-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
закупівля відкритих торгів із особливостями здійснюється для задоволення потреби 2024 року відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом та Постановою.
Торги не відбулися
3 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 000.00 UAH
Період оскарження:
20.12.2023 19:01 - 14.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження визначення переможця закупівлі
Номер:
dd82dbcce89e407dafb727c1b5ff520d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-20-022968-a.b5
Назва:
Оскарження визначення переможця закупівлі
Скарга:
Згідно «Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей - 2. – підпункт 2.1 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від учасника вимагалась обов’язкова наявність мінімум 4 осіб, які пройшли навчання з питань пожежної безпеки у працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою відповідно до програми проведення спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) – учасник надає витяг з протоколу та/або посвідчення видані органом, що має свідоцтво про внесення до Переліку суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці посадових осіб.
В документах наданих учасником присутня інформація тільки по двом працівникам Суховій О.В. та Власюк А.В. які пройшли навчання з питань пожежної безпеки у працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою відповідно до програми проведення спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) – що вказує на невідповідність Учасника вимогам тендерної документації замовника (ст 10-11) Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей - 2. – підпункт 2.1 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ ОСМ 26 .doc 26.01.2024 17:02
- ТД пожежна безпека на 2024 рік нова редакція (3).doc 26.01.2024 17:02
- Скарга АМКУ ОСМ 26 .pdf 26.01.2024 17:02
- sign.p7s 26.01.2024 17:15
- Заперечення на пояснення ВАЖЛИВО.pdf 06.02.2024 18:17
- рішення від 30.01.2024 № 1749.pdf 30.01.2024 15:20
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.02.2024 № 2416.pdf 08.02.2024 12:47
- рішення від 07.02.2024 № 2416.pdf 12.02.2024 12:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.01.2024 17:36
Дата розгляду скарги:
07.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.01.2024 15:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.02.2024 12:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ № 14/02/1 від 14.02.2024 р.
засідання уповноваженої особи Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України щодо організації та проведення процедур закупівель
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Вирішення організаційних питань пов’язаних із закупівлею «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
2. Закупівля відкритих торгів із особливостями здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом та Постановою
ЩОДО ПИТАННЯ 1 ПОРЯДКУ ДЕННОГО
Уповноважена особа Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України Горячева Н.В., повідомила, що відповідно номеру процедури закупівлі в системі електронних закупівель UA-2023-12-20-022968-a було забезпечено початок проведення процедури відкритих торгів на закупівлю по предмету «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
Станом на 26.01.2024 року Товариством з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННІ СИСТЕМИ М » було подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині неправомірно визначення переможця. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення від 07.02.2024 № 2416-р/пк-пз, яким зобов’язали Національну дитячу спеціалізовану лікарню "Охматдит" МОЗ України скасувати рішення про визначення ТОВ «ТОП ФАЄР» переможцем за процедурою закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» - оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2023-12-20-022968-a.
Отже, за результатами розгляду АМКУ та відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідність в інформації та /або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції иа / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищевказане уповноважена особа Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України Горячева Н.В.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати рішення про визначення ТОВ «ТОП ФАЄР» переможцем за процедурою закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» - оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2023-12-20-022968-a.
2. Вимагаємо від учасника ТОВ «ТОП ФАЄР» виправити виявлені замовником невідповідності та завантажити на веб-порталі уповноваженого органу Прозорро протягом 24 години з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей по процедурі відкритих торгів за предметом «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» - оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2023-12-20-022968-a.
та надати:
-довідку (складена в довільній формі) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, яких планується залучити до виконання зобов’язань по договору, із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, загального стажу роботи, завірена підписом уповноваженої особи Учасника.
Обов’язкова наявність мінімум 4 осіб, які пройшли навчання з питань пожежної безпеки у працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою відповідно до програми проведення спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) – учасник надає витяг з протоколу та/або посвідчення видані органом, що має свідоцтво про внесення до Переліку суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці посадових осіб.
