-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
351 440.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 514.40 UAH
мін. крок: 1% або 3 514.40 UAH
Період оскарження:
26.12.2023 11:13 - 19.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга
Номер:
f1c7e1a4be9749859cec932e22502828
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-26-004013-a.b2
Назва:
скарга
Скарга:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КІРАСА»
50029 М. КРИВИЙРІГ, ВУЛ. ШОСТАКОВИЧА, 12 0675394422; 0675690131 ПП "КІРАСА" ЄДРПОУ 33264976
Р/Р UA73 3808 0500 0000 0026 0023 36714 В АТ "РАЙФФАЙЗЕН БАНК" М.КИЇВ, МФО 380805
Вих. № ____________ від ____________
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківсько-го, 45 м. Київ 03035.
Суб’єкт оскарження: Приватне підприємство «КІРАСА»
код ЄДРПОУ: 33264976
Адреса: Україна, 50029, Дніпропетровська об-ласть, місто Кривий Ріг, вулиця Шостаковича, будинок 12
Замовник: Комунальний заклад освіти "Саксаганська спе-ціальна школа" Дніпропетровської обласної ра-ди"
код ЄДРПОУ: 23067136
Адреса: 52173, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янський район, село Саксагань, вул. Центральна, будинок 8
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-26-004013-a
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-26-004013-a, Приватне підприємство «КІРАСА» (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - код ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги, що зазна-чено у оголошенні.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставами для відхилення зазначено наступні –
«
»
Стосовно першої підстави відхилення зазначаємо наступне:
Відповідно до п.2 розділу 6 тендерної документації: Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати про-тягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в елек-тронній системі закупівель у разі, коли Учасник надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є анома-льно низькою.
У складі тендерної пропозиції надано Обґрунтування аномально низької ціни тенде-рної пропозиції. №1902 від 22.01.2024 року (файл: Обгрунтування UA-2023-12-26-004013-a.pdf), в якому зазначено, що в тому числі: «ПП «Кіраса» є ініціативним та відповідальним підприємством та таким, яке підходить до вирішення покладених завдань комплексно та з використанням новітніх технологій. Завдяки застосуванню інноваційного підходу до дія-льності, а саме: використання стратегічного, тактичного, операційного планування робо-ти та високий ефективності роботи кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід роботи в розрізі надання послуг (виконання робіт) відповідно до предме-ту закупівлі, ми змогли якісно організувати поточну роботу та досягти значної економії. Крім того, націнка на зазначені послуги (роботи) є невеликою. Гарантуємо своєчасність та високу якість наданих послуг за вказаною ціною.»
Вищенаведене обґрунтування в повній мірі підтверджує аномально низьку ціну.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за за-значеною підставою.
Стосовно другої підстави відхилення зазначаємо наступне:
Тендерна документація не містила окремих вимог стосовно надання проекту дого-вору у складі тендерних пропозицій учасників торгів.
Тендерна документація не містила окремих вимог стосовно надання розрахунків до проекту договору у складі тендерних пропозицій учасників торгів.
Відповідно до додатків до проекту договору у додатку 3 до тендерної документації:
ДОДАТКИ:
Додаток 1 «Дислокація “Об`єкту» на 1 стор.
Додаток 2 «Розрахунок» на 1 стор.(додається Ви-конавцем)
Додаток 3 «Протокол узгодження договірної ціни» на 1 стор. (додається Виконавцем)
Додаток 4 «ІНСТРУКЦІЯ» на 4 стор.
Додаток 5 «ТЕХНІЧНІ УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ» на 2 стор.
Додаток 6 « Вимоги до об’єкту» на 2 стор.
Учасник не є виконавцем та не мав надавати Додаток 2 «Розрахунок» та Додаток 3 «Протокол узгодження договірної ціни» до проекту договору.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за за-значеною підставою.
