• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

24Т-063_42120000-6 - Насоси та компресори (Газоперекачувальний агрегат на базі поршневого компресора з приводом від газопоршневого двигуна)

Замовник здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг (в разі якщо надання послуг/робіт передбачає набуття у власність товарів), визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує встановлені законодавством норми

Торги не відбулися

114 797 314.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 147 973.00 UAH
Період оскарження: 20.12.2023 14:10 - 26.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційний умов тендерної документації

Номер: d749bc3d8bf24a27b14f810598a94958
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-20-012565-a.a4
Назва: Усунення дискримінаційний умов тендерної документації
Вимога:
20 грудня 2023 року Замовником торгів в особі АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (надалі – Замовник) у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (зі змінами) (далі – Особливості) було оголошено проведення процедури закупівлі (відкритих торгів з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-20-012565-a, предметом якої є 42120000-6 - Насоси та компресори (Газоперекачувальний агрегат на базі поршневого компресора з приводом від газопоршневого двигуна). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАВОД НАФТОГАЗОВОГО ОБЛАДНАННЯ», як компанія, яка має досвід проектування та монтажу газоперекачувальних агрегатів (ГПА) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та розпочало ознайомлення із умовами тендерної документації, до якої Замовником неодноразово вносилися зміни. Станом на дату подачі даної вимоги, діючою є тендерна документація (нова редакція), затверджена рішенням Уповноваженої особи АТ «Укргазвидобування» від «24» січня 2024 року, протокол №028, Руслана Пархомець (надалі – тендерна документація»). Після детального вивчення умов тендерної документації вважаємо, що вона містить дискримінаційні умови, які штучно звужують коло можливих потенційних учасників, зокрема: 1. Додатком №1 до тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії до учасників закупівель. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) Замовником вимагається: «1.1. Надається довідка/лист в довільній формі або визначеній тендерною документацією формі про виконання аналогічного договору(-ів). Аналогічним вважається договір, згідно якого(-их) учасником здійснювалось постачання або виконання робіт/надання послуг з постачанням аналогічного блочного обладнання* із зазначенням найменування замовника, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника за договором, предмет договору, дата укладання та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника. *Під поняттям «аналогічне блочне обладнання» слід розуміти повнокомплектний газоперекачувальний агрегат (ГПА або агрегат), призначений для компримування газу у складі компресорних станціях і є готовим до експлуатації після виконання пусконалагоджувальних робіт. Під «повнокомплектним ГПА» слід розуміти компресорний агрегат (компресор, двигун) у блочному виконанні на самонесучій рамі з системами і обладнанням сепарації, охолодження газу, паливо- та маслопостачання, технологічними трубопроводами, запірною, запобіжною та регулюючою арматурою, засобами КВПіА, електричними мережами чи іншими інженерними мережами в межах блоку, достатніми та необхідними для автономної експлуатації агрегату після підключення до станційних мереж. «Аналогічним блочним обладнанням» не вважаються окремі складові вище зазначеного технологічного обладнання, які не можуть бути використані як довершений технологічно готовий виріб для автономної експлуатації.». Тобто, виходячи із зазначеної вимоги, Замовником вимагається надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом договору, предметом постачання якого було саме газоперекачувальний агрегат (ГПА або агрегат), який за технічними вимогами повністю відповідає вимогам, встановленим у додатку 3 до тендерної документації, а не, наприклад, повнокомплектний блочний агрегат (станцію), яка призначена для компримування газу (що і ГПА, яка є предметом закупівлі), чим штучно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. 2. Додатком №1 до тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії до учасників закупівель. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником вимагається: «2.2. Надаються копії сертифікатів на власних інженерів або підрядної організації вказаної в п.2.1 (не менше двох), про проходження навчання з пуско-наладки та технічного обслуговування запропонованого обладнання, що видані виробниками двигуна та/або компресора.». Тобто, виходячи із зазначеної вимоги, Замовником вимагається на етапі подачі тендерних пропозицій наявність персоналу (власного чи підрядної організації), які до моменту виготовлення ГПА пройшли навчання з пусконаладки та технічного обслуговування у виробника двигуна та/або компресора. Хоча на етапі подачі тендерної пропозиції у виробника ГПА може бути декілька різних компаній-виробників двигунів та/або компресорів, з якими він співпрацює по виготовленню ГПА, і остаточний вибір такої компанії може бути здійснений після укладення договору із Замовником, в залежності від обставин, які будуть на той час (наприклад, завантаженість компаній-виробників двигунів та/або компресорів). Зазначена вимога може вказувати на те, що Замовник має намір закупити обладнання у конкретного виробника ГПА, який уже розпочав виробництво обладнання у відповідності із вимогами Замовника. 3. Додатком №3 до тендерної документації Замовником встановлений строк постачання товару – 310 календарних днів з дати укладання договору, який є недостатнім для реалізації проекту з виготовлення ГПА, оскільки виготовлення лише компресорів займає 360-390 календарних днів, підбір та виготовлення газових привідних двигунів займає 450-480 календарних днів. Зазначена вимога може вказувати на те, що Замовник має намір закупити обладнання у конкретного виробника ГПА, який уже розпочав виробництво обладнання у відповідності із вимогами Замовника. Вважаємо, що такими вимогами Замовника порушено основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, чим порушені права та законні інтереси Суб’єкта оскарження. Частиною 4 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 5, 16, 22, ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, прошу усунути дискримінаційні умови тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи АТ «Укргазвидобування» від «24» січня 2024 року, протокол №028, Руслана Пархомець, процедури закупівлі (відкритих торгів з особливостями), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-20-012565-a, предметом якої є 42120000-6 - Насоси та компресори (Газоперекачувальний агрегат на базі поршневого компресора з приводом від газопоршневого двигуна).