Уповноважена особа КЕП Наталія ГОРЯЧЕВА
Пункт скарги
Номер:
8fe199ecefed4bf0b242e9aae966c52d
Заголовок пункту скарги:
Визнання переможцем закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОП ФАЄР
Опис заперечення:
НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ (далі – Замовник) протоколом від «23» січня 2024 р. № 23/01/1 визнав Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОП ФАЄР" (далі також – Переможець) переможцем закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» UA-2023-12-20-022968-a
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННІ СИСТЕМИ МАЙБУТНЬОГО", яке також брало участь в зазначеній закупівлі, вважає, що тендерна пропозиція учасника Переможця не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена Замовником, а тому рішення Замовника про визначення Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОП ФАЄР" переможцем закупівлі (далі – Рішення) має бути скасоване.
Саме тому ТОВ "ОХОРОННІ СИСТЕМИ МАЙБУТНЬОГО" змушене звернутися з цією скаргою до Антимонопольного комітету України.
Обґрунтування необхідності скасування Рішення:
1. Переможцем у складі тендерної пропозиції не було надано документів на підтвердження Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимог, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей - 2. –підпункт 2.1 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» :
Згідно «Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей - 2. – підпункт 2.1 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від учасника вимагалась обов’язкова наявність мінімум 4 осіб, які пройшли навчання з питань пожежної безпеки у працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою відповідно до програми проведення спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) – учасник надає витяг з протоколу та/або посвідчення видані органом, що має свідоцтво про внесення до Переліку суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці посадових осіб.
В документах наданих учасником присутня інформація тільки по двом працівникам Суховій О.В. та Власюк А.В. які пройшли навчання з питань пожежної безпеки у працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою відповідно до програми проведення спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) – що вказує на невідповідність Учасника вимогам тендерної документації замовника (ст 10-11) Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей - 2. – підпункт 2.1 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
ПРОСИМО:
Зобов’язати НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ скасувати рішення про визнання учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОП ФАЄР переможцем закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» UA-2023-12-20-022968-a протокол від «23» січня 2024 р. № 23/01/1.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННІ СИСТЕМИ МАЙБУТНЬОГО", яке також брало участь в зазначеній закупівлі, вважає, що тендерна пропозиція учасника Переможця не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена Замовником, а тому рішення Замовника про визначення Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОП ФАЄР" переможцем закупівлі (далі – Рішення) має бути скасоване.
Саме тому ТОВ "ОХОРОННІ СИСТЕМИ МАЙБУТНЬОГО" змушене звернутися з цією скаргою до Антимонопольного комітету України.
Обґрунтування необхідності скасування Рішення:
1. Переможцем у складі тендерної пропозиції не було надано документів на підтвердження Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимог, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей - 2. –підпункт 2.1 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» :
Згідно «Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей - 2. – підпункт 2.1 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від учасника вимагалась обов’язкова наявність мінімум 4 осіб, які пройшли навчання з питань пожежної безпеки у працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою відповідно до програми проведення спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) – учасник надає витяг з протоколу та/або посвідчення видані органом, що має свідоцтво про внесення до Переліку суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці посадових осіб.
В документах наданих учасником присутня інформація тільки по двом працівникам Суховій О.В. та Власюк А.В. які пройшли навчання з питань пожежної безпеки у працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою відповідно до програми проведення спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) – що вказує на невідповідність Учасника вимогам тендерної документації замовника (ст 10-11) Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей - 2. – підпункт 2.1 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
ПРОСИМО:
Зобов’язати НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ скасувати рішення про визнання учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОП ФАЄР переможцем закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» UA-2023-12-20-022968-a протокол від «23» січня 2024 р. № 23/01/1.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги:
Обґрунтування необхідності скасування Рішення:
1. Переможцем у складі тендерної пропозиції не було надано документів на підтвердження Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимог, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей - 2. –підпункт 2.1 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» :
Згідно «Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей - 2. – підпункт 2.1 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від учасника вимагалась обов’язкова наявність мінімум 4 осіб, які пройшли навчання з питань пожежної безпеки у працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою відповідно до програми проведення спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) – учасник надає витяг з протоколу та/або посвідчення видані органом, що має свідоцтво про внесення до Переліку суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці посадових осіб.
