• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (15810000-9 хліб пшеничний в/г; 15810000-9 хліб житньо-пшеничний)

Завершена

402 377.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 12 071.32 UAH
Період оскарження: 20.12.2023 12:22 - 25.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено

пп.Б пункту 2 розділу 5 ТД порушує права на захист персональних даних

Номер: bff39bd23ce548a984885bdb5555c279
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-20-008903-a.b1
Назва: пп.Б пункту 2 розділу 5 ТД порушує права на захист персональних даних
Вимога:
Вимога Замовника, щодо надання в складі тендерної документації документів і інформації, що зазначені в п. 2 Б) розділу 5 ТД, а саме: -копій трудових книжок або витягу з реєстру застрахованих осіб, а також договорів про повну матеріальну відповідальність, що містять персональні дані працівників ( дату народження - 1ша сторінка трудової книжки; РНОКПП, адресу реєстрації - договір про матеріальну відповідальність; інформацію про попередні місця роботи - довідка з реєстру). Така вимога є порушенням Закону України "Про захист персональних даних" та п. 9 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків (постанова КМУ № 166 від 24.02.2016р).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), (далі- Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Також абзацом 6 пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасники відповідно до пункту б) «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178» розділу «Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї» надають: трудові книжки всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу). Також відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності» розділу «Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї», учасника надають договір про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного укладеного з його роботодавцем. Отже, для впевненості в фактичній наявності працівників, за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі і була встановлена вимога стосовно надання «трудових книжок всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу», оскільки це є одним з найдієвіших способів в тому, щоб пересвідчитись в наявності в учасника кваліфікованих працівників за відповідними професіями. Встановленням вимоги щодо надання довідки в довільній формі замовник отримує інформацію лише про можливу наявність відповідних працівників. Слід зауважити, що визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці десятому статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Водночас, відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України громадянин при укладенні трудового договору зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я та інші документи. У зв’язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров’я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України. Тому під час прийняття на роботу роботодавець повинен був отримати від працівників згоду на обробку їхніх персональних даних. Пунктом 3 «Інша інформація» розділу «Оцiнка тендерної пропозицiї» передбачено, що факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. В усіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. А отже зазначені в питанні вимоги тендерної документації не є порушенням Закону України «Про захист персональних даних» та п. 9 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків.
Статус вимоги: Відхилено