2. Тендерна пропозиція Учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА СБ" (надалі за текстом – ТОВ "АЛЬФА СБ"), була прийнята Замовником, ТОВ "АЛЬФА СБ" було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме:
2.1.Відповідно до п. 3 додатку 1 до тендерної документації: Для прийняття сигна-лів тривоги Учасник використовує власний пункт централізованого спостереження з ці-лодобовим режимом чергування операторів такого пункту. На підтвердження виконання даної вимоги у складі пропозиції Учасником надається гарантійний лист, а також докуме-нтальне підтвердження права користування ним (договір оренди, дійсним не менше чим по 31.12.2024, договір купівлі-продажу, або прибуткова/видаткова накладна тощо). На пункті централізованого спостереження Учасника передбачене ведення електронного жу-рналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо) з терміном збе-реження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб, наявність резервної пе-рсональної електронної обчислюваної машини, наявність джерела безперебійного резерв-ного живлення (надати довідку про наявність власного пункту).
У складі тендерної пропозиції надано довідку щодо наявності власного пульта централізованого спостереження № No 1901-16 від 19.01.2024 р. (файл: 16. Щодо наявно-сті ПЦС.pdf), в якій відсутня інформація про термін збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб, наявність резервної персональної електронної обчис-люваної машини.
Таким чином, у тендерній пропозиції наявні невідповідності, відповідно до п.43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року.
2.2. Відповідно до п. 2 додатку 1 до тендерної документації: Учасник повинен мати досвід роботи не менше двох років. На підтвердження надати копії аналогічних договорів (не менше двох), виконаних у 2020-2023 роках, стосовно надання охоронних послуг, у відповідності до предмету закупівлі. Оригінали відгуків на відповідних бланках від замо-вників, з якими укладені договори, копії яких подає учасник на виконання пункту про відсіутність зауважень з боку Замовника, в тому числі стосовно якості та строків. Для під-твердження повного виконання вказаних договорів також надати посилання на вказані закупівлі у системі «Прозорро» у вигляді довідки довільної форми.
Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір.
У складі тендерної пропозиції надано договір №110120-03/2.4Р38 від 11.01.2020 року (файл: 13.1. Договір УП Дніпро.rar) та лист-відгук до нього від 01.04.2021 №40/14-37 (файл:13.2. Відгук УП Дніпро_договір №110120-03 від 11.01.20.pdf), в якому відсутня інфо-рмація про відсіутність зауважень з боку Замовника, в тому числі стосовно якості та стро-ків.
У складі тендерної пропозиції також надано договір №17-3401 від 28.12.2020 року (файл: 13.3. Договір №17-3401 від 28.12.2020.pdf) та лист-відгук відгук до нього №№ 01-04-2022/12 від 04.01.2022 (файл: 13.4.Лист відгук Київ №17-3401 від 28.12.2020.pdf), в якому також відсутня інформація про відсіутність зауважень з боку Замовника, в тому чи-слі стосовно якості та строків.
Також варто зазначити, що договір №110120-03/2.4Р38 від 11.01.2020 року нада-ний не у повному обсязі, адже у складі тендерної пропозиції відсутні 2 додаткові угоди до нього.
Таким чином, у тендерній пропозиції наявні невідповідності, відповідно до п.43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року.
2.3. Відповідно до п.8 додатку 1 до тендерної документації: З метою усунення ри-зиків з нанесення збитків майну Замовника у разі неякісного надання учасником послуг з охорони учасник надає довідку у довільній формі про наявність діючого договору добро-вільного страхування відповідальності при здійсненні охоронної діяльності та копію дію-чого договору страхування. У разі якщо дія договору припиняється протягом періоду на-дання послуг, надати гарантійний лист щодо продовження дії договору добровільного страхування відповідальності або укладання нового договору на період достатній для за-вершення строку надання послуг.
У складі тендерної пропозиції надано договір № 002_402765/013ДB від 22.06.2023 року (файл: 26. Договір добровольного страхування відп.перед третіми особа-ми_2023р..pdf) не у повному обсязі, адже відповідно до п. 1.2. вказаного договору заява Страхувальника є невід’ємною частиною договору.
Таким чином, у тендерній пропозиції наявні невідповідності, відповідно до п.43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження по-рушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі за-купівлі:
1. Протокол №18 від 25.01.2024 року.
2. Протокол №21 від 26.01.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових по-яснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встано-влених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупів-лі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Окрім цього, Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "АЛЬФА СБ", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та, в супереч власних вимог, визначив переможцем ТОВ "АЛЬФА СБ", хоча мав відхилити таку про-позицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції та неправомірного визначення переможцем ТОВ "АЛЬФА СБ", що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю від-повідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Приват-ного Підприємства «КІРАСА» та всі наступні рішення.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених За-мовником.
Додатки:
1. Копія протоколу №18 від 25.01.2024 року на 3 арк.
2. Копія протоколу №21 від 26.01.2024 року на 2 арк.
З повагою,
Директор
ПП " КІРАСА " Шелковський Дмитро Миколайович
Пов'язані документи:
Учасник
- 1 Скарга UA-2023-12-26-004013-a.pdf 30.01.2024 17:25
- 2 Скарга.doc 30.01.2024 17:25
- 3 Протокол 18.pdf 30.01.2024 17:25
- 4 Протокол 21.pdf 30.01.2024 17:25
- sign.p7s 30.01.2024 17:29
- рішення від 01.02.2024 № 1986.pdf 01.02.2024 17:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2024 № 2588.pdf 13.02.2024 12:58
- рішення від 12.02.2024 № 2588.pdf 15.02.2024 10:47
- Охор. 2024 оновлена.docx 05.02.2024 17:26
- Відповідь на скаргу ПП КІРАСА.pdf 05.02.2024 17:26
- Пояснення Замовника на скаргу (1).doc 05.02.2024 17:26
- відп антим к.pdf 19.02.2024 08:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.01.2024 17:43
Дата розгляду скарги:
12.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.02.2024 17:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.02.2024 10:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником - Комунальним закладом освіти «Саксаганська спеціальна школа» Дніпропетровської обласної ради (надалі Замовник) розглянуто та прийнято до уваги рішення Комісії Антимонопольного комітету України № 2588-р/пк-пз від 12.02.2024 р. щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі по предмету закупівлі: ДК 021-2015 (CPV) : 79710000-4: «Охоронні послуги», ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2023-12-26-004013-a.
З метою усунення порушень, прийнято рішення скасувати попередні рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Кіраса" та рішення про визначення ТОВ"АЛЬФА СБ" переможцем процедури закупівлі , відхилити тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів з особливостями ТОВ«АЛЬФА СБ» і прийняти пропозицію ПП «КІРАСА» UA-2023-12-26-004013-а по закупівлі охоронних послуг ДК021:2015:79710000-4 Охоронні послуги.
Пункт скарги
Номер:
44fd20d7396c4a8fa3931dfff588a826
Заголовок пункту скарги:
рішення про відхилення тендерної пропозиції
Опис заперечення:
Протокол №18 від 25.01.2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника (Протокол №18 від 25.01.2024 року)
Опис суті пункту скарги:
-
Тендерна документація не містила окремих вимог стосовно надання проекту дого-вору у складі тендерних пропозицій учасників торгів.
Тендерна документація не містила окремих вимог стосовно надання розрахунків до проекту договору у складі тендерних пропозицій учасників торгів.
Відповідно до додатків до проекту договору у додатку 3 до тендерної документації:
ДОДАТКИ:
Додаток 1 «Дислокація “Об`єкту» на 1 стор.
Додаток 2 «Розрахунок» на 1 стор.(додається Ви-конавцем)
Додаток 3 «Протокол узгодження договірної ціни» на 1 стор. (додається Виконавцем)
Додаток 4 «ІНСТРУКЦІЯ» на 4 стор.
Додаток 5 «ТЕХНІЧНІ УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ» на 2 стор.
Додаток 6 « Вимоги до об’єкту» на 2 стор.
Учасник не є виконавцем та не мав надавати Додаток 2 «Розрахунок» та Додаток 3 «Протокол узгодження договірної ціни» до проекту договору.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за за-значеною підставою.
