-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прання медичної білизни
Під обсягом 1 послуга слід розуміти 110 000 кг
Завершена
4 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 000.00 UAH
Період оскарження:
22.12.2023 17:37 - 14.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
f30e8c62639f47fbaebd3feb128d5a6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-22-018722-a.b1
Назва:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
1. 22 грудня 2023 року замовник КНП ЛОР "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" (далі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) "Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)" («Процедура закупівлі»), 98310000-9 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – відкриті торги за Особливостями).
Разом з оголошенням про проведення відкритих торгів за Особливостями замовник оприлюднив тендерну документацію.
2. ТОВ «ГРАНД МОДЕРН» (далі — Скаржник) вважає умови відкритих торгів з Особливостями, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначеним у статті 5 Закону, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 1 пункту 56 Особливостей (не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою.
3. Скаржник як потенційний учасник відкритих торгів за Особливостями переконаний в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, в тому числі Скаржника, є дискримінаційними та такими, що порушують права Скаржника, зокрема на рівну конкуренцію, з огляду на наступне.
Повний зміст скарги та докази додаються у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_щодо_внесення_змін_до_тендерної_документації_2023.pdf 27.12.2023 18:36
- 04_ДОГОВІР НАЙМУ Обладнання_ФОП Малетич О._машинка_2023.pdf 27.12.2023 18:36
- 04_Довідка парогенератор.pdf 27.12.2023 18:36
- 03_Договір №26 від 14.02.23.pdf 27.12.2023 18:36
- 03_Договір 9_Онкоцентр .pdf 27.12.2023 18:36
- 03_АМКУ щодо суми аналогічних договорів.pdf 27.12.2023 18:36
- 02_Висновок СЕС_водорозчинні мішки.pdf 27.12.2023 18:36
- 01_Рішення від 29.11.2022 № 7011.pdf 27.12.2023 18:36
- 01_Гарантійний лист_мішки.pdf 27.12.2023 18:36
- 01_Гарантійний лист_миючі засобин.pdf 27.12.2023 18:36
- 04_Договір оренди обладнання+дод.уг..pdf 27.12.2023 18:36
- 04_ДОГОВІР НАЙМУ Обладнання_ФОП Малетич О._пилососи.pdf 27.12.2023 18:36
- 04_ДОГОВІР НАЙМУ Обладнання_ФОП Малетич О._машинка+пролонгація.pdf 27.12.2023 18:36
- 04_Штатний розпис.pdf 27.12.2023 18:36
- Квитанція-2408865082.pdf 27.12.2023 18:45
- рішення від 29.12.2023 № 21135.pdf 29.12.2023 15:28
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.01.2024 № 386.pdf 09.01.2024 14:40
- рішення від 08.01.2024 № 386.pdf 11.01.2024 10:03
- Пояснення по суті скарги прання).pdf 02.01.2024 17:55
- пояснення по суті скарги.).docx 02.01.2024 17:55
- Рішення від 12.12.2019 №18474.pdf 02.01.2024 17:55
- рішення від 11.12.2019 № 18415.pdf 02.01.2024 17:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.12.2023 18:43
Дата розгляду скарги:
08.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.12.2023 15:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.01.2024 10:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ та внесено відповідні зміни до Тендерної документації