-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95
Завершена
9 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 93 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 93 000.00 UAH
Період оскарження:
21.03.2018 16:51 - 21.04.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
d0ca51e0d87249da955a99482c3eb12f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-21-001089-b.a2
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
ПП «ОККО КОНТРАКТ» вважає, що дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, суперечать базовим принципам здійснення публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Замовником неправомірно дискваліфіковано (прийнято рішення про недопущення Учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» до етапу «аукціон») через відсутність конкретного переліку підстав невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Отже, рішення Замовника про недопущення Учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» до етапу «аукціон» (яке оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій №134 засідання тендерного комітету КП "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАД від 27.04.2018 року) прийняте з порушенням ст. ст. 3, 5, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч. 9 ст. 18 Закону, орган оскарження за результатами розгляду скарги має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, тощо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_02_05_2018.pdf 02.05.2018 12:48
- Платіжка до скарги.pdf 02.05.2018 12:48
- Рішення від 04.05.2018 № 4186.pdf 05.05.2018 15:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.05.2018 12:48
Опис причини скасування:
Відсутні підстави для подання скарги
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
02.05.2018 16:31
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
05.05.2018 15:20
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення ПП "ОККО Контракт"
Номер:
3dd44c61cf3d4e39889b112167eb3a38
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-21-001089-b.a1
Назва:
Неправомірне відхилення ПП "ОККО Контракт"
Вимога:
Доброго дня! Ми, ПП «ОККО Контракт», звертаємось із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі кваліфікації Учасників, а саме: необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт».
Керуючись положенням протоколу засідання тендерного комітету, пропозиція ПП «ОККО Контракт» не відповідає умовам тендерної документації, у зв’язку ненаданням документів, обов’язковість яких встановлена тендерною документацією. Замовником не надано в повному обсязі належного обґрунтування підстав відхилення тендерної пропозиції, що суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Враховуючи вищенаведене, прошу членів тендерного комітету надати відповідь на Наше звернення із зазначенням інформацію стосовно необґрунтованої причини невідповідності пропозиції ПП «ОККО Контракт» умовам тендерної документації, а також скасувати рішення тендерного комітету в частині дискваліфікації пропозиції ПП «ОККО Контракт».
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу.docx 02.05.2018 16:12
Дата подачі:
27.04.2018 17:44
Вирішення:
На Ваше звернення, тендерний комітет повідомляє наступне.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Статтею 25 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерні пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документи з інформацією від учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 Закону і в тендерній документації, завантажуються разом з тендерною пропозицією.
Разом з цим, статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Регламентом системи закупівель «ProZorro» передбачено автоматичне розкриття документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформації і документів, що містять технічний опис предмета закупівлі до моменту прийняття рішення замовника щодо допущення (недопущення) учасників до аукціону.
Згідно із інформацією оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу, у складі тендерної пропозиції ПП «ОККО Контракт» міститься лише реєстр пропозиції, а отже відсутні документи які зазначені у тендерній документації щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, інформації і документів, що містять технічний опис предмета закупівлі, та інших документів (Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі; документів та інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, вимогам, встановленим статтею 17 Закону; Інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, в тому числі технічному завданню; Листа-згоди учасника з проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи Учасника, а також підписаний уповноваженою особою учасника Проект договору (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього); гарантійного листа стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною; листа-гарантії, за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України; документів які підтверджують повноваження щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції; інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та підтвердних документів щодо їх працевлаштування; довідки, що містить інформацію про наявність АЗС тощо.
Статус вимоги:
Задоволено