• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Податкові послуги (Послуги з митного оформлення вантажів на території України (послуги митних брокерів)

Завершена

848 873.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 488.73 UAH
Період оскарження: 19.04.2018 16:12 - 24.04.2018 17:00
Вимога
Вирішена

Щодо зміни вимоги відносно надання Довідки з Єдиного державного реєстру осіб

Номер: 8dff88acc6df4f85b4cea035344353c3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-19-002004-a.a2
Назва: Щодо зміни вимоги відносно надання Довідки з Єдиного державного реєстру осіб
Вимога:
Замовником інформація про закупівлю розміщена в системі Проззоро 19.04.2018 року о 16 годин 12 хвилин. Строк закінчення прийму пропозицій встановлено 27.04.2018 року о 17 годині. Але, серед документів, які необхідно подати в встановлений строк зазначено Довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення. Відповідно до п. 3.12 Наказу Мінюсту від 11.01.2012 № 39/5 Довідка видається п'яти робочих днів на письмовий запит. Тобто, замовник надав можливість учасникам встигнути отримати таку довідку тільки, якщо письмовий запит подано 20.04.2018 року (у п'ятницю), при цьому, надання довідки датою раніше, ніж дата розміщення інформації про закупівлю вважається порушенням вимог замовника. Враховуючи встановлений дуже малий строк на збір документів на вимогу замовника, та не можливість більшості учасників своєчасно надати зазначену Довідку в визначений строк, вимагаємо змінити цю вимогу та встановити вимогу надання Довідки з Єдиного державного реєстру осіб тільки победителю закупівлі. А учасникам встановити вимогу надання Довідки, складеної в довільній формі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник розглянув Вимогу Учасника та повідомляє про наступне: сам учасник зазначає у своїй Вимоги строки, встановлені діючим законодавством щодо видачі відповідного документу. Враховуючи те, що документація електронної закупівлі була доступна для перегляду та ознайомлення з нею з 19.04.2018 року, про що зазначає сам Учасник, Учасник мав всі можливості щодо замовлення відповідної довідки на наступний день та надання її у строки, встановлені закупівлею. Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до цієї документації електронної закупівлі в частині зміни форми документу або перенесення строків подання пропозицій учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Щодо порушення ст. 3, 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: d2041c5a92ec475f82d78473890c287b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-19-002004-a.a1
Назва: Щодо порушення ст. 3, 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Відповідно до ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ст. 5 зазначеного закону встановлює, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ст. 16 Закону "Кваліфікаційні критерії" встановлює, що одним з критеріїв, яки замовник має право встановити є "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору". Ані Митний кодекс, ані будь-які інші нормативно-правові акти, що регулюють діяльність митного брокеру в Україні не встановлюють будь-яких диференціацій щодо надання послуг в залежності від форми власності замовника. Стаття 246 Митного кодексу України визначає мету митного оформлення. Метою митного оформлення є забезпечення дотримання встановленого законодавством України порядку переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, а також забезпечення статистичного обліку ввезення на митну територію України, вивезення за її межі і транзиту через її територію товарів. Як слідує із мети митного оформлення, контроль митним органом здійснюється відносно переміщення товару, але не відносно форми власності декларанта. Таким чином, вимога щодо підтвердження виконання аналогічних робіт саме наявністю договорів з КОМУНАЛЬНИМИ підприємствами Харкова та Харківської області є порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі" та створює не добросовісну конкуренція серед учасників. Вимагаємо внести зміни до Документації тендерних торгів та скасувати таку вимогу, чи змінити її у спосіб, який дійсно має на меті встановлення досвіду виконання послуг з митного оформлення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 1 Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» вiд 13.04.2016 № 35 ( надалі – Наказ) допорогова закупівля (далі - закупівля) - закупівля замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року . Згідно з роз’ясненнями, що оприлюднені на веб-порталі prozorro.gov.ua на таку закупівлю не поширюються вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” (далі Закон), у тому числі у норми та вимоги ст. 16 вказаного Закону. Відповідно до Закону замовники проводять допорогові закупівлі від 50 000 грн. з використанням електронної системи ProZorro або оприлюднюють в строки, встановлені Законом, звіт про укладений договір. Строки закупівлі та вимоги до пакету документів Замовники формують самостійно, виходячи з власних потреб. Таким чином, у разі допорогової закупівлі Замовник самостійно, виходячи з власних потреб, визначає предмет закупівлі, вимоги до нього, а також його технічні та якісні характеристики (у тому числі вимоги до наявності спеціального досвіду роботи по послугі, що є предметом торгів).
Статус вимоги: Відхилено