В документах наданих учасником присутня інформація тільки по двом працівникам Суховій О.В. та Власюк А.В. які пройшли навчання з питань пожежної безпеки у працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою відповідно до програми проведення спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) – що вказує на невідповідність Учасника вимогам тендерної документації замовника (ст 10-11) Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей - 2. – підпункт 2.1 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
1. Переможцем у складі тендерної пропозиції не було надано документів на підтвердження Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимог, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей - 2. –підпункт 2.1 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» :
Згідно «Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей - 2. – підпункт 2.1 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від учасника вимагалась обов’язкова наявність мінімум 4 осіб, які пройшли навчання з питань пожежної безпеки у працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою відповідно до програми проведення спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) – учасник надає витяг з протоколу та/або посвідчення видані органом, що має свідоцтво про внесення до Переліку суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці посадових осіб.
В документах наданих учасником присутня інформація тільки по двом працівникам Суховій О.В. та Власюк А.В. які пройшли навчання з питань пожежної безпеки у працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою відповідно до програми проведення спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) – що вказує на невідповідність Учасника вимогам тендерної документації замовника (ст 10-11) Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей - 2. – підпункт 2.1 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь
Невідповідність Учасника вимогам документації
Номер:
47f5fdf2c6a542d79913fc68669c9ee9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-20-022968-a.c4
Назва:
Невідповідність Учасника вимогам документації
Вимога:
Шановний Замовник, просимо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі UA-2023-12-20-022968-a ТОВ "ТОП ФАЄР" через невідповідність документів учасника вимогам тендерної документації замовника торгів.
Згідно «Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей - 2. –підпункт 2.1 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від учасника вимагалась обов’язкова наявність мінімум 4 осіб, які пройшли навчання з питань пожежної безпеки у працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою відповідно до програми проведення спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) – учасник надає витяг з протоколу та/або посвідчення видані органом, що має свідоцтво про внесення до Переліку суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці посадових осіб.
В документах наданих учасником присутня інформація тільки по двом працівникам Суховій О.В. та Власюк А.В. які пройшли навчання з питань пожежної безпеки у працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою відповідно до програми проведення спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) – що вказує на невідповідність Учасника вимогам тендерної документації замовника.
Просимо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі UA-2023-12-20-022968-a ТОВ "ТОП ФАЄР". При ігноруванні вимоги зберігаємо за собою право оскаржувати факт визначення переможцем закупівлі в АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТОВ ОСМ вимога від 25.01.pdf 25.01.2024 19:40
Дата подачі:
25.01.2024 19:40
Вирішення:
За результатами детального розгляду та аналізу тендерної документації Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОП ФАЄР" у повній мірі задовольняють усім вимогам, встановленим згідно з умовами тендерної документації та можуть бути визначені найбільш економічно вигідними.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Номер:
1f61c3d6de894154a919a502577d33dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-20-022968-a.a3
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Ліцензії Декларація ТОП ФАЄР.pdf 22.12.2023 16:28
- Скарга на неправомірні умови закупівлі (1).pdf 22.12.2023 16:28
- Скарга на неправомірні умови закупівлі.docx 22.12.2023 16:28
- рішення від 26.12.2023 № 20867.pdf 26.12.2023 16:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.01.2024 №166.pdf 04.01.2024 13:54
- рішення від 03.01.2024 № 166.pdf 05.01.2024 15:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.12.2023 13:18
Дата розгляду скарги:
03.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.12.2023 16:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.01.2024 15:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ № 10/01/1 від 10.01.2024 р.
засідання уповноваженої особи Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України щодо організації та проведення процедур закупівель
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Вирішення організаційних питань пов’язаних із закупівлею «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
2. Закупівля відкритих торгів із особливостями здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом та Постановою
ЩОДО ПИТАННЯ 1 ПОРЯДКУ ДЕННОГО
Уповноважена особа Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України Горячева Н.В., повідомила, що відповідно номеру процедури закупівлі в системі електронних закупівель UA-2023-12-20-022968-a було забезпечено початок проведення процедури відкритих торгів на закупівлю по предмету «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
Станом на 23.12.2023 року Товариством з обмеженою відповідальністю «ТОП ФАЄР» було подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних вимог. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення від 03.01.2024 № 166-р/пк-пз, яким зобов’язали Національну дитячу спеціалізовану лікарню "Охматдит" МОЗ України внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» - оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2023-12-20-022968-a.
Уповноважена особа Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України Горячева Н.В.
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» до оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2023-12-20-022968-a.
2.Затвердити тендерну документацію в нової редакції з урахуванням змін на закупівлю по предмету «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
3.Забезпечити оприлюднення тендерної документації в нової редакції на веб-порталі Уповноваженого органу.
Уповноважена особа КЕП Наталія ГОРЯЧЕВА
Вимога
Відхилено
Про скасування вимоги надання Копії діючої ліцензії на провадження господарської діяльності на монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: Засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радію, телебачення, інформаційних мереж
Номер:
2b951cde013d43b3893d9744eb37371c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-20-022968-a.c2
Назва:
Про скасування вимоги надання Копії діючої ліцензії на провадження господарської діяльності на монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: Засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радію, телебачення, інформаційних мереж
Вимога:
Про скасування вимоги надання Копії діючої ліцензії на провадження господарської діяльності на монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: Засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радію, телебачення, інформаційних мереж
Звертаємо увагу, що Предметом закупівлі є «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів».
На провадження зазначеного види господарської діяльності передбачено отримання Ліцензії на технічне обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей.
Враховуючи зазначене, просимо видалити вимогу стосовно надання Копії діючої ліцензії на провадження господарської діяльності на монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: Засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радію, телебачення, інформаційних мереж.
У разі, якщо зазначена вимога буде залишена просимо надати аргументоване пояснення, з конкретним посиланням на нормативно-правові акти якими передбачено отримання ліцензії на провадження господарської діяльності на монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: Засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радію, телебачення, інформаційних мереж для набуття права надання Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Ліцензія.docx 21.12.2023 14:01
Дата подачі:
21.12.2023 14:01
Вирішення:
Добрий день, шановний Учаснику! Розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до підпункту 7 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації учасник повинен надати копії діючої ліцензії на провадження господарської діяльності на монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
Засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радію, телебачення, інформаційних мереж та копію діючої ліцензії Учасника на технічне обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) у переліку послуг та регламенту з технічного обслуговування систем протипожежного захисту зазначено, що Виконавець здійснює «Усунення та поточний ремонт дефектів у тому числі з заміною обладнання (виконання монтажних робіт), виявлених в процесі огляду» на системі автоматичної пожежної сигналізації, системі оповіщення про пожежу та управління евакуацію людей, системі автоматичного водяного спринклерного пожежогасіння, системі автоматизації та диспетчеризації протипожежних систем, системі автоматичного газового пожежогасіння, системі автоматичного порошкового пожежогасіння, системі внутрішнього протипожежного водопроводу.
Враховуючи вищезазначене учаснику необхідно буде виконувати роботи по усуненню дефектів, які можуть включати ремонт, заміну, здійснення монтажних робіт: обладнання, автоматики, сигналізації, контрольно-вимірювальних приладів, системи гасіння та інженерних мереж (трубопроводів), тощо.
Згідно з ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності) здійснюється під час проєктування об’єктів у тому числі частин, що належать до складу комплексу.
Враховуючи що системи зазначені у переліку послуг та регламенту з технічного обслуговування систем протипожежного захисту забезпечують діяльність сучасного лікувально-діагностичного комплексу площею 57496 м2 з знаходженням в ній декількох тисяч осіб та відповідно до Експертного звіту на проєктну документацію від 14.05.2019 року №00-0141-19/ЦБ встановлено, що клас наслідків (відповідальності) – СС3.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва.
