-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Надання послуг зі збирання та вивезення твердих побутових відходів, виставлених в пакунках мешканцями приватних будинків біля своїх домоволодінь, та іншого сміття по вулицях смт Доброслав Одеського району Одеської області, відповідно до встановленого графіку
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
26.12.2023 11:03 - 31.12.2023 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на необ’єктивне та упереджене рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «ОМЕГА-ЕНЕРДЖІ»
Номер:
0c6d752e3de242848dc7fe21e6da50c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-26-003671-a.a2
Назва:
Скарга на необ’єктивне та упереджене рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «ОМЕГА-ЕНЕРДЖІ»
Скарга:
Скарга на необ’єктивне та упереджене рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «ОМЕГА-ЕНЕРДЖІ»
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.docx 31.01.2024 03:47
- СКАРГА.pdf 31.01.2024 03:47
- 1.Додаток 2 до Тендерної докумннтації.docx 31.01.2024 03:47
- 2.протокол_ (9).pdf 31.01.2024 03:47
- 3.Довідка про застосування заходів із захисту довкілля.pdf 31.01.2024 03:47
- 5.Гарантійний ТОВ Омега - Енерджі на 2024 р..pdf 31.01.2024 03:47
- 4.Договір позички.pdf 31.01.2024 03:47
- 3.Довідка про застосування заходів із захисту довкілля.rar 31.01.2024 08:54
- sign.p7s 31.01.2024 08:55
- рішення від 02.02.2024 № 2060.pdf 02.02.2024 16:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2024 № 2624.pdf 13.02.2024 13:57
- рішення від 12.02.2024 № 2624.pdf 15.02.2024 11:27
- ПОЯСНЕННЯ_.docx 06.02.2024 10:44
- Пояснення.pdf 06.02.2024 10:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.01.2024 09:06
Дата розгляду скарги:
12.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.02.2024 16:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.02.2024 11:27
Пункт скарги
Номер:
0c794eef407e4a9fba25f0220484f0da
Заголовок пункту скарги:
Необ’єктивне та упереджене рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «ОМЕГА-ЕНЕРДЖІ»
Опис заперечення:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2024 р. про відхилення ТОВ "ОМЕГА-ЕНЕРДЖІ"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - «2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.».
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2024 р. НЕ МІСТИТЬ:
- Посилання на умови тендерної документації, яким тендерна пропозиція (Товариства з обмеженою відповідальністю «Омега-енерджі».) не відповідає;
- зазначення, у чому саме полягає така невідповідність.
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2024 р. містить лише вказівку, що «Учасник у своїй тендерній пропозиції не надав інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у Додатку № 2 Тендерної документації».
Замовником в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2024 р. НЕ ЗАЗНАЧЕНО:
- посилання на умови тендерної документації, а саме яким умовам Додатку № 2 Тендерної документації, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Омега-енерджі» не відповідає.
- в чому полягає невідповідність тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Омега-енерджі».
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2024 р. СКЛАДЕНИЙ З ГРУБИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ТА Є НЕЗАКОННИМ.
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2024 р. НЕ МІСТИТЬ:
- Посилання на умови тендерної документації, яким тендерна пропозиція (Товариства з обмеженою відповідальністю «Омега-енерджі».) не відповідає;
- зазначення, у чому саме полягає така невідповідність.
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2024 р. містить лише вказівку, що «Учасник у своїй тендерній пропозиції не надав інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у Додатку № 2 Тендерної документації».
Замовником в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2024 р. НЕ ЗАЗНАЧЕНО:
- посилання на умови тендерної документації, а саме яким умовам Додатку № 2 Тендерної документації, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Омега-енерджі» не відповідає.
- в чому полягає невідповідність тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Омега-енерджі».
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2024 р. СКЛАДЕНИЙ З ГРУБИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ТА Є НЕЗАКОННИМ.
×
-
Назва доказу:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2024 р.
-
Опис доказу:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2024 р. про відхилення ТОВ "ОМЕГА-ЕНЕРДЖІ"
-
Повʼязаний документ:
2.протокол_ (9).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
9a93c9a6801c4f25801a29b040c2a686
Заголовок пункту скарги:
Необ’єктивне та упереджене рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «ОМЕГА-ЕНЕРДЖІ»
Опис заперечення:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2024 р. про відхилення ТОВ "ОМЕГА-ЕНЕРДЖІ"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги:
Оскільки замовником не зазначена конкретна умова тендерної документації і не зазначено в чому полягає невідповідність пропозиції Скаржника, нижче перелічуємо всі вимоги (умови) тендерної документації, а саме умови Додатку № 2 Тендерної документації та яким чином учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Омега-енерджі» підтверджено виконання вказаних вимог:
1 – «1.Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.».
На виконання вказаної вимоги надано:
- ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ПРО ЗАСТОСУВАННЯ ЗАХОДІВ ІЗ ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ Вих: 02.01.2024 р. № OE-8.
2 – «2.Учасник повинен надавати послуги спеціалізованим вантажним автомобільним транспортним засобом повною масою до 12 тонн. Обмеження повної маси транспортних засобів мотивоване специфікою вулиць смт Доброслав: більш важкий та великогабаритний транспорт пошкодить дорожнє покриття та не по всіх вулицях селища зможе проїхати. Послуги повинні надаватись шляхом збирання твердих побутових відходів, виставлених в пакунках мешканцями приватних будинків біля своїх домоволодінь по вулицях смт Доброслав, відповідно до встановленого графіку. В разі необхідності транспорт Учасника може бути задіяний в прибирання стихійних сміттєзвалищ на території смт Доброслав, для чого у нього повинен бути в наявності екскаватор. Вивіз відходів здійснюється виключно на полігон ТПВ. З метою безперебійного надання послуг та суворого дотримання графіку їх надання, учасник повинен мати власну або орендовану техніку.
На підтвердження права власності чи користування автотранспортом та екскаватором учасники подають копії наступних документів:
- у разі наявності власного обладнання: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника);
- у разі залучення автотранспорту та обладнання:
- сканований з оригіналу чинний договір оренди або іншого виду користування (на кожну одиницю техніки), що містять підпис і печатку (за наявності) Учасника та контрагента за договором, який діє протягом усього строку надання послуг згідно умов закупівлі.»
На виконання вказаної вимоги надано:
- Договір позички № 001-24-1 від 02.01.2024 р.
3 – «6.Вивезення відходів повинно здійснюватись тільки в спеціальні місця їх оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знешкодження чи захоронення. В підтвердження учасник надає копії договорів та/або копії відповідних документів (що діють протягом 2024 року), які підтверджують, що учасник має право здійснювати захоронення та/або утилізацію твердих побутових відходів або користуватися послугами сміттєзвалища щодо захоронення відходів, та/або послугами підприємства, що займається утилізацією відходів. У разі відсутності укладеного договору на 2024 рік, учасник може надати гарантійний лист від власника (користувача) сміттєзвалища про укладення договору про надання послуг захоронення та/або утилізації відходів з учасником на 2024 рік.»
На виконання вказаної вимоги надано:
- Гарантійний лист № 447 від 12.12.2023 р.
Таким чином Товариством з обмеженою відповідальністю «Омега-енерджі» підтверджено всі вимоги встановлені в Додатку № 2 Тендерної документації.
Крім того ВСІ ВИМОГИ встановлені в Додатку № 2 Тендерної документації Є ТАКИМИ, ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЗАПРОПОНОВАНОГО УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ ТОЩО.».
Відповідно п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) - «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Таким чином відповідно до Особливостей навіть у тому разі якщо були б наявні невідповідності в пропозиції переможця (вище доведено про відсутність невідповідностей і що пропозиція переможця відповідає вимогам тендерної документації) Замовник мав би в такому разі надати вимогу на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вказана позиція неодноразово підтверджена рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме:
- Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7906-р/пк-пз від 29.12.2022 р. за результатами розгляду скарги UA-2022-12-06-004101-a.a2
- Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3041-р/пк-пз від 13.03.2023 р. за результатами розгляду скарги UA-2023-02-14-003017-a.b1
- Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5956-р/пк-пз від 04.05.2023 р. за результатами розгляду скарги UA-2023-02-14-003017-a.b2
- Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17045-р/пк-пз від 24.10.2023 р. за результатами розгляду скарги UA-2023-09-28-008439-a.c3
Таким чином навіть у разі виявлення невідповідностей замовник мав би надати повідомлення на виправлення невідповідностей.
1 – «1.Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.».
На виконання вказаної вимоги надано:
- ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ПРО ЗАСТОСУВАННЯ ЗАХОДІВ ІЗ ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ Вих: 02.01.2024 р. № OE-8.
2 – «2.Учасник повинен надавати послуги спеціалізованим вантажним автомобільним транспортним засобом повною масою до 12 тонн. Обмеження повної маси транспортних засобів мотивоване специфікою вулиць смт Доброслав: більш важкий та великогабаритний транспорт пошкодить дорожнє покриття та не по всіх вулицях селища зможе проїхати. Послуги повинні надаватись шляхом збирання твердих побутових відходів, виставлених в пакунках мешканцями приватних будинків біля своїх домоволодінь по вулицях смт Доброслав, відповідно до встановленого графіку. В разі необхідності транспорт Учасника може бути задіяний в прибирання стихійних сміттєзвалищ на території смт Доброслав, для чого у нього повинен бути в наявності екскаватор. Вивіз відходів здійснюється виключно на полігон ТПВ. З метою безперебійного надання послуг та суворого дотримання графіку їх надання, учасник повинен мати власну або орендовану техніку.
На підтвердження права власності чи користування автотранспортом та екскаватором учасники подають копії наступних документів:
- у разі наявності власного обладнання: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника);
- у разі залучення автотранспорту та обладнання:
- сканований з оригіналу чинний договір оренди або іншого виду користування (на кожну одиницю техніки), що містять підпис і печатку (за наявності) Учасника та контрагента за договором, який діє протягом усього строку надання послуг згідно умов закупівлі.»
На виконання вказаної вимоги надано:
- Договір позички № 001-24-1 від 02.01.2024 р.
3 – «6.Вивезення відходів повинно здійснюватись тільки в спеціальні місця їх оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знешкодження чи захоронення. В підтвердження учасник надає копії договорів та/або копії відповідних документів (що діють протягом 2024 року), які підтверджують, що учасник має право здійснювати захоронення та/або утилізацію твердих побутових відходів або користуватися послугами сміттєзвалища щодо захоронення відходів, та/або послугами підприємства, що займається утилізацією відходів. У разі відсутності укладеного договору на 2024 рік, учасник може надати гарантійний лист від власника (користувача) сміттєзвалища про укладення договору про надання послуг захоронення та/або утилізації відходів з учасником на 2024 рік.»
На виконання вказаної вимоги надано:
- Гарантійний лист № 447 від 12.12.2023 р.
Таким чином Товариством з обмеженою відповідальністю «Омега-енерджі» підтверджено всі вимоги встановлені в Додатку № 2 Тендерної документації.
Крім того ВСІ ВИМОГИ встановлені в Додатку № 2 Тендерної документації Є ТАКИМИ, ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЗАПРОПОНОВАНОГО УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ ТОЩО.».
Відповідно п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) - «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Таким чином відповідно до Особливостей навіть у тому разі якщо були б наявні невідповідності в пропозиції переможця (вище доведено про відсутність невідповідностей і що пропозиція переможця відповідає вимогам тендерної документації) Замовник мав би в такому разі надати вимогу на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вказана позиція неодноразово підтверджена рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме:
- Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7906-р/пк-пз від 29.12.2022 р. за результатами розгляду скарги UA-2022-12-06-004101-a.a2
- Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3041-р/пк-пз від 13.03.2023 р. за результатами розгляду скарги UA-2023-02-14-003017-a.b1
- Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5956-р/пк-пз від 04.05.2023 р. за результатами розгляду скарги UA-2023-02-14-003017-a.b2
- Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17045-р/пк-пз від 24.10.2023 р. за результатами розгляду скарги UA-2023-09-28-008439-a.c3
Таким чином навіть у разі виявлення невідповідностей замовник мав би надати повідомлення на виправлення невідповідностей.
