-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Спеціальний робочий одяг (білизна натільна)
Завершена
3 653 641.44
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 000.00 UAH
Період оскарження:
19.12.2023 17:04 - 08.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
34d1ffe0768b48a49d1fb41efa14c7df
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-19-020979-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- 1690-23-Т-ВТ-О_Перегляд рішення.pdf 16.04.2024 15:57
- Пояснення по суті скарги.pdf 22.03.2024 16:15
- Пояснення по суті скарги.docx 22.03.2024 16:15
- Додаток 1.rtf 22.03.2024 16:15
- рішення від 20.03.2024 №5049.pdf 20.03.2024 16:11
- рішення від 28.03.2024 №5680.pdf 02.04.2024 11:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2024 №5680.pdf 29.03.2024 15:04
- sign.p7s 18.03.2024 10:45
- №419 15.03.2024Скарга.pdf 18.03.2024 10:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.03.2024 11:16
Дата розгляду скарги:
28.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.03.2024 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.04.2024 11:04
Дата виконання рішення Замовником:
16.04.2024 15:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішення АМКУ.
Пункт скарги
Номер:
912ff2e0437f442682b0e2eff21d9d08
Заголовок пункту скарги:
Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послугСкорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис заперечення:
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгівщодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВ "МАЛЬТА."
код ЄДРПОУ: 38655607
адреса: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, Кременчук,провулок Г.Бреста,буд 44-А
тел.: +380674019598
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Вихідний №: 18-03/48/41-10-0500
Дата: від 18.03.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2023-12-19-020979-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 18130000-9 Спеціальний робочий одяг
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ "МАЛЬТА." (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник відмінив процедури закупівлі. Як свідчить Протокол відміни торгів.
НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
1690-23-Т-ВТ-О_Протокол рішення_відміна.pdf 2024-03-08 11:54:01.443
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі, зважаючи, зокрема, на наступне:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг Замовником торгів було відмінено процедуру закупівлі з наступних підстав:
Замовник торгів ні яким чином не обґрунтовує своє рішення в частині відміни проведення даної закупівлі, цитує Закон України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з протоколу відміни закупівлі, Замовник торгів не долучив жодних документів які б свідчили про Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Замовник торгів зобов'язаний був до протоколу додати документи які підтверджують Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, чого зроблено замовником торгів не було, що порушує наші права.
Станом на 08.03.2024 не було належним чином оформлене таке рішення, а отже рішення Замовника згідно з яким торги визнані такими, що не відбулись через Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг від 08.03.2024 є таким, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, прийнятим у непрозорий спосіб та таким, що порушує основні принципі здійснення публічних закупівель, визначених в Законі, чим порушує права та законні інтереси Скаржник, як учасника/переможця Процедури закупівлі, оскільки рішення про відміну торгів через Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг не відповідає реальним потребам підприємства, та не оформлене станом на 08.03.2024 відповідно до вимог Закону.
Скаржник має можливість виконати умови договору.
Враховуючи зазначене вважаємо, що Замовник формально виніс дане рішення та факти зазначені в ньому не відповідають дійсності.
Дана закупівля була передбачена річним планом закупівель Замовника на 2023 рік з розміром фінансування
4 384 369,73 грн. (джерело фінансування – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)). Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі – грудень 2023 р.
Таким чином кошти були передбачені Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Замовника. Наданим протоколом засідання тендерного комітету Замовника щодо визнання тендеру таким, що не відбувся на закупівлю від 08.03.2024 р. Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави: Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Зважаючи на зазначене вище, вважаємо, що замовник формально виніс даний протокол з метою відмінити процедуру закупівлі. Рішення Замовника є безпідставним, надуманим, суперечить вимогам положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
В той же час Замовник торгів не наводить жодних аргументів яким чином він покрив потребу в закупівлі костюмів бавовняних та білизни натільної.
Отже, Замовник торгів не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відміни торгів - Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що стало підставою для прийняття рішення про відміну Процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, Замовник, відмінив Процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в цій частині.
Таким чином, Замовник торгів не мав права відміняти процедуру закупівлі.
Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відміни торгів.
3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відміну торгів.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВ "МАЛЬТА."
