-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 «55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря)
Строк оздоровлення: червень – серпень 2018 року. Кількість дітоднів: 790 дітоднів (10 дітей на 79 днів) Кількість змін: І-ІІІ зміни. Місце надання послуг: за місцезнаходженням дитячого табору
Завершена
310 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 550.00 UAH
Період оскарження:
23.04.2018 12:59 - 06.05.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Місце надання послуг та ДСанПіН
Номер:
10e32543a50046b181dba1d814d4893f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-23-000613-b.a1
Назва:
Місце надання послуг та ДСанПіН
Вимога:
У Додатку 2 до ТД «Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря» зазначено «місце надання послуг: Західне узбережжя Чорного моря (Україна)».
До яких критеріїв Замовник визначив місце надання послух виключно «Західного узбережжя Чорного моря (Україна)»?
Якщо є правова підстава до даного визначення, вкажіть які саме адміністративні одиниці входять до Західного узбережжя Чорного моря України.
Наразі ваші умови перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Зважаючи на вищевикладене, прошу Замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону, а саме усунути «Західне узбережжя Чорного моря (Україна) та вказати «узбережжя Чорного моря (Україна)»
Також у Додатку 2 до ТД «Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря)», міститься вимога щодо умов проживання «Наявність умивальника, туалету та душу в кімнатах проживання дітей».
Відповідно до Державним санітарним правилам і нормам «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23 (v0023588-99), наявність умивальника, туалету та душу в кімнатах проживання дітей не передбачено.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі.
Просимо внести зміни до тендерної документації з питання умов проживання дітей, яка відповідає Державним санітарним правилам і нормам «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23 (v0023588-99).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2018 15:46
Вирішення:
На запит учасника процедури закупівлі щодо визначення окремих положень тендерної документації такими, що містять дискримінаційний характер, тендерний комітет відповідно до вимог частини 1 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" надає наступні роз'яснення:
Західне узбережжя Чорного моря знаходиться на території Одеської області.
Звинувачення на адресу тендерного комітету щодо встановлення дискримінаційних вимог до учасників вважаємо необґрунтованим, оскільки в тендерній документації не встановлено обмеження щодо участі в процедурі закупівлі лише представників із окремих областей, які пропонують послуги з оздоровлення. Посилання на конкретного надавача послуг теж в тендерній документації відсутні.
При цьому зазначаємо, що однією із положень тендерної документації є місце надання послуг - західне узбережжя Чорного моря. Така вимога встановлена з метою максимального наближення оздоровчого закладу до місця розташування Замовника для спрощення та полегшення переїзду дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей із малозабезпечених сімей, а також для скорочення терміну поїздки до табору працівників школи у разі виникнення нагальної потреби.
Враховуючи викладене, тендерний комітет не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Встановлена вимога у Додатку 2 до тендерної документації не суперечить змісту п.4.5 Розділу 4 Державних санітарних правил і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23, а конкретизує і доповнює дане положення. Даний документ встановляє мінімальні нормативи і стандарти улаштування, утримання і організації режиму діяльності дитячих оздоровчих таборів. Повноваження щодо визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі покладаються на тендерний комітет замовника. Тендерний комітет формував вимоги до предмета закупівлі самостійно у відповідності до вище згаданого документа та наявним критеріям доцільності, необхідності та категоріям дітей, які будуть оздоровлюватись, що відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі» Вимога щодо «наявність умивальника, туалету та душу в кімнатах проживання дітей» була сформована комітетом свідомо, із врахуванням факту необхідності оздоровлення категорій дітей (позбавлені батьківського піклування, сироти, малозабезпечені), оскільки наявність умивальника, туалету та душу в кімнатах проживання дітей забезпечень комфортне проживання і якісне оздоровлення дітей.
Таким чином, тендерний комітет не погоджується із отриманою вимогою від учасника щодо дискримінаційних положень тендерної документації і вважає встановлені вимоги у п.3 Додатку 2 до ТД обгрунтованими, доцільними і які не суперечать законодавчим актам України.
Статус вимоги:
Відхилено