-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні 33190000-8 (Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів)
Завершена
1 162 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 810.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 810.00 UAH
Період оскарження:
24.04.2018 17:23 - 06.05.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
1edc9652c1e0423a87401f25a1034668
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-24-002451-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2393541, номер тендеру у ЦБД UA-2018-04-24-002451-a шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- 2393541.pdf 25.04.2018 15:10
- Відповідь.pdf 27.04.2018 17:26
Дата подачі:
25.04.2018 15:10
Вирішення:
Військово-медичний клінічний центр Південного регіону розглянув вимогу ПАТ «Гемопласт» про усунення порушення за № UA-2018-04-24-002451-a про внесення змін до тендерної документації (закупівля №2393541, номер тендеру у ЦБД № UA-2018-04-24-002451-a) та повідомляє.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статтею 5 зазначеного Закону передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Вимоги до складання тендерної документації визначені статтею 22 Закону. У відповідності до п.3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Тендерна документація Військово-медичного клінічного центру Південного регіону не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, т.я. медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, а отже жодним чином не обмежують коло потенційних учасників.
Визначений замовником предмет закупівлі відповідає вимогам чинного законодавства. Так, відповідно до п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок), предмет закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому, п.1 розділу ІІ Порядку визначено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Враховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) є правом, а не обов’язком замовника.
З огляду на викладене, тендерна документація Військово-медичного клінічного центру Південного регіону складена з дотриманням вимог чинного у сфері публічних закупівель законодавства та не потребує внесення змін.
Статус вимоги:
Відхилено