• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів Украероруху)

Торги не відбулися

11 403 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
Період оскарження: 22.12.2023 15:06 - 14.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 4e8c97ab83d247f98a8e1944b981d052
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-22-005725-a.a4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.02.2024 16:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.03.2024 10:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувано рішення від 15.02.2024 ПР УО №12 розгляд учасника ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" та визнання учасника переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів Украероруху)
Автор: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Анна Кузічкіна +380445319363 szsheriff@ukr.net

Пункт скарги

Номер: fc1a3af9d95347738468455b09b97931
Заголовок пункту скарги: Незаконне визначення переможця
Опис заперечення: Незаконне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Вимога тендерної документації викладена наступним чином: Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. Підтвердження учасником - переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей: Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Згідно поданих документів у пропозиції Переможця, уповноваженою особою є – Міщенко Артур Васильович.
Але довідку про відсутність судимості Переможець подає на Міщенко АртуТ Васильович.
Аналогічна ситуація і з довідкою з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Вона подана на Міщенко АртуТ Васильович.
Таким чином, Переможець не надав у визначений чотирьох денний строк документи, які передбачені тендерною документацією.
Отже, у відповідності до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, прпопозиція Переможця повинна була бути відхилена, бо вона відхиляється у разі, якщо переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Отже, пропозиція ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" не відповідає вимогам тендерної документації і мала бути відхилена.

Вимога тендерної документації викладена наступним чином: Довідка в довільній формі про наявність перепусток для пересування транспорту реагування на період дії комендантської години в регіонах надання послуг. Підтвердити документально, надавши у складі пропозиції скан-копії таких перепусток.
У складі пропозиції ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" не подає перепустку для міста Ужгород, а натомість надає пояснення від Виконавчого комітету Ужгородської міської ради.
Такий лист-відповідь не є перепусткою для пересування транспорту реагування.
Замовник у разі виявлення невідповідностей, мав звернутися до Переможця з вимогою про усунення порушень з цієї підстави, але цього зроблено не було.
Також звертаємо увагу, що Замовник розміщував вимогу про усунення порушень для Скаржника стосовно того, що перепустки мають бути надані саме на транспорт реагування, інформацію про який подано у складі пропозиції.
В той же момент, у Переможця маємо аналогічну ситуацію, але Замовник не розмістив вимогу про усунення порушення з приводу цього питання, роз’яснюємо:
Переможець подає наступний транспорт реагування в регіонах та надає наступні перепустки:
- Автомобіль марки RENAULT, модель DOKKER, реєстраційний номер АА8103ХК, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серія СХЕ № 111912; - ХАРКІВ, є перепустка;
- Автомобіль марки RENAULT, модель DOKKER, реєстраційний номер АА8102ХК, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серія СХЕ № 111909;
- Автомобіль марки RENAULT, модель DASTER, реєстраційний номер АА5469ТЕ, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серія СХК № 499955; - РІВНЕ, є перепустка;
- Автомобіль марки Renault моделі Duster, державний реєстраційний номер АА5468ТЕ, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серія СХК № 499956;
- Автомобіль марки Hyundai моделі Tucson, державний реєстраційний номер АА9264CТ, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серія СТХ № 372116; - КИЇВ, є перепустка;
- Автомобіль марки Hyundai моделі Tucson, державний реєстраційний номер АА4527ОC, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серія СХН № 406285;
- Автомобіль марки VOLKSWAGEN, модель PASSAT, реєстраційний номер КА4820ВН, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серія СХА № 289232; ДНІПРО, є перепустка.
Як бачимо, у складі пропозиції відсутні перепустки на автомобілі реагування, які будуть використовуватися у місті Львів, Чернівці та Ужгород.
Тобто неможливо ідентифікувати, які саме машини будуть використовуватися у Львові, Чернівцях та Ужгороді.
Окремо, варто зазначити, що Переможець надає інформацію про те, що для реагування буде залучати субпідрядника ТОВ «Національна охорона», але перепустки у місті Львів надає на юридичну особу ТОВ «Х «ГК» «Атлант»» та Борисенка Віктора Івановича (якого чомусь Переможець подає у довідці як свого працівника?), а перепустки у місті Чернівці надає на Тимошенка та Ягупова (прізвища), але не надає перепусток саме на автомобілі, які будуть залучатися для надання послуг у містах, де розташовані об’єкти.