Відповідно до п.2 розділу 6 тендерної документації: Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати про-тягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в елек-тронній системі закупівель у разі, коли Учасник надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є анома-льно низькою.
У складі тендерної пропозиції надано Обґрунтування аномально низької ціни тенде-рної пропозиції. №1902 від 22.01.2024 року (файл: Обгрунтування UA-2023-12-26-004013-a.pdf), в якому зазначено, що в тому числі: «ПП «Кіраса» є ініціативним та відповідальним підприємством та таким, яке підходить до вирішення покладених завдань комплексно та з використанням новітніх технологій. Завдяки застосуванню інноваційного підходу до дія-льності, а саме: використання стратегічного, тактичного, операційного планування робо-ти та високий ефективності роботи кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід роботи в розрізі надання послуг (виконання робіт) відповідно до предме-ту закупівлі, ми змогли якісно організувати поточну роботу та досягти значної економії. Крім того, націнка на зазначені послуги (роботи) є невеликою. Гарантуємо своєчасність та високу якість наданих послуг за вказаною ціною.»
Вищенаведене обґрунтування в повній мірі підтверджує аномально низьку ціну.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за за-значеною підставою.
Тендерна документація не містила окремих вимог стосовно надання проекту дого-вору у складі тендерних пропозицій учасників торгів.
Тендерна документація не містила окремих вимог стосовно надання розрахунків до проекту договору у складі тендерних пропозицій учасників торгів.
Відповідно до додатків до проекту договору у додатку 3 до тендерної документації:
ДОДАТКИ:
Додаток 1 «Дислокація “Об`єкту» на 1 стор.
Додаток 2 «Розрахунок» на 1 стор.(додається Ви-конавцем)
Додаток 3 «Протокол узгодження договірної ціни» на 1 стор. (додається Виконавцем)
Додаток 4 «ІНСТРУКЦІЯ» на 4 стор.
Додаток 5 «ТЕХНІЧНІ УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ» на 2 стор.
Додаток 6 « Вимоги до об’єкту» на 2 стор.
Учасник не є виконавцем та не мав надавати Додаток 2 «Розрахунок» та Додаток 3 «Протокол узгодження договірної ціни» до проекту договору.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за за-значеною підставою.
Відповідно до п.2 розділу 6 тендерної документації: Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати про-тягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в елек-тронній системі закупівель у разі, коли Учасник надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є анома-льно низькою.
У складі тендерної пропозиції надано Обґрунтування аномально низької ціни тенде-рної пропозиції. №1902 від 22.01.2024 року (файл: Обгрунтування UA-2023-12-26-004013-a.pdf), в якому зазначено, що в тому числі: «ПП «Кіраса» є ініціативним та відповідальним підприємством та таким, яке підходить до вирішення покладених завдань комплексно та з використанням новітніх технологій. Завдяки застосуванню інноваційного підходу до дія-льності, а саме: використання стратегічного, тактичного, операційного планування робо-ти та високий ефективності роботи кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід роботи в розрізі надання послуг (виконання робіт) відповідно до предме-ту закупівлі, ми змогли якісно організувати поточну роботу та досягти значної економії. Крім того, націнка на зазначені послуги (роботи) є невеликою. Гарантуємо своєчасність та високу якість наданих послуг за вказаною ціною.»
Вищенаведене обґрунтування в повній мірі підтверджує аномально низьку ціну.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за за-значеною підставою.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Приват-ного Підприємства «КІРАСА» та всі наступні рішення.
Номер:
f319771a0ff148ecbbff715f4dcee986
Заголовок пункту скарги:
рішення про визначення переможця
Опис заперечення:
Протокол №21 від 26.01.2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "АЛЬФА СБ" (Протокол №21 від 26.01.2024 року)
Опис суті пункту скарги:
2.3. Відповідно до п.8 додатку 1 до тендерної документації: З метою усунення ри-зиків з нанесення збитків майну Замовника у разі неякісного надання учасником послуг з охорони учасник надає довідку у довільній формі про наявність діючого договору добро-вільного страхування відповідальності при здійсненні охоронної діяльності та копію дію-чого договору страхування. У разі якщо дія договору припиняється протягом періоду на-дання послуг, надати гарантійний лист щодо продовження дії договору добровільного страхування відповідальності або укладання нового договору на період достатній для за-вершення строку надання послуг.