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. 1. Відносно твердження щодо дискримінаційності вимог тендерної документації про надання аналогічного договору. До кінця не зрозуміло чому повнокомплектний блочний агрегат (станція), яка призначена для компримування газу не відноситься або не може бути віднесена (чи співставна) до поняття «аналогічне блочне обладнання». Даний кваліфікаційний критерій, що встановлено Замовником відповідно до п.2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», не містить жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовник вимагає підтвердження наявності досвіду учасника стосовно виконання аналогічних за предметом договору послуг, робіт, постачання товарів. Предметом даної закупівлі є постачання газоперекачувальних агрегатів (в тому числі запасні частини та супутні послуги) для компримування природного газу, що мають бути виготовлені згідно Технічних вимог (додаток №3 до тендерної документації) Замовника. А отже, вимога Замовника стосовно підтвердження такого досвіду не є безпідставною. Замовник, в першу чергу, зацікавлений у купівлі якісного обладнання та наданні якісних послуг технічного обслуговування даного обладнання в період його експлуатації на об’єктах видобутку. АТ «Укргазвидобування» є найбільшою газовидобувною компанією у Центральній і Східній Європі, яка взаємодіє на рівних умовах як із вітчизняними, так і світовими виробниками обладнання, підрядниками надання послуг/виконання робіт в рамках дії Закону «Про публічні закупівлі». Основною метою Товариства є досягнення енергетичної незалежності України в умовах дії особливого періоду. Будь-яке залучення підприємств, що не мають досвіду виконання аналогічних договорів ставить під загрозу виконання поставлених цілей і задач АТ «Укргазвидобування» стосовно забезпечення України газом власного видобутку, а також призводить до суттєвих відтермінувань впровадження інвестиційних проектів та ініціації претензійно-позовної роботи із контрагентами, що не виконують взятих на себе договірних зобов’язань. Компресорне обладнання, що підлягає закупівлі є високотехнологічним і високовартісним (близько 115 млн грн), призначене для експлуатації у вибухонебезпечних зонах та потребує наявності сертифікатів походження і дозволу на застосування в Україні. Залучення учасників, що не мають досвіду виконання аналогічних проектів ставить під ризик безаварійні та безпечні умови експлуатації даного обладнання на об’єктах видобутку Замовника. 2. Щодо зауваження про протиправність вимоги надання у складі пропозиції сертифікованих працівників: Предметом даної закупівлі є постачання газоперекачувальних агрегатів (в тому числі запасні частини та супутні послуги пусконаладки і шефмонтажу ГПА, послуг навчання персоналу) для компримування природного газу, що мають бути виготовлені згідно Технічних вимог (додаток №3 до тендерної документації) Замовника. АТ «Укргазвидобування» зацікавлено у закупівлі якісного обладнання та наданні якісних послуг пусконаладки і шефмонтажу обладнання, послуг навчання персоналу, послуг технічного обслуговування даного обладнання в період його експлуатації на об’єктах Замовника. Дані послуги мають здійснюватися сертифікованими працівниками, що пройшли відповідне навчання у виробника обладнання стосовно його технічного обслуговування та усунення можливих несправностей в процесі експлуатації. Даний кваліфікаційний критерій, що встановлено Замовником відповідно до п.2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», не містить жодних дискримінаційних вимог до учасників. Знову ж таки, даний кваліфікаційний критерій підтверджує досвід учасника у наданні таких послуг та компетенції працівників, що будуть здійснювати пусконалагоджувальні роботи запропонованого обладнання. Таким чином знижується ризик залучення працівників організацій, що не мають досвіду надання послуг пусконаладки запропонованого високовартісного обладнання, а також відтермінування впровадження інвестиційних проектів та ініціації претензійно-позовної роботи із контрагентами, що надають неякісні послуги, а також можуть призвести до виходу з ладу обладнання. 3. Стосовно строку постачання товару, інформуємо, що закупівля компресорних агрегатів викликана потребою реалізації критичних проектів Товариства направлених на досягнення енергетичної незалежності України в умовах дії особливого періоду. Кожен проект перед впровадженням проходить економічну оцінку доцільності його реалізації в рамках затверджених бюджетів та очікуваних термінів будівництва. За останні 10 років на об’єктах Товариства впроваджено та експлуатується близько 20 аналогічних ГПА. АТ «Укргазвидобування» співпрацює з офіційними дилерами та світовими виробниками компресорного обладнання. Термін поставки ГПА у 310 календарних днів встановлено враховуючи досвід останніх років, спираючись на попередні закупівлі та необхідність виконання планових показників видобутку газу 2025 року. Зазначені терміни учасника можуть свідчити про необхідність отримання учасником додаткового часу для проектування та розробки технічної документації на обладнання індивідуального (не серійного) виготовлення, що не проходило випробування на працездатність, а лише має теоретичне підґрунтя. В зв’язку з вище переліченим, Замовник не вбачає у своїх діях проявів порушення основних принципів здійснення публічних закупівель визначених частиною 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Також Замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників та сформована тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію і призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