Таким чином, у складі пропозиції ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ» відсутні перепустки на транспорт реагування у таких місцях надання послуг, як Львів, Чернівці та Ужгород.
Отже, пропозиція ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" не відповідає вимогам тендерної документації і мала бути відхилена.

Вимога тендерної документації викладена наступним чином: Учасник повинен неухильно дотримуватись заходів безпеки охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки. На підприємстві повинен проводитися інструктаж особового складу з охорони праці та пожежної безпеки. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці та пожежної безпеки.
У складі пропозиції ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" подає тільки першу та останню сторінки відповідних журналів.
Тобто Переможець не підтверджує, що особовий склад пройшов відповідні інструктажі.
Першою сторінкою журналу, Переможець фактично показує тільки наявність у нього журналу, а чи проводився інструктаж особового складу, і в тому числі саме тих працівників, яких Переможець подає у складі пропозиції та які будуть залучені до надання послуг – невідомо, оскільки ні прізвищ, ні імен, ні відповідних підписів ми не бачимо.
Наголошуємо, Замовник не зазначав, що потрібно надати обкладинку журналу – з обкладинки неможливо встановити, Замовник хотів мати підтвердження, чи пройшли інструктажі працівники.
Оскільки дана вимога стосується технічного завдання, то згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо»; то пропозиція Переможця мала бути відхилена.
Таким чином, у складі пропозиції ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ» відсутнє підтвердження проходження відповідних інструктажів працівниками Переможця.
Отже, пропозиція ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" не відповідає вимогам тендерної документації і мала бути відхилена.

Вимога тендерної документації викладена наступним чином: документ у довільній формі, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації) із зазначенням повного переліку послуг відповідно до Технічного завдання (таким документом може бути підписане Технічне завдання тощо).
У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати інформаційну довідку з описом запропонованого предмету закупівлі та відповідності і виконання технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі, що наведені в додатку 3 до Тендерної документації.
Таким чином, у складі пропозиції Учасник повинен надати 1) документ довільної форми із переліком послуг АБО підписане технічне завдання: ТА 2) інформаційну довідку з описом запропонованих послуг.
У складі пропозиції ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" подає тільки Опис предмета закупівлі (вих. 019\01 від 15.01.2024 року). Зазначений документ підпадає під визначення другої частини вимоги.
В той же момент у складі пропозиції Переможця відсутній документ, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Технічному завданні, та відсутній повний перелік послуг, також відсутнє підписане технічне завдання.
Оскільки дана вимога стосується технічного завдання, то згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо»; то пропозиція Переможця мала бути відхилена.
Таким чином, у складі пропозиції ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ» відсутній документ у довільній формі, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації) із зазначенням повного переліку послуг відповідно до Технічного завдання (таким документом може бути підписане Технічне завдання тощо).
Отже, пропозиція ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" не відповідає вимогам тендерної документації і мала бути відхилена.

Вимога тендерної документації викладена наступним чином: формений одяг працівників охорони (літній/зимовий) має бути з наявністю ознак належності до суб'єкта охоронної діяльності відповідно до вимог п. 3 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» (у кількості необхідній для забезпечення всіх охоронників та задіяних для надання послуг (комплекти курток, брюк, черевиків, головних уборів та інше). Надати фото форменого одягу.
У складі пропозиції ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" подає фото форменого одягу на якому відсутні хоч будь-які ознаки належності до суб’єкта охоронної діяльності.
Таким чином, у складі пропозиції Переможця не надано фото форменого одягу з наявністю ознак належності до суб'єкта охоронної діяльності.
Замовник у разі виявлення невідповідностей, мав звернутися до Переможця з вимогою про усунення порушень з цієї підстави, але цього зроблено не було.
Таким чином, у складі пропозиції ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" відсутні фото форменого одягу з наявністю ознак належності до суб'єкта охоронної діяльності.
Отже, пропозиція ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" не відповідає вимогам тендерної документації і мала бути відхилена.

Вимога тендерної документації викладена наступним чином: Довідка у довільній формі щодо наявності у охоронників (не менше ніж десять), яких учасник планує задіяти в групах швидкого реагування, пристроїв для відстрілу гумових куль несмертельної дії, з обов’язковим зазначенням таких відомостей: ПІБ охоронника, кваліфікаційний розряд, серія, номер та строк дії посвідчення/дозволу на право носіння згаданих пристроїв із додаванням сканкопій цих посвідчень/дозволів. Дозволи повинні бути чинними не менше строку дії тендерної пропозиції.
Тобто Замовник чітко передбачає, що у складі пропозиції потрібно надати сканкопії посвідчень або (/) дозволів на право носіння пристроїв (зброї).
У складі пропозиції ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" надає довідку № 570\01 від 14.02.2024 року з переліком працівників та відповідними документами. До зазначеної довідки подаються 5 дозволів та 5 витягів, які не є ні посвідченнями, ні дозволами, як того вимагає тендерна документація.
Зокрема, на працівників: Василенко Антон Валентинович, Давидов Денис В’ячеславович, Неєжко Руслан Анатолійович, Тимошенко Микита Аркадійович, Ягупов Сергій Юрійович – не надано ні дозволів, ні посвідчень на зброю.
Також окремо хочемо звернути увагу, що Скаржнику Замовник розміщував вимоги про усунення порушень через те, що Замовник не зміг зчитати QR-код з дозволів та витягів про відсутність судимості.
В той же момент у складі пропозиції Скаржника подано витяг на Тимошенка Микиту Аркадійовича, в якому не читається QR-код, а також не видно реквізитів для перевірки через відповідний портал, бо документ є нерозбірливим та нечитабельним.
Таким чином, у складі пропозиції Переможця не надано 10 дозволів або посвідчень на право носіння пристроїв, як це визначено тендерною документацією.
Замовник у разі виявлення невідповідностей, мав звернутися до Переможця з вимогою про усунення порушень з цієї підстави, але цього зроблено не було.
Таким чином, у складі пропозиції ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" відсутні не менше 10-ти посвідчень/дозволів на право носіння згаданих пристроїв із додаванням сканкопій цих посвідчень/дозволів.
Отже, пропозиція ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" не відповідає вимогам тендерної документації і мала бути відхилена.

Вимога тендерної документації викладена наступним чином: Сканкопія(ї) з оригіналу(ів) договору(ів) страхування відповідальності охоронної організації перед замовником охоронних послуг (діючого на дату розкриття пропозицій).
Дата розкриття пропозицій – 17 січня 2024 року.
У складі пропозиції ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" надано договір № ВТО\050\23 від 18.12.2023 року.
Згідно пункту 8 даного договору: Цей договір набирає чинності з моменту надходження першого страхового платежу в повному обсязі на поточний рахунок або в касу Страховика, та діє до відповідно умов розділу 7 Договору за умови сплати страхових платежів у розмірі та строки, визначені розділом 7 Договору.
Згідно пункту 7.1. зазначеного Договору: Переможець мав до 19.12.2023 року внести платіж для того, щоб договір почав діяти з 19.12.2023 до 18.03.2024 року (тобто період розкриття пропозицій).
У складі пропозиції Переможця відсутній відповідний документ про здійснення оплати, на підставі якого договір набирає чинності і буде таким, що діє на дату розкриття.
Таким чином, з документів, наявних у складі пропозиції не вбачається, що договір страхування є чинним на момент розкриття пропозицій, а отже, це порушує вимогу тендерної документації.
Замовник у разі виявлення невідповідностей, мав звернутися до Переможця з вимогою про усунення порушень з цієї підстави, але цього зроблено не було.
Таким чином, у складі пропозиції ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" відсутній договір страхування відповідальності охоронної організації перед замовником охоронних послуг (діючого на дату розкриття пропозицій).
Отже, пропозиція ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" не відповідає вимогам тендерної документації і мала бути відхилена.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 22ae9af3994c4aca905ee4d2c2140af5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-22-005725-a.c3
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до ПРОТОКОЛ № 5 від 22.01.2024 року оприлюдненого Вами на електронному майданчику Ви зазначаєте що «Відповідно до пп.2 п.3.1. Розділу 3 Тендерної документації, вимагалось надати: відомості про учасника (Додаток 5 до тендерної документації). ТОВ «Фізична Охорона «Сакура Групп» не виправив виявлені невідповідності та не надав: відомості про учасника (Додаток 5 до тендерної документації)». Однак ми з Вами не погоджуємося, адже ТОВ «ФО «САКУРА ГРУПП» надали в складі пропозиції файл «9. Відомості про підприємство», де зазначена вся необхідна інформація, отже виконало вимогу тендерної пропозиції, відповідно відхилення за даним пунктом є безпідставним. Наступним пунктом в протоколі відхилення вами зазначено «Відповідно до пп.6 п.3.1. Розділу 3 Тендерної документації, вимагалось надати: чинна ліцензія на право провадження охоронної діяльності або рішення органу ліцензування про видачу вказаної ліцензії або довідка учасника в довільній формі із підтвердженням наявності відповідної ліцензії з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію. У разі якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, інформація щодо наявності ліцензії надається щодо одного з учасників такого об’єднання учасників ТОВ «Фізична Охорона «Сакура Групп» не надав чинну ліцензію на право провадження охоронної діяльності або рішення органу ліцензування про видачу вказаної ліцензії або довідка учасника в довільній формі із підтвердженням наявності відповідної ліцензії з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію; У разі якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, інформація щодо наявності ліцензії надається щодо одного з учасників такого об’єднання учасників», однак ТОВ «ФО «САКУРА ГРУПП» в складі своєї пропозиції надали файл «7. Ліцензія», де міститься Декларація № 054836/23 про провадження господарської діяльності. Нагадуємо, що під час воєнного стану право на провадження господарської діяльності набувається шляхом подання декларації (Постанова КМУ від 18 березня 2022 року № 314 – https://bit.ly/3TUIqhq). Така декларація на цей час замінює ліцензію. У декларації вказуються відомості про суб’єкта господарювання (ФОП або юридична особа), його місце проживання, місце провадження господарської діяльності та обирається дозвільний документ, на зміну якого подається декларація. Перелік відомостей, які вносяться до декларації визначений у Додатку 1 до постанови від 18 березня 2022 року № 314 (https://bit.ly/3TUIqhq) Подана декларація засвідчує набуття права на провадження господарської діяльності суб'єктом господарювання. За необхідності, з метою отримання інформації щодо наявності декларації в переліку поданих декларацій, суб'єкт господарювання може, зокрема, надіслати в ДІАМ на office@diam.gov.ua відповідний запит. Тож ми не погоджуємося щодо нашого відхилення по цьому пункту! Також в Протоколі про відхилення міститься наступна інформація «Відповідно до пп. 7 п.3.1. Розділу 3 Тендерної документації, вимагалось надати: лист-згода у формі, зазначеній в Додатку 7 до тендерної документації, про те, що учасник погоджується та приймає до виконання (у випадку визначення його переможцем процедури закупівлі) проєкт договору про закупівлю, який визначений Додатком 4 до Тендерної документації; Надання у складі тендерної пропозиції інформації або документів, що містять пропозиції учасника щодо альтернативних умов договору, доповнень до умов договору, будуть вважатися незгодою з проєктом договору про закупівлю та невідповідністю пропозиції умовам тендерної документації, що призводить до відхилення такої пропозиції учасника; ТОВ «Фізична Охорона «Сакура Групп» не виправив виявлені невідповідності та не надав: лист-згода у формі, зазначеній в Додатку 7 до тендерної документації, про те, що учасник погоджується та приймає до виконання (у випадку визначення його переможцем процедури закупівлі) проєкт договору про закупівлю, який визначений Додатком 4 до Тендерної документації». У складі своєї пропозиції ми надали файл «13. Лист-згода з проектом договору», що відповідає вимозі тендерної документації, отже наша пропозиція не може бути відхилена. В п. 6 Протоколу уповноваженої особи зазначено «Відповідно до пп.11 п.3.1. Розділу 3 Тендерної документації, вимагалось надати: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований не раніше 10-ти денної давнини відносно кінцевої дати подання пропозицій (учасник має право подати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворення на папері) відповідно до законодавства. ТОВ «Фізична Охорона «Сакура Групп» не виправив виявлені невідповідності та не надав: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований не раніше 10-ти денної давнини відносно кінцевої дати подання пропозицій (учасник має право подати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворення на папері) відповідно до законодавства». ТОВ «ФО «САКУРА ГРУПП» у складі своєї пропозиції надали Виписку ЄДР де міститься вся необхідна інформація, отже вважаємо, що повністю виконали вимогу тендерної документації. Вами зазначено «Відповідно до пп.2 п.3.6. Розділу 3 Тендерної документації, вимагалось надати: Довідка в довільній формі, що містить інформацію про можливість збільшення охоронців за вимогою Замовника у разі виникнення (або загрозі виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання громадського порядку на території об’єкта наявними силами охорони, Учасник повинен посилювати кількісний склад охорони додатковими силами. ТОВ «Фізична Охорона «Сакура Групп» не надав довідку в довільній формі, що містить інформацію про можливість збільшення охоронців за вимогою Замовника у разі виникнення (або загрозі виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання громадського порядку на території об’єкта наявними силами охорони, Учасник повинен посилювати кількісний склад охорони додатковими силами», однак у разі виникнення (або загрозі виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання громадського порядку на території об’єкта наявними силами охорони, охоронник повинен викликати поліцію. Вимагаємо передивитися нашу тендерну пропозицію і якісно її перевірити.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Перш за все здивовані взагалі у Вашій вимозі, метою якої є здійснити повторну перевірку документів, 90% яких взагалі відсутні згідно умов Документації, навіть після 24 годин на усунення невідповідностей. По-друге, Ваша тендерна пропозиція була перевірена якісно і не потребує повторної перевірки. По-третє, рекомендуємо детально вивчити умови Документації та перевірити власну завантажену тендерну пропозицію на відповідність. По-четверте, якщо "По-третє" Ви зробили і дійсно вважаєте, що відхилення тендерної пропозиції було неправильним рекомендуємо звернутись до органу оскарження у сфері публічних закупівель - Антимонопольного комітету України. А у разі якщо таким органом буде прийняте рішення про скасування Вашого відхилення Замовник виконає таке рішення у відповідності чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: f536380f6fbc4425b7a889c60ab078c4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-22-005725-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.12.2023 15:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.01.2024 09:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.01.2024 № 383-р/пк-пз внесено зміни до Тендерної документації
Автор: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Анна Кузічкіна +380445319363 szsheriff@ukr.net
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: 1e609aff2359490b82560916a80677e2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-22-005725-a.a1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовнику, ваша тендерна документація є корумпованою і прописаною під конкретного учасника. В закупівлі проведеній вами від 26.11.2021 на Охоронні послуги UA-2021-11-26-007577-a на таку ж кількість об’єктів, вимагалося лише сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015, однак в цьому році ви вже прописуєте вимогу «Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001; сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001; сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001; довідку в довільній формі з зазначенням сайтів системи міжнародної сертифікації; договори про надання послуг з проведення сертифікаційних аудитів; звітів сертифікаційних аудитів та листи щодо прийняття рішення за результатами сертифікаційних аудитів, а також довідку в довільній формі з зазначенням веб-сайту та/або електронної пошти та/або номеру телефону органу, який надавав акредитацію/нотифікацію організації на надання послуг сертифікації, для перевірки її дійсності на момент видачі Сертифікатів», яка тягне за собою додаткові витрати учасників, які будуть відображатися на запропонованих цінах. Також в тендерній документації за минулий рік відсутні якісь додаткові вимоги до учасника, які прописані цього року, наприклад такі як «Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації не менше 4-го розряду, посвідчення та витяг з протоколу про проходження навчання з питань охорони праці, промислової безпеки, посвідчення електромонтера ОПС з допуском роботи в електроустановках напругою 1000в» або «Довідка у довільній формі про наявність охоронників (не менше ніж десять), яких учасник планує задіяти в групах швидкого реагування. Додатково надати документи, що підтверджують проходження працівниками учасника, які вказані у довідці (п. 2.18), професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 4-го кваліфікаційного розряд» - це підтверджує