код ЄДРПОУ: 38655607
адреса: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, Кременчук,провулок Г.Бреста,буд 44-А
тел.: +380674019598
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Вихідний №: 18-03/48/41-10-0500
Дата: від 18.03.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2023-12-19-020979-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 18130000-9 Спеціальний робочий одяг
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ "МАЛЬТА." (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник відмінив процедури закупівлі. Як свідчить Протокол відміни торгів.
НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
1690-23-Т-ВТ-О_Протокол рішення_відміна.pdf 2024-03-08 11:54:01.443
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі, зважаючи, зокрема, на наступне:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг Замовником торгів було відмінено процедуру закупівлі з наступних підстав:
Замовник торгів ні яким чином не обґрунтовує своє рішення в частині відміни проведення даної закупівлі, цитує Закон України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з протоколу відміни закупівлі, Замовник торгів не долучив жодних документів які б свідчили про Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Замовник торгів зобов'язаний був до протоколу додати документи які підтверджують Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, чого зроблено замовником торгів не було, що порушує наші права.
Станом на 08.03.2024 не було належним чином оформлене таке рішення, а отже рішення Замовника згідно з яким торги визнані такими, що не відбулись через Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг від 08.03.2024 є таким, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, прийнятим у непрозорий спосіб та таким, що порушує основні принципі здійснення публічних закупівель, визначених в Законі, чим порушує права та законні інтереси Скаржник, як учасника/переможця Процедури закупівлі, оскільки рішення про відміну торгів через Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг не відповідає реальним потребам підприємства, та не оформлене станом на 08.03.2024 відповідно до вимог Закону.
Скаржник має можливість виконати умови договору.
Враховуючи зазначене вважаємо, що Замовник формально виніс дане рішення та факти зазначені в ньому не відповідають дійсності.
Дана закупівля була передбачена річним планом закупівель Замовника на 2023 рік з розміром фінансування
4 384 369,73 грн. (джерело фінансування – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)). Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі – грудень 2023 р.
Таким чином кошти були передбачені Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Замовника. Наданим протоколом засідання тендерного комітету Замовника щодо визнання тендеру таким, що не відбувся на закупівлю від 08.03.2024 р. Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави: Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Зважаючи на зазначене вище, вважаємо, що замовник формально виніс даний протокол з метою відмінити процедуру закупівлі. Рішення Замовника є безпідставним, надуманим, суперечить вимогам положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
В той же час Замовник торгів не наводить жодних аргументів яким чином він покрив потребу в закупівлі костюмів бавовняних та білизни натільної.
Отже, Замовник торгів не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відміни торгів - Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що стало підставою для прийняття рішення про відміну Процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, Замовник, відмінив Процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в цій частині.
Таким чином, Замовник торгів не мав права відміняти процедуру закупівлі.
Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відміни торгів.
3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відміну торгів.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВ "МАЛЬТА."
код ЄДРПОУ: 38655607
адреса: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, Кременчук,провулок Г.Бреста,буд 44-А
тел.: +380674019598
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Вихідний №: 18-03/48/41-10-0500
Дата: від 18.03.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2023-12-19-020979-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 18130000-9 Спеціальний робочий одяг
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ "МАЛЬТА." (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник відмінив процедури закупівлі. Як свідчить Протокол відміни торгів.
НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
1690-23-Т-ВТ-О_Протокол рішення_відміна.pdf 2024-03-08 11:54:01.443
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі, зважаючи, зокрема, на наступне:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг Замовником торгів було відмінено процедуру закупівлі з наступних підстав:
Замовник торгів ні яким чином не обґрунтовує своє рішення в частині відміни проведення даної закупівлі, цитує Закон України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з протоколу відміни закупівлі, Замовник торгів не долучив жодних документів які б свідчили про Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Замовник торгів зобов'язаний був до протоколу додати документи які підтверджують Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, чого зроблено замовником торгів не було, що порушує наші права.
Станом на 08.03.2024 не було належним чином оформлене таке рішення, а отже рішення Замовника згідно з яким торги визнані такими, що не відбулись через Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг від 08.03.2024 є таким, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, прийнятим у непрозорий спосіб та таким, що порушує основні принципі здійснення публічних закупівель, визначених в Законі, чим порушує права та законні інтереси Скаржник, як учасника/переможця Процедури закупівлі, оскільки рішення про відміну торгів через Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг не відповідає реальним потребам підприємства, та не оформлене станом на 08.03.2024 відповідно до вимог Закону.
