-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання комплексної експертизи робочого проекту: «Реконструкція Комунального закладу освіти «Дошкільний навчальний заклад №200» по бульвару Слави, 11 у м. Дніпропетровську» Коригування
Завершена
38 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 200.00 UAH
Період оскарження:
02.05.2018 14:34 - 05.05.2018 14:39
Вимога
Відхилено
Щодо перегляду результатів закупівлі
Номер:
698e65a55ac34e8094ebe7d34832c25f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-02-000436-c.a3
Назва:
Щодо перегляду результатів закупівлі
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза», прийняли участь в процедурі закупівель Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (номер повідомлення про проведення Закупівлі UA-2018-05-02-000436-с). Виконання комплексної експертизи робочого проекту: «Реконструкція Комунального закладу освіти «Дошкільний навчальний заклад №200» по бульвару Слави, 11 у м. Дніпропетровську» Коригування.
Згідно рішення №1/160518 від 16 травня 2018р. відхилено нашу пропозицію як таку, що не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів на закупівлю робіт Замовника.
Підставою для цього рішення є те, що у наданій нами довідці про виконання договору за предметом експертизи «Експертиза якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог законодавства України у сфері будівництва, будівельних норм, стандартів і правил експертизи проекту будівництва: «Реконструкція системи водопостачання та водовідведення м. Дніпропетровська. Водопровідна насосна станція №5. Коригування», а також у наданих нами копії договору, акту виконаних робіт та експертного звіту предмет договору не відповідає вимогам замовника стосовно комплексної експертизи робочого проекту.
Згідно закону України «Про врегулювання містобудівної діяльності», Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) та Настановою з організації проведення експертизи проектної документації на будівництво (далі – ДСТУ – Н Б А.2.2-10:2012), не передбачено термін «комплексна експертиза».
Вищезазначеними законодавчими та підзаконними актами визначено термін – експертиза проектів будівництва.
Метою проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва.
Експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності до переліку експертних організацій.
Тому, предмет договору вказаний нами у довідці про виконання аналогічного договору, а саме «Експертиза якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог законодавства України у сфері будівництва, будівельних норм, стандартів і правил експертизи проекту будівництва: «Реконструкція системи водопостачання та водовідведення м. Дніпропетровська. Водопровідна насосна станція №5. Коригування» не порушує вимог замовника, вказаних у Розділі II «Кваліфікаційні вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження» документації електронних торгів на закупівлю робіт, затвердженої від 03.05.2018 №1/030518. А саме, надати довідку складену Учасником у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою, про виконання аналогічної роботи з проведення експертизи.
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо безпідставним відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 18.05.2018 15:21
Дата подачі:
18.05.2018 15:21
Вирішення:
Вашу пропозицію було дискваліфіковано як таку що не відповідає умовам закупівлі, керуючись п.9.2. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок), при цьому дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та наведеним вище Порядком.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження результатів закупівлі за 15.05.2018р.
Номер:
45fc5e6cb9804c8a83e38cd6b90ba86e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-02-000436-c.a2
Назва:
Оскарження результатів закупівлі за 15.05.2018р.
Вимога:
Вимога
Товариство з обмеженою відповідальністю «Експертиза МВК», в особі генерального директора Коломоєць Марини Вікторівни, звертається до Вас з проханням надати роз’яснення щодо відхилення пропозиції процедури допорогової закупівлі за наступним оголошенням:
Замовник: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Очікувана вартість закупівлі: 38 850,00 грн. (тридцять вісім тисяч вісімсот п’ятдесят грн. 00 копійок) з ПДВ.
Найменування предмета закупівлі: Виконання комплексної експертизи робочого проекту: «Реконструкція Комунального закладу освіти «Дошкільний навчальний заклад №200» по бульвару Слави, 11 у м. Дніпропетровську» Коригування»
ДК 021:2015 код 71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва.
На майданчику Системи публічних закупівель Prozorro 15 травня 2018 року було розміщено Рішення № 1/150518 від 15.05.2018 щодо відхилення пропозиції процедури допорогової закупівлі ТОВ «Експертиза МВК».
За результатами розгляду нашої пропозиції відповідальною особою за організацію та проведення допорогових закупівель із застосуванням системи допорогових закупівель Терещенко О.Г. було прийнято рішення № 1/150518 від 15.05.2018 року про дискваліфікацію ТОВ «Експертиза МВК». Підставою дискваліфікації стало те, що документи передбачені «Оголошенням про проведення закупівлі», надані Учасником у неповному обсязі.
Згідно розділу II. «Кваліфікаційних вимог до Учасника та спосіб їх підтвердження» для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати в електронному (сканованому) вигляді:
• Пропозицію за формою згідно Додатку 2.
• Оновлену пропозицію згідно Додатку 2 (у випадку зменшення Учасником ціни під час електронного реверсивного аукціону). Ми надали ці документи.
Згідно п. 6.9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених Наказом від 13.04.2016 № 35 пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
На електронний майданчик Товариством було завантажено всі необхідні документи, що передбачені технічним завданням Замовника. Всі вимоги, які були зазначені в оголошенні Замовника, були дотримані Учасником ТОВ «Експертиза МВК».