Скарга на умови тендерної документації

Номер: 3f10b9ad454a415ca397c6fb25a07c12
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-20-012565-a.c3
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
20 грудня 2023 року Замовником торгів в особі АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (надалі – Замовник) у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (зі змінами) (далі – Особливості) було оголошено проведення процедури закупівлі (відкритих торгів з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-20-012565-a, предметом якої є 42120000-6 - Насоси та компресори (Газоперекачувальний агрегат на базі поршневого компресора з приводом від газопоршневого двигуна). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАВОД НАФТОГАЗОВОГО ОБЛАДНАННЯ» (надалі – ТОВ «ЗАВОД НГО», Суб’єкт оскарження), як компанія, яка має досвід проектування та монтажу газоперекачувальних агрегатів (ГПА) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та розпочало ознайомлення із умовами тендерної документації, до якої Замовником неодноразово вносилися зміни. Станом на дату подачі даної скарги, діючою є тендерна документація (нова редакція), затверджена рішенням Уповноваженої особи АТ «Укргазвидобування» від «24» січня 2024 року, протокол №028, Руслана Пархомець (надалі – тендерна документація»).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.01.2024 17:24
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД НАФТОГАЗОВОГО ОБЛАДНАННЯ", Діхтяренко Кирило Костянтинович 380503236335 sales@zavodngo.com http://zavodngo.com/

