• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лікарняні ліжка 2-х секційні

Завершена

438 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 438.00 UAH
Період оскарження: 19.04.2018 17:08 - 01.05.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга щодо кваліфікації ФОП "ПОЧИНОК"

Номер: d5487848f96f46b9a469ec6f9ab931ef
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-19-001594-c.c2
Назва: Скарга щодо кваліфікації ФОП "ПОЧИНОК"
Вимога:
Я, як учасник закупівлі в системі електронних торгів Прозорро, приймав участь в закупівлі за ідентифікатором UA-2018-04-19-001594-c. Мною, як учасником закупівлі, було запропоновано цінову пропозицію з відповідною документацією згідно замовлення постачання меблів медичного призначення. Згідно тендерної документації, вкладеної замовником закупівлі, було вказано певні критерії для кваліфікації учасників. Деякі пункти вказані замовником, а саме Розділ ІІІ ч.3.1.1. щодо надання інформації про якісні та кількісні технічні характеристики предмета закупівлі було вказано з відступом до поданої форми замовником що не підтверджує відповідність характеристик в технічному документі. ФОП «Починок Оксана Валеріївна» було подано інформаційну довідку з порушенням встановлених вимог замовником, чим було здійснено порушення передбачене V розділом тендерної документації замовника, а саме: ч. 3.Відхилення тендерних пропозицій п.п. 5.3.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Що є причиною для відхилення пропозиції учасника Спостерігаючи факти порушень, які здійснив Тендерний комітет «Часовоярської міської лікарні №3» можна побачити порушення ст. ст.3,11,16,17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Порушення: Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Можливо спостерігати про здійснення порушень всих принципів здійснення публічних закупівель та яскраво вказує на корупційні складові при здійсненні оцінки моєї цінової пропозиції та байдужість на покладені обов’язки заради особистої вигоди, ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Стаття 11. Тендерний комітет та уповноважені особи замовника 1. Для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника. Незважаючи на вище вказані норми законодавства, нехтуючи принципами здійснення та обов’язками покладеними на тендерний комітет, - Голова тендерного комітету в особі – Шевчук Констянтин Ігорович. - Заступник голови тендерного комітету – Печенога Раїса Іванівна. - Секретар тендерного комітету – Теленко Надія Михайлівна. - Члени тендерного комітету – Закрижевська Тетяна Вікторівна, Сімонова Тетяна Миколаївна. Усвідомлюючи про здійснення порушення законодавства всі члени тендерного комітету надали особисті підписи в Протоколі №4 від 14 травна 2018 року засідання тендерного комітету Хмельницького Обласного Онкологічного Диспансеру. Отже, вважаю ваше рішення про кваліфікацію ФОП Починок Оксана Валеріївна здійсненим з порушенням тендерної документації та не правомірним
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом Хмельницького обласного онкологічного диспансеру Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне: Умовами технічного завдання визначено вимоги до товарів, які планує закупити Замовник та в тендерній документації встановлено перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція ПП Заповіт. Згідно поданих даним Учасником у складі пропозиції документів, встановлено невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, про що детально зазначено у протоколі засідання тендерного комітету, а саме: 1) Відповідно до вимог п.п. 3.1.5. п.1 розділу ІІІ ТД, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). Учасником у складі пропозиції надано вищевказаний лист, однак, всупереч вимог ТД, у листі відсутні наступні дані - місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий, що не відповідає умовам ТД. 2) Згідно вимог п.п. 5.1.7. п.1 розділу V ТД, встановлено, що відповідно до ч.7 ст.28 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. З цією метою у складі пропозиції учасник повинен надати довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок із органами державної влади, підприємствами, установами, організаціями відповідно до їх компетенції із наданням права отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації (або гарантійний лист, що учасник не заперечує проти можливості замовника отримувати зазначену вище інформацію). Однак, всупереч вимог ТД, Учасником у складі пропозиції не надано жодного із вищевказаних документів, що не відповідає умовам ТД. 3) Відповідно до вимог п.п. 5.2.1. п.2 розділу V ТД, з метою дотримання вимог визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, учасник повинен надати гарантійного листа, щодо зобов’язання надання ним документів на протязі 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Однак, всупереч вимог ТД, Учасником у складі пропозиції не надано вищевказаного гарантійного листа, що не відповідає умовам ТД. 4) Відповідно до вимог п.п. 6.2.4. п.2 розділу VІ ТД, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Також необхідно надати в складі пропозиції копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору. Учасником у складі пропозиції надано вищевказану довідку, однак, відсутній копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору, що не відповідає умовам ТД. 5) Відповідно до вимог п.п. 6.4.8. п.4 розділу VІ ТД, учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. Проте, всупереч вимог ТД, Учасником у складі пропозиції не надано вищевказаного гарантійного листа, що не відповідає умовам ТД. 6) Відповідно до вимог п.п. 6.4.10. п.4 розділу VІ ТД, у разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю щодо поставки товару належної якості або ж із порушенням строків визначених Замовником до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України. Про що, учасники, у складі тендерної пропозиції надають лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій. Однак, всупереч вимог ТД, Учасником у складі пропозиції не надано листа-згоди про можливе застосування оперативно-господарських санкцій, що не відповідає умовам ТД. 7) Відповідно до вимог п.2 Додатку 2 до тендерної документації, поставка товару здійснюється протягом трьох робочих днів з моменту отримання заявки. Постачання відбуватиметься тільки в робочі дні. Час постачання – 8.00 – 16.00. (про що у складі пропозиції надається відповідний гарантійний лист). Однак, Учасником у складі пропозиції не надано вищевказаного гарантійного листа, що не відповідає умовам ТД. 8) Відповідно до вимог п.3 Додатку 2 до тендерної документації, доставка, зборка товару, завантажувально-розвантажувальні роботи на кожен поверх закладу, здійснюється транспортом, працівниками та за рахунок постачальника (про що у складі пропозиції надається відповідний гарантійний лист). Однак, Учасником у складі пропозиції не надано вищевказаного гарантійного листа, що не відповідає умовам ТД. 9) Відповідно до вимог п.5 Додатку 2 до тендерної документації, Учасники у складі тендерної пропозиції надають гарантійний лист, що товари, які постачаються, відповідають вимогам якості. Однак, Учасником у складі пропозиції не надано вищевказаного гарантійного листа, що не відповідає умовам ТД. Відповідно до вимог п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Починок Оксана Валеріївна (2655700180) вимогам тендерної документації повідомляємо, що даним Учасником подано усі документи , що були передбачені умовами тендерної документації. Тому в Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ФОП Починок Оксана Валеріївна. Крім того, повідомляємо, що тендерний комітет Замовника у своїй діяльності керується виключно положеннями чинного законодавства. Також можемо повідомити , що принципами закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та об’єктивна, неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Отже, прийняті Замовником рішення повністю відповідають нормам закону і положенням тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Залишено без розгляду

Щодо кваліфікації

Номер: 39dc783118ba46f0979850adbc631666
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-19-001594-c.a1
Назва: Щодо кваліфікації
Скарга:
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР 29009, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1 ДП «КОМПАНІЯ ЗАПОВІТ» ЄДРПУО 31868655 04136 м. Київ вул.. Північно-Сирецька, 3 СКАРГА На дії Замовника ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР Згідно замовлення Замовником, щодо закупівлі : UA-2018-04-19-001594-c ДОЧІРНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОМПАНІЯ ЗАПОВІТ» (надалі Підприємство) Виявив бажання взяти участь у відповідному тендері ХМЕЛЬНИЦЬКОГО ОБЛАСНОГО ОНКОЛОГІЧНОГО ДИСПАНСЕРУ та ознайомившись з тендерною документацією замовника опублікованою в документі Тендерна документація «ТД ліжка.doc» Предметом закупівлі було, - ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, (Лікарняні ліжка 2-х секційні) що зазначено у оголошенні За результатами розгляду оголошення було прийнято рішення прийняти участь в даній закупівлі. Запропонувавши найбільш вигідну пропозицію аналогічну продукцію сертифіковану на виробництво МОЗ України та Міжнародним сертифікатом ISO, нас було Дискваліфіковано у на підставі п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації) Згідно зазначеного медико-технічного завдання, нами було подано аналогічній по якості та кількості товар з більш вигідною ціною, що зазначено в принципах здійснення публічних закупівель. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» розділ IV ПРОЦЕДУРА ВІДКРИТИХ ТОРГІВ ст.. 22 нами як підприємством були подані всі необхідні документи, які прописані в законі, Згідно ст.. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник не має права встановлювати критерії які обмежують здійснення публічних закупівель. Відповідаючи на невідповідність в поданій документації згідно першої відмови повідомляємо, що нами був подано лист-згода на обробку персональних даних, так як ми приймали участь від підприємства всі дані нами було подано в документах:свідоцтво про реєстрацію, свідоцтво НДС, статут підприємства. Згідно вашого 2 пункта відмови повідомляємо, що в ТД у складі пропозиції нами було надано копію наказу про призначення на посаду директора, статут підприємства де є прописані права та обов’язки директора, та хочемо нагадати, що гарантійний лист, що учасник не заперечує проти можливості замовника отпримувати зазначену вище інформацію не є обовязковою згідно ст.. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Ваша вимога згідно 3 відмови також є правомірною та не передбачена документацією згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Згідно 4 пункту відмови звертаємо вашу увагу на те, що ми виступали від підприємства, і документ, що посвідчує особу, як уповноваженого на підписання договору від підприємства прописано в Статуті підприємства в розділі 9, та копія призначення на посаду директора, зразок підпису було зазначено в наказі. Тому ця відмова не обґрунтована Відповідаючи на Вашу 5 відмову повідомляємо, що в складі тендерної пропозиції було надано згоду щодо погодження з Істотними умовами договору та можливість їх включення до договору закупівлі шляхом підписання договору з усіма умовами підтвердженням цього є завірений нашим відтиском печатки та підписом директора договір Відмова № 6, 7, та 8 є взагалі необґрунтованою, так як згода про можливе застосування оперативно-господарських санкцій проти учасника, та підтвердження поставки товару нашим підприємством, доставка та зборка товару в обумовлений термін та час була нами підтверджена також шляхом підписання договору в якому ці пункти були зазначені, тому вимога замовника на подання додаткових гарантійних листів є не обґрунтована, та заперечує обов’язковій документації згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Відповідаючи на пункт 9 Вашої відмови ми як виробник медичних меблів та обладнання, маючи всі свідоцтва та санітарно-гігієнічні висновки від МОЗ України та маючи сертифікат ISO 13485:2003 (зазначені документи були додані до ТД)який відповідає всім нормам закону України само собою гарантує, що всі товари які будуть постачатися нашим підприємством відповідають усім вимогам якості. Проте за відсутності даного листа ви нас дискваліфікуєте, а ФОП Починок Оксана Валеріївна, у якої документи не відповідають нормам, (надане ними свідоцтва на ліжка не є виданим МОЗ України) обладнання для постачання в медичну установу Ви визнаєте переможцем, що вказує та наштовхує на роздум про порушення ст.. 17 а саме про зв'язок ФОП Починок О.В. з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету замовника. Спостерігаючи факти порушень, які здійснив Тендерний комітет «ХМЕЛЬНИЦЬКОГО ОБЛАСНОГО ОНКОЛОГІЧНОГО ДИСПАНСЕРУ» можна побачити порушення ст. ст.3,11,16,17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Порушення: Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Можливо спостерігати про здійснення порушень всих принципів здійснення публічних закупівель та яскраво вказує на корупційні складові при здійсненні оцінки моєї цінової пропозиції та байдужість на покладені обов’язки заради особистої вигоди, ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Стаття 11. Тендерний комітет та уповноважені особи замовника 1. Для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника. Незважаючи на вище вказані норми законодавства, нехтуючи принципами здійснення та обов’язками покладеними на тендерний комітет, - Голова тендерного комітету в особі – Шевчук К.І. - Член тендерного комітету – Сімонова Т.М.. - Секретар тендерного комітету – Теленко Н.М. - Члени тендерного комітету – Печенога Р.І. - Члени тендерного комітету- Закрижевскька Т.В.. Усідомлюючи про здійснення порушення законодавства на що надали особисті підписи та проголосували за дискваліфікацію нас в Протоколі засідання тендерного комітету Хмельницького обласного онкологічного диспансеру. За здійснення вищезазначених порушень передбачено відповідальність , на основі: - абз. 12, ч.1, ст. 10 «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи).» - ст. 38 Відповідальність за порушення вимог цього Закону. ЗУ «Про публічні закупівлі», 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. 2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. - ст.ст 1643, 1644 КУпАП: • ст. 1643 Недобросовісна конкуренція «Умисне поширення неправдивих або неточних відомостей, які можуть завдати шкоди діловій репутації або майновим інтересам іншого підприємця, - тягне за собою накладення штрафу від п'яти до дев'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.» • ст. 1644. Порушення законодавства про закупівлі «Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.» - ч.1 ст. 364 Зловживання владою або службовим становищем. КК України. «1. Зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, - карається арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.» Тому направляємо вам скаргу щодо дій Тендерного комітету для внесення змін до тендерної документації. Також доводимо вас до відому щодо можливості звернення у відповідні органи для захисту порушених замовником особистих прав, мене як громадянина України гарантованих мені ст. 42 Конституцією України, ст. 16 ЦК України. У разі відсутності реагування на мою скаргу, буду подавати повідомлення про порушення законодавства України зігдно з ст. 55 Конституції України до органів уповноважених контролювати дотримання законодавства України!
Пов'язані документи: Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.05.2018 18:36
Автор: ПП Заповіт, Федончук Світлана Миколаївна +380674626942 2053403@mail.ru