здогадки що ви лобіюєте інтереси свого учасника. Якщо взяти до уваги закупівлю UA-2023-08-04-003144-a ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів Украероруху) від 04.08.2023 то стає зрозуміло що «вашим учасником» є ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА". Учасник настільки був впевнений що його визнають переможцем, що надав найвищу ціну і навіть не намагався знизити її в аукціоні де брало участь ще чотири інших учасники, а також підготував і надав пропозицію з грубими порушеннями та недостовірною інформацією, знаючи що уповноважена особа ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ надасть повноцінну змогу виправити всі порушення. Тож, аналізуючи закупівлю на прозорро можна помітити що всім учасникам було висунуто Вимогу про усунення невідповідностей до середини жовтня, а учасникам ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" (код ЄДРПОУ 37153018) та ПП "АТЛАНТ" (код ЄДРПОУ 30223167) взагалі вимога висунута ввечері в п’ятницю, щоб підприємства не мали часу виправити невідповідності у своїх тендерних пропозиціях, адже субота вихідний день. Однак тендерну пропозицію ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА" (код ЄДРПОУ 42089374) уповноважена особа перевіряла найдовше і виставила їм вимогу 07 листопада 2023 року, підозрюємо що перед цим зв’язавшись із учасником та попередивши про вимогу і давши просто більше часу підготувати всі необхідні документи. Проте маючи навіть близько трьох тижнів на виправлення своєї тендерної пропозиції ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА" (код ЄДРПОУ 42089374) не змогла якісно підготувати документи і доказати що достатньо кваліфіковане для надання охоронних послуг, тож ПП "АТЛАНТ" (код ЄДРПОУ 30223167) вдало оскаржили визнання переможцем ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА" (код ЄДРПОУ 42089374) та Комісія Антимонопольного комітету України зобов'язала ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів Украероруху)", але як бачимо уповноважена особа Іван Шекун відчуває безнаказанність своїх дій в допомозі розкрадання державного бюджету України і вирішив не виконувати рішення антимонопольного комітету, а просто дати додаткові 24 години на виправлення невідповідностей товариству з обмеженою відповідальністю "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА". На жаль закупівля ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів Украероруху) UA-2023-08-04-003144-a пройшла повз відповідні органи і учасники корупційних схем лишилися безнаказані, але хочемо попередити ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ що за даною закупівлею будемо детально стежити і у разі виявлення змови між замовником і учасником просто так це не лишимо. Поки одні воюють і витрачають власні кошти задля пришвидшення перемоги України, інші безбожно крадуть кошти українського народу. Нами буде залучено незалежних журналістів, проведено розслідування, оприлюднено всі деталі на широку аудиторію, тож вимагаємо закінчувати паразитувати на українцях і чесно проводити закупівлі задля збереження бюджетних коштів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! По-перше, нагадаємо, що у відповідності до чинного законодавства у сфері закупівель будь-які рішення Замовника можуть бути оскаржені до органу Оскарження у сфері закупівель-Антимонопольного комітету України. Посилання на закупівлю 2021 року вважаємо взагалі недоречним. А вказані Вами в вимозі начебто дискримінаційні вимоги не містять взагалі конкретики та в чому саме йде звуження конкуренції потенційних учасників. По-друге, також нагадаємо, якщо ви вважаєте, що умови тендерної документації Вас дискримінують звертається у порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) до органу Оскарження у сфері закупівель-Антимонопольного комітету України. А у разі якщо, Органом оскарження буде прийняте рішення в якому зобов’язано внести зміни до тендерної документації, Замовник виконає це рішення у відповідності до вимог Закону та Особливостей. Як це і було зроблено по закупівлі UA-2023-08-04-003144-a. По-третє, щодо закупівлі UA-2023-08-04-003144-a Нагадаємо, що предметом розгляду скарги ПП "АТЛАНТ" було оскарження саме переможця ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА", а не відхилення інших учасників або ПП "АТЛАНТ". Інші учасники торгів не оскаржували своє відхилення тим самим погодились з рішенням Замовника. Тому і рішення Замовника, за результатами виконання рішення органу оскарження приймались виключно у його рамках та у спосіб передбачений Законом та Особливостями, а саме надавалось повторне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА". Адже, згідно з абзацом 3 пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, КРІМ ВИПАДКІВ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ВИКОНАННЯМ РІШЕННЯ ОРГАНУ ОСКАРЖЕННЯ. Беручи до уваги наведене, всі Ваші твердження вважаємо безпідставними та не обґрунтованими.
Статус вимоги: Відхилено