Капітальний ремонт відповідно до чинного законодавства включає заміну, монтаж інженерних мереж, різних систем та їх складових частин.
Пунктом 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» встановлено, що ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Так, відповідно до статті 371 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Крім того, відповідно до статті 27 Закону України «Про архітектурну діяльність» замовники та підрядники під час будівництва зобов’язані доручати виконання будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, суб’єктам господарювання, які мають відповідну ліцензію.
Отже, виконання робіт, відповідно до переліку послуг та регламенту з технічного обслуговування систем протипожежного захисту зазначених у Додатку 3 до тендерної документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) можуть передбачати здійснення господарської діяльності, яка встановлює вимогу отримання відповідної ліцензії на монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Скасування вимоги про огляд об’єкта Учасником
Номер:
5f17894c69b64dae8147dd18749af3ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-20-022968-a.a1
Назва:
Скасування вимоги про огляд об’єкта Учасником
Вимога:
Скасування вимоги про огляд об’єкта Учасником
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 3 ТД «Технічні вимоги» необхідно здійснити Огляд об'єкта учасником перед подачею пропозиції, що є обов'язковим, а також Учасник у складі тендерної документації повинен надати довідку про огляд об’єкту, засвідчену замовником, при цьому Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти.
Маємо намір повідомити, що встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також вказана вимога несе у собі корупційні ризики. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та такі принципи закупівель як: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник може перешкоджати здійсненню огляду, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції. Просимо видалити дискримінаційну вимогу в частині здійснення огляду.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога ОХММАДИТ про огляд об’єкта – копія.docx 21.12.2023 13:18
Дата подачі:
21.12.2023 13:18
Вирішення:
Добрий день, шановний Учаснику! Розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне. Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до тендерної документації повинні міститися відомості, які визначені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Предметом закупівлі є «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів». Дані послуги, в переважній більшості, надаються в «Сучасному лікувально-діагностичний корпус НДСЛ «Охматдит» МОЗ України» (надалі – Об’єкт). Відповідно до сертифікатів відповідності в основному закінченого будівництва об’єкта (останній сертифікат від 09.04.2020) збудований у 2020 році. Будівництво Об’єкта тривало біля 10 років, з метою будівництва сучасного Об’єкта, основні істотні умови будівництва, у тому числі проектних робіт, затверджувались постановами Кабінету міністрів України. З метою прийняття в експлуатацію Об’єкта, в якому були прийняті нововведені проектні рішення, створені унікальні системи життєзабезпечення корпусу (у тому числі система протипожежного захисту), КМУ був затверджений окремий «Порядок прийняття в експлуатацію об'єкта "Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні "Охматдит" по вул. Чорновола, 28/1, у Шевченківському районі м. Києва"». Проєктна документація системи пожежного захисту у складі: автоматичної пожежної сигналізації, системі оповіщення про пожежу та управління евакуацію людей, системі автоматичного водяного спринклерного пожежогасіння, системі автоматизації та диспетчеризації протипожежних систем, системі автоматичного газового пожежогасіння, системі автоматичного порошкового пожежогасіння, системі внутрішнього протипожежного водопроводу складається з 129 томів. Всі вищеперераховані системи зазначені у Додатку 3 до тендерної документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) та у переліку послуг та регламенту з технічного обслуговування систем протипожежного захисту.
Враховуючи вищезазначене та складність об’єкта, щодо якого учасниками будуть надаватися послуги відповідно до предмета закупівлі, Замовником була встановлена вимога щодо попереднього огляду об’єкта та внесена то тендерної документації, що дозволяє учаснику правильно визначити майбутній фронт робіт з технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту, проведення їх ремонту і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази і техніки та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі.
Стосовно права учасника на конфіденційність інформації повідомляємо, що дана довідка як і всі документи пропозиції учасників будуть доступними тільки після аукціону.
Оглянути об’єкт для правильного розрахунку пропозиції ви можете за попередньо узгодженим часом із представником технічної служби замовника, який не є уповноваженою особою та не приймає рішень щодо процедури закупівлі, у робочі дні окрім вихідних.
Стосовно Вашого твердження, що Замовник може перешкоджати здійсненню огляду, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, повідомляємо. Відповідно до тендерної документації огляд проводиться на підставі офіційного листа-звернення на ім’я замовника (щодня з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., крім суботи та неділі), який Замовник зобов’язаний прийняти та зареєструвати, що в подальшому буде підтвердженням для учасника та унеможливлює зазначені Вами маніпуляції зі сторони Замовника.
Відповідно до вищезазначеного, дана вимога не порушує права учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника щодо відміни торгів
Номер:
c50bce749a5148fab974b248df397292
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-20-022968-a.b6
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо відміни торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист щодо невиконання рішення АМКУ.pdf 15.03.2024 14:22
- Лист щодо невиконання рішення АМКУ.docx 15.03.2024 14:22
- Лист про продовження строку дії тендрених пропозицій (1).pdf 15.03.2024 14:22
- Лист про продовження строку дії тендрених пропозицій.docx 15.03.2024 14:22
- sign.p7s 29.02.2024 14:26
- Скарга на рішення про відміну торгів Охматдит.docx 29.02.2024 14:24
- Протокол № 26.02.6 2024 відміна процедури.docx 29.02.2024 14:21
- Скарга на рішення про відміну торгів Охматдит.pdf 29.02.2024 14:21
- Лист заперчення в АМКУ щодо скарги ТОВ ТОП ФАЄР № 2 .docx 11.03.2024 11:42
- Рішення від 12.03.2024 №4526.pdf 14.03.2024 17:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2024 №4526.pdf 13.03.2024 12:32
- Рішення від 04.03.2024 №3947.pdf 04.03.2024 15:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.02.2024 15:46
Дата розгляду скарги:
12.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.03.2024 15:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.03.2024 17:52
Дата виконання рішення Замовником:
10.04.2024 10:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ № 10/04/2 від 10.04.2024 р.
засідання уповноваженої особи Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України щодо організації та проведення процедур закупівель
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1.Вирішення організаційних питань пов’язаних із закупівлею «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
2.Закупівля відкритих торгів із особливостями здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом та Постановою
ЩОДО ПИТАННЯ 1 ПОРЯДКУ ДЕННОГО
Уповноважена особа Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України Горячева Н.В., повідомила, що відповідно номеру процедури закупівлі в системі електронних закупівель UA-2023-12-20-022968-a було забезпечено початок проведення процедури відкритих торгів на закупівлю по предмету «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
Станом на 29.02.2024 року Товариством з обмеженою відповідальністю «ТОП ФАЄР» було подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення порядку проведення процедури закупівлі. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення порядку проведення процедури закупівлі прийнято рішення від 12.03.2024 № 4526-р/пк-пз, яким зобов’язали Національну дитячу спеціалізовану лікарню "Охматдит" МОЗ України скасувати рішення про відміну процедури закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» - оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2023-12-20-022968-a.
Уповноважена особа Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України Горячева Н.В.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати рішення про відміну процедури закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» до оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2023-12-20-022968-a відповідно до рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення порядку проведення процедури закупівлі прийнято рішення від 12.03.2024 № 4526-р/пк-пз, яким зобов’язали Національну дитячу спеціалізовану лікарню "Охматдит" МОЗ України скасувати рішення про відміну процедури.
