-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія (ДК 021:2015-09310000-5)
Торги не відбулися
1 182 531.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 912.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 912.66 UAH
Період оскарження:
20.12.2023 11:20 - 29.12.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
dae40a23de0645a185cc810bd1e83fbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-20-006278-a.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Відділ освіти, молоді і спорту, культури та туризму Миропільської сільської ради.pdf 28.12.2023 09:23
- рішення від 01.08.2023 № 11881.pdf 28.12.2023 09:23
- Відповідь від НКРЕКП щодо кількості споживачів.pdf 28.12.2023 09:23
- Відповіді від ОСР.zip 28.12.2023 09:23
- рішення від 24.08.2023 № 13434.pdf 28.12.2023 09:23
- рішення від 29.12.2023 № 21159.pdf 29.12.2023 15:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.12.2023 09:37
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.12.2023 15:51
Вимога
Відхилено
ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації
Номер:
66b3b3d545784f07bc53994fcfee602d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-20-006278-a.b2
Назва:
ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ВО Миропільської сільської ради.pdf.p7s 24.12.2023 09:55
- Вимога ВО Миропільської сільської ради.pdf 24.12.2023 09:55
- рішення від 24.08.2023 № 13434.pdf 24.12.2023 09:55
- рішення від 01.08.2023 № 11881.pdf 24.12.2023 09:55
Дата подачі:
24.12.2023 09:55
Вирішення:
Відповідно до вимог п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів. У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії. Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість. Тому, вважаємо, що намір замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують Закон України «Про публічні закупівлі». Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час на території Сумської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога відповідає вимогам антимонопольного законодавства. Частиною 3 ст. 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.». Отже, вимога тендерної документації є ґрунтовною, не упередженою та не дискримінаційною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо сертифікації
Номер:
c9fe08ccc2b54e7299dda817cb3a6645
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-20-006278-a.c1
Назва:
Щодо сертифікації
Вимога:
Шановний Замовнику детально ознайомившись з тендерної документації ми дійшли висновку, що вона містить вимоги, що для нас як потенційного учасника є дискримінаційними та такими що звужують коло потенціальних учасників й порушують основні принципи закупівель, щодо не дискримінації учасників. Додаток № 2 до тендерної документації « Перелік документів, які має надати учасник закупівлі у складі своєї пропозиції» , Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: - Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності системи управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. - Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності системи екологічного управління учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. - Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності вимогам ДСТУ ISO 27001 (ISO 27001). Дана вимога є дискримінаційною та підлягає вилученню з тендерної документації в зв’язку з тим, що : Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Частиною 3 ст. 2 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» - дія положень цього закону не поширюється на оцінку відповідності послуг, а стаття 24 цього закону передбачає право суб’єкту господарювання на добровільну оцінку відповідності. Тому вимогою щодо надання Документального підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності системи управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. Документального підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності системи екологічного управління учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів та документального підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності вимогам ДСТУ ISO 27001 (ISO 27001). Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі») – недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Наявність чи відсутність сертифікатів ніяким чином не впливають на постачання електричної енергії споживачу. ВИМАГАЄМО –вилучити дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.12.2023 20:41
Вирішення:
Тендерна документація замінена, строк подачі тендерної документації продовжено до 01.01.2024
Статус вимоги:
Задоволено