-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги спостереження та обслуговування пожежної сигналізації (ТСЦ ) на 2024 рік
Завершена
84 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 840.00 UAH
мін. крок: 1% або 840.00 UAH
Період оскарження:
25.12.2023 13:56 - 30.12.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вилучення вимоги
Номер:
cd2ebb089be149c78a110216df28c006
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-25-008338-a.c1
Назва:
Вилучення вимоги
Вимога:
Предмет закупівлі:
Послуги спостереження та обслуговування пожежної сигналізації
(код згідно ДК 021:2015 – 75250000-3 – Послуги пожежних і рятувальних служб)
Разом з тим, у Додатку № 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» вимагається наступне:
« - Довідку про підтвердження наявності не менше 3 (трьох) ГШР у складі не менше 2 співробітників (водій-охоронник та охоронник у кожному екіпажі) у географічних межах населеного пункту розташування об’єкту на автотранспорті реагування; в разі залучення партнерських ГШР - Договір про співпрацю/партнерство);
- Довідку в довільній формі про наявність форми та спецзасобів з їх переліком та кількістю.
- Довідку в довільній формі про обов’язкову наявність в учасника табельної, вогнепальної зброї»
- Копію діючого сертифікату станом на 01.01.2024 у сфері послуги реагування на спрацювання засобів технічної сигналізації у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT) Системи управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації в установленому порядку.
- Копію діючого сертифікату відповідності станом на 01.01.2024 на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, що відповідає вимогам ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7. Правила застосування; ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення: схемі сертифікації послуг із забезпечення безпеки ( тип схеми 4) та виданий органом з сертифікації, який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України.»
Просимо вилучити зазначену вимогу
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_.docx 26.12.2023 11:39
Дата подачі:
26.12.2023 11:39
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Таким чином, сертифікат відповідності – це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. А метою цієї закупівлі є, в першу чергу, придбання надійних та якісних послуг. У свою чергу учаснику ніщо не заважає звернутися до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований у відповідній сфері та підтвердити якість своїх послуг на ринку.
Окрім цього, відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 Закону України «Про стандартизацію», стандарт – це нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.
Разом з тим, відповідно до пункту 1 частини першої статті 4 Закону України «Про стандартизацію», метою стандартизації в Україні є забезпечення відповідності об’єктів стандартизації своєму призначенню.
Також, слід зазначити, що, відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі й відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, не сертифіковані послуги можуть поступатися за якістю аналогічним за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованим.
Дана вимога обумовлена тим, що Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Київській області (філія ГСЦ МВС)(далі – філія ГСЦ МВС) є, зокрема, органом виконавчої влади та приймає відвідувачів, обслуговує громадян, які звертаються, і де одночасно може знаходитись велика кількість людей, як співробітників РСЦ ГСЦ МВС так і відвідувачів.
В умовах правового режиму воєнного стану в Україні, РСЦ ГСЦ МВС вважає за необхідне вживати всіх можливих заходів безпеки у місцях скупчення людей, одним із яких є отримання якісних послуг від сертифікованого учасника за напрямком предмету закупівлі та навчених (проінструктованих) співробітників охорони та пожежної безпеки, що відповідають ліцензійним вимогам провадження діяльності.
Таким чином, можливість встановлення РСЦ ГСЦ МВС в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікату, який засвідчує відповідність учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT) «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони» та ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7. Правила застосування; ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення: схемі сертифікації послуг із забезпечення безпеки ( тип схеми 4) та виданий органом з сертифікації, який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України, передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Поряд з цим, стосовно правомірності витребування вищезгаданого сертифікату повідомляємо, що, відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», РСЦ ГСЦ МВС може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, РСЦ ГСЦ МВС може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікату, який засвідчує відповідність учасника вимогам стандартів ДСТУ.
Враховуючи вищевикладене, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікату, який засвідчує відповідність учасника до вимог стандартів передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Також повідомляємо, що в приміщеннях територіальних сервісних центрів РСЦ ГСЦ МВС в Київській області знаходиться велика кількість бланків суворої звітності, спеціальної продукції та інших матеріальних цінностей. Таким чином, враховуючи, необхідність централізованої охорони та пожежної сигналізації зазначених приміщень, та недопущення втрати бланків суворої звітності та спеціальної продукції, Замовником прийнято рішення, щодо залучення до забезпечення збереження зазначених цінностей підрозділів пожежної охорони із наявною вогнепальною зброєю. Пунктом 4 частини четвертої статті 46 Закону України «Про Національну поліцію» передбачено, що поліцейський уповноважений у виняткових випадках застосовувати вогнепальну зброю для відбиття нападу на об’єкти, що перебувають під охороною, конвої, житлові та нежитлові приміщення, а також звільнення таких об’єктів у разі їх захоплення. З огляду на зазначене, вогнепальна зброя наявна не лише в органах Національної поліції, а отже в даному випадку існує конкуренція та вимога щодо наявності вогнепальної зброї не є дискримінаційною.
Отже, Замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.01.2024 10:01