Пункт скарги

Номер: 472123f6255844cd818247afc54843e0
Заголовок пункту скарги: Після детального вивчення умов тендерної документації вважаємо, що вона містить дискримінаційні умови, які штучно звужують коло можливих потенційних учасників, зокрема: підпункт 1.1 пункту 1 розділу 1.1 Додатку №1 до тендерної документації (аркуш 33); підпункт 2.2 пункту 2 розділу 1.1 Додатку №1 до тендерної документації (аркуш 34); розділ «Строк поставки Товару / Строк надання супутніх Послуг» Додатку №3 до тендерної документації (аркуш 48).
Опис заперечення: 1. Додатком №1 до тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії до учасників закупівель. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) Замовником вимагається:
«1.1. Надається довідка/лист в довільній формі або визначеній тендерною документацією формі про виконання аналогічного договору(-ів). Аналогічним вважається договір, згідно якого(-их) учасником здійснювалось постачання або виконання робіт/надання послуг з постачанням аналогічного блочного обладнання* із зазначенням найменування замовника, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника за договором, предмет договору, дата укладання та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника.
*Під поняттям «аналогічне блочне обладнання» слід розуміти повнокомплектний газоперекачувальний агрегат (ГПА або агрегат), призначений для компримування газу у складі компресорних станціях і є готовим до експлуатації після виконання пусконалагоджувальних робіт. Під «повнокомплектним ГПА» слід розуміти компресорний агрегат (компресор, двигун) у блочному виконанні на самонесучій рамі з системами і обладнанням сепарації, охолодження газу, паливо- та маслопостачання, технологічними трубопроводами, запірною, запобіжною та регулюючою арматурою, засобами КВПіА, електричними мережами чи іншими інженерними мережами в межах блоку, достатніми та необхідними для автономної експлуатації агрегату після підключення до станційних мереж.
«Аналогічним блочним обладнанням» не вважаються окремі складові вище зазначеного технологічного обладнання, які не можуть бути використані як довершений технологічно готовий виріб для автономної експлуатації.».
Тобто, виходячи із зазначеної вимоги, Замовником вимагається надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом договору, предметом постачання якого було саме газоперекачувальний агрегат (ГПА або агрегат), який за технічними вимогами повністю відповідає вимогам, встановленим у додатку 3 до тендерної документації, а не, наприклад, повнокомплектний блочний агрегат (станцію), яка призначена для компримування газу (що і ГПА, яка є предметом закупівлі), чим штучно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі.

2. Додатком №1 до тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії до учасників закупівель. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником вимагається:
«2.2. Надаються копії сертифікатів на власних інженерів або підрядної організації вказаної в п.2.1 (не менше двох), про проходження навчання з пуско-наладки та технічного обслуговування запропонованого обладнання, що видані виробниками двигуна та/або компресора.».
Тобто, виходячи із зазначеної вимоги, Замовником вимагається на етапі подачі тендерних пропозицій наявність персоналу (власного чи підрядної організації), які до моменту виготовлення ГПА пройшли навчання з пусконаладки та технічного обслуговування у виробника двигуна та/або компресора. Хоча на етапі подачі тендерної пропозиції у виробника ГПА може бути декілька різних компаній-виробників двигунів та/або компресорів, з якими він співпрацює по виготовленню ГПА, і остаточний вибір такої компанії може бути здійснений після укладення договору із Замовником, в залежності від обставин, які будуть на той час (наприклад, завантаженість компаній-виробників двигунів та/або компресорів). Зазначена вимога може вказувати на те, що Замовник має намір закупити обладнання у конкретного виробника ГПА, який уже розпочав виробництво обладнання у відповідності із вимогами Замовника.

3. Додатком №3 до тендерної документації Замовником встановлений строк постачання товару – 310 календарних днів з дати укладання договору, який є недостатнім для реалізації проекту з виготовлення ГПА, оскільки виготовлення лише компресорів займає 360-390 календарних днів, підбір та виготовлення газових привідних двигунів займає 450-480 календарних днів. Зазначена вимога може вказувати на те, що Замовник має намір закупити обладнання у конкретного виробника ГПА, який уже розпочав виробництво обладнання у відповідності із вимогами Замовника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги: Вважаємо, що такими вимогами Замовника порушено основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, чим порушені права та законні інтереси Суб’єкта оскарження.
Частиною 4 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини 18 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.

Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника усунути дискримінаційні умови тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи АТ «Укргазвидобування» від «24» січня 2024 року, протокол №028, Руслана Пархомець, процедури закупівлі (відкритих торгів з особливостями), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-20-012565-a, предметом якої є 42120000-6 - Насоси та компресори (Газоперекачувальний агрегат на базі поршневого компресора з приводом від газопоршневого двигуна).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Вимога
Відхилено

Продовження строку постачання товару

Номер: 0ae026483a444b4f8dd4d655a245b94b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-20-012565-a.a2
Назва: Продовження строку постачання товару
Вимога:
Наша компанія має досвід проектування та монтажу газоперекачувальних агрегатів (ГПА), але встановлений Замовником строк постачання товару – 310 календарних днів з дати укладання договору є недостатнім для реалізації проекту, оскільки виготовлення лише компресорів займає 360-390 календарних днів, підбір та виготовлення газових привідних двигунів займає 450-480 календарних днів. Враховуючи реальні строки виготовлення ГПА у відповідності до вимог Замовника, просимо внести відповідні зміни та зазначити строк поставки ГПА – 500 календарних днів з дати укладання договору. Сподіваємося на порозуміння, відкриту конкуренцію та дотримання Замовником основних принципів здійснення публічних закупівель. У випадку не погодження Замовником продовження строку постачання товару будемо вимушені оскаржити дане питання в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, закупівля компресорних агрегатів (ГПА) зумовлена потребою реалізації критичних проектів АТ «Укргазвидобування», направлених на досягнення енергетичної незалежності України в умовах дії особливого періоду. Кожен проект перед впровадженням проходить економічну оцінку доцільності його реалізації в рамках затверджених бюджетів та очікуваних термінів будівництва. За останні 10 років на об’єктах АТ «Укргазвидобування» впроваджено та експлуатується близько 20 аналогічних ГПА. АТ «Укргазвидобування» співпрацює з офіційними дилерами та світовими виробниками компресорного обладнання. Термін поставки ГПА у 310 календарних днів встановлено враховуючи досвід останніх років та необхідність виконання планових показників видобутку газу 2025 року. Запропонований термін поставки у 500 календарних днів жодним чином не влаштовує Замовника з точки зору кінцевого терміну реалізації проекту в цілому, і ставить під загрозу виконання поставлених завдань із забезпечення держави газом власного видобутку. Також збільшення терміну поставки ГПА призведе до зниження економічного ефекту від впровадження проекту.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Усунення невідповідностей у тендерній документації

Номер: 7b62264acd684882be6ba2a2a089331e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-20-012565-a.c1
Назва: Усунення невідповідностей у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику, у додатку 3 до тендерної документації у таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» стосовно позицій «3. Навчання обслуговуючого персоналу, шефмонтажні (ШМР) та пусконалагоджувальні роботи (ПНР) включаються в пропозицію окремим рядком.» та «4. Технічне обслуговування ГПА та його основних вузлів (двигун, компресор та інше) протягом перших двох років експлуатації (згідно з вимогами виробників) включається в пропозицію окремим рядком» встановлений строк надання послуг - протягом 310 календарних днів з дати укладання договору. В той час, у таблиці «Перелік комплектності поставки та пов‘язаних послуг» стосовно позиції №3 «Навчання обслуговуючого персоналу, шефмонтажні (ШМР) та пусконалагоджувальні роботи (ПНР) включаються в пропозицію окремим рядком.» встановлена дата завершення надання послуг «Після постачання ГПА, але не пізніше ніж 60 календарних днів від моменту отримання повідомлення від Покупця щодо готовності об’єкта для виконання ШМР, ПНР та проведення навчань» та стосовно позиції №4 «Технічне обслуговування ГПА та його основних вузлів (двигун, компресор та інше) протягом перших двох років експлуатації (згідно з вимогами виробників) включається в пропозицію окремим рядком» встановлена дата завершення надання послуг «Через 24 місяці після підписання акту приймання-передачі шефмонтажних та пусконалагоджувальних робіт.», що суперечить строку надання послуг, який зазначений у таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Просимо усунути зазначену невідповідність та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Питання зазначені у вимозі потребують додаткового часу на опрацювання та узгодження. У разі необхідності відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Статус вимоги: Відхилено