• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту уповільнювачів

детальніше див. тендерну документацію

Торги не відбулися

2 405 483.32 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 027.42 UAH
Період оскарження: 16.03.2018 15:20 - 29.03.2018 00:00
Вимога
Без відповіді

Скарга

Номер: 06106bee863a4857a6660f5c65c36eac
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-16-000517-b.b2
Назва: Скарга
Вимога:
До Антимонопольного комітету України вул. Митрополита Василя Липківського, 45 МСП-03680, м. Київ, 03035 Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» пр. Сергія Нігояна, 62, м. Дніпро, 49000 ідентифікаційний код 33338873 СКАРГА 16.03.2018 року на веб-порталі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних закупівель, https://prozorro.gov.ua та електронному майданчику https://smarttender.biz оприлюднено оголошення № 2246627 (номер у ЦБД UA-2018-03-16-000517-b, ID у ЦБД e7bae27ac5e24d098ad0a4bd9d8be7ce) про проведення електронної закупівлі за процедурою відкритих торгів послуг з ремонту уповільнювачів, код ДК 021:2015: 50220000-3 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. Замовник торгів – Публічне акціонерне товариство «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» в особі регіональної філії «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (місцезнаходження ВП: 65012, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19, ідентифікаційний код ВП 40081200). Очікувана вартість предмета закупівлі 2405483,32 грн. Учасниками таких торгів стали: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» (ідентифікаційний код 33338873), Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТОН 2014» (ідентифікаційний код 39461879), Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» (ідентифікаційний код 37901472), якими подані відповідні тендерні пропозиції. Згідно частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є їх ціна. За результатами торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» зроблено найнижчу цінову пропозицію – 1926756,00 грн. Згідно абзацу 1 частини 4 та частини 6 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір. 11.04.2018 року на веб-порталі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних закупівель, https://prozorro.gov.ua та електронному майданчику https://smarttender.biz, на підставі рішення тендерного комітету, оформленого протоколом розгляду тендерних пропозицій від 10.04.2018 року № 23, про визначення переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ», оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ». Не погодившись з таким рішенням тендерного комітету, Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» оскаржило його до Антимонопольного комітету України. 05.05.2018 року рішенням № 4262-р/пк-пз Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язала Публічне акціонерне товариство «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» в особі регіональної філії «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» скасувати рішення про визначення переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ». 18.05.2018 року рішенням тендерного комітету, оформленого протоколом розгляду тендерних пропозицій № 82, рішення про визначення переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» скасовано, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» відхилено на підставі статті 30 закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією, що підлягала розгляду тендерним комітетом на відповідність вимогам тендерної документації в порядку черговості є пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» з ціною 1930000,00 грн. Водночас тим же рішенням тендерного комітету від 18.05.2018 року, оформленого протоколом розгляду тендерних пропозицій № 82, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» відхилено на підставі статті 30 закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у зв’язку з відсутністю документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, у тому числі, вимогам, викладеним у Додатку №1 до тендерної документації. З тих же підстав тендерний комітет відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТОН 2014», наступного в порядку черговості й останнього учасника торгів, після чого прийняв рішення відмінити торги на підставі статті 31 закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій. Разом із тим рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» є необгрунтованим і таким, що не відповідає фактичним обставинам, а також порушує права Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» як учасника торгів на справедливий розгляд його тендерної пропозиції з огляду на таке. Згідно пункту 6 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі своїх тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність таких тендерних пропозицій технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Технічні вимоги викладені в додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до додатку № 1 до тендерної документації необхідно виконати ремонт вагонних уповільнювачів типу НК-114 на механізованій гірці сортувальної станції Знам’янка № 5, зав. № 400003 1997 р.в., №9, зав. № 402012 2002 р.в., відповідно до дефектних актів, які надані та затверджені Знам’янською дистанцією сигналізації та зв’язку для забезпечення умов безпеки руху при розформуванні составів. Технічні характеристики уповільнювачів НК-114 повинні відповідати вимогам пункту 10.9 Інструкції з технічного обслуговування пристроїв механізованих і автоматизованих сортувальних гірок на залізницях України, «Методическим указаниям по организации на сортировочных горках технического обслуживания и ремонта» ЦШМГ-14/47, керівництва з експлуатації «НК114ТО Техническое описание и инструкция по эксплуатации» для НК-114. На вагонних уповільнювачах №5, №9 типу НК-114 ст. Знам’янка необхідна заміна мостових брусів, вісей та упорів, гальмових ричагів, ремонт гальмових циліндрів, шпильок, швелерів, прижимних та регулювальних болтів, гайок, граверів, демпферних механізмів. Послуги з ремонту уповільнювачів обов’язково повинні включати в себе ревізію зношених елементів, деталей та приладів з проведенням заміни, або ремонту, їх налагодження та випробування. Конкретні конструктивні елементи та види послуг щодо кожного вагонного уповільнювача зазначені у відповідних таблицях, наявних у додатку №1 до тендерної документації. Найменування конструктивних елементів, що наведені в таблицях, викладені у керівництві з експлуатації «НК114ТО Техническое описание и инструкция по эксплуатации». Разом з тим, відхиляючи тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» у зв’язку з відсутністю документів, які підтверджують відповідність такої тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, тендерним комітетом не зазначено яких саме документів не надано у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» на підтвердження її відповідності вимогам, установленим замовником. Водночас додаток №1 до тендерної документації не містить чіткого переліку документів, які на думку замовника повинні підтверджувати відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Разом із тим Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» у складі своєї тендерної пропозиції надало довідку ДТД-13 від 29 березня 2018 року (Технічна частина) та копію ТУ «Уповільнювач вагонний типу НК 114. Капітальний ремонт.» (ТУ У 30.2-33338873-007:2015), в яких викладені технічні та якісні характеристики тендерної пропозиції, які підтверджують її відповідність технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Також у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» надано Калькуляції з розшифруванням за статтями витрат (Кваліфікаційна частина), в яких зазначено перелік та кількість запасних частин, які будуть замінені при наданні послуг з ремонту уповільнювачів, відповідно до вимог додатку № 1 до тендерної документації та наданих дефектних актів окремо по кожному уповільнювачу, тобто викладені кількісні характеристики тендерної пропозиції, які підтверджують відповідність такої тендерної пропозиції кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Всі документи, надані у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ», завірені підписом директора та печаткою Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ», що є підтвердженням згоди Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» з вимогами замовника торгів в частині наданні послуг з ремонту уповільнювачів. Разом з тим такі обставини не були враховані замовником торгів, їм не було надано належної правової оцінки, що призвело до прийняття тендерним комітетом незаконних і необґрунтованих рішень про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» та про відміну торгів, внаслідок чого порушено права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» у даній процедурі закупівлі. Зазначене в цілому свідчить про порушення замовником процедури закупівлі, незаконність і необґрунтованість прийнятих ним рішень та необхідність їх скасування. Відповідно до частини 9 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, а за неможливості виправити допущені порушення – відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи наведену вище інформацію, права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» можуть бути захищені шляхом зобов’язання замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» та про відміну торгів, а також зобов’язання замовника повторно розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» як наступну найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію. На підставі викладеного, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Зобов’язати Публічне акціонерне товариство «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» в особі регіональної філії «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ»: - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ»; - скасувати рішення про відміну торгів; - повторно розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» як наступну найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію. 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за даною скаргою, рішення про припинення розгляду даної скарги або рішення про залишення даної скарги без розгляду. Додатки: 1. Докази справляння плати за подання скарги. 2. Копія протоколу розгляду тендерних пропозицій від 18.05.2018 року № 82. 3. Копія тенедерної документації. 4. Копія тенедерної пропозиції ТОВ «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ». 5. Копія витягу з ЄДР щодо ТОВ «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ». Директор ТОВ «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» В.М. Прудіус 26.05.2018 року