2.Забезпечити оприлюднення відповідного рішення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Уповноважена особа КЕП Наталія ГОРЯЧЕВА
Пункт скарги
Номер:
9b0b44ae6e7741cb9d3f4b0c3f8c3368
Заголовок пункту скарги:
26.02.2024 р. Національна дитяча спеціалізована лікарня «Охматдит» МОЗ України прийняло рішення про відміну відкритих торігв на підставі підпункту підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Причиною відміни даної закупівлі Замовник вказує: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Опис заперечення:
Неправомірна відміна закупівлі Протокол №26/02/6 від 26.02.2024 р.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
16.02.2024 р. Замовником було було опубліковано вимогу про усунення порушення. Після виконанння нами вимоги, з 17.02.2024 р. ми як учасник з найвигіднішою та аномально низькою ціною пеперебували на кваліфікації. Проте, з 17.02.2024 р. до 26.02.2022 р. Замвоником не було вчинено жодних дій щодо кваліфікації нашої тендерної пропозиції. Далі, 26.02.2024 р. Замовник в електронній системі закупівлеь Проззоро завантажила Протокол №26/02/6 про відміну відкритих торгів на закупівлю «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів».
Отже, у сокаржуваному Протоколі Замовник вказує, що уповноваженою особою було «виявлено порушення в частині не оприлюднення переліку змін від 10.01.2024 р., що призводить до порушення». Проте слід зазначити, що з моменту внесення змін до документації 10.01.2024 р., учасниками вже були подані їхні пропозиції, Замовником вже було розлянуто пропозицію ТОВ «ТОП ФАЄР» далі, Замовником вже було виконано рішення АМКУ та надано вимогу про усунення порушення. Отже, якщо керуватися логікою Замовника, то Уповноважена особа може на будь-якому етапі проведення процедури закупівлі, навіть на етапі укледення договору – БЕЗПІДСТАВНО відміняти торги, при цьому просто вказавши всою помилку?
Більше того, зазначаємо, що не опулікування переліку змін - це виключно порушення і відповідальність Уповноваженої особи Замовника, та ніяк не може бути причиною відміняти торги на стадії квалівкації учасників.
Відповідно до частини 1 статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення визначено адміністративну відповідальність за порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Також за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, Рахункової палати, члена Рахункової палати, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації замовник може понести кримінальну відповідальність згідно зі статтею 351¹ Кримінального кодексу України.
Не оприлюдення переліку змін жодним чином не призводить ні до порушень, що виникли через порушення законодавства у сфері публічних закупівель, ні до відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг. Дане порушення Уповноваженої особи Замовника ніяким чином не вплинуло на процедуру закупівлі та права чи обов’язки учасників, отже і не може бути причиною відміни торгів.
Як вбачається зі змісту опублікованого Протоколу Замовника щодо скасування процедури закупівлі від 26.02.2024 не було підтверджено жодними документами чи іншими аргументованими на те причинами. Тобто, рішення Замовника зводиться до констатації факту без його обґрунтування, що є порушенням права ТОВ "ТОП ФАЄР" на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників.
У Замовника не було жодних причин відміняти торги даної закупівлі, що в подальшому призвело до неправомірної відміни тендеру. Звертаємо Вашу увагу, що у рішенні щодо відміни торгів Замовником не було наведено жодної аргументації щодо неможливості усунення порушень, більше того у рішенні не було наведено жодного факту, яким чином неопублікування змін являється порушенням законодавства, що тягне за собою відміну закупівлі. Дане порушення, а точніше неуважність Уповноваженої особи не може бути причиною відміни закупівлі. Дана відміна порушує права ТОВ «ТОП ФАЄР», так як він сумлінно підготував тендерну пропозицію у відповідності до умов тендерної докумнетації. Тому після розкриття тендерних пропозицій Замовник зобов’язаний провести кваліфікацію учасників та визнати переможця даної закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до стандартів ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» по встановленній системі протипожежного захисту повинні здійснюватися заходи з підтримування експлуатаційної придатності, а саме здійснення послуг по обслуговуванню автоматичної пожежної сигналізації будівель та споруд.
Тобто, відсутність подальшої потреби у цій закупівлі може виникнути та існтувати тільки у випадку відсутності системи пожежного захисту на об’єкті. Отже, у Замовника не має підстав для відсутності подальшої потреби у цій закупівлі та рішення про відміну торгів є неправомірним та безпідставним.
