• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Засоби індивідуального захисту

Завершена

3 494 154.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 149.32 UAH
Період оскарження: 20.02.2018 17:00 - 17.03.2018 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на дії Замовника (ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-20-001478-b)

Номер: a436ee035ae842a484558400ceeaa81f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-001478-b.c8
Назва: Скарга на дії Замовника (ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-20-001478-b)
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-02-20-001478-b. Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство «Стандарт» (надалі – Підприємство, або Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - Лот 2: Фільтр до респіратора:P2D (або еквівалент), що зазначено у оголошенні та ТД. В ході проведення торгів, пропозиція Підприємства не розглядалась, оскільки була акцептована пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Технічні фільтруючі матеріали» (код ЄДРПОУ 40146922) як така, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною (протокол засідання тендерного комітету №175 від 16.04.2018 р.) Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного: При розгляді тендерної пропозиції за лотом №2 учасника ТОВ «Технічні фільтруючі матеріали» на відповідність кваліфікаційним критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, Замовник не врахував порушення: 1. Згідно пп. 4, п. 1, Розділу ІІІ Тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен надати Оригінал або завірену копію довідки/(ок) з усіх обслуговуючого/(чих) банку/(банків) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, виданої/(их) не раніше ніж за 30 календарних днів до дати розкриття пропозицій. Проте, ТОВ «Технічні фільтруючі матеріали» було надано довідку лише з банку ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК», хоча на усіх бланках підприємства зазначено рахунок в банку АТ «Ощадбанк». Таким чином так і не встановлено факт відсутності (наявності) заборгованості підприємства за кредитами. 2. Згідно п. 6, частини ІV розділу ІІІ ТД Учасник повинен надати довідку у довільній формі про відповідність якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі встановленим/зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Також, згідно п. 6, частини ІV розділу ІІІ ТД Учасник повинен надати документальне підтвердження технічним вимогам зазначеним у Додатку №2, а саме - довідку в довільній формі, в якій підтверджує використання технологій, що забезпечують охорону навколишнього середовища, дотримується законодавчих і адміністративних положень. Тобто згідно ТД учасник має надати дві довідки, що мають різний предмет підтвердження. Проте, Учасником ТОВ «Технічні фільтруючі матеріали» не було надано довідки про відповідність якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі встановленим/зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Відсутність зазначеного документа також залишилося поза увагою Замовника 3. Учасником ТОВ «Технічні фільтруючі матеріали» було надано Паспорт якості №11092017/1 від 11.09.2017 р. У паспорті зазначено, що відповідність фільтруючих елементів ДСТУ підтверджується сертифікатом експертизи типу №UA1.001.002170-12 Rev02. Зазначений сертифікат також було надано Учасником. Як вбачається, сертифікат експертизи типу №UA1.001.002170-12 Rev02 було видано лише 01.03.2018 р. Тобто має місце факт надання недостовірної інформації, яку Замовником не було перевірено.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.05.2018 20:28
Автор: ТОВ НПП Стандарт, Пехотин +380678248004 pehotin@standart-ua.com http://www.standart-ua.com
Вимога
Відхилено

До змін №1 до тендерної документації

Номер: 9bce43ded6a647e185d54fba4a76b63d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-001478-b.c7
Назва: До змін №1 до тендерної документації
Вимога:
У зміни №1 до тендерної документації внесено доповнення (виділено курсивом)"За модулем В призначеним органом оцінюється відповідність продукції вимогам національних стандартів на підставі технічної документації виробника та актуальних протоколів випробувань в українській акредитованій лабораторії", що не є документально достатнім, та потребує уточнення, згідно ДСТУ ЕN 140:2004 та ДСТУ ЕN 143:2002. Необхідно доповнити "за показниками безпеки ": «опір диханню"(пункт 7.11 ДСТУ ЕN 143:2002, пункт 6.15 ДСТУ ЕN 140:2004), "коефіціент проникання" (пункт 7.12 ДСТУ ЕN 143:2002), "коефіціент підсмоктування " (пункт 6.15 ДСТУ ЕN 140:2004).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником було внесено зміни в повному обсязі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

У відповідності із п. 1 Розділу ІІ тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету ДП «Львівугілля», протокол №79 від 20.02.2018 р., наполягаємо на внесення наступних змін у положення тендерної документації

Номер: fcef8780fba74dee9d9fa30485a2f494
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-001478-b.c6
Назва: У відповідності із п. 1 Розділу ІІ тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету ДП «Львівугілля», протокол №79 від 20.02.2018 р., наполягаємо на внесення наступних змін у положення тендерної документації
Вимога:
У пункті 5 Розділу ІІІ зазначено: «Документами, що підтверджують факт виконання аналогічного договору вважаються акти приймання-передачі товару». Проте, чинним законодавством не встановлено, що лише акт приймання-передачі є документом, що підтверджує факт здійснення господарської операції (зокрема поставки товару). Так, згідно норм чинного законодавства, накладна (видаткова накладна) є первинним документом, фіксує факт здійснення господарської операції та факт встановлення договірних відносин. Крім того, сторони в договорі можуть самостійно визначити документ, який підтверджує факт виконання зобов’язання по поставці товару (як акт приймання-передачі, так і видаткова накладна). Вимога: внести зміни до тендерної документації в частині наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме – що документами, які підтверджують факт виконання аналогічного договору вважаються як акти приймання-передачі товару так і видаткові накладні
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу прийнято рішення внести зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

У відповідності із п. 1 Розділу ІІ тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету ДП «Львівугілля», протокол №79 від 20.02.2018 р., наполягаємо на внесення наступних змін у положення тендерної документації:

Номер: 4457133e751e497bb21a8a9c96249bb4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-001478-b.a5
Назва: У відповідності із п. 1 Розділу ІІ тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету ДП «Львівугілля», протокол №79 від 20.02.2018 р., наполягаємо на внесення наступних змін у положення тендерної документації:
Вимога:
п. 6 частини 4 Розділу ІІІ: «З метою виключення можливості використання працівниками вугільних шахт неякісних засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), учасник закупівлі у своїй тендерній пропозиції надає документальне підтвердження технічним вимогам зазначеним у Додатку №2.». Вимога: з метою виключення можливості використання працівниками підприємств вугільної промисловості неякісних засобів індивідуального захисту у тому числі органів дихання (ЗІЗОД) вважаємо за необхідне в перелік документального підтвердження включити наявність протоколу випробувань продукції в українській акредитованій лабораторії за показниками безпеки "коефіцієнт проникання", "опір диханню" – згідно ДСТУ ЕN 143:2002 п.7.11 "опір диханню", п. 7.12 "коефіцієнт проникання"( для фільтрів), та ДСТУ ЕN 140:2004 п 6.15 "опір диханню" та п. 6.16 "коефіцієнт підсмоктування " (для півмасок). Вимога ґрунтується, зокрема, на Рішенні XV науково-практичної конференції з охорони праці та промислової безпеки (м. Бердянськ, 06-10 червня 2017 р.), затвердженого заступником Міністра енергетики та вугільної промисловості України. Вимога: з метою виключення можливості використання працівниками підприємств вугільної промисловості неякісних засобів індивідуального захисту у тому числі органів дихання (ЗІЗОД) вважаємо за необхідне не розділяти закупівлю респіраторів та фільтрів до них окремими лотами (Розділ І п. 4.3.). Це обумовлено відсутністю методів контролю якості сумісності півмасок та фільтрів в процесі їх використання від різних виробників. Постачальник тільки одного вироба не зможе гарантувати належні захисні властивості респіраторів і фільтрів від різних виробників. За висновками, які містяться у вищезазначеному Рішенні XV науково-практичної конференції з охорони праці та промислової безпеки, півмаски та змінні фільтри повинні бути виготовлені одним виробником і бути призначені для використання в комплекті.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Насамперед , у Рішенні XV науково-практичної конференції з охорони праці та промислової безпеки (м. Бердянськ, 06-10 червня 2017 р.), п. 4.2. мова йде про рекомендації для підприємств вугільної галузі. Респіратор виробляє лише один виробник в Україні. Об'єднання лотів, унеможливить участь в тендері інших виробників фільтрів, тим самим, створивши монопольні умови. Це призведе до звуження конкурентного поля та збільшення вартості закупленої продукції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

У відповідності із п. 1 Розділу ІІ тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету ДП «Львівугілля», протокол №79 від 20.02.2018 р., наполягаємо на внесення наступних змін у положення тендерної документації:

Номер: 8857bd965b3e4247b6e80b8b23b5084f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-001478-b.a4
Назва: У відповідності із п. 1 Розділу ІІ тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету ДП «Львівугілля», протокол №79 від 20.02.2018 р., наполягаємо на внесення наступних змін у положення тендерної документації:
Вимога:
У пункті 5 Розділу ІІІ зазначено: «Документами, що підтверджують факт виконання аналогічного договору вважаються акти приймання-передачі товару». Проте, чинним законодавством не встановлено, що лише акт приймання-передачі є документом, що підтверджує факт здійснення господарської операції (зокрема поставки товару). Так, згідно норм чинного законодавства, накладна (видаткова накладна) є первинним документом, фіксує факт здійснення господарської операції та факт встановлення договірних відносин. Крім того, сторони в договорі можуть самостійно визначити документ, який підтверджує факт виконання зобов’язання по поставці товару (як акт приймання-передачі, так і видаткова накладна). Вимога: внести зміни до тендерної документації в частині наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме – що документами, які підтверджують факт виконання аналогічного договору вважаються як акти приймання-передачі товару так і видаткові накладні
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу прийнято рішення внести зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

У відповідності із п. 1 Розділу ІІ тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету ДП «Львівугілля», протокол №79 від 20.02.2018 р., наполягаємо на внесення наступних змін у положення тендерної документації:

Номер: 3b6e62a22f9140209967d8da4776f10f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-001478-b.b3
Назва: У відповідності із п. 1 Розділу ІІ тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету ДП «Львівугілля», протокол №79 від 20.02.2018 р., наполягаємо на внесення наступних змін у положення тендерної документації:
Вимога:
п. 6 частини 4 Розділу ІІІ: «З метою виключення можливості використання працівниками вугільних шахт неякісних засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), учасник закупівлі у своїй тендерній пропозиції надає документальне підтвердження технічним вимогам зазначеним у Додатку №2.». Вимога: з метою виключення можливості використання працівниками підприємств вугільної промисловості неякісних засобів індивідуального захисту у тому числі органів дихання (ЗІЗОД) вважаємо за необхідне в перелік документального підтвердження включити наявність протоколу випробувань продукції в українській акредитованій лабораторії за показниками безпеки "коефіцієнт проникання", "опір диханню" – згідно ДСТУ ЕN 143:2002 п.7.11 "опір диханню", п. 7.12 "коефіцієнт проникання"( для фільтрів), та ДСТУ ЕN 140:2004 п 6.15 "опір диханню" та п. 6.16 "коефіцієнт підсмоктування " (для півмасок). Вимога ґрунтується, зокрема, на Рішенні XV науково-практичної конференції з охорони праці та промислової безпеки (м. Бердянськ, 06-10 червня 2017 р.), затвердженого заступником Міністра енергетики та вугільної промисловості України. Вимога: з метою виключення можливості використання працівниками підприємств вугільної промисловості неякісних засобів індивідуального захисту у тому числі органів дихання (ЗІЗОД) вважаємо за необхідне не розділяти закупівлю респіраторів та фільтрів до них окремими лотами (Розділ І п. 4.3.). Це обумовлено відсутністю методів контролю якості сумісності півмасок та фільтрів в процесі їх використання від різних виробників. Постачальник тільки одного вироба не зможе гарантувати належні захисні властивості респіраторів і фільтрів від різних виробників. За висновками, які містяться у вищезазначеному Рішенні XV науково-практичної конференції з охорони праці та промислової безпеки, півмаски та змінні фільтри повинні бути виготовлені одним виробником і бути призначені для використання в комплекті.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Насамперед , у Рішенні XV науково-практичної конференції з охорони праці та промислової безпеки (м. Бердянськ, 06-10 червня 2017 р.), п. 4.2. мова йде про рекомендації для підприємств вугільної галузі. Респіратор виробляє лише один виробник в Україні. Об'єднання лотів, унеможливить участь в тендері інших виробників фільтрів, тим самим, створивши монопольні умови. Це призведе до звуження конкурентного поля та збільшення вартості закупленої продукції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

У відповідності із п. 1 Розділу ІІ тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету ДП «Львівугілля», протокол №79 від 20.02.2018 р., наполягаємо на внесення наступних змін у положення тендерної документації:

Номер: 9d6ae29c1f574db3b861bbc5845bd275
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-001478-b.a2
Назва: У відповідності із п. 1 Розділу ІІ тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету ДП «Львівугілля», протокол №79 від 20.02.2018 р., наполягаємо на внесення наступних змін у положення тендерної документації:
Вимога:
У пункті 5 Розділу ІІІ зазначено: «Документами, що підтверджують факт виконання аналогічного договору вважаються акти приймання-передачі товару». Проте, чинним законодавством не встановлено, що лише акт приймання-передачі є документом, що підтверджує факт здійснення господарської операції (зокрема поставки товару). Так, згідно норм чинного законодавства, накладна (видаткова накладна) є первинним документом, фіксує факт здійснення господарської операції та факт встановлення договірних відносин. Крім того, сторони в договорі можуть самостійно визначити документ, який підтверджує факт виконання зобов’язання по поставці товару (як акт приймання-передачі, так і видаткова накладна). Вимога: внести зміни до тендерної документації в частині наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме – що документами, які підтверджують факт виконання аналогічного договору вважаються як акти приймання-передачі товару так і видаткові накладні
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу прийнято рішення внести зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

У відповідності із п. 1 Розділу ІІ тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету ДП «Львівугілля», протокол №79 від 20.02.2018 р., наполягаємо на внесення наступних змін у положення тендерної документації:

Номер: 147fbc9b07944d7f9917c289c090815e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-001478-b.b1
Назва: У відповідності із п. 1 Розділу ІІ тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету ДП «Львівугілля», протокол №79 від 20.02.2018 р., наполягаємо на внесення наступних змін у положення тендерної документації:
Вимога:
Вимоги: У пункті 5 Розділу ІІІ зазначено: «Документами, що підтверджують факт виконання аналогічного договору вважаються акти приймання-передачі товару». Проте, чинним законодавством не встановлено, що лише акт приймання-передачі є документом, що підтверджує факт здійснення господарської операції (зокрема поставки товару). Так, згідно норм чинного законодавства, накладна (видаткова накладна) є первинним документом, фіксує факт здійснення господарської операції та факт встановлення договірних відносин. Крім того, сторони в договорі можуть самостійно визначити документ, який підтверджує факт виконання зобов’язання по поставці товару (як акт приймання-передачі, так і видаткова накладна). Вимога: внести зміни до тендерної документації в частині наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме – що документами, які підтверджують факт виконання аналогічного договору вважаються як акти приймання-передачі товару так і видаткові накладні п. 6 частини 4 Розділу ІІІ: «З метою виключення можливості використання працівниками вугільних шахт неякісних засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), учасник закупівлі у своїй тендерній пропозиції надає документальне підтвердження технічним вимогам зазначеним у Додатку №2.». Вимога: з метою виключення можливості використання працівниками підприємств вугільної промисловості неякісних засобів індивідуального захисту у тому числі органів дихання (ЗІЗОД) вважаємо за необхідне в перелік документального підтвердження включити наявність протоколу випробувань продукції в українській акредитованій лабораторії за показниками безпеки "коефіцієнт проникання", "опір диханню" – згідно ДСТУ ЕN 143:2002 п.7.11 "опір диханню", п. 7.12 "коефіцієнт проникання"( для фільтрів), та ДСТУ ЕN 140:2004 п 6.15 "опір диханню" та п. 6.16 "коефіцієнт підсмоктування " (для півмасок). Вимога ґрунтується, зокрема, на Рішенні XV науково-практичної конференції з охорони праці та промислової безпеки (м. Бердянськ, 06-10 червня 2017 р.), затвердженого заступником Міністра енергетики та вугільної промисловості України. Вимога: з метою виключення можливості використання працівниками підприємств вугільної промисловості неякісних засобів індивідуального захисту у тому числі органів дихання (ЗІЗОД) вважаємо за необхідне не розділяти закупівлю респіраторів та фільтрів до них окремими лотами (Розділ І п. 4.3.). Це обумовлено відсутністю методів контролю якості сумісності півмасок та фільтрів в процесі їх використання від різних виробників. Постачальник тільки одного вироба не зможе гарантувати належні захисні властивості респіраторів і фільтрів від різних виробників. За висновками, які містяться у вищезазначеному Рішенні XV науково-практичної конференції з охорони праці та промислової безпеки, півмаски та змінні фільтри повинні бути виготовлені одним виробником і бути призначені для використання в комплекті.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: передается некорректно. Нет абзацев и интервалов для обозначения вимог. Буду подаівать то же самое, но отдельными "вимогами" для лучшей читабельности
Дата скасування: 02.03.2018 12:44