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: a9f4661aba5a497f95764b4775f61847
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-16-000517-b.c1
Назва: Скарга
Скарга:
До Антимонопольного комітету України вул. Митрополита Василя Липківського, 45 МСП-03680, м. Київ, 03035 Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» пр. Сергія Нігояна, 62, м. Дніпро, 49000 ідентифікаційний код 33338873 СКАРГА 16.03.2018 року на веб-порталі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних закупівель, https://prozorro.gov.ua та електронному майданчику https://smarttender.biz оприлюднено оголошення № 2246627 (номер у ЦБД UA-2018-03-16-000517-b, ID у ЦБД e7bae27ac5e24d098ad0a4bd9d8be7ce) про проведення електронної закупівлі за процедурою відкритих торгів послуг з ремонту уповільнювачів, код ДК 021:2015: 50220000-3 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. Замовник торгів – Публічне акціонерне товариство «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» в особі регіональної філії «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (місцезнаходження ВП: 65012, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19, ідентифікаційний код ВП 40081200). Очікувана вартість предмета закупівлі 2405483,32 грн. Учасниками таких торгів стали: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» (ідентифікаційний код 33338873), Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТОН 2014» (ідентифікаційний код 39461879), Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» (ідентифікаційний код 37901472), якими подані відповідні тендерні пропозиції. Згідно частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є їх ціна. За результатами торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» зроблено найнижчу цінову пропозицію – 1926756,00 грн. Згідно абзацу 1 частини 4 та частини 6 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір. 11.04.2018 року на веб-порталі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних закупівель, https://prozorro.gov.ua та електронному майданчику https://smarttender.biz, на підставі рішення тендерного комітету, оформленого протоколом розгляду тендерних пропозицій від 10.04.2018 року № 23, оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ». Відповідно до пункту 7 протоколу розгляду тендерних пропозицій від 10.04.2018 року № 23 тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ», яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, розглянута тендерним комітетом на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», вимогам, встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та умовам тендерної документації. В результаті такого розгляду тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», вимогам, встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та умовам тендерної документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні. На підстав викладеного тендерним комітетом прийнято рішення про намір укласти договір з учасником-переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ». Разом з тим зазначене рішення тендерного комітету є необгрунтованим і таким, що не відповідає фактичним обставинам, а тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» підлягала відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її не відповідністю умовам тендерної документації. Водночас таке рішення тендерного комітету порушує права Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» як учасника торгів на розгляд його тендерної пропозиції, оскільки відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, а наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією є пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» з ціною 1930000,00 грн. Так пунктом 5.4 розділу 3 тендерної документації серед інших документи, які учасники торгів повинні подати у складі свох тендерних пропозицій, зазначено калькуляції на послуги з розшифровками за статтями витрат на кожну одиницю уповільнювача. Згідно пункту 6 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі також повинні надати у складі своїх тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність таких тендерних пропозицій технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Технічні вимоги викладені в додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до додатку № 1 до тендерної документації необхідно виконати ремонт вагонних уповільнювачів типу НК-114 на механізованій гірці сортувальної станції Знам’янка № 5, зав. № 400003 1997 р.в., №9, зав. № 402012 2002 р.в., відповідно до дефектних актів, які надані та затверджені Знам’янською дистанцією сигналізації та зв’язку для забезпечення умов безпеки руху при розформуванні составів. Технічні характеристики уповільнювачів НК-114 повинні відповідати вимогам пункту 10.9 Інструкції з технічного обслуговування пристроїв механізованих і автоматизованих сортувальних гірок на залізницях України, «Методическим указаниям по организации на сортировочных горках технического обслуживания и ремонта» ЦШМГ-14/47, керівництва з експлуатації «НК114ТО Техническое описание и инструкция по эксплуатации» для НК-114. На вагонних уповільнювачах №5, №9 типу НК-114 ст. Знам’янка необхідна заміна мостових брусів, вісей та упорів, гальмових ричагів, ремонт гальмових циліндрів, шпильок, швелерів, прижимних та регулювальних болтів, гайок, граверів, демпферних механізмів. Послуги з ремонту уповільнювачів обов’язково повинні включати в себе ревізію зношених елементів, деталей та приладів з проведенням заміни, або ремонту, їх налагодження та випробування. Конкретні конструктивні елементи та види послуг щодо кожного вагонного уповільнювача зазначені у відповідних таблицях, наявних у додатку №1 до тендерної документації. Найменування конструктивних елементів, що наведені в таблицях, викладені у керівництві з експлуатації «НК114ТО Техническое описание и инструкция по эксплуатации». Разом з тим у розшифровці за статтею «Матеріальні витрати» до калькуляції ремонту уповільнювача Товариством з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» не вказані номера креслень та ГОСТів, в пункт 7 внесена назва матеріалу на іноземній мові, з пункту 21-26, 31,33 всі деталі вказані під одним номером креслення. Також на порушення вимог тендерної документації Товариством з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» у складі своєї тендерної пропозиції не надані розшифрування за статями «Загальні заводські витрати», «Адміністративні витрати», «Додаткова заробітна плата». Водночас у тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» не враховано заміну ковзунів гальмівних балок, передбачену пунктом 19 дефектних актів вагонних уповільнювачів №5 та №9. Крім того у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» надано тільки титульний аркуш ТУ У 30.2-37901472-003:2017 «Уповільнювач вагонний типу НК 114. Капітальний ремонт. Технічні умови», що не дає можливості встановити відповідність заявленого виду робіт вимогам, викладеним у такому ТУ У. Зазначені недоліки тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» не дають можливості ідентифікувати запасні частини, що об’єктивно може вплинути на якість та повноту надання ним послуг з ремонту вагонних уповільнювачів типу НК-114. Разом із тим такі недоліки тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» не були враховані замовником торгів, їм не було надано належної правової оцінки, що призвело до прийнняття тендерним комітетом незаконного та небгрунтованого рішення про визначення переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ», внаслідок чого порушено права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» у даній процедурі закупівлі. Зазначене в цілому свідчить про порушення замовником процедури закупівлі, незаконність і необгрунтованість прийнятого ним рішення та необхідність його скасування. Відповідно до частини 9 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, а за неможливості виправити допущені порушення – відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи наведену вище інформацію, права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» можуть бути захищені шляхом зобов’язання замовника скасувати рішення про визначення переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ», відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її не відповідністю умовам тендерної документації та розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» як наступну найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію. На підставі викладеного, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Зобов’язати Публічне акціонерне товариство «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» в особі регіональної філії «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ»: - скасувати рішення про визначення переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ»; - відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її не відповідністю умовам тендерної документації; - розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» як наступну найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію. 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за даною скаргою, рішення про припинення розгляду даної скарги або рішення про залишення даної скарги без розгляду. Додатки: 1. Докази справляння плати за подання скарги. 2. Копія повідомлення про намір укласти договір. 3. Копія тенедерної документації. 4. Копія тенедерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ». 5. Копія витягу з ЄДР щодо ТОВ «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ». Директор ТОВ «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» В.М. Прудіус 15.04.2018 року
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.05.2018 20:24
Дата виконання рішення Замовником: 18.05.2018 18:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: на підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4262-р/пк-пз від 05.05.2018 - скасувати рішення про намір укласти договір з учасником – переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» код згідно з ЄДРПОУ 37901472, протокол розгляду тендерних пропозицій №23 від 10.04.2018 та відхилити, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Автор: ТОВ ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ, Прудиус Віталій Олександрович +380563769210 dtd3@i.ua