Крім того, хочемо звернути основну увагу, що згідно п. 6.2 Порядку одними з основних принципів зі сторони Замовника при проведенні торгів через систему «Прозоро» є:
– недискримінація учасників;
– об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
ТОВ «Експертиза МВК», відповідно до п. 9.2 Порядку, як учасник, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, скориставшись своїм правом, звертається до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам закупівлі. Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
Відповідно до ст.7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи.
Моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання.
Згідно з ч 2. ст.7¹ Закону рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності однієї або декількох із таких підстав:
1) дані автоматичних індикаторів ризиків;
2)інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
5) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Також, зважаючи на те, що ТОВ «Експертиза МВК» визнано Учасником, який мав змогу бути визначеним переможцем, ми маємо підстави вважати наявність корупційної складової в проведенні зазначеного аукціону.
У разі не отримання відповіді у найближчий час будемо змушені звернутися до контролюючих органів з цього питання.
З повагою,
Генеральний директор М.В. Коломоєць
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога по тендеру_МВК.pdf 15.05.2018 18:10
- Пропозиція 2.pdf 15.05.2018 18:10
- Додаток 2_Пропозиція.pdf 15.05.2018 18:10
Дата подачі:
15.05.2018 18:10
Вирішення:
Пропозицію учасника було відхилено у зв’язку з тим що у складі початкової та остаточної пропозицій не було надано розрахунків ціни пропозицій передбачених вимогами документації електронних торгів на закупівлю робіт Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Безпідставне відхилення пропозиції
Номер:
451904e5725b4ee6be4f4b5be788eada
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-02-000436-c.c1
Назва:
Безпідставне відхилення пропозиції
Вимога:
Ми, Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Запорізькій області (69006 вул. 40 років Рад. України, 3 - юридична 69001 вул. Перемоги, 42 - фактична, тел. 224-06-76(74)
ЄДРПОУ 35922286, ІПН 356916226553 свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ №100327798), прийняли участь в процедурі закупівель Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (тендер (номер повідомлення про проведення Закупівлі) UA-2018-05-02-000436-с). Виконання комплексної експертизи робочого проекту: «Реконструкція Комунального закладу освіти «Дошкільний навчальний заклад №200» по бульвару Слави, 11 у м. Дніпропетровську» Коригування.
За результатом реверсного аукціону Нами подано найнижчу цінову пропозицію. Рішенням №1/140518 від 14 травня 2018р. відповідальною особою за організацію та проведення допорогових закупівель із застосуванням системи допорогових закупівель Терещенко О.Г. відхилено нашу пропозицію як таку, що не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів на закупівлю робіт Замовника. У вищевказаному рішенні Терещенко О.Г. посилається на те, що згідно «Кваліфікаційних вимог до Учасника та спосіб їх підтвердження» Учасник повинен надати цінову пропозицію (Додаток 2) та оновлену цінову пропозицію (Додаток 2), однак вищевказані документи надані не в повному обсязі.
Ми не погоджуємось із рішенням №1/140518 від 14 травня 2018р., оскільки викладені в ньому факти не відповідають дійсним обставинам виходячи із наступного.
Філія ДП «Укрдержбудекспертиза» у Запорізькій області вивчила «Кваліфікаційні вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження» у процедурі допорогових закупівель – Виконання комплексної експертизи робочого проекту: «Реконструкція Комунального закладу освіти «Дошкільний навчальний заклад №200» по бульвару Слави, 11 у м. Дніпропетровську» Коригування.
На електронний майданчик завантажені всі необхідні документи передбачені технічним завданням Замовника. Серед завантажених документів є і «Цінова пропозиція» форма якої передбачена Додатком 2 «Кваліфікаційних вимог до Учасника та спосіб їх підтвердження». Після перемоги в реверсному аукціоні Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Запорізькій області завантажила на електронний майданчик і оновлену цінову пропозицію за тією ж формою.
Таким чином Філія ДП «Укрдержбудекспертиза» у Запорізькій області надала повний пакет документації передбачений технічним завданням Замовника в повному обсязі.
На підставі вищенаведеного, керуючись п.9 «Порядку проведення допорогових закупівель» затвердженого Наказом ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» №35 від 13.04.2016р. (зі змінами) вимагаємо, для не допущення дискримінації учасників процедур закупівель, та порушень чинного законодавства України надати детальну інформацію щодо неповноти Нашої цінової пропозиції та оновленої цінової пропозиції. Також згідно пп. 14.1. вказаного порядку, вимагаємо провести повторну оцінку, скасувати Ваше рішення №1/140518 від 14 травня 2018р. щодо відхилення Нашої пропозиції та постановити нове рішення яким визнати нас переможцем процедури публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- оновлена цінова пропозиція.pdf 15.05.2018 10:55
- Цінова пропозиція.pdf 15.05.2018 10:55
Дата подачі:
15.05.2018 10:55
Вирішення:
Пропозицію учасника було відхилено у зв’язку з тим що у складі початкової та остаточної пропозицій не було надано розрахунків ціни пропозицій передбачених вимогами документації електронних торгів на закупівлю робіт Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні