• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні (Йогурт 2,5 % 350 - 400 мл, Сметана 350 - 400 мл. (жир. не менш ніж 20 %))

Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)

Торги відмінено

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 21.12.2023 14:12 - 27.12.2023 00:00
Вимога
Без відповіді

Не погодження з рішенням про визначення переможця

Номер: 00c54bead6554bbc987ff2fd7d91a259
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-21-012603-a.a2
Назва: Не погодження з рішенням про визначення переможця
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «МОЛОКІНІ» просить звернути увагу, що згідно тендерної документації до закупівлі № UA-2023-12-21-012603-a, що була опублікована Вами (ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА МОЛОДІ КОТЕЛЕВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ) 21 грудня 2023 року, були виявлені порушення у рішенні про визначення переможця згідно Протокольного рішення про визначення Переможця №127 від 02 січня 2024р., а саме невідповідність тедерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» тендерній документації Замовника. Мають місце порушення, а саме: 1. У додатку 2 до тендерної документації на закупівлю чітко вказано, що необхідний Йогурт 2,5 % 350 - 400 мл. ТМ Марка – «Зарог» або «Гармонія» або «Волошкове поле». Еквіваленту зазначено не було. У складі пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» було надано йогурт ТМ Волошкове поле (pdf файл "докумети якості.pdf" підгружений 29 груд. 2023 13:11, сторінка 3-5 документу, декларація № ЮЮЧ00054456 від 22.12.2023 р. від "ТМ Волошкове поле"). Йогурт в даних документах 1,5%. Ви просили 2,5%, що значно менше. Виходячи з вище зазначеного, пропозиція ТОВ «ФУДГРАНД» по закупівлі № UA-UA-2023-12-21-012603-a не відповідає вимогам Тендерної документації. Згідно Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. На підставі викладеного, ТОВ «МОЛОКІНІ» в особі директора Ніколаєнко Андрія Вікторовича ВИМАГАЄ: 1. Скасувати рішення щодо визнання переможця ТОВ «ФУДГРАНД» 2. Переглянути рішення тендерного комітету в суворій відповідності з вимогами чинного законодавства згідно Закону України “Про публічні закупівлі”. Просимо звернути увагу на зауваження. Та повідомляємо, що ТОВ «МОЛОКІНІ» залишає за собою право звернення до АМКУ, відповідних органів в разі не прийняття до уваги даних зауважень.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 15dc957757d64117ac46b3fb79dd2d16
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-21-012603-a.a1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «МОЛОКІНІ» просить звернути увагу, що згідно тендерної документації до закупівлі № UA-2023-12-21-012603-a, що була опублікована Вами (ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА МОЛОДІ КОТЕЛЕВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ) 21 грудня 2023 року, були виявлені порушення у рішенні про визначення переможця згідно Протокольного рішення про визначення Переможця №127 від 02 січня 2024р., а саме невідповідність тедерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» тендерній документації Замовника. Мають місце порушення, а саме: 1. У додатку 2 до тендерної документації на закупівлю чітко вказано, що необхідний Йогурт 2,5 % 350 - 400 мл. ТМ Марка – «Зарог» або «Гармонія» або «Волошкове поле». Еквіваленту зазначено не було. У складі пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» було надано посвідчення про якість ТОВ «Крема Продотті». Це ТМ «Опішнянка». Виходячи з вище зазначеного, пропозиція ТОВ «ФУДГРАНД» по закупівлі № UA-UA-2023-12-21-012603-a не відповідає вимогам Тендерної документації. Згідно Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. На підставі викладеного, ТОВ «МОЛОКІНІ» в особі директора Ніколаєнко Андрія Вікторовича ВИМАГАЄ: 1. Скасувати рішення щодо визнання переможця ТОВ «ФУДГРАНД» 2. Переглянути рішення тендерного комітету в суворій відповідності з вимогами чинного законодавства згідно Закону України “Про публічні закупівлі”. Просимо звернути увагу на зауваження. Та повідомляємо, що ТОВ «МОЛОКІНІ» залишає за собою право звернення до АМКУ, відповідних органів в разі не прийняття до уваги даних зауважень.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На вимогу ТОВ "Молокіні" відділ освіти та молоді Котелевської селищної ради повідомляє, що у випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги. В складі пропозиції ТОВ «Фудгранд» надані документи, які відповідають вимогам технічної специфікації додаток 2, а саме: Декларація на Йогурт та сметану ТМ Волошкове поле (pdf файл "докумети якості.pdf" підгружений 29 груд. 2023 13:11, сторінка 3-5 документу, декларація № ЮЮЧ00054456 від 22.12.2023 р. від "ТМ Волошкове поле"). Відділ освіти та молоді Котелевської селищної ради підгрузить до відповіді вище вказаний pdf файл для швидкості доступу. Враховуючи все вище вказане, учасник виконав вимоги тендерної документації, отже вимогу відхилено.
Статус вимоги: Відхилено