• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Бензин А-95

Категорія замовника -пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,20,Звягельського району, Житомирської області.Код ЄДРПОУ 04344386.Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178.(зі змінами). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.

Завершена

2 118 001.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 590.01 UAH
Період оскарження: 21.12.2023 12:37 - 12.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення Замовником законодавства

Номер: 399e7ba1f18f49ba935809e2f3cf11ea
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-21-009425-a.c2
Назва: Порушення Замовником законодавства
Вимога:
Замовник не мав права надавати Переможцю 24 години на виправлення невідповідності кількості товару, оскільки зазначені в повідомленні від 18.01.2024 року невідповідності не відносяться до помилок, які можуть бути усунені відповідно до вимог пункту 43 Особливостей
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашу Вимогу, повідомляємо, що Замовником при визначенні переможця по предмету закупівлі Бензин А-95 (за ідентифікатором UA-2023-12-21-009425-a) код ДК 021:2015-09130000-9 «Нафта і дистиляти», дотримано вимоги пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів , робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022року №1178(зі змінами) (далі-Особливості), а саме надано можливість Учаснику усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані в тендерній пропозиції. Додані Учасником інформація та/або документи не призвели до зміни предмета закупівлі , запропонованого учасником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що ставлячи вимогу до предмету закупівлі по Бензину А-95 (код ДК 021:2015-09130000-9 «Нафта і дистиляти»), ви зазначаєте, що: «Інформація про запропонований товар (в частині реєстру спонсорів війни) – це інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже помилки щодо кількості дизельного палива призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Також, Додаток № 2 – це інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже виправлення помилки щодо кількості дизельного палива призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.» однак, це не стосується предмету даної закупівлі і не стосується оновленої документації ТОВ «АРМЕРІЯ ОЙЛ».
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: cf6fae61e49f4716b281c70bc61b2b27
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-21-009425-a.a1
Назва: СКАРГА
Скарга:
керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», ПКМУ № 157 від 17.02.2023 року та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року. ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА внести зміни до тендерної документації, оприлюдненої у закупівлі за ідентифікатором UA-2023-12-21-009425-a, за предметом Бензин А-95 код за ДК 021:2015: «09130000-9: Нафта і дистиляти».
Дата розгляду скарги: 04.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.12.2023 14:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.01.2024 17:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Баранівська міська рада як Замовник закупівлі відкриті торги з особливостями згідно предмету закупівлі (Бензин А-95), за ідентифікатором UA-2023-12-21-009425-a, код згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 09130000-9: «Нафта і дистиляти», керуючись абзацами 2, 3 пункту 67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів , робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022року №1178(зі змінами) (далі-Особливості) повідомляє Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про те, що Замовником на виконання рішення №254-р/пк-пз від 04.01.2024р, внесені зміни до положень тендерної документації, які є предметом розгляду скарги, а саме в частині порушень вимог частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі». Тендерна документація з урахуванням внесених змін затверджена рішенням уповноваженої особи №1 від 10.01.2024року, яка додається до даного пояснення як Додаток1. Нова редакція тендерної документації разом з переліком внесених змін оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик Замовника 10.01.2024року з урахуванням 3 і 4 пункту 54 Особливостей. Перелік змін до тендерної документації додається до даного пояснення як Додаток 2.
Автор: ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", Катерина Шевченко +380671298652 sinergiyasistem@gmail.com