У складі тендерної пропозиції надано договір № 002_402765/013ДB від 22.06.2023 року (файл: 26. Договір добровольного страхування відп.перед третіми особа-ми_2023р..pdf) не у повному обсязі, адже відповідно до п. 1.2. вказаного договору заява Страхувальника є невід’ємною частиною договору.
Таким чином, у тендерній пропозиції наявні невідповідності, відповідно до п.43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року.
Відповідно до п. 2 додатку 1 до тендерної документації: Учасник повинен мати досвід роботи не менше двох років. На підтвердження надати копії аналогічних договорів (не менше двох), виконаних у 2020-2023 роках, стосовно надання охоронних послуг, у відпо-відності до предмету закупівлі. Оригінали відгуків на відповідних бланках від замовників, з якими укладені договори, копії яких подає учасник на виконання пункту про відсіут-ність зауважень з боку Замовника, в тому числі стосовно якості та строків. Для підтвер-дження повного виконання вказаних договорів також надати посилання на вказані заку-півлі у системі «Прозорро» у вигляді довідки довільної форми.
Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір.
У складі тендерної пропозиції надано договір №110120-03/2.4Р38 від 11.01.2020 року (файл: 13.1. Договір УП Дніпро.rar) та лист-відгук до нього від 01.04.2021 №40/14-37 (файл:13.2. Відгук УП Дніпро_договір №110120-03 від 11.01.20.pdf), в якому відсутня інфо-рмація про відсіутність зауважень з боку Замовника, в тому числі стосовно якості та стро-ків.
У складі тендерної пропозиції також надано договір №17-3401 від 28.12.2020 року (файл: 13.3. Договір №17-3401 від 28.12.2020.pdf) та лист-відгук відгук до нього №№ 01-04-2022/12 від 04.01.2022 (файл: 13.4.Лист відгук Київ №17-3401 від 28.12.2020.pdf), в якому також відсутня інформація про відсіутність зауважень з боку Замовника, в тому чи-слі стосовно якості та строків.
Також варто зазначити, що договір №110120-03/2.4Р38 від 11.01.2020 року нада-ний не у повному обсязі, адже у складі тендерної пропозиції відсутні 2 додаткові угоди до нього.
Таким чином, у тендерній пропозиції наявні невідповідності, відповідно до п.43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року.
Відповідно до п. 3 додатку 1 до тендерної документації: Для прийняття сигналів тривоги Учасник використовує власний пункт централізованого спостереження з цілодобовим режимом чергування операторів такого пункту. На підтвердження виконання даної вимо-ги у складі пропозиції Учасником надається гарантійний лист, а також документальне підтвердження права користування ним (договір оренди, дійсним не менше чим по 31.12.2024, договір купівлі-продажу, або прибуткова/видаткова накладна тощо). На пункті централізованого спостереження Учасника передбачене ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо) з терміном збережен-ня запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб, наявність резервної персона-льної електронної обчислюваної машини, наявність джерела безперебійного резервного живлення (надати довідку про наявність власного пункту).
У складі тендерної пропозиції надано довідку щодо наявності власного пульта централізованого спостереження № No 1901-16 від 19.01.2024 р. (файл: 16. Щодо наявно-сті ПЦС.pdf), в якій відсутня інформація про термін збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб, наявність резервної персональної електронної обчис-люваної машини.
Таким чином, у тендерній пропозиції наявні невідповідності, відповідно до п.43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року.
У складі тендерної пропозиції надано договір № 002_402765/013ДB від 22.06.2023 року (файл: 26. Договір добровольного страхування відп.перед третіми особа-ми_2023р..pdf) не у повному обсязі, адже відповідно до п. 1.2. вказаного договору заява Страхувальника є невід’ємною частиною договору.
Таким чином, у тендерній пропозиції наявні невідповідності, відповідно до п.43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року.
Відповідно до п. 2 додатку 1 до тендерної документації: Учасник повинен мати досвід роботи не менше двох років. На підтвердження надати копії аналогічних договорів (не менше двох), виконаних у 2020-2023 роках, стосовно надання охоронних послуг, у відпо-відності до предмету закупівлі. Оригінали відгуків на відповідних бланках від замовників, з якими укладені договори, копії яких подає учасник на виконання пункту про відсіут-ність зауважень з боку Замовника, в тому числі стосовно якості та строків. Для підтвер-дження повного виконання вказаних договорів також надати посилання на вказані заку-півлі у системі «Прозорро» у вигляді довідки довільної форми.
Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір.
У складі тендерної пропозиції надано договір №110120-03/2.4Р38 від 11.01.2020 року (файл: 13.1. Договір УП Дніпро.rar) та лист-відгук до нього від 01.04.2021 №40/14-37 (файл:13.2. Відгук УП Дніпро_договір №110120-03 від 11.01.20.pdf), в якому відсутня інфо-рмація про відсіутність зауважень з боку Замовника, в тому числі стосовно якості та стро-ків.
У складі тендерної пропозиції також надано договір №17-3401 від 28.12.2020 року (файл: 13.3. Договір №17-3401 від 28.12.2020.pdf) та лист-відгук відгук до нього №№ 01-04-2022/12 від 04.01.2022 (файл: 13.4.Лист відгук Київ №17-3401 від 28.12.2020.pdf), в якому також відсутня інформація про відсіутність зауважень з боку Замовника, в тому чи-слі стосовно якості та строків.
Також варто зазначити, що договір №110120-03/2.4Р38 від 11.01.2020 року нада-ний не у повному обсязі, адже у складі тендерної пропозиції відсутні 2 додаткові угоди до нього.
Таким чином, у тендерній пропозиції наявні невідповідності, відповідно до п.43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року.
Відповідно до п. 3 додатку 1 до тендерної документації: Для прийняття сигналів тривоги Учасник використовує власний пункт централізованого спостереження з цілодобовим режимом чергування операторів такого пункту. На підтвердження виконання даної вимо-ги у складі пропозиції Учасником надається гарантійний лист, а також документальне підтвердження права користування ним (договір оренди, дійсним не менше чим по 31.12.2024, договір купівлі-продажу, або прибуткова/видаткова накладна тощо). На пункті централізованого спостереження Учасника передбачене ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо) з терміном збережен-ня запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб, наявність резервної персона-льної електронної обчислюваної машини, наявність джерела безперебійного резервного живлення (надати довідку про наявність власного пункту).
У складі тендерної пропозиції надано довідку щодо наявності власного пульта централізованого спостереження № No 1901-16 від 19.01.2024 р. (файл: 16. Щодо наявно-сті ПЦС.pdf), в якій відсутня інформація про термін збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб, наявність резервної персональної електронної обчис-люваної машини.
Таким чином, у тендерній пропозиції наявні невідповідності, відповідно до п.43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення переможцем ТОВ "АЛЬФА СБ" (Протокол №21 від 26.01.2024 року)
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
74f96c3eed1649d4a5415822afe89d61
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-26-004013-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2023-12-26-004013-a.zip 29.12.2023 15:49
- Скарга UA-2023-12-26-004013-a.pdf.asice.zip 29.12.2023 15:49
- рішення від 02.01.2024 № 47.pdf 02.01.2024 17:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.01.2024 №666.pdf 12.01.2024 13:11
- Рішення від 11.01.2024 №666.pdf 16.01.2024 14:56
- Відповідь на скаргу.pdf 04.01.2024 15:52
- Пояснення Замовника на скаргу (1).docx 04.01.2024 15:52
- Повідомлення.pdf 17.01.2024 11:08
- Повідомлення.pdf 18.01.2024 13:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.12.2023 15:59
Дата розгляду скарги:
11.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.01.2024 17:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.01.2024 14:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Про усунення порушень в тендерній закупівлі Охоронних послуг.