-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична енергія
Завершена
1 856 260.35
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 281.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 281.30 UAH
Період оскарження:
21.12.2023 13:55 - 28.12.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Незаконна вимога наявності сертифікатів
Номер:
11eb3e0c59e3448da743684961c773d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-21-011938-a.b2
Назва:
Незаконна вимога наявності сертифікатів
Вимога:
тендерної пропозиції учасники зобов'язані надати оригінали сертифікатів відповідності ДСТУ
- ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю,
- ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови до системи екологічного управління,
- ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо до застосування» (ISO 45001:2018, IDT), або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо до застосування до системи управління охороною здоров’я та безпекою праці,
- ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо використання до системи енергетичного менеджменту,
- ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDТ) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги», або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до інформаційних технологій, методів захисту, системи управління інформаційною безпекою,
- ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо застосування до системи управління щодо протидії корупції,
ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління безпекою ланцюга постачання
виданих на ім’я учасника закупівлі та чинних на момент подачі тендерної пропозиції. Надані документи повинні відповідати предмету закупівлі.
Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними. Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов'язати сертифікувати у обов'язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави, а в Україні діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов'язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар чи підприємство, оскільки дана вимога відсутня в чинному законодавстві. Відповідно до абзацу 2 п. 29 Особливостей Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії не може вимагати будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)», який не передбачає обов’язковість наявності в Постачальника електричної енергії вищезазначених сертифікатів. Практикою органу оскарження підтверджується неправомірність вимоги щодо надання зазначених сертифікатів (закупівлі UA-2023-06-13-010888-a, UA-2023-05-02-014006-a UA-2023-04-26-009178-a, UA-2023-03-01-012510-a). У зв’язку з цим вимога Замовника щодо надання учасниками відповідних сертифікатів є незаконною, дискримінаційною, а тому має бути вилучена Замовником з тексту тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.12.2023 20:53
Вирішення:
Відповідно до зауважень учасника вносимо зміни до тендерної документації опублікованої на веб-порталі Уповноваженого органу за індефікатором UA-2023-12-21-011938-a, а саме: Відповідно до вимог тендерної документації (додаток 1), вирішено вилучити зі складу тендерної пропозиції наступні документи:
Оригінали сертифікатів відповідності ДСТУ - ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», - ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT), - ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо до застосування» (ISO 45001:2018, IDT), - ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання»,- ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDТ) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги», - ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», - ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» виданих на ім’я учасника закупівлі та чинних на момент подачі тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Відсутність комерційної пропозиції в договорі
Номер:
ba835f0c411b4039b3efaaf5ed4e293f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-21-011938-a.b1
Назва:
Відсутність комерційної пропозиції в договорі
Вимога:
Шановний Замовнику! Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено відомості, які повинні зазначатись у тендерній документації, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до п. 18 Постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Отже, враховуючи, що комерційна пропозиція є додатком до договору та містить істотні умови договору ( складову вартості електричної енергії, порядок визначення ціни, порядок розрахунків, строк дії договору та інше) – її завантаження до умов тендерної документації є обов’язковим.
З огляду на вказане, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та доповнити зміст проект Договору додатком Комерційна пропозиція.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.12.2023 20:12
Вирішення:
Відповідно до зауважень учасника Уповноваженою особою були внесені зміни до тендерної документації опублікованої на веб-порталі Уповноваженого органу за індефікатором UA-2023-12-21-011938-a, а саме: в Додатку 3 Проект Договору про закупівлю електричної енергії у постачальника відсутній додаток до змісту договору про Комерційну пропозицію та Механізм визначення ціни за 1 кВт*год. Відповідно до вимог тендерної документації вирішено внести до змісту Проектну договору (Додаток №3) Комерційну пропозицію та Механізм визначення ціни1 кВт*год (у вигляді додатків до договору).
Статус вимоги:
Задоволено