• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Проведення гістологічних досліджень операційного та біопсійного матеріалів

Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)

Завершена

1 857 533.35 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 287.67 UAH
Період оскарження: 22.12.2023 15:19 - 01.01.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Зміни від 28.12.2023

Номер: d65f6ab5c6db45a8b56d5e07ccfbe34e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-22-014646-a.a1
Назва: Зміни від 28.12.2023
Вимога:
Шановний Замовник, 28.12.2023 р. були внесені зміни що стосувалися кваліфікаційних критеріїв, а саме наявність матеріально-технічної бази та технологій де ви видалили необхідність функції декальцифікації у гістопроцесора. Дана функція призначена для проведення дослідження біопсійного та операційного матеріалу кісткової тканини. Для проведення декальцифікації рутинним(ручним) методом потрібно 10-14 днів в деяких випадках понад 14 днів, якщо апаратний метод дозволяє провести дослідження кісткової тканини протягом 3-4 днів. Враховуючи вищенаведене тривалий процес рутинного методу дослідження може призвести до непоправної шкоди здоров'ю пацієнта та інвалідизації у зв'язку з неможливістю встановити остаточний діагноз та розпочати лікування. Можливо у вас більше немає необхідності надавання пацієнтам медичної допомоги з кістковою патологією? Можливо пацієнт буде змушений звертатися самостійно за власні кошти до лабораторій які мають моживість провести декальцифікацію швидшим методом для отримання необхідного лікування та уникнення непоправної шкоди власному здоров'ю у зв'язку з тим що Замовник виключив дану необхідність з тендерної документації. Чи можливо це було зроблено для певного учасника який немає обладнання для надання даних послуг в повному обсязі. Прошу надати розгорнуте докладне пояснення у встановлені законом терміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний, ТОВ "ДОБРА ДІАГНОСТИКА"! У Додатку 2 до тендерної документації наведена інформація про наявну потребу у гістологічних дослідження. Декальцинація - це процес видалення кальцію з твердих тканин, таких як кістки, для підготовки їх до подальшого дослідження або аналізу. На сучасному ринку доступні хімічні розчини, спеціально розроблені для швидкої декальцинації тканин. Тривалість декальцинації залежить від різних факторів, таких як розмір тканини, її тип і стан, а також використовуваний метод декальцинації. У загальному, процес декальцинації може зайняти від декількох годин до кількох днів. Наприклад, використання “Rapid decalcifier” може забрати близько 2-4 години для невеликих зразків кісток, а для більших зразків може знадобитися більше часу. Проте, тривалість декальцинації може варіюватися в залежності від конкретних умов і протоколу, який використовується в лабораторії. Також, поміщення зразка в термостат може прискорити процес декальцинації. Термостати здатні підтримувати стабільну температуру, що може сприяти швидшому розчиненню кальцію з тканини. А отже немає потреби встановлювати вимогу щодо наявності окремого гістопроцесору для проведення декальцинаціі, враховуючи те, що дана вимога звужує коло учасників, що протирічить правилам чесної конкуренції. Відповідно замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, внести зміни до тендерної документації. Замовником в тендерній документації було виявлено інформацію, яка суперечить нормам законодавства України у сфері публічних закупівель і звужує коло учасників. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5). Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5). Тому замовником внесено зміни не для того, щоб виділяти певного учасника який немає обладнання для надання даних послуг, а для розширення кола учасників і уникнення дискримінаційних вимог.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.01.2024 08:00