Оскільки в Рішенні не наведені факти що не опублікування змін вплинуло на процедуру закупівлі та не наведеного жодного факту щодо неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, вважаємо що відміна цієї закупівлі є забаганкою Замовника, що є грубим та неправомірним порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Отже, у сокаржуваному Протоколі Замовник вказує, що уповноваженою особою було «виявлено порушення в частині не оприлюднення переліку змін від 10.01.2024 р., що призводить до порушення». Проте слід зазначити, що з моменту внесення змін до документації 10.01.2024 р., учасниками вже були подані їхні пропозиції, Замовником вже було розлянуто пропозицію ТОВ «ТОП ФАЄР» далі, Замовником вже було виконано рішення АМКУ та надано вимогу про усунення порушення. Отже, якщо керуватися логікою Замовника, то Уповноважена особа може на будь-якому етапі проведення процедури закупівлі, навіть на етапі укледення договору – БЕЗПІДСТАВНО відміняти торги, при цьому просто вказавши всою помилку?
Більше того, зазначаємо, що не опулікування переліку змін - це виключно порушення і відповідальність Уповноваженої особи Замовника, та ніяк не може бути причиною відміняти торги на стадії квалівкації учасників.
Відповідно до частини 1 статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення визначено адміністративну відповідальність за порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Також за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, Рахункової палати, члена Рахункової палати, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації замовник може понести кримінальну відповідальність згідно зі статтею 351¹ Кримінального кодексу України.
Не оприлюдення переліку змін жодним чином не призводить ні до порушень, що виникли через порушення законодавства у сфері публічних закупівель, ні до відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг. Дане порушення Уповноваженої особи Замовника ніяким чином не вплинуло на процедуру закупівлі та права чи обов’язки учасників, отже і не може бути причиною відміни торгів.
Як вбачається зі змісту опублікованого Протоколу Замовника щодо скасування процедури закупівлі від 26.02.2024 не було підтверджено жодними документами чи іншими аргументованими на те причинами. Тобто, рішення Замовника зводиться до констатації факту без його обґрунтування, що є порушенням права ТОВ "ТОП ФАЄР" на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників.
У Замовника не було жодних причин відміняти торги даної закупівлі, що в подальшому призвело до неправомірної відміни тендеру. Звертаємо Вашу увагу, що у рішенні щодо відміни торгів Замовником не було наведено жодної аргументації щодо неможливості усунення порушень, більше того у рішенні не було наведено жодного факту, яким чином неопублікування змін являється порушенням законодавства, що тягне за собою відміну закупівлі. Дане порушення, а точніше неуважність Уповноваженої особи не може бути причиною відміни закупівлі. Дана відміна порушує права ТОВ «ТОП ФАЄР», так як він сумлінно підготував тендерну пропозицію у відповідності до умов тендерної докумнетації. Тому після розкриття тендерних пропозицій Замовник зобов’язаний провести кваліфікацію учасників та визнати переможця даної закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до стандартів ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» по встановленній системі протипожежного захисту повинні здійснюватися заходи з підтримування експлуатаційної придатності, а саме здійснення послуг по обслуговуванню автоматичної пожежної сигналізації будівель та споруд.
Тобто, відсутність подальшої потреби у цій закупівлі може виникнути та існтувати тільки у випадку відсутності системи пожежного захисту на об’єкті. Отже, у Замовника не має підстав для відсутності подальшої потреби у цій закупівлі та рішення про відміну торгів є неправомірним та безпідставним.
Оскільки в Рішенні не наведені факти що не опублікування змін вплинуло на процедуру закупівлі та не наведеного жодного факту щодо неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, вважаємо що відміна цієї закупівлі є забаганкою Замовника, що є грубим та неправомірним порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
Протокол Замовника №26/02.6
-
Опис доказу:
Неправомірність відміни закупівлі, ненаведення жодного факту неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення.
-
Повʼязаний документ:
Протокол № 26.02.6 2024 відміна процедури.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі.