-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
09130000-9 «Нафта і дистиляти» Бензин А-95 (талони/скретч-картки), дизельне паливо (талони/скретч-картки))
Завершена
4 003 230.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 016.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 016.15 UAH
Період оскарження:
20.12.2023 15:49 - 25.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
d23773079ee1498e9850b41b06523029
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-20-017572-a.b2
Назва:
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
№6 від 03.01.2024
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42
Замовник: КП «ТЕПЛОВОДСЕРВІС» МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 45136285
Адреса: 37600, Україна, Полтавська область, Миргород, вул. Якова Усика, 7
E-mail: tws.zakupivli@gmail.com
Телефон +380962662213
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “ФУЛ ФЬЮЖН”
Код ЄДРПОУ: 45153578
Тел. 380679879100
Email: fuelfusion01@gmail.com
61072, Харківська обл., місто Харків, вул.Тобольська, будинок 42-А, кімната 204
Інформація про закупівлю:
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-20-017572-a
Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 :09130000-9 «Нафта і дистиляти» Бензин А-95 (талони/скретч-картки), дизельне паливо (талони/скретч-картки))
Ідентифікатор закупівлі: ada6f38daaf44386b7f597e74ed9477e (надалі – Процедура закупівлі)
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника:
30 грудня 2023 року
СКАРГА
на протокольне рішення (ПРОТОКОЛ) від 30.12.2023 № 42-Т
Замовником – КП «ТЕПЛОВОДСЕРВІС» МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015 :09130000-9 «Нафта і дистиляти» Бензин А-95 (талони/скретч-картки), дизельне паливо (талони/скретч-картки)).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» (далі ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», Учасник)
2. ТОВ "БВС РИТЕЙЛ"
29.12.2023 року, за результатами проведення аукціону, найбільш економічно вигідну пропозицію надало ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
30.12.2023 о 22:40 Замовник прийняв протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», оскільки «не відповідає встановленим технічним, якісним характеристикам до предмету закупівлі та вимогам ч.14 п. 47 Особливостей, а виявлені порушення, що зазначені у п. 1,2,5 не підлягають виправленню протягом 24 годин.»
Крім того, замовник, відхиляючи тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не надав у складі тендерної пропозиції документи (договори) які підтверджують партнерські відносини між учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» та власниками запропонованих АЗС; не надано «Проект договору», не надана інформація в довільній формі про те, що Учасник не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178; відсутня довідка в довільній формі про відсутність підстав, зазначених у абз. 14 п. 47 Особливостей.
Вважаємо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» безпідставним та таким, що порушує права та інтереси учасника.
Згідно з п. 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Замовник під час розгляду пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» порушив вимоги п. 43 Особливостей, відповідно до якого якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно п. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель є обов’язком Замовника, який ним не виконано.
Щодо відхилення нашої пропозиції з підстав закінчення гарантійного строку зберігання пального за наданим у складі тендерної пропозиції паспортом якості № 354 від 27.06.2023р. на бензин автомобільний А-95-Євро5-ЕО ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» повідомляє, що умовами тендерної документації не вимагались документи, що підтверджують якість товару, що є предметом закупівлі (паспорт якості, сертифікат відповідності, декларація про відповідність), а отже Замовник не мав розглядати документи та інформацію що не вимагалась умовами тендерної документації та не мав права на відхилення пропозиції з даних підстав. Крім того, подання паспорту якості не може свідчити про те, що саме ця партія пального буде постачатися протягом дії договору. Відповідно до оголошення про закупівлю, договір за її результатом укладається до 31.12.2024 року та виконується шляхом отримання товару з АЗС за пред’явленими Замовником талонами. Отже, протягом дії договору на АЗС постачальника зміниться не одна партія товару, які будуть мати відповідно свої паспорта якості на кожну таку партію. Відпуск пального з АЗС буде відбуватися відповідно "Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами" затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 (надалі – Правила), як зазначено в пункті 1.5. Проекту договору (Додаток 4 до ТД).
Пунктом 8 Правил встановлено: «Суб’єкт господарювання, що здійснює торгівлю нафтопродуктами, зобов’язаний надати споживачеві необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про нафтопродукти, а також на вимогу споживача - копію документа про якість (паспорт якості) палива та копію декларації про відповідність.
В інформації про нафтопродукти зазначаються:
найменування, марка та вид нафтопродуктів;
показники їх якості;
роздрібна ціна;
правила та умови їх ефективного і безпечного використання;
для розфасованих нафтопродуктів - номінальна кількість товару
в одиницях маси або об’єму, а також гранично допустимі відхилення
від номінальної кількості з дотриманням законодавства про
метрологію та метрологічну діяльність;
відомості про умови зберігання, строк придатності, необхідні
дії споживача після його закінчення, а також можливі наслідки в
разі невчинення таких дій;
відомості про виробника, його місцезнаходження та контактна
інформація;
найменування та місцезнаходження суб’єкта господарювання,
який виконує функції з прийняття претензій від споживача.
Інформація подається споживачеві згідно із законодавством про
мови.
У зв’язку з цим, відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не відповідає умовам тендерної документації та вимогам законодавства про публічні закупівлі.
Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» порушують наші права, законні інтереси та принципи закупівель такі як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
Прошу:
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2023-12-20-017572-a Замовником КП «ТЕПЛОВОДСЕРВІС» МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, Код ЄДРПОУ: 45136285
- зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ФУЛ ФЬЮЖН».
Директор Анастасія Кравчук
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_КП_«ТЕПЛОВОДСЕРВІС»_МИРГОРОДСЬКОЇ_МІСЬКОЇ_РАДИ.pdf.asice.zip 04.01.2024 10:05
- рішення від 08.01.2024 №377.pdf 08.01.2024 15:29
- Інформація про резолютивну частину рішення №924.pdf 17.01.2024 13:12
- рішення від 16.01.2024 №924.pdf 19.01.2024 10:36
- Пояснення на скаргу.docx 10.01.2024 08:28
- Пояснення на скаргу.pdf 10.01.2024 08:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.01.2024 10:17
Дата розгляду скарги:
16.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.01.2024 15:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.01.2024 10:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення № 924-р/пк-пз від 16.01.2024 виконано Замовником
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна умова тендерної документації.
Номер:
be38db8607b54d7ca9cd1358e29105ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-20-017572-a.c1
Назва:
Дискримінаційна умова тендерної документації.
Вимога:
Відповідно п. 4 Додатку 2 тендерної документації "У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії паливних карток та/ або талонів єдиного зразка, за якими здійснюватиметься відпуск палива. Паливний талон або паливна картка повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива."
Встановлення вимоги до паливної картки, яка має містити назву мережі або бренд АЗС, обмежує участь серед учасників, які працюють на підставі партнерських договорів з різними мережами АЗС в м. Полтава та Полтавській області за єдими зраком талонів, які не містять назву або бренд АЗС.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У випадку не внесення змін, ми як потенційний учасник вимушені будемо звернутись до органу оскарження на дискримінаційну умову тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.12.2023 14:50
Вирішення:
Шановний учасник, нами розглянута ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації та повідомляємо наступне: відповідно до статті 8 Закону України « Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві належить до компетенції його власника (власників) або уповноваженого органу ( посадової особи) відповідно до законодавства та установчих документів. Бухгалтерський облік на підприємстві ведеться безперервно з дня реєстрації підприємства до його ліквідації. Запроваджена на нашому підприємстві система обліку ПММ передбачає можливість використання карток та/або паливних талонів єдиного зразка. Єдиний зразок талонів/карток покликаний забезпечити гарантії здійснення відпуску пального на різних АЗС, які потенційний учасник залучатиме до виконання умов договору про закупівлю. Враховуючи географію діяльності підприємства Замовника дана умова регулює належний відпуск на АЗС, які будуть запропоновані у тендерній пропозиції Учасника. Надання талонів різних торгівельних марок нестиме перешкоду належній діяльності підприємства, оскільки неможливо спрогнозувати на перед на якій саме АЗС та яким саме видом пального буде здійснена заправка автотранспорту з метою виконання покладених завдань на підприємство. Крім того, зазначаємо, що відповідно до ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Залучення партнерських АЗС відбувається на підставі цивільно-правих Договорів, які відповідно до вищезгаданих положень Цивільного кодексу України дають можливість містити в собі умови щодо зовнішнього вигляду картки та/або талону, які будуть відповідати встановленим вимогам у тендерній документації Замовника. Також, звертаємо Вашу увагу, що кількість зазначених на запропонованому талонів та/або картці назв/брендів АЗС умовами тендерної документації не обмежена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.12.2023 11:31