-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Терралін протект
Завершена
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження:
27.04.2018 14:20 - 09.05.2018 00:00
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
46a972b780384325995615ebacef25ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-001266-a.a1
Назва:
вимога
Вимога:
дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- УПЛсу.pdf 27.04.2018 15:29
- Відповідь на вимогу.PDF 02.05.2018 16:10
Дата подачі:
27.04.2018 15:29
Вирішення:
Тендерний комітет, при здійсненні закупівель, керується виключно діючим законодавством в сфері державних закупівель, та дотримується всіх його положень, для досягнення найкращого результату та економічно обґрунтованого витрачання коштів.
Жодної дискримінаційної вимоги, тендерна документація не містить і це підтверджується тим, що у зауваженнях скаржника не зазначено конкретного зауваження до змісту самої тендерної документації.
Стосовно зауважень щодо технічних характеристик до предметів закупівлі повідомляємо наступне.
Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015, № 922-VIII, а саме ст. 22 цього Закону, передбачає можливість використання конкретної назви, але за умови зазначення виразу "або еквівалент", що було нами дотримано.
З метою отримання установою дезинфекційних засобів, що повністю задовольняють потребу закладу в препаратах широкого спектру дії щодо різноманітних інфекцій для запобігання внутрішньо лікарняного інфікування пацієнтів та працівників, тендерним комітетом при складанні тендерної документації, а саме її технічної частини було детально зазначено характеристики товарів у медико – технічних вимогах.
Технічні вимоги у тендерній документації викладені з усіма рекомендаціями, що передбачені законодавством з урахуванням вимог наказів МОЗ України . Можливість надання інших еквівалентних засобів, передбачає в свою чергу визначення технічних вимог до таких засобів.
Документація про закупівлю не містить вказівку на конкретний склад засобів, заявлених до придбання, а лише містить посилання на активнодіючу речовину, яка є безумовною складовою , оскільки саме вона забезпечує якості засобу, необхідного для застосування у нашому закладі з посиланням на відсоток, що не може бути меншим для досягнення позитивного результату при використанні.
Щодо вимоги тендерної документації про надання „висновку від відповідної уповноваженої державної установи («Інститут гігієни і медичної екології ім. О.М. Марзєєва» або«Інститут медицини праці») про те, що запропоновані засоби є еквівалентом відповідно до заявлених медико-технічних вимог, на підставі проведення експертного аналізу”, повідомляємо, що визначення еквівалентності дезінфекційних засобів вимагає наявність спеціальних знань в галузі дезінфектології. На жаль, члени тендерного комітету нашого закладу не мають відповідної кваліфікації, що не дає можливості достовірно визначити еквівалентність товарів. При цьому, “Інститут гігієни і медичної екології ім. О.М. Марзєєва” та “Інститут медицини праці” згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України від 06.11.2006 №739 мають право на проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи для потреб державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів. Таким чином, ці установи мають відповідну матеріально-технічну базу та персонал, який є компетентним у галузі дезінфектології. Ці установи неодноразово надавали висновки щодо еквівалентності дезінфекційних засобів, які використовувалися під час проведення процедур закупівель.
Скаржником не обґрунтована та документально не доведена неможливість надання висновку, зазначеного у тендерній документації.
Також, щодо надання „оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України)», яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів”, то ця вимога надає додаткові гарантії поставки дезінфікуючих засобів, зменшить рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник або імпортер надаючи такого листа авторизації/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він виробляє або завозить).
Право Замовника передбачено ч. 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все, як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки. Оскільки закупівля здійснюється для безперебійного функціонування медичного закладу, тож замовник не може ризикувати при даній закупівлі та має уникати недобросовісних постачальників. Слід зауважити, що рішення АМКУ, це не нормативні документи, якими регулюються публічні закупівлі і мають рекомендаційний характер.
Статус вимоги:
Відхилено