×
-
Назва доказу:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2024 р.
-
Опис доказу:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2024 р. про відхилення ТОВ "ОМЕГА-ЕНЕРДЖІ"
-
Повʼязаний документ:
2.протокол_ (9).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
Скарга на необ’єктивне та упереджене визначення переможця (оцінка пропозицій) процедури закупівлі
Номер:
32c9ee65a64d4b099c106f882b1e242a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-26-003671-a.c1
Назва:
Скарга на необ’єктивне та упереджене визначення переможця (оцінка пропозицій) процедури закупівлі
Скарга:
Скарга на необ’єктивне та упереджене визначення переможця (оцінка пропозицій) процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- 4. (7.2.) Рішення по полігону.pdf 10.01.2024 17:43
- 6. (15.) Технічне завдання.pdf 10.01.2024 17:43
- 2. протокол (108).pdf 10.01.2024 17:43
- Скарга 10..01.2024.pdf 10.01.2024 17:43
- 5. Договір СОЮЗ 2023.pdf 10.01.2024 17:43
- 7. Ухвала касаційного суду (17.01.2024р.).docx 10.01.2024 17:43
- 1. ТД вулиці зі змінами2.docx 10.01.2024 17:43
- 3. (7.1.) Гарантійний лист ФОП Конюшенко Світлана.pdf 10.01.2024 17:43
- Лист Кліар-Сіті від 19.01.2024р..pdf 20.01.2024 15:27
- Заперечення до пояснення.pdf 20.01.2024 15:27
- 7. Ухвала касаційного суду (17.01.2024р.).docx 22.01.2024 09:08
- Лист Кліар-Сіті від 19.01.2024р..pdf 22.01.2024 09:11
- Клопотання.pdf 22.01.2024 09:27
- рішення від 12.01.2024 № 707.pdf 12.01.2024 16:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2024 № 1255.pdf 23.01.2024 12:41
- рішення від 22.01.2024 № 1255.pdf 25.01.2024 13:09
- Рішення ПАК АМКУ від 13.03.2023 №3041.pdf 16.01.2024 09:37
- ПОЯСНЕННЯ.pdf 16.01.2024 09:37
- ПОЯСНЕННЯ.docx 16.01.2024 09:37
- Рішення ПАК АМКУ від 29.12.2022 №7906.pdf 16.01.2024 09:38
- рішення ОМР.pdf 16.01.2024 09:38
- Рішення ПАК АМКУ від 04.05.2023 №5956.pdf 16.01.2024 09:38
- Гарантійний лист.pdf 16.01.2024 09:38
- Ухвала Касаційного суду.pdf 22.01.2024 08:48
- Додаткові пояснення.pdf 22.01.2024 08:48
- Рішення Господарського суду.pdf 22.01.2024 08:48
- Рішення апеляційного.pdf 22.01.2024 08:48
- Витяг ТОВ Кліар-Сіті.pdf 22.01.2024 08:48
- Додаткові пояснення.docx 22.01.2024 08:49
- Протокол.pdf 26.01.2024 08:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.01.2024 17:45
Дата розгляду скарги:
22.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.01.2024 16:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2024 13:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про визначення фізичної особи-підприємця КОНЮШЕНКО СВІТЛАНИ ВОЛОДИМИРІВНИ переможцем процедури закупівлі UA-2023-12-26-003671-a— "Надання послуг зі збирання та вивезення твердих побутових відходів, виставлених в пакунках мешканцями приватних будинків біля своїх домоволодінь, та іншого сміття по вулицях смт Доброслав Одеського району Одеської області, відповідно до встановленого графіку" скасоване.