-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Риба хек свіжоморожена
Торги відмінено
3 052 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 262.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 262.50 UAH
Період оскарження:
25.12.2023 13:45 - 30.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
da9f9982dbd64de3acbef8743de6b911
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-25-008080-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Оскарження рішення замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 09.01.2024 23:04
- Витяг з ЄДР ДП Рівнестандартметрологія.pdf 09.01.2024 23:23
- Доповнення через пояснення уповноваженої особи Замовника.pdf 19.01.2024 02:42
- Витяг з ЄДР Рівненська міська державна лікарня ветеринарної медицини.pdf 19.01.2024 02:42
- Витяг з ЄДР ДП Рівнестандартметрологія.pdf 19.01.2024 02:42
- Рішення від 11.01.2024 № 623.pdf 11.01.2024 17:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.01.2024 № 1127.pdf 19.01.2024 14:49
- Рішення від 18.01.2024 № 1127.pdf 23.01.2024 11:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.01.2024 23:25
Дата розгляду скарги:
18.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.01.2024 17:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.01.2024 11:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління освіти виконавчого комітету РМР скасувало Протокольне рішення № 5 від 04.01.2024 згідно Протоколу № 26 від 23.01.2024
Вимога
Є відповідь
Вимога про дискваліфікацію Учасника
Номер:
35f8c04b9ec946a39add7e4dc72b8202
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-25-008080-a.a1
Назва:
Вимога про дискваліфікацію Учасника
Вимога:
Не відповідність тендерним вимогам
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 06.01.2024 12:36
- ВІДПОВІДЬ на вимогу.docx 09.01.2024 17:09
Дата подачі:
06.01.2024 12:36
Вирішення:
ФОП Полюхович Людмила Григорівна на вашу вимогу повідомляємо :
Згідно до 1 вимоги : «Згідно Тендерної документації Додатку 2 пункту 4. Учасник повинен у складі своєї тендерній пропозиції надати також наступні документи:
- скан-копії документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2018 (ISO 22000:2007/ ISO 22000:2005);
- скан-копія оригіналу сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданого на ім’я учасника
- скан-копія оригіналу сертифікату на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданого на ім’я учасника»
Відповідь: Учасником ФОП Павлюк Г.О. було надано файл- pdf: SO210000d _ 2312291229000.pdf
Згідно до 2 вимоги від Учасника : «ФОП Павлюк Галина Олексіївна, надала Договір поставки №П15/22 від 1 січня 2022 року з ТОВ «Альбакор». Згідно пункту 7.1. Даний договір дійсний до 31.12.2022 року.Також наданий лист співпраці ТОВ «Альбакор» №25 від 27.12.2023 р. В даних документах не зазначено що даний Договір поставки №П15/22 від 1 січня 2022 року з ТОВ «Альбакор» пролонгований на 2024 рік.»
Відповідь :Учасником ФОП Павлюк Г.О. Було надано договір поставки № П15/22 від 01.01.2022 року з ТОВ «Альбакор» , де згідно п. 7.1. цього договору «… При відсутності протягом останнього місяця дії даного договору письмового повідомлення будь-якої із сторін про бажання припинити дію договору, договір автоматично продовжується на невизначений термін». Отже, договір учасника пролонгований на невизначений термін
(ФАЙЛ SO210000021_ 23070782900.pdf)
Згідно до 3 вимоги від Учасника: «ФОП Павлюк Галина Олексіївна, надала Договір №41 про надання послуг по ветеринарному обслуговуванню від 27 лютого 2023 року. Згідно п.6.2 Даний договір укладений терміном на 1 рік. Відсутні факти пролонгації даного Договору на 2024 рік.»
Відповідь : Учасником ФОП Павлюк Г.О був наданий договір № 41 від 27 .02.2023 року , згідно п. 6.2. «…. Якщо жодна зі сторін за 20 днів до закінчення терміну договору не заявила про намір розірвання або зміни умов договору, він вважається продовженим на тих же умовах на кожен наступний рік».
Отже, згідно п.6.2 Договору 41 даний договір є діючим та пролонгований.
(ФАЙЛ SO21000001 _ 2307070830001.pdf)
Згідно до 4 вимоги від Учасника «Згідно Вимог Тендерної документації Додатку 1,п.1 Кваліфікаційні критерії, п п 1.2. Учасник повинен надати:
- діючий протягом періоду проведення закупівлі та протягом 2024 року договір на проведення дезінфекції транспортних засобів та Акти за результатами проведення дезінфекції за останні два місяці до дати оголошення закупівлі. ФОП Павлюк Галина Олексіївна, надала Договір №12 від 11 січня 2023 року між ФОП Шевчук А.В., (який є власником автотранспорту та згідно Договору оренди автомобіля від 28 грудня 2023 року виконує перевезення вантажу) та Рівненською міською державною лікарнею ветеринарної медицини що знаходиться за адресою м. Рівне, вул.Малорівненська, 91. Згідно п.4.1 Термін дії Договору з 11 січня по 31 грудня 2023 року. Відсутні факти пролонгації даного Договору на 2024 рік.».
Відповідь : Згідно договору оренди на транспортний засіб від 28 грудня 2023 року в п.5.1. «При відсутності протягом останнього місяця дії даного договору письмового повідомлення будь-якої із сторін про бажання припинити дію договору, договір автоматично продовжується на невизначений термін».
А також , згідно Договору № 12 від 11 січня 2023 року в п.4.2. « У разі відсутності заяви однієї з сторін про припинення або зміну Договору після закінчення строку дії його чинності протягом одного місяця, Договір вважається продовжений на той самий термін і на тих самих умовах, які були передбачені цим Договором».
Отже , Договір № 12 від 11.01. 2023 автоматично пролонгований. (ФАЙЛ 2023-12-31_002.jpg)
Статус вимоги:
Не задоволено