльності, та порядку визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю потужностей;
Відповідно до Порядку визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження затвердженого Постановою КМУ №896 від 31.10.2018р., п. 8 визначено: Планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки; з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться.
Зокрема також проводяться позапланові заходи перевірок. У випадку якщо учасник має незначний ступінь ризику та відсутність підстав для здійснення позапланового інспектування згідно законодавства в сфері публічних закупівель Документи та інформація, які вимагаються замовником, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації . Таким чином в учасників відсутні перешкоди для прийняття участі в процедурі закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо ТУ
Номер:
3deed875a9324e32bf24dc5114fdb978
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-26-006790-a.c2
Назва:
Щодо ТУ
Вимога:
Відповідно до вимог п. 8 додатку З метою підтвердження відповідності холодильної
установки/рефрижератора даних транспортних заданим температурним режимам» учасник в
складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора згідно
п.п. 3.2 ТУ У «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних
системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою
НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на
відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи.
Фактично відбувається коло потенційних учасників лише тими, які знайомі з власником ТУ У «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови» та отримали згоду на його використання для проведення технічних випробувань. Наше підприємство не змогло знайти даний стандарт в жодній системі каталогів та баз даних ТУ У виробників на території України, зокрема, відсутня така інформація і в каталозі ТУ Україні онлайн (доступне за посиланням http://csm.kiev.ua/tu/), яке відображає на сайті csm.kiev.ua інформацію щодо бази даних «Технічні умови України» - автоматизованої системи збирання, накопичення та опрацювання даних про ТУ, чинні в Україні, яку веде ДП «Укрметртестстандарт». Слід зазначити, що у нашого підприємства не має жодної інформації щодо існування такого ТУ У виробника чи власника цього стандарту. Відповідно до положень ч. 1 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» підприємства, мають право розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування. Технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» право власності на технічні умови належать таким підприємствам, які їх прийняли. Така умова тендерної документації визначає певного суб’єкта господарювання, який фактично має право визначати кому надавати право на використання власного даних технічних умов, та як наслідок отримувати відповідні протоколи випробувань, відсутність яких унеможливить участь будь-якого суб’єкта господарювання в даній процедурі закупівлі – що є дискримінаційною для всіх інших потенційних учасників, у т.ч. скаржника, а також порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, рівного ставлення до учасників, добросовісної конкуренції серед учасників. Замовником запроваджена непрозора система штучного обмеження кола учасників. Скаржник планує залучати до постачання транспортний засіб марки Mercedes-Benz 410D, вантажний-спеціалізований фургон-рефрижератор, 1995 року випуску, номер кузова WDB6114181P370294, державний номер СА 4387 ІЕ (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу № СХB 409680). На підтвердження можливості дотримання температурного режиму транспортування продуктів харчування та справності холодильного обладнання скаржник надає свідоцтво про калібрування холодильного обладнання даного транспортного засобу виданий акредитованою НААУ у відповідній сфері установою. Яким чином перевірка холодильного обладнання транспортних засобів потенційних учасників за ТУ У виробника, яка відсутня у вільному доступі та є власністю якогось підприємства, впливає на можливості такого учасника чи якість та надійність під час поставок предмета закупівлі. Скаржник повідомляє, що холодильне обладнання його транспортного засобу пройшло калібрування у визначений законодавством спосіб, тому те, що він не може знайти приватне ТУ У та провести технічні випробування, не може бути підставою для обмеження його участі у закупівлі, така умова є дискримінаційним по відношенню до скаржника та левової частини потенційних учасників, які не знають про існування такої ТУ У. Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. скаржника. З огляду на вищезазначене, просимо не порушувати принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Чим пояснюється необхідність встановлення вимоги щодо надання протоколів випробувань саме у такій редакції. Безпідставне звуження кола потенційних учасників створюючи штучні фільтри, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, Тендерна документація обмежує право на участь у процедурі закупівлі Скаржника, оскільки Скаржник не зможе виконати вимогу Замовника в частині надання протокол випробувань холодильної установки (рефрижератора) на відповідність п.п. 3.2 ТУ У «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи, з незалежних від Скаржника обставин. До того ж, Тендерна документація в цій частині надає перевагу учасникам, які здійснюють діяльність та можуть отримати дозвіл від власника такого ТУ У. Встановлення у тендерній документації умов, що є дискримінаційними, обмежують конкуренцію та порушують принцип рівності учасників, є порушенням ст. 5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, з метою забезпечення рівних прав для всіх ймовірних учасників закупівлі, забезпечення права на участь у закупівлі, наше підприємство просить внести зміни в цій частині Тендерної документації. Питання вимоги документа за ТУ У вже було предметом розгляду постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка за результатом розгляду скарги UA-2023-01-14-000398-a.b3 прийняла рішення № 933-р/пк-пз від 26.01.2023 р., яке засвідчило неправомірність такої вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.12.2023 22:35
Вирішення:
Доброго дня, приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне: умовами тендерної документації передбачено не ТУ конкретного суб’єкта господарювання, а загально визначені параметри, звертаємо увагу, що умови документації визначають: З метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора даних транспортних заданим температурним режимам» учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора згідно п.п. 3.2 ТУ У «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи. Також тендерна документація включає температурні режими встановлені зазначеним пунктом, а саме перший температурний режим - (+2 +4) та другий температурний режим - (-18 -20). Наголошуємо, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо інформації, що повинна бути наявна у відповідному протоколі випробувань, в тому числі не є обов’язковим посилання на відповідне ТУ. Таким чином в учасників відсутні будь-які перешкоди для участі в процедурі закупівлі. На підставі Вашого звернення Замовником буде більш детально вивчено можливість учасників надати відповідна документи та за потреби внесено зміни до умов документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо техпаспорту
Номер:
c20175d1e9774f128c19d8a9cbe85200
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-26-006790-a.b1
Назва:
Щодо техпаспорту
Вимога:
Щодо технічного паспорта
Відповідно до вимог п. 6.4 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації учасники зобов’язані надати:
- технічний паспорт на складське приміщення, що підтверджує наявність обладнання - холодильна камера (+2 +4) та морозильна камера (-18 -20).
Технічний паспорт на приміщення підтверджує розташування, квадратуру та загальне призначення приміщення, однак він не надає характеристику холодильного обладнання в ньому. Просимо також враховувати, що таке обладнання може бути розташоване у складському приміщенні і після здачі його у експлуатацію, що унеможливить надання такого технічного паспорту як то вимагається у тендерній документації.
Просимо внести зміни у ТД та прибрати вимоги, які обмежують конкуренцію та створюють необґрунтовані перешкоди, зокрема, в частині вимоги надання технічного паспорту, який підтверджує наявність обладнання з певними температурними характеристиками.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що вимога наявності і холодильної і морозильної камери необґрунтовано з огляду на предмет закупівлі.
Нащо Ви вимагаєте наявність морозильного обладнання, якщо предмет закупівлі потребує виключно холодильного? Особливо враховуючи що -18 та -20 С зруйнує предмет закупівлі та призведе до того, що товар буде зіпсований з порушеною структурою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.12.2023 15:53
Вирішення:
Доброго дня, приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне: Вами самостійно підтверджено факт, що технічний паспорт підтверджує квадратуру, загальне призначення, (тобто можливість встановлення відповідного обладнання. Звертаємо увагу, що технічних паспорт є обов’язковим документом для будь-яких видів приміщень, таким чином у учасників відсутні будь-які перешкоди для дозавантаження такого документу, у випадку якщо учасник не є власником приміщення, він може отримати необхідний документ на підставі договірних відносин (незалежно від виду договору, в тому числі суборенди) або ж інших видів відносин на підставі яких учасник є законним користувачем приміщення.
Статус вимоги:
Відхилено