• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, а саме: послуги на збирання, перевезення та зберігання для подальшої утилізації або обробленням клінічних та подібним їм відходів

ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Завершена

42 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 210.00 UAH
Період оскарження: 07.05.2018 09:00 - 10.05.2018 09:05
Вимога
Залишено без розгляду

Документація містить дискримінаційні кваліфікаційні вимоги, що звужують коло учасників

Номер: 69dc9320f79540fc8dba48a4fcc24660
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-07-000028-c.b1
Назва: Документація містить дискримінаційні кваліфікаційні вимоги, що звужують коло учасників
Вимога:
1. Замовник: Комунальна установа «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради (скорочена назва - КУ «ЗОКДЛ» ЗОР), Код ЄДРПОУ: 05498737 2. Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, Юр. адр. / Факт. адр.: 04201, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218, 3. Номер повідомлення про проведення закупівлі UA-2018-05-07-000028-c код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги на збирання, перевезення та зберігання для подальшої утилізації або обробленням клінічних та подібним їм відходів) 4. Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та в п.6.2 Наказу №35 «Про порядок здійснення допорогових закупівель», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. 5. Обґрунтування: Замовник закупівлі, Комунальна установа «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради, Код ЄДРПОУ: 05498737 в оголошенні про проведення закупівлі висунув наступні кваліфікаційні вимоги до учасників: 11.копію діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2008 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001-2008 «Системи управління якістю. Вимоги») з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено); 12.Копію діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника системи екологічного керування ISO 14001. 18.Копія посвідчення працівника (ів) про проходження навчання та перевірку знань: - за правилами безпеки при зберіганні ,перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин; - за правилами охорони праці під час зберігання, вивезення та знешкодження побутових відходів. Стосовно вимог пунктів 11 та 12: важаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужую коло учасників та суперечить вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та в п.6.2 Наказу №35 «Про порядок здійснення допорогових закупівель». ISO 14001 - цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного керування, щоб дати організаціям змогу сформулювати і реалізувати політику та встановити і досягти цілі, які враховують правові вимоги та інформацію про суттєві екологічні аспекти. Його можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити і виконувати екологічну політику та завдання, ураховуючи правові й інші вимоги. ISO 9001 належить до серії міжнародних стандартів ISO 9000, в яких описано вимоги до системи менеджменту якості організацій і підприємств. Ці стандарти не є обов’язковими до використання. Стандарти добровільного використання містять вимоги рекомендаційного характеру для посилення довіри до якості продукції та розширення ринку збуту, підтримки іміджу підприємства, усунення конкурентів, впровадження сучасних інформаційних технологій. Дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII "Про стандартизацію". Статтею 23 Закону визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Підтвердженням дискримінаційності побідних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. Стосовно вимог пункту 18: вважаємо дані вимоги такими, що не відповідають предмету закупівлі - Послуги на збирання, перевезення та зберігання для подальшої утилізації або обробленням клінічних та подібним їм відходів. Перелік відходів, відповідно пункту 4.1 документації «Технічні вимоги» не містить сильнодіючих отруйних речовин. НПАОП 0.00-1.46-70 / НАОП 2.2.00-1.06-70 / НПАОП 0.00-1.45-69 Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин зазначають перелік сильнодіючих отруйних речовин, яких немає в технічних вимогах закупівлі. Також, перелік відходів не містить побутових відходів, що виключає можливість вимагати посвідчення про навчання за правилами охорони праці під час зберігання, вивезення та знешкодження побутових відходів. Хоча закупівля UA-2018-05-07-000028-c не регулюється ЗУ «Про публічні закупівлі», так як є допороговою, але пунктом 6.2. Наказу ДП Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 №35 передбачено, що Замовник має дотримуватись основних принципів закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, вищезазначені вимоги є дискримінаційними, що звужують коло учасників та такими, що не відповідають предмету закупівлі, тому вбачається корупційна складова в даних вимогах, які висунуті під конкретного учасника. Вимагаємо: Дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити кваліфікаційні вимоги, визначені в пунктах 11, 12, 18 документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу учасника ТОВ "Екологічні переробні технології" Дуже вдячні за таку прискіпливу увагу до даної процедури закупівлі. Вивчивши Вашу вимогу щодо виключення кваліфікаційних вимог, які зазначені в пунктах 11, 12, 18 документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, повідомляємо, що в Правилах безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин наявна така речовина як ртуть. Також, ртуть являється небезпечним видом відходів який міститься у відповідному Жовтому переліку до Постанови 1120 від 13.07.2000 року. Ми, як Замовник послуги по даній процедурі закупівель, повинні бути впевнені, що майбутній постачальник послуг має в наявності персонал, який ознайомлений щодо поводження з таким небезпечним видом відходів як ртуть, адже, навіть пари ртуті являються вкрай шкідливими та отруйними. Тому, вищезазначені вимоги не є дискримінаційними і відповідають предмету закупівлі. З повагою, Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня ЗОР.
Статус вимоги: Не задоволено