-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Оплата послуг з технічного обслуговування тривожної кнопки
згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 50340000-0 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання"
Завершена
12 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 64.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 64.00 UAH
Період оскарження:
04.05.2018 11:00 - 07.05.2018 15:00
Вимога
Відхилено
Щодо дискваліфікації
Номер:
832b93a63d134b11a65a1dd0f1a25a2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-04-000373-b.a1
Назва:
Щодо дискваліфікації
Вимога:
Шановний замовнику, пропозицію приватного підприємства «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» згідно оприлюдненого Вами витягу було дискваліфіковано з наступної причини: сертифікат відповідності наданий учасником на пульт централізованого спостереження виданий на ТОВ «Охорона і безпека», який знаходиться за адресою: м. Харків, вул. Садова 10\12. Відсутні документи на підтвердження господарських відносин стосовно пульта спостереження між ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» та ТОВ «Охорона і безпека».
Дана підстава є неправомірною з наступних причин: у технічних вимогах, які Ви оприлюднили стоїть вимога: обов’язкова наявність сертифікованого пульта централізованого спостереження. Просимо звернути увагу, що Ви навіть не зазначаєте про те, що на підтвердження даного факту учасник повинен надати якісь документи. Приватне підприємство «ШЕРИФ-ЗАХИСТ», як учасник, який прагнув подати тендерну пропозицію, яка буде відповідати всім вимогам законодавства та вимогам Замовника, для підтвердження даного факту надав сертифікат відповідності на свій пульт централізованого спостереження.
Згідно форми сертифікатів відповідності, яка передбачена законодавством України та УКРСЕПРО у такому сертифікаті є окреме положення «Виробник продукції», в якому зазначається, у нашому випадку, ТОВ «Охорона і безпека». ТОВ «Охорона і безпека» - це той суб’єкт, який здійснює виробництво такої продукції, тобто ПЦС, а отже, є виробником даного ПЦС. І правомірним є те, що саме ТОВ «Охорона і безпека» вказано у сертифікаті.
Також зверніть увагу, що згідно ст. 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII: виробник - будь-яка фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент України), яка виготовляє продукцію або доручає її розроблення чи виготовлення та реалізує цю продукцію під своїм найменуванням або торговельною маркою. Згідно пункту 3 ДСТУ 3498-96: виробник (постачальник) повинен забезпечувати відповідність продукції вимогам нормативних документів, наведених у цьому сертифікаті. За умови порушення вимог сертифікат може бути анульований рішенням органу з сертифікації або Держстандарту України.
Отже, враховуючи вищезазначене, по-перше, ТОВ «Охорона і безпека» зазначено у сертифікаті відповідності правомірно; по-друге, відповідно там не може бути зазначено Приватне підприємство «ШЕРИФ-ЗАХИСТ», бо ми не є виробниками.
З вищевикладеного випливає абсурдність Вашої вимоги про господарські відносини між ТОВ «Охорона і безпека» та ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ». ТОВ «Охорона і безпека» виробляє продукцію та при її реалізації надає сертифікати відповідності на свою продукцію. ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» є покупцем даної продукції і максимум, що можемо мати - це накладні на придбання даного ПЦС. Та не обов’язково вони мають бути безпосередньо видані виробником, адже, виробник (в нашому випадку ТОВ «Охорона і безпека») може реалізовувати свою продукцію, як самостійно, так і за допомогою посередників – інших суб’єктів господарювання.
Саме тому, враховуючи все вищевикладене, Ваша аргументація щодо підстави дискваліфікації є неправомірною, а отже, вимагаємо скасувати прийняте рішення про дискваліфікацію та визнати переможцем Приватне підприємство «ШЕРИФ-ЗАХИСТ».
У разі ігнорування даної вимоги, повідомляємо Вас, що ми будемо змушені звертатись до відповідних органів оскарження, повідомити компетентні органи про вчинення вами порушення норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель та ініціювати проведення перевірок в Управлінні освіти Подільської районної державної адміністрації на предмет дотримання законодавства у сфері публічних закупівель та притягнення до відповідальності службових (посадових) осіб Управління освіти Подільської районної державної адміністрації на предмет дотримання Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.05.2018 11:44
Вирішення:
Відповідь від 24.05.2018 року
на вимогу від 21.05.2018, 11:44. ID: UA-2018-05-04-000373-b.a1
приватного підприємства «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» щодо рішення Замовника на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 50340000-0 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання" Оплата послуг з технічного обслуговування тривожної кнопки
Відповідно до рішення тендерного комітету від 24.05.2018 року № 100 управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (далі- Замовник) повідомляє наступне.
18.05.2018 року було розглянуто та відхиллено тендерну пропозицію приватного підприємства «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» як таку, що не відповідає вимогам, а саме:
1. учасником в складі пропозиції надано (сертифікат відповідності наданий учасником на пульт централізованого спостереження виданий на ТОВ «Охорона і безпека», який знаходиться за адресою: м. Харків, вул. Садова 10/12. Відсутні документи на підтвердження господарських відносин стосовно пульта спостереження між ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" та ТОВ «Охорона і безпека»), що не відповідає вимогам.
Відповідно до вимог учасник повинен надати підтвердження обов’язкової наявності сертифікованого пульта централізованого спостереження. У разі відсутності документів учасник повинен надати замість нього лист пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти.
Ненадання Учасником вказаних вище документів, або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Слід зауважити, що замовником була проведена об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій учасника, не встановлено жодної дискримінаційної вимоги, при проведені застосовано принципи добросовісної конкуренції та максимальної економії та ефективності.
Статус вимоги:
Відхилено