Скаржник має можливість виконати умови договору.
Враховуючи зазначене вважаємо, що Замовник формально виніс дане рішення та факти зазначені в ньому не відповідають дійсності.
Дана закупівля була передбачена річним планом закупівель Замовника на 2023 рік з розміром фінансування
4 384 369,73 грн. (джерело фінансування – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)). Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі – грудень 2023 р.
Таким чином кошти були передбачені Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Замовника. Наданим протоколом засідання тендерного комітету Замовника щодо визнання тендеру таким, що не відбувся на закупівлю від 08.03.2024 р. Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави: Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Зважаючи на зазначене вище, вважаємо, що замовник формально виніс даний протокол з метою відмінити процедуру закупівлі. Рішення Замовника є безпідставним, надуманим, суперечить вимогам положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
В той же час Замовник торгів не наводить жодних аргументів яким чином він покрив потребу в закупівлі костюмів бавовняних та білизни натільної.
Отже, Замовник торгів не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відміни торгів - Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що стало підставою для прийняття рішення про відміну Процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, Замовник, відмінив Процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в цій частині.
Таким чином, Замовник торгів не мав права відміняти процедуру закупівлі.
Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відміни торгів.
3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відміну торгів.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВ "МАЛЬТА."
код ЄДРПОУ: 38655607
адреса: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, Кременчук,провулок Г.Бреста,буд 44-А
тел.: +380674019598
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Вихідний №: 18-03/48/41-10-0500
Дата: від 18.03.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2023-12-19-020979-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 18130000-9 Спеціальний робочий одяг
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ "МАЛЬТА." (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник відмінив процедури закупівлі. Як свідчить Протокол відміни торгів.
НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
1690-23-Т-ВТ-О_Протокол рішення_відміна.pdf 2024-03-08 11:54:01.443
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі, зважаючи, зокрема, на наступне:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг Замовником торгів було відмінено процедуру закупівлі з наступних підстав:
Замовник торгів ні яким чином не обґрунтовує своє рішення в частині відміни проведення даної закупівлі, цитує Закон України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з протоколу відміни закупівлі, Замовник торгів не долучив жодних документів які б свідчили про Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Замовник торгів зобов'язаний був до протоколу додати документи які підтверджують Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, чого зроблено замовником торгів не було, що порушує наші права.
Станом на 08.03.2024 не було належним чином оформлене таке рішення, а отже рішення Замовника згідно з яким торги визнані такими, що не відбулись через Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг від 08.03.2024 є таким, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, прийнятим у непрозорий спосіб та таким, що порушує основні принципі здійснення публічних закупівель, визначених в Законі, чим порушує права та законні інтереси Скаржник, як учасника/переможця Процедури закупівлі, оскільки рішення про відміну торгів через Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг не відповідає реальним потребам підприємства, та не оформлене станом на 08.03.2024 відповідно до вимог Закону.
Скаржник має можливість виконати умови договору.
Враховуючи зазначене вважаємо, що Замовник формально виніс дане рішення та факти зазначені в ньому не відповідають дійсності.
Дана закупівля була передбачена річним планом закупівель Замовника на 2023 рік з розміром фінансування
4 384 369,73 грн. (джерело фінансування – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)). Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі – грудень 2023 р.
Таким чином кошти були передбачені Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Замовника. Наданим протоколом засідання тендерного комітету Замовника щодо визнання тендеру таким, що не відбувся на закупівлю від 08.03.2024 р. Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави: Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Зважаючи на зазначене вище, вважаємо, що замовник формально виніс даний протокол з метою відмінити процедуру закупівлі. Рішення Замовника є безпідставним, надуманим, суперечить вимогам положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
В той же час Замовник торгів не наводить жодних аргументів яким чином він покрив потребу в закупівлі костюмів бавовняних та білизни натільної.
Отже, Замовник торгів не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відміни торгів - Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що стало підставою для прийняття рішення про відміну Процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, Замовник, відмінив Процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в цій частині.
Таким чином, Замовник торгів не мав права відміняти процедуру закупівлі.
Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відміни торгів.
3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відміну торгів.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
×
-
Назва доказу:
скарга
-
Опис доказу:
скарга
-
Повʼязаний документ:
№419 15.03.2024Скарга.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відміни торгів. 3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відміну торгів. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відміни торгів. 3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відміну торгів.