-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження медичних відходів епідемічно (інфекційно) небезпечних категорії В та токсикологічно небезпечних категорії С, а також послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження інших токсикологічно небезпечних відходів, які не відносяться до медичних (наприклад, елементи живлення; вироби, що містять ртуть; прилади і обладнання, що містять важкі метали; відходи, що утворились в результаті експлуатації обладнання, транспорту, систем освітлення, відходи дезінфекційних хімічних засобів) - небезпечних відходів 1-4 класу небезпеки, поводження з якими проводиться відповідно до вимог чинного законодавства
Завершена
370 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 850.00 UAH
Період оскарження:
22.12.2023 11:45 - 27.12.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Відповідно до ЗУ Про публічні закупівлі (ст.22) та Цивільного кодексу (ст. 838) дозволяється залучення субпідрядних організацій/осіб.
Номер:
d318a91f0b754e8eb71c679f101c9595
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-22-006664-a.c3
Назва:
Відповідно до ЗУ Про публічні закупівлі (ст.22) та Цивільного кодексу (ст. 838) дозволяється залучення субпідрядних організацій/осіб.
Вимога:
Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації: 10. Оброблення, утилізація, знешкодження небезпечних відходів повинні виконуватися на виробничих потужностях та силами Виконавця. Виконавець послуг не має права залучати до виконання власних обов’язків з надання послуг чи робіт третіх осіб (субпідрядних організацій).
Відповідно до ЗУ Про публічні закупівлі (ст.22) та Цивільного кодексу (ст.838) дозволяється залучення субпідрядних організацій/осіб.
Видаліть дискримінаційну вимогу!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.12.2023 13:32
Вирішення:
На Ваше звернення повідомляємо про наступне.
Згідно з абзацом другим частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців.
В той же час, нормами Закону не передбачено те, що в разі закупівлі робіт та послуг замовник обов’язково повинен врахувати можливість учасника залучати субпідрядників/співвиконавців. Зважаючи на те, що дане питання не врегульовано Законом про публічні закупівлі, слід звернутись до вимог Господарського кодексу України, відповідно до якого підрядник має право за згодою замовника залучати до виконання договору третіх осіб субпідрядників.
Також звертаємо Вашу увагу не те, що відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником. Отже, вимоги в тендерній документації, встановлюються замовником самостійно, виходячи з особливостей предмету закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає в тендерній документації жодних дискримінаційних вимог і вважає вимоги скаржника безпідставними, адже вимога надавати послуги без залучення третіх осіб на умовах субпідряду є такою, яку може легко виконати більше ніж один учасник закупівель в Україні. Це не специфічний вид послуг, у якому є обмежене коло надавачів аби стверджувати, що така вимога є дискримінаційною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.12.2023 11:52
Вимога
Залишено без розгляду
Акту прийому-передачі відходів немає!
Номер:
d093abf6bc61436c8c7ec0b4632ccda4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-22-006664-a.b2
Назва:
Акту прийому-передачі відходів немає!
Вимога:
П.9 Додатку 2 до тендерної документації: Під час передачі відходів Замовником Виконавцю повинні використовуватись ваги Виконавця для негайного складання Акту прийому-передачі відходів.
Відповідно до Наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022 при передачі відходів "Заклади складають акти передавання відходів за формою, наведеною в додатку 6 до цих Правил перевізнику або суб’єкту господарювання, який отримав Ліцензію".
Тобто Акту прийому-передачі відходів немає! Існу виключно Акт передавання відходів.
Внесіть відповідні зміни!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.12.2023 13:24
Вирішення:
Згідно п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII в редакції від 01.01.2023 року, під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі тендерну документацію яка може містити вимоги, щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Заклад охорони здоров'я зобов'язаний мати договір із ліцензованим підприємством та передати на утилізацію небезпечні відходи на підставі Актів прийому-передачі відходів. Додатком 6 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами (пункти 2, 3 розділу X) є Акт передавання відходів. В п. 10 Технічних вимог до тендерної документації Замовник вказав, що під час передачі відходів Замовником Виконавцю повинні використовуватись ваги Виконавця для негайного складання Акту прийому-передачі відходів.
«Акт про прийняття-передання» - саме так українською мовою правильно називається документ, що засвідчує виконання договору або підтверджує факт передання визначених у такому документі матеріальних чи нематеріальних цінностей від однієї сторони і прийняття їх іншою стороною. Визначена Замовником назва документу - «Акт прийому-передачі відходів», назва документу зазначена в наказі МОЗ України № 1602 від 06.09.2022 р. "Про затвердження Змін до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами" – «Акт передавання відходів», та «Акт про прийняття-передання» є тотожними поняттями і не спотворюють суті вимог Замовника та не суперечать чинному законодавству.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.12.2023 11:52
Вимога
Вирішена
Вимагаємо видалення необгрунтованої дискримінаційної вимоги!
Номер:
fe907900739a40e5b6175761431684b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-22-006664-a.a1
Назва:
Вимагаємо видалення необгрунтованої дискримінаційної вимоги!
Вимога:
П. 7. Додатку 2 до тендерної документації має вимогу: Обов’язкова наявність герметичних баків для перевезення біологічних відходів.
Звертаємо увагу Замовника на види паковання відповідно до наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022 - це пакети/мішки або контейнери.
Обов’язкова наявність герметичних баків для перевезення біологічних відходів як виду паковання не передбачена законодавством.
Вимагаємо видалення необгрунтованої дискримінаційної вимоги!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2023 13:39
Вирішення:
Доброго дня. Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено