-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Перетворювачі напруги
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Завершена
1 998 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
26.12.2023 08:08 - 05.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Перегляд пропозиції від ФОП Горбенко
Номер:
d2281d8ae68a4b76aa004a9f9782c8dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-26-000180-a.b1
Назва:
Перегляд пропозиції від ФОП Горбенко
Вимога:
Потрібно переглянути Ваше рішення стосовно відхилення пропозиції ФОП Горбенко Б.П. відповідно п. 41 Постанови 1178 , Замовник може скасувати своє рішення про відхилення учасника.
Тому потрібно скасувати Ваше рішення, та, керуючись П. 46-47 постанови 1178 ухвалити нове рішення.
Підставами для перегляду рішення є неправільне трактування Замовником наданої ФОП Горбенко інформації у складі тендерної пропозиції та порушення вимог п.43 Постанови 1178.
У своєму рішенні про відхилення пропозиції ФОП Горбенко Б.П. Замовник вказав , що ФОП Горбенко Б.П. повинен був вказати що разом з товаром надасть паспорт якості, сертіфікат якості, паспорт. Одне з трьох, як вважається. Але,я Постачальник ФОП Горбенко Б.П. у своїй пропозиції зазначив , що до кожної одиниці товару надається Технічний опис та інструкція з експлуатації. Вважаю, що Замовник не урахував той факт , що Технічний опис та інструкція з експлуатації , яка зазначено постачальником ФОП Горбенко і є Паспортом приладу. Це просто іньша назва того самиого документу.
Це підтвержується саме документом ДСТУ 3321:2003 СИСТЕМА КОНСТРУКТОРСЬКОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Терміни та визначення основних понять, де зазначено:
п 7.23 паспорт (СКД)
Експлуатаційний документ, який засвідчує гарантовані підприємством-виробником основні параметри і характеристики виробу та
містить гарантійні зобов’язання і відóмості про утилізування виробу.
Технічний опис та інструкція по єксплуатації за вище зазначеним - це і є паспорт по суті і по змісту . ФОП ГОрбенко Б.П., як Виробник обладнання гарантує, що може назвати супроводжувальний документ який вимагає замовник - "Паспорт" замість "Технічний опис та інструкція з єксплуатації ". Так, як крітерій оцінки закупівлі - це ціна , то питання заміни 6 слів на одне слово на папері дорівнює що найменьш 30 000грн.
Відповідно п 43 Постанови 1178 - " Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо".
Однак виправлення " Технічний опис та інструкція з експлуатації" на слово "паспорт" не призвиде до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо .
Так як іньших невідповідностей не встановлено, технічні вимоги відповідають вимогам Замовника, а надання супровлоджувальних документів не є технічними вимогами до виробу.
Вимогаю:
1- надати 2 дні на виправлення тендерної пропозиції відповідно п 43 Постанови 1178.
2- Скасувати своє рішення стосовно відхилення пропозиції ФОП ГОрбенко Б.П.
3- Переглянути пропозицію ФОП ГОрбенко Б.П. на відповідність вимогам Замовника, враховуючи ці пояснення та обрати як переможця торгів, який запропонував найменьшу ціну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.01.2024 15:33
Вирішення:
На вимогу від 12.01.2024 повідомляємо наступне.
В підпункті 2.3 пункту 2 «Умови поставки» розділу «Технічні та інші умови» Технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) Замовника було встановлено, що товар (партія товару) супроводжується документом (ами) виробника, що засвідчує(ють) якість товару згідно з наступним переліком: паспорт якості, сертифікат якості, паспорт. Крім цього, згідно з вимогами, зазначеними в примітках до Технічної специфікації - Учасник повинен чітко зазначити найменування товару (за наявності: тип, марку або інше), що пропонується до постачання, відповідно до документів виробника, зазначених у п.2.3 технічної специфікації. Оскільки, Вами не було дотримано вимог щодо зазначення в підпункті 2.3 наданої технічної специфікації документів, які передбачалися Замовником, та в найменуванні запропонованого до постачання товару містився вираз «еквівалент», а не чітко зазначено найменування запропонованого товару, підставою для відхилення тендерної пропозиції стало недотримання вимог, умов, визначених Замовником в Технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації).
В п.7.23 розділу 7 «Види текстових конструкторських документів» ДСТУ 3321:2003 «СИСТЕМА КОНСТРУКТОРСЬКОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Терміни та визначення основних понять» (далі - ДСТУ 3321:2003) зазначено опис поняття «Паспорт (СКД)», відповідно до якого паспорт - це є «експлуатаційний документ, який засвідчує гарантовані підприємством-виробником основні параметри і характеристики виробу та містить гарантійні зобов’язання і відомості про утилізування виробу».
Але, варто зауважити, що в даному ДСТУ 3321:2003 відсутнє будь-яке зазначення та опис понять «Технічний опис» та/або «Інструкція з експлуатації», присутнє лише поняття «Інструкція (СКД)» (п.7.19) та «Настанова щодо експлуатування (п. 7.20), але описи даних понять в повній мірі не відповідають опису поняття «Паспорт (СКД)» (п. 7.23), оскільки дані документи є текстовими конструкторськими документами, тому трактувати, що Технічний опис та Інструкція з експлуатації це є саме паспорт не можна.
Враховуючи те, що законодавством чітко визначено, що саме є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією і це закріплено в абзаці 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), Замовник не мав права розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель саме щодо невідповідностей, виявлених у Вашій тендерній пропозиції.
Таким чином, вважаємо, що рішення, прийняте Замовником, є правомірним та таким, що не підлягає перегляду.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні