• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

охорона об'єктів адміністративних приміщень та прилеглої території

Торги не відбулися

580 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
Період оскарження: 03.04.2018 15:58 - 15.04.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення невідповідності умов тендерної документації закупівлі UA-2018-04-03-001713-a Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, Закону України «Про публічні закупівлі» та законодавству України про працю.

Номер: 41367282b4a34780a60b2af934343820
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-03-001713-a.c1
Назва: Вимога щодо усунення невідповідності умов тендерної документації закупівлі UA-2018-04-03-001713-a Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, Закону України «Про публічні закупівлі» та законодавству України про працю.
Вимога:
БПФ «КОЛЬЧУГА-КІДІС» звертає увагу тендерного комітету Полтавської державної аграрної академії на невідповідність тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету № 31 від 02.04.2018 року, вимогам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, законодавству про працю України. Просимо переглянути наступні пункти тендерної документації та привести їх у відповідність до діючого законодавства України. 1. П. 1.4. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагає обов’язкову наявність власного пульта централізованого нагляду з документальним підтвердженням шляхом надання копій видаткових накладних, договорів оренди обладнання, договору купівлі-продажу з актом прийому передачі та п. 1.5. Таблиці 1 Додатку 1 вимагає наявність мобільних груп швидкого реагування в кількості не менше двох в місті знаходження об’єкта охорони із зазначенням адрес дислокації таких груп. Постановою Кабінету міністрів України № 960 від 18.11.2015 року затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності, відповідно до яких встановлено, що наявність пульту цілодобового спостереження та мобільних груп швидкого реагування обов’язкова лише при перевезенні небезпечних та цінних вантажів, грошей, дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння, та не має жодного відношення до фізичної охорони об’єктів адміністративних приміщень та прилеглої території. Пульт централізованого спостереження необхідний лише для відстеження рухомих об’єктів (транспорту, автомобілів тощо для сецперевезень) та не є обов’язковим для якісної організації фізичної охорони. П.1.4 та п.1.5 тендерної документації є дискримінаційними та суттєво звужують коло учасників закупівлі, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». 2. П. 1.6. Таблиці 1 Додатку 1, вимагає наявність у Учасника не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п. 5 ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв’язку, кольоровими схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному МВС України. А також надання дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів, п. 1.7. Таблиці 1 Додатку 1, вимагає наявність дозволу на використання радіочастот у Полтавській області з терміном дії не менше ніж до 31 грудня 2018 року. Ці вимоги також не відповідають Ліцензійним умовам, крім того є дискримінаційними (суперечать п. 1 ст.. 3 та п. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» )та суттєво звужують коло учасників процедури закупівлі, які мають ліцензію та мають змогу організувати якісну фізичну охорону. 3. П. 1.8. Таблиці 1 Додатку 1, вимагається наявність ліцензії на надання послуг цілодобового спостереження за установкою пожежної автоматики об’єкту, технічного її обслуговування і ремонту та пульт пожежного спостереження на території Полтавської області. Ця вимога згідно ст.13 Закону України «Про охоронну діяльність» не має жодного відношення до організації фізичної охорони та суперечить п. 2 ст. 16 «Закону України «Про публічні закупівлі» 4. П. 2.2. Таблиці 1 Додатку 1 вимагається наявність стажу роботи охоронниками не менше трьох років, що не передбачено кадровими вимогами Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності. 5. П. 2.2. та п.2.3 Таблиці 1 Додатку 1 передбачає наявність стажу роботи охоронником всіх працівників не менше 3-х років та кваліфікації охоронник 3 розряду на кожного працівника, з наданням копії ліцензії навчального закладу в якому проходили навчання працівники. Кваліфікація «охоронник 3-го розряду», а також стаж роботи охоронником більше 3-х років, згідно до наказу Міністерства праці та соціальної політики України № 336 від 29.12.2004 р. передбачає охорону об’єктів з високим ступенем ризику, до яких не належить Полтавська державна аграрна академія, тому ці пункти повинні бути вилучені як такі, що суперечать Законодавству України. Вимога щодо наявності документу (довідки) МВС України щодо кожного працівника про наявність чи відсутність непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів, виданих у 2018 році також суперечить законодавству України, оскільки Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності передбачено, що такі довідки повинні надаватися лише при оформленні на роботу. 6. П.8 та 9 Додатку 5 до тендерної документації передбачено такі функції охоронників як «забезпечення дотримання правил технічної та протипожежної безпеки та контролювання своєчасного вимкнення електроосвітлення в приміщеннях та на прилеглій території». Дані дії не входять до переліку обов’язків охоронника згідно до закону України “Про охоронну діяльність», тому вимагаємо їх виключення. Враховуючи все вищезазначене, БПФ «КОЛЬЧУГА-КІДІС» вважає, що зазначені пункти та розділи тендерної документації складені із порушеннями Закону України «Про публічні закупівлі», Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, Закону України «Про охоронну діяльність», законодавства про працю України, та написані під конкретного учасника процедури закупівлі, дискримінуючи всіх інших. Вимагаємо їх вилучити та привести тендерну документацію у відповідність до законодавства України. Генеральний директор БПФ «Кольчуга-КІДІС» С.І. Книш
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуте вашу вимогу, та вирішено надати наступну відповідь. По першому питанню: На виконання вимоги замовника щодо документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до п.1.4. Додатку 1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи та завірена печаткою підприємства* про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Додатково встановлено що «Обов′язковою є наявність власного пульта централізованого нагляду». Дана вимога замовника базується на принципі забезпечення охоронної діяльності що обумовлена ч. 1 ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність», а саме – «Охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак; контроль за станом майнової безпеки об'єкта охорони; запобігання загрозам особистій безпеці фізичної особи, яка охороняється; реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов'язані з посяганням на об'єкт охорони». З урахуванням особливостей закладу та статусу замовника у тендерній документації встановлено кваліфікаційні вимоги до учасників, які б у подальшому могли б якісно надавати послуги, відповідно до вимог технічного завдання та особливостей предмета закупівлі, з максимально ефективним результатом. З метою забезпечення оперативного реагування на ситуації, які є об’єктом надання послуг охорони замовником встановлено вимогу щодо наявності в місті знаходження об′єкта охорони двох груп швидкого реагування, за для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони, з метою уникнення форсмажорних ситуацій, які можуть впливати на швидкість реагування. Відповідно до ч. 9 Ліцензійних умов затверджених Постановою КМУ №960 від 18.11.2015 року умови щодо наявності системи відстеження рухомих об’єктів з передачею сигналу тривожного сповіщення до пункту централізованого спостереження не виключною умовою лише при наданні охоронних послуг під час перевезення автомобільним транспортом небезпечних і цінних вантажів, оскільки ліцензійними умовами не передбачено обмежень щодо інших видів охоронної діяльності, що додатково встановлено ч.1 ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність». Згідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює до учасників кваліфікаційні критерії, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема за для здійснення якісного надання послуг відносно до предмета закупівлі. По другому питанню: Відповідно до п.1.4. Додатку 1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження про наявність не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого,як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст.6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв′язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Дана вимога базується на вимозі яка обумовлена вище, а саме щодо наявності двох груп швидкого реагування. Згідно до ч. 5 ЗУ «Про охоронну діяльність» - транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у Порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Вимога щодо терміну дії дозволу на використання радіочастот у Полтавській області не менше ніж до 31 грудня 2018 року, обумовлюється гарантією учасника, при наданні охоронних послуг до кінцевого строку надання послуг у відповідності до умов договору, на право використання радіочастот при використанні засобів зв’язку, які будуть використовуватись для забезпечення швидкого реагування персоналу надавача послуг. По третьому питанню: Згідно до п.4.2.7. та 4.2.8. проекту договору (Додаток 4 тендерної документації) замовником встановлено обов’язки виконавця, зокрема - при виявленні охоронцями чи оперативною групою ознак пожежі, викликати загін пожежної охорони та організувати гасіння пожежі самостійно до приїзду пожежної команди, та забезпечувати дотримання на об’єкті правил технічної та протипожежної безпеки. Також умовами проекту договору передбачено що Виконавець несе повну матеріальну відповідальність за збитки, спричинені внаслідок неналежного виконання ним своїх зобов'язань за Договором, зокрема нанесених знищенням або псуванням Об’єкта або його частини (в тому числі шляхом підпалу) сторонніми особами, які проникли на Об'єкт; та заподіяних пожежами з вини працівників або в силу інших причин з вини працівників Виконавця, які здійснюють охорону Об'єкта. Оскільки основною особливістю надання послуг з фізичної охорони полягає в збереженні матеріальних цінностей, а пожежа є фактором, який прямо впливає на таку обставину, замовником передбачено умови щодо забезпечення заходів охорони майна. Тому умовами тендерної документації передбачено відповідальність та компетентність надавача послуг, які в свою чергу включають заходи щодо протипожежної безпеки, охорони та превентивних мір захисту. По четвертому питанню: Умова передбачена п.2.2. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації не обмежує права учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які були в штаті підприємства учасника або іншого підприємства, на якому даний працівник займав посаду охоронника, або іншої посади аналогічної за своєю специфікою охороні. Згідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює до учасників кваліфікаційні критерії, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зокрема досвідом працівника є сукупність практично засвоєних знань, навичок, знання життя, засноване на пережитому, випробуваному, зокрема які набуті протягом стажу роботи. У зв’язку з цим, досвідом (стажем) роботи, який міг би забезпечити достатню компетентність такого працівника, замовником визначено строк не менший ніж три роки. По п’ятому питанню: Умови передбачені п.2.3. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації базується на вимозі п.17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015р. №960, та надається учасником як чинний документ у вигляді оновленої інформації, про те що такі особи (охоронці) не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів. У разі якщо працівники учасника, які направлятимуться на об’єкт дійсно пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, учасник має можливість надати копію(ї) ліцензії(й) навчального(их) закладу(ів), в якому(их) відповідні працівники учасника проходили навчання. З метою забезпечення права ч. 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» та унеможливлення обставин, які можуть призведені учасниками в порушення вимог ст. 358 Кримінального кодексу України, замовник висуває дані вимоги, за для підтвердження кваліфікації учасників. Доцільним вважаємо зауважити відносно питань 1, 2, 3, 4, 5, що умовами ч.7 Розділу III та Додатками 1 та 3 тендерної документації передбачено можливість залучення учасником до виконання послуг субпідрядних організацій. У разі залучення субпідрядної (их) організації(й) щодо виконання умов договору, який буде вкладений за результатами проведеної процедури закупівлі, надає замовнику у складі тендерної пропозиції інформацію на умовах визначених у Додатках 1 та 3 тендерної документації, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 (двадцяти) відсотків від вартості договору про закупівлю. По шостому питанню: Пунктами 8 та 9 Додатку 5 до тендерної документації передбачено умови забезпечення дотримання на Об’єкті правил технічної та протипожежної безпеки та контролю своєчасного вимкнення електроосвітлення в приміщеннях та на прилеглій території. Дана вимога базується на вимогах п. 1 ч. 1 ст. 13 ЗУ «Пор охоронну діяльність» (Персонал охорони під час виконання функціональних обов'язків зобов'язаний забезпечувати цілісність об'єктів охорони та недоторканність майна, що на них зберігається), оскільки одним із головних принципів охоронної діяльності є збереження майна, та заходи які спрямовані на упередження псування майна.
